CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 10, 2007 11:41 am

MES NOTICIES SOBRE EL FORTI!!!!!!!!

Nadal notifica al tribunal que el día 30 no estará el proyecto de derribo
El Ayuntamiento presentó el pasado lunes un escrito ante el Tribunal Superior de Justícia en el que expone que debe cumplir los pasos que estipula la legislación administrativa

El Ayuntamiento de Tarragona ha comunicado al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que no podrá empezar los trabajos de demolición del restaurante ubicado en el interior del Fortí de la Reina en el plazo previsto, el 30 de mayo.

El consistorio tarraconense envió el pasado lunes un escrito, firmado por el alcalde Joan Miquel Nadal y con registro de salida 15.427, en el que pone de manifiesto que para poder cumplir con la sentencia paralelamente también debe acatar los preceptos de obligado cumplimiento que estipula la ley 9/1993 de 30 de setiembre, que regula las intervenciones cuando se realizan obras en un monumento histórico. Éste es el caso del Fortí de la Reina, que está declarado como Bé Cultural d'Interès Nacional.

«Cualquier adelanto en los trámites, a parte de violentar el cumplimiento de los preceptos legales y de hacer actuar a esta alcaldía al margen de la ley, incrementaría de forma inevitable el valor indemnizatorio al titular de la licencia», reza el texto.
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: mbr » dj. maig 10, 2007 1:13 pm

ho acabo de llegir!!! estic flipant...!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: amb e lmeu home voliem anar-hi a sopar aquest finde en plan despedida!!
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: pinxa » dj. maig 10, 2007 2:35 pm

Hola!
Soc del post del 2007. Pero he vist que l'Eva ha posat la notícia del Fortí. Avui si que estic indignada!!! I consti que fins ara no m'havia molestat!!
Què som titelles que anem d'aqui a allà???

Una amiga que es casa dissabte al forti m'ha comentat que estan tornant a trucar a les parelles per si volen tornar!! Fins quan? Fins que el jutge torni a dir que si o que no? A la m**da els polítics.

He escrit una carta al diari. A veure si la publiquen pk m'han dit que el director del diari de tgn es amic de l'Elias.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: mbr » dj. maig 10, 2007 2:42 pm

ostres pinxa..........què faras??? i si et truquen per tornar allà?? no sé....és una mica fort que et facin ballar d'un costat a l'altre....quines ganes de marejar el personal. Jo tinc un familiar que es casa allà i tenia l'esperança de poder fer el convit i visto lo visto el podrà fer!! ell encara no havia demanat que els tornessin els diners.
mbr

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 10, 2007 2:43 pm

Que fort pinxa .... em sembla perfecte que hagis escrit una carta al diari, cuan et contestin digans algo, he!!! Suposo que deuen fer tot aixo, primer de cara a les eleccions (esta clar) i despres per que cuantes mes reserves tinguin, mes indemització els hi tindran que pagar .... em sembla molt fort per que aqui com sempres surten perjudicats els mateixos, no es just!!!!
Imatge
EVA25

EntradaAutor: mbr » dj. maig 10, 2007 2:43 pm

ah!!!!!!!!! jo als polítics (a tots) fa molt temps que els vaig engegar allà on tu dius....fa anys que penso que la seva paraula i no res es el mateix :--( :--( :--( :--( :--( :--(
mbr

EntradaAutor: nu327 » dj. maig 10, 2007 3:02 pm

mbr ha escrit:ah!!!!!!!!! jo als polítics (a tots) fa molt temps que els vaig engegar allà on tu dius....fa anys que penso que la seva paraula i no res es el mateix :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Oh, i tant! Ja fa temps que es veu que tots es mouen per interessos i pel poder, si no, mireu Esquerra, com s'estan de calladets nomès per mantenir 4 conselleries!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: pinxa » dj. maig 10, 2007 5:10 pm

NO PENSEM TORNAR A CANVIAR!!!

ENS QUEDEM EL QUE HAVÍEM TRIAT I S'ACABO!!! DE FET LA CULPA TAMPOC LA TENEN ELS DEL FORTI, QUE S'HA DE DIR QUE AMB NOSALTRES PERFECTE, SINO L'ELIAS I L'ALCALDE QUE SEMBLA QUE SE N'ENFOTIN DE TOTS NOSALTRES: ARA JO FAIG AIXO... ARA L'ALTRA DIU NO SE QUE... I TOS A JUGAR A CARTES A VEURE QUI TREU L'ULTIMA... I MENTRE NOSALTRES ESPERANT!!!! LA CULPA DE TOT LA TÉ L'ELIAS: SI TOT HO FA PK VAN FER FORA EL MARIT DE L'AJUNTAMENT. ÉS UNA VENJANÇA. LA PENA ES QUE HO PAGUEM TOTS.

ESTEM MOLT CONTENTS I TRANQUILS AMB EL MAS FOLCH I ALLI ENS HI QUEDAREM!!! A VEURE SI FARE UNA VAGA DE FAM COM EL MUÑOZ A OPERACION MALAYA!!!!!!!! MIRA, UNS QUILETS MENOS A EMBUTXACAR DINS EL VESTIT!!!jejejejejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: Enfer » dv. maig 11, 2007 9:34 am

K fuerte lo del forti!! De verdad k lo k menos les importa es la gente k se casa, todo es un negocio... Venga marearlos de un sitio para otro para cubrir sus intereses...

Hola guapas!! Como estais?? Ayer me lo pase muy bien!!
Eva eres un solete!!
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: EVA25 » dv. maig 11, 2007 10:03 am

Yo estoy por aqui, pero parece que no estoy ................ :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Yo tambien me lo pase muy bien, la verdad es que se me paso el tiempo volando!!!!
Bea, tu tambien eres un sol!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dv. maig 11, 2007 10:06 am

Hola enfer, la cena estuvo genial, me lo paso muy bien.
Que tal va el sueño por que tu eres la que mas madruga.
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: EVA25 » dv. maig 11, 2007 10:08 am

Eva, com portes la pagina web???? As mirat ja lo de vistaprint???
Imatge
EVA25

EntradaAutor: Enfer » dv. maig 11, 2007 10:15 am

Je,je Eva46!! Pues parece k me voy despejando, k ya va siendo hora... esta mañana casi tiro el despertador!!!! Menos mal k me ha venido a buscar mi niño y me ha llevado al trabajo... Oye ya k trabajas en pronovias, k esto es muy importante, :-)ok: podrias preguntarme si el modelo Elat de 2007 todavia estara en septiembre - octubre k es cuando kiero ir a probarme vestidos...
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: EVA25 » dv. maig 11, 2007 10:20 am

Recuerda Bea .... que te atienda Eva, he!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dv. maig 11, 2007 10:22 am

Eva estic intentant de posar les fotos i no hi ha forma de poder posar-les no se si ho faig malament o triga una mica.

Enfer esta tarde te lo miro y te digo algo cuando pueda. Ahora me voy a uno de mis curros.

Un beso a las dos
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: EVA25 » dv. maig 11, 2007 10:23 am

Vaya tela ..... no curris molt, que es DIVENDRES!!!!
Un petonet guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
EVA25

EntradaAutor: nu327 » dv. maig 11, 2007 1:03 pm

Hola wapissimes!!!
Nomès dir-vos que ahir m'o vaig passar super bé!! Sou fantàstiques!!
Petonets!
Imatge
nu327

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: mbr » dv. maig 11, 2007 4:26 pm

jo tambe m'ho vaig passar genial i m'han quedta moltes ganes de repetir-lo i sabeu què????? JA M'HE REGISTRAT A VISTAPRINT!!!!!!!!!!!! jejejejej!!!!!!! ara a veure que m'ofereixen!!! ja us explicaré!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
mbr

EntradaAutor: noe20 » dv. maig 11, 2007 4:29 pm

YO TAMBIEN ME LO PASE GENIAL EN LA CENA.....
TAMBIEN ME HE REGISTRADO EN VISTA PRINT EHHHHHH!
Imatge
noe20

Entrades: 372
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 3:57 pm
Ubicació: tarragona

EntradaAutor: Enfer » dv. maig 11, 2007 7:04 pm

Ei guapas!!! Al final se me ha complicado la mañana... :--( Menos mal k viene el finde y tengo fiesta!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Enfer

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants