QUIEN SE CASA EN CAN JONC BANQUETS 2008!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Afrodita » dc. maig 02, 2007 9:58 pm

lauradavid ha escrit:
Afrodita ha escrit:Hola a totes i especialment a Laura i Cintia,

La primera visita crec que va ser pel febrer i aquell dia mateix ja vam fer la pre-reserva. Després d'uns dies vaig trucar per demanar que ens guardessin el dia perquè com el meu novio treballa alguns caps de setmana no podíem pujar a reservar. No se qui de les "tres mosqueteras" com dieu vosaltres em va atendre per telèfon, però superbe!! em va dir que no ens preocupéssim que em marcava el dia com a reservat. Fa unes dues o tres setmanes que vam anar a fer la reserva oficialment...

Sembla que signar el contracte hagi estat l'inici d'un munt de coses interessant que haurem de fer durant els propers 514 dies que ens queden fins el dia de la boda.

Laura: Mola estar amb contacte amb algú que es casi prop de la meva data així es més dificil que se m'oblidi alguna cosa, o em despisti...

Per cert ahir, vaig veure les fotos del chill out, que xulo!!! jo l'havia vist en construcció un dia que vam anar amb els meus pares i tenia bona pinta però el resultat ha estat magnífic!!!

Fins aviat.... :-)ok:

HOLA AFRODITA DE NOU!!!

BUENO VEIG QUE JA HAS ENTRAT AL 2007 PER SALUDAR! ALLA HI HA BASTANT MOVIMENT!! PERO AQUI ESTEM COMENÇANT A AGAFAR EL RITME!

BUENO AQUI ESTEM PER AJUDAR-NOS, QUALSEVOL DUBTE, PER AQUI ENS TENS!!!!

PER CERT, COM ET DIUS?

UN PETO

FINS DEMA A TOTES

Em dic Ester i el meu novio Fernando... m'agradaria conectar-me més però a la feina últimament no em deixen tranquila ni un segon... :t:t:
ImatgeImatge
Afrodita
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: ds. abr. 07, 2007 10:03 am

Re: Mi primer mensaje chispas!!!

EntradaAutor: Afrodita » dc. maig 02, 2007 10:06 pm

gatxan ha escrit:
Afrodita ha escrit:Segon intent....

Hola!

Fa mesos que vam començar a buscar lloc per casar-nos. Vam mirar bastants llocs, la majoria pel Maresme, doncs volíem que es veies el mar. Abans de visitar Can Jonc vam veure d'altres, però durant la visita d'aquells llocs quant ens demanaven si volíem pre-reservar alguna data, entre el meu nuvi i jo no calia ni parlar a tots dèiem que no, no ens feien el pes. Va ser durant la visita a Can Jonc que només començar a veure les instal·lacions vam flipar i quan ens van ensenyar les dates de seguida vam voler reservar una data. Haguéssim volgut al Juliol però com el lloc es tant xulo, estava ja tot agafat. Quedava lliure el 26/09/08 i aquesta és la nostra data.

Mai havia escrit en un fòrum, i ha estat un pel complicat poder començar a escriure. Fa dies que miro aquest fòrum i el del 2008 tenia moltes ganes de participar...espero no haver fet res malament i que surti el missatge...

UN PETÓ A TOTES LES CANJONQUERES...

:-.:·:: >.-<:

Hola Afrodita, bienvenida!!!!

Jo soc Gatxan, bueno en realitat em dic Eva (no se si ho sabia algu)... nosaltres ens casem el 5 de Sept 2008 i em repetiria molt si poso les mateixes paraules q les meves companyes però penso q a totes ens va enamorar Can Jonc quant el vem veure.....

I aquí estem esperant la data del casament i enganxadíssimes al foro de Can Jonc......

Una abraçada i espero poder seguir parlant amb tú...

Petonets!!!

M'encanta el teu avatar!!!! Les Gatxans son brutals....OIO!!!

Ostres sí que enganxa, sí.... :-)ok:
També ets del setembre'08 compartirem nervis i dubtes!!!! >.-<:

Un peto
ImatgeImatge
Afrodita

EntradaAutor: Afrodita » dc. maig 02, 2007 10:15 pm

Car ha escrit:

Hola!

Fa mesos que vam començar a buscar lloc per casar-nos. Vam mirar bastants llocs, la majoria pel Maresme, doncs volíem que es veies el mar. Abans de visitar Can Jonc vam veure d'altres, però durant la visita d'aquells llocs quant ens demanaven si volíem pre-reservar alguna data, entre el meu nuvi i jo no calia ni parlar a tots dèiem que no, no ens feien el pes. Va ser durant la visita a Can Jonc que només començar a veure les instal·lacions vam flipar i quan ens van ensenyar les dates de seguida vam voler reservar una data. Haguéssim volgut al Juliol però com el lloc es tant xulo, estava ja tot agafat. Quedava lliure el 26/09/08 i aquesta és la nostra data.

Mai havia escrit en un fòrum, i ha estat un pel complicat poder començar a escriure. Fa dies que miro aquest fòrum i el del 2008 tenia moltes ganes de participar...espero no haver fet res malament i que surti el missatge...

BENVINGUDA AL FORO 2007 AFRODITA! La nostra data es el 8 de juny (també diumenge com la Jude), però com han dit totes, va ser veure el Can Jonc per internet i vaig dir: aquí es on en vull casar!

També volia alguna cosa que estigues proper al mar, pero vaig mirar 2 restaurants, per mirar, i quan vaig anar a Can Jonc no m'ho vaig pensar més.

Ho vam reservar el Novembre, i ja en aquell mes estava gairebé tot plé.

Doncs bé...ens veiem i/o parlem!!

Una abraçada

Hola Car!!!

Crec que les vistes son molt importants: el mar i dintre de poquet es veurà tota la gespa del camp de golf i qui sap potser fins i tot està acabat l'hotel spa perquè poguem allotjar els convidats que venen de lluny... ::love::

Una abraçada...
ImatgeImatge
Afrodita

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 6:41 am

BUENOS DÍAS!!!
NO VEAS LO QUE HABÉIS ESCRITO.......Q GUAY!!! VOY A PONERME AL DÍA!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox
:: núvia de bronze

Entrades: 1927
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 4:19 pm
Ubicació: montornes

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 6:44 am

NENA ha escrit:BUENOS, CHICAS....

VENGA, QUE YA QUEDA MENOOOOOSSSSS

NOS TENEMOS QUE ANIMAAAAAAARRRR!!!!

ESTA NOCHE, EN INTERNET, CONSULTARÉ PRONOVIAS, ROSA CLARA, ETC.. HABER QUE NOVEDADES HAY.
Y MIRARÉ ALIANZAS. PARA EMPEZAR A HACERME UNA IDEA.
ALGUIEN SABE CUANTO PUEDEN COSTAR??? PA HACERME UNA IDEA.

SIII, HAY Q EMPEZAR YA!!!!
LAS ALIANZAS DEPENDE, SI LAS QUIERES CON BRILLANTE O NO, ETC...
NO SE, A MI HERMANO CREO Q LE HAN COSTADO UNOS 600€. ELLOS FUERON, CREO A MANRESA O MANLLEU, Q HACEN VENTA AL POR MAYOR Y ESTÁN MÁS BARATAS, YA OS DIRÉ DONDE ES, A VER SI ME ACUERDO DE PREGUNTARLE....
SII, VESTIDITOS!! BERTA NOVIAS ESTÁ MUY BIEN. Y DONDE ME HAN DICHO Q ESTÁN MUY BIEN DE PRECIO Y MUY CHULOS ES EN VINZENZ NOVIAS Y CASA JUANA
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 6:51 am

Jude ha escrit:
eliox ha escrit:BUENOS DÍAS!!!
Q TAL??
LA VERDAD ES Q LA VUELTA AL TRABAJO ESTÁ SIENDO DURILLA.......MENOS MAL Q SÓLO SON 3 DÍAS...
Y YA EL FINDE Q VIENE LA DESPEDIDA Y AL OTRO LA BODA DE MI HERMANO..............AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH......JEJEJEJE
POS NO SE, COMO SE LO PREGUNTÉ EN EL 2007 VOY A VER SI ALLÍ ME HA DICHO ALGO, Y SINO YA LE ENVIAREMOS UN PRIVI, VOY A VER Y TE DIGO ALGO....

Hola Eliox!!

Al final donde vais de despedida???

Ya está aquí al lado la boda de tu hermano!!! Que tal llevas los nervios de leer y esas cosillas?? Ya has encontrado los complementos que te faltaban para el vestido??

Madre mía!! Qué cotilla que soy!!

BUENAS!!!
AL FINAL DURANTE EL DÍA LOS DISFRAZAREMO Y LOS PASEAREMOS POR EL PUEBLO (SON DE PALAU DE PLEGAMANS) Y LES HAREMOS PEQUEÑAS PRUEBAS, CONSEGUIR IR A UN BAR Y Q LES INVITEN A ALGO, DESPUÉS COMO ES DÍA DE MERCADILLO, LOS PASEAREMOS POR ALLÍ Y QUE CONSIGAN Q LES DEJEN PONERSE EN UNA PARADA Y Q VENDAN ALGO, Y también LES LLEVAREMOS AL MERCADONA, Y Q PROMOCIONEN ALGÚN PRODUCTO CON LA GENTE, NO SE, ÉL COMPRESAS Y ELLA CONDONES!! JEJE....PARA Q SUFRAN UN RATO Y NOSOTROS REÍRNOS...JEJE
LUEGO IREMOS A L'HOSTAL DEL FUM, UN PARQUE MUY GRANDE Q HAY EN PALAU Y COMEREMOS AHÍ, QUERÍAMOS HACER BARBACOA, PERO A PARTIR DE ABRIL ESTÁ PROHIBIDO, ASÍ Q PAN CON TOMATE Y EMBUTIDO, TORTILLA DE PATATAS Y ENSALADAS Y ESO. LUEGO POR LA NOCHE VAMOS A CENAR A BARCELONA, AL ETERNA, UN SITIO Q HACEN DESPEDIDAS Y HAY ESPECTÁCULOS DURANTE LA CENA, ME HAN DICHO Q ESTÁ BIEN. Y LUEGO EN LA MISMA ZONA HAY VARIOS PUBS Y SALDREMOS POR AHÍ DE FIESTA. AL FINAL NOS SALE TODO POR 55€, NO ESTÁ MAL...

LA VERDAD ES Q ESTOY BASTANTE NERVIOSILLA....YA ME HAN DADO EL TEXTO A LEER, NO VEAS Q LARGO!!! JEJEJE...TENGO UNAS GANAS DE Q LLEGUE EL DÍA!!! AUNQUE ME QUEDA UN SUSPIRO!!

SI, ME COMPRÉ EL CHAL, DEL MISMO COLOR Q LOS ZAPATOS!! Q BIEN!!! ME FALTAN LOS PENDIENTES Y ESO, PERO TENGO ALGUNOS VISTOS, SÓLO ME FALTA DECIDIRME!!

TU TRANKI, PERGUNTA LO Q KIERAS, Q PARA ESO ESTAMOS, PARA CONTARNOS NUESTRAS COSILLAS!! PERO NO VEAS Q ROLLO TE HE SOLTADO!!! JEJEJE
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 6:54 am

Peky ha escrit:Hola chicaaaaas!!

Se que hace unos dias que no escribo por aki... He entrado lo justito para ponerme al dia y comentar algo en el 2007, que es donde esta el movimiento de las fotos y tal...

El motivo de mi ausencia es que estoy con neumonia, y aunque estoy de baja y en casa, no tengo muchos momentos en los que me encuentre bien como para ponerme en el ordenador (ahora si... jejejeje). Asi que ya veis qué puente he pasado yo... Ya llevo una semana asi.

Pues nada, solo queria asomarme por aqui un poquito y aprovechar para darle la bienvenida a Afrodita. Nosotros somos Ana y David y nos casamos el 21 de junio del 2008. Ya nos iremos viendo por aqui.

Besitooooooos!!

JO, PUES VAYA TELA....
CUÍDATE MUCHO Y MEJÓRATE PRONTITO!!
DESDES AQUÍ TE ENVÍO TODA MI ENERGÍA PARA Q TE CURES PRONTO!!!

MUCHOS BESOS!!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 6:57 am

Car ha escrit:Baboom, bienvenida al foro 2008! que día te casas? te falta poquito?

Gatxan, he leido q tu también has estado por Cambrils en un camping..q mala suerte de tiempo, eh?!

Nena, gracias por la info@ del 2007...Yo os informo que también he entrado y hay más fotitos en la 2423 - 2424 y en 2427.

Eliox, como va todos los ultimos "trámites" de la boda de tu hermano? y la despedida quien la ha montado, tú? o las amigas de tu futura cuñada?

HOLA!!!
YO MUY NERVIOSA!! Y MI HERMANO NI TE CUENTO, ÉL ES NERVIOSO POR NATURALEZA, PERO AHORA.....NO HAY QUIEN LO AGUANTE!!! JEJEJE
LA HE MONTADO YO, PERO ES CONJUNTA, ASÍ Q DOBLE FOLLÓN!!! ME HA AYUDADO UN AMIGO DE MI HERMANO A COMENTARLO CON LA GENTE Y ESO, PERO TODO EL FOLLÓN ME LO HE COMIDO YO SOLA....NO VEAS Q ESTRÉS!! PERO BUENO, LO HAGO A GUSTO, Q ES MI HERMANO, AUNQUE ESPERO NO TENER Q MONTAR NINGUNA MÁS!!! JEJEJE
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 7:12 am

gatxan ha escrit:
eliox ha escrit:
Jude ha escrit:Eliox!!!

Que bonitos los zapatos y el vestido!!! Vas a arrasar!!

Has escogido un vestido muy bonito!! Ya nos enseñaras las fotos de la boda!!

Gracias!! me lo compré en montornes, el vestido y los zapatos, en la tienda Sonia Luque, tiene cada cosa....chulísima!!
lo vi de casualidad, fui a cambiar unos pantalones, vi el vestido y me encantó!!!
si, ya os enseñaré las fotos en cuanto las tenga!!!

Hola Eliox!!!!

Como llevas lo de la boda de tu hermano???

Supongo q de los nervios, no?
Bueno, piensa q así estarás mejor preparada para cuando llegue la tuya y no te vendrá de nuevo, seguro q lo estas ayudando un montón y también te estas enterando más de todos los detallitos....

Un besazo y ya nos irás explicando, no?

SI, MUY NERVIOSA!!!
Y ADEMÁS, CUANTO ELLOS SE ESTÉN CASANDO, A MI ME FALTARÁ UN AÑO JUSTO (BUENO, Y 4 DÍAS), ASÍ Q CUANDO ÉL ACABE EMPIEZA MI CUENTA ATRÁS!!!! JEJEJE
YA OS IRÉ CONTANDO COMO VAN LAS COSITAS Y YA OS ENSEÑARÉ FOTITOS!!

GRACIAS A TODAS POR PREGUNTAR, SOIS UNOS SOLETES!!!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 7:16 am

Afrodita ha escrit:
Jude ha escrit:

Hola!

Hola Afrodita!!!

Benvinguda!!!!!!!

Nosaltres ens casem el 07/09/2008, en el mateix mes que vosaltres!!!

A nosaltres ens va passar com a vosaltres. Va ser veure Can Jonc, només la part de dalt, sense veure encara banquets, i ja vam decidir que ens volíem casar en allà!!! I així ho vam ver!! En principi nosaltres teníem data a l'església el dissabte dia 06/09, perquè ho vam escollir primer, però al veure que no podia ser, pel número de convidats, no vam tenir cap problema en agafar un diumenge!!

I la veritat es que als 2 dies d'haver fet la prereserva, quan vam anar a parlar a l'església, ja vaig trucar per fer la reserva!!!

I aquí estem, compartint entre totes els nostres dubtes i esperant que ens arribi el nostre any!!

I perquè l'espera es porti millor tenim el foro del 2007, que és genial, encara que a mi em costa seguir el seu ritme!!jeje

Bé, després de tot el rotllo que t'he soltat, només dir-te que espero que ens anem veient per aquí!!

Fins aviat!!

Ostres a mi també em costa seguir el ritme del forum'07!?!?! però està molt be el bon rotllo que hi ha tant a un com a l'altre.
Jo no es que tingui dubtes!...es que tinc el gran dubte: no se gairebe ni per on començar. El meu novio i jo sempre ens estem preguntant...això quan ho haurem de anar mirant? i això altre?... en fi! em fa molta il·lusió casar-me i de moment està sent divertidissim!!!! i si tingués més temps amb lo impacient que sóc ho miraria tot ara mateix...

: besito : ens veiem....

A TU ET PASSA COM A MI, Q NO HE ANAT A MIRAR COSES PQ HEM FA FINS I TOT VERGONYA, Q HEM DIGUIN Q ON VAIG AMB TANT TEMPS, PQ SINÓ JA ESTARIA MIRANT VESTITS, INVITACIONS, ETC... PERO A FINALS D'ESTIU JA NO PODRÉ AGUANTAR MÉS I COMENÇARÉ A MIRAR!!! JEJE
LA VERITAT ÉS Q AQUEST FORO ÉS GENIAL, A PART DEL BON ROTLLO I QUE FA IL·LUSIÓ COMPARTIR-HO TOT AMB GENT Q TÉ LA MATEIXA IL·LUSIÓ I ESTÀ VIVINT EL MATEIX MOMENT Q TU, ÉS MOLT PRÀCTIC, PQ EL QUE NO SE LI ACUDEIX A UNA, SE LI ACUDEIX A UNA ALTRA, I ENS ANEM AJUDANT, I ENTRE TOTES NO ENS DEIXAREM RES!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dj. maig 03, 2007 7:18 am

eliox ha escrit:

ESTA NOCHE, EN INTERNET, CONSULTARÉ PRONOVIAS, ROSA CLARA, ETC.. HABER QUE NOVEDADES HAY.

NO SE, A MI HERMANO CREO Q LE HAN COSTADO UNOS 600€. ELLOS FUERON, CREO A MANRESA O MANLLEU, Q HACEN VENTA AL POR MAYOR Y ESTÁN MÁS BARATAS, YA OS DIRÉ DONDE ES, A VER SI ME ACUERDO DE PREGUNTARLE....
SII, VESTIDITOS!! BERTA NOVIAS ESTÁ MUY BIEN. Y DONDE ME HAN DICHO Q ESTÁN MUY BIEN DE PRECIO Y MUY CHULOS ES EN VINZENZ NOVIAS Y CASA JUANA

AH, 600€ LAS DOS ALIANZAS, Q NO L OHE PUESTO!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:24 am

Hola chicas!!!

Buenos días a todas!!!

Ya estamos a jueves!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Jude
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1180
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 10:25 pm

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:26 am

eliox ha escrit:

Gracias Eliox por dar info sobre donde mirar vestido!!!

Nena, lo que te puse de las alianzas, de entre 250 y 400 euros era cada una, es dedir, que la media de las 2 te sale más o menos por 600€, dependiendo de como las quieras!!
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:28 am

eliox ha escrit:
Jude ha escrit:
eliox ha escrit:BUENOS DÍAS!!!
Q TAL??
LA VERDAD ES Q LA VUELTA AL TRABAJO ESTÁ SIENDO DURILLA.......MENOS MAL Q SÓLO SON 3 DÍAS...
Y YA EL FINDE Q VIENE LA DESPEDIDA Y AL OTRO LA BODA DE MI HERMANO..............AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH......JEJEJEJE
POS NO SE, COMO SE LO PREGUNTÉ EN EL 2007 VOY A VER SI ALLÍ ME HA DICHO ALGO, Y SINO YA LE ENVIAREMOS UN PRIVI, VOY A VER Y TE DIGO ALGO....

Hola Eliox!!

Al final donde vais de despedida???

Ya está aquí al lado la boda de tu hermano!!! Que tal llevas los nervios de leer y esas cosillas?? Ya has encontrado los complementos que te faltaban para el vestido??

Madre mía!! Qué cotilla que soy!!

BUENAS!!!
AL FINAL DURANTE EL DÍA LOS DISFRAZAREMO Y LOS PASEAREMOS POR EL PUEBLO (SON DE PALAU DE PLEGAMANS) Y LES HAREMOS PEQUEÑAS PRUEBAS, CONSEGUIR IR A UN BAR Y Q LES INVITEN A ALGO, DESPUÉS COMO ES DÍA DE MERCADILLO, LOS PASEAREMOS POR ALLÍ Y QUE CONSIGAN Q LES DEJEN PONERSE EN UNA PARADA Y Q VENDAN ALGO, Y también LES LLEVAREMOS AL MERCADONA, Y Q PROMOCIONEN ALGÚN PRODUCTO CON LA GENTE, NO SE, ÉL COMPRESAS Y ELLA CONDONES!! JEJE....PARA Q SUFRAN UN RATO Y NOSOTROS REÍRNOS...JEJE
LUEGO IREMOS A L'HOSTAL DEL FUM, UN PARQUE MUY GRANDE Q HAY EN PALAU Y COMEREMOS AHÍ, QUERÍAMOS HACER BARBACOA, PERO A PARTIR DE ABRIL ESTÁ PROHIBIDO, ASÍ Q PAN CON TOMATE Y EMBUTIDO, TORTILLA DE PATATAS Y ENSALADAS Y ESO. LUEGO POR LA NOCHE VAMOS A CENAR A BARCELONA, AL ETERNA, UN SITIO Q HACEN DESPEDIDAS Y HAY ESPECTÁCULOS DURANTE LA CENA, ME HAN DICHO Q ESTÁ BIEN. Y LUEGO EN LA MISMA ZONA HAY VARIOS PUBS Y SALDREMOS POR AHÍ DE FIESTA. AL FINAL NOS SALE TODO POR 55€, NO ESTÁ MAL...

LA VERDAD ES Q ESTOY BASTANTE NERVIOSILLA....YA ME HAN DADO EL TEXTO A LEER, NO VEAS Q LARGO!!! JEJEJE...TENGO UNAS GANAS DE Q LLEGUE EL DÍA!!! AUNQUE ME QUEDA UN SUSPIRO!!

SI, ME COMPRÉ EL CHAL, DEL MISMO COLOR Q LOS ZAPATOS!! Q BIEN!!! ME FALTAN LOS PENDIENTES Y ESO, PERO TENGO ALGUNOS VISTOS, SÓLO ME FALTA DECIDIRME!!

TU TRANKI, PERGUNTA LO Q KIERAS, Q PARA ESO ESTAMOS, PARA CONTARNOS NUESTRAS COSILLAS!! PERO NO VEAS Q ROLLO TE HE SOLTADO!!! JEJEJE

Eliox!!! Vaya currada de despedida!!! Madre mía!!

Seguro que os lo pasais super bien!! Y sobre todo vosotros, lo que os vais a reir!!

Y no os sale muy caro, más o menos, por lo que he oido, es lo que te sueles gastar!!

La verdad es que a mi me hacen eso y me muero de vergüenza!!!!jejeje
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:29 am

Por cierto Eliox, me alegro de que ya tengas el chal, seguro que estás guapísima!!!!

Y los pendientes, si ya los tienes mirados, pues es diferente, ya tienes una idea y no te costará tanto comprartelos!!
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:30 am

eliox ha escrit:
gatxan ha escrit:
eliox ha escrit:
Jude ha escrit:Eliox!!!

Que bonitos los zapatos y el vestido!!! Vas a arrasar!!

Has escogido un vestido muy bonito!! Ya nos enseñaras las fotos de la boda!!

Gracias!! me lo compré en montornes, el vestido y los zapatos, en la tienda Sonia Luque, tiene cada cosa....chulísima!!
lo vi de casualidad, fui a cambiar unos pantalones, vi el vestido y me encantó!!!
si, ya os enseñaré las fotos en cuanto las tenga!!!

Hola Eliox!!!!

Como llevas lo de la boda de tu hermano???

Supongo q de los nervios, no?
Bueno, piensa q así estarás mejor preparada para cuando llegue la tuya y no te vendrá de nuevo, seguro q lo estas ayudando un montón y también te estas enterando más de todos los detallitos....

Un besazo y ya nos irás explicando, no?

SI, MUY NERVIOSA!!!
Y ADEMÁS, CUANTO ELLOS SE ESTÉN CASANDO, A MI ME FALTARÁ UN AÑO JUSTO (BUENO, Y 4 DÍAS), ASÍ Q CUANDO ÉL ACABE EMPIEZA MI CUENTA ATRÁS!!!! JEJEJE
YA OS IRÉ CONTANDO COMO VAN LAS COSITAS Y YA OS ENSEÑARÉ FOTITOS!!

GRACIAS A TODAS POR PREGUNTAR, SOIS UNOS SOLETES!!!!

Tú tranquila, que seguro que lo haces muy bien!!!

Y además, con la experiencia que estás cogiendo para la tuya...
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:31 am

eliox ha escrit:
Afrodita ha escrit:
Jude ha escrit:

Hola!

Hola Afrodita!!!

Benvinguda!!!!!!!

Nosaltres ens casem el 07/09/2008, en el mateix mes que vosaltres!!!

A nosaltres ens va passar com a vosaltres. Va ser veure Can Jonc, només la part de dalt, sense veure encara banquets, i ja vam decidir que ens volíem casar en allà!!! I així ho vam ver!! En principi nosaltres teníem data a l'església el dissabte dia 06/09, perquè ho vam escollir primer, però al veure que no podia ser, pel número de convidats, no vam tenir cap problema en agafar un diumenge!!

I la veritat es que als 2 dies d'haver fet la prereserva, quan vam anar a parlar a l'església, ja vaig trucar per fer la reserva!!!

I aquí estem, compartint entre totes els nostres dubtes i esperant que ens arribi el nostre any!!

I perquè l'espera es porti millor tenim el foro del 2007, que és genial, encara que a mi em costa seguir el seu ritme!!jeje

Bé, després de tot el rotllo que t'he soltat, només dir-te que espero que ens anem veient per aquí!!

Fins aviat!!

Ostres a mi també em costa seguir el ritme del forum'07!?!?! però està molt be el bon rotllo que hi ha tant a un com a l'altre.
Jo no es que tingui dubtes!...es que tinc el gran dubte: no se gairebe ni per on començar. El meu novio i jo sempre ens estem preguntant...això quan ho haurem de anar mirant? i això altre?... en fi! em fa molta il·lusió casar-me i de moment està sent divertidissim!!!! i si tingués més temps amb lo impacient que sóc ho miraria tot ara mateix...

: besito : ens veiem....

A TU ET PASSA COM A MI, Q NO HE ANAT A MIRAR COSES PQ HEM FA FINS I TOT VERGONYA, Q HEM DIGUIN Q ON VAIG AMB TANT TEMPS, PQ SINÓ JA ESTARIA MIRANT VESTITS, INVITACIONS, ETC... PERO A FINALS D'ESTIU JA NO PODRÉ AGUANTAR MÉS I COMENÇARÉ A MIRAR!!! JEJE
LA VERITAT ÉS Q AQUEST FORO ÉS GENIAL, A PART DEL BON ROTLLO I QUE FA IL·LUSIÓ COMPARTIR-HO TOT AMB GENT Q TÉ LA MATEIXA IL·LUSIÓ I ESTÀ VIVINT EL MATEIX MOMENT Q TU, ÉS MOLT PRÀCTIC, PQ EL QUE NO SE LI ACUDEIX A UNA, SE LI ACUDEIX A UNA ALTRA, I ENS ANEM AJUDANT, I ENTRE TOTES NO ENS DEIXAREM RES!!

A mi també em passa com a vosaltres!!jeje
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:32 am

Car ha escrit:
Jude ha escrit:Bueno, viendo que me quedo solita, y para no agobiaros más me voy a dar una :--=-), a prepararme la cena y a ver un rato la tele.

No sé si me volveré a conectar más tarde. Así que si no nos vemos... Ánimo chicas, que mañana ya es jueves!!!

POS A DISFRUTAR DE LA DUXA :--=-) Y NOS HABLAMOS EN OTRO MOMENTO..

Que pena Car que no coincidieramos!!!

La verdad es que la ducha me fue genial!!
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:33 am

Car ha escrit:
NENA ha escrit:HOLA CHICAS!!!

YO ESTOY POR AKI, PERO ESTO VA MAS LENTOOOOOOOOO

GRACIAS POR LA INFO DE LAS PAGINAS.
TODO BIEN, APARTE DEL CANSANCIO DEL DIA LABORAL??????

A MI AL FINAL, NO SE ME HA HECHO TAN LARGO. COMO TENIA BASTANTE TRABAJO, ME HA CUNDIDO, LA VERDAD.
PERO NO REPETIRÉ MUCHO LO DE QUEDARME A COMER....

AH!! ESTOY SOLITA ESTA NOCHE, DAVID HA TENIDO QUE SALIR DE REPARACION ESTA MAÑANA (MONTA LA PARTE ELECTRICA DE MAQUINAS DE REPOSTERIA, PIZZAS, PAN... Y TAMBIEN LAS REPARA) PUES TOTAL, QUE NO LE DA TIEMPO DE LLEGAR AQUI A DORMIR. ESTA EN ST PERE DE RIUDEBITLLES. (MU LEJOS MU LEJOS DE MATARO) ASÍ QUE ESTA NOCHE, DORMIREMOS SOLITAS LAS DOS MUJERES DE LA CASA, MI CUCA (MI CONEJITA) Y YO.

IRÉ INTENTANDO CONECTARME, PERO ESTO TARDA UN MONTON.

YA HABEIS VISTO EL VIDEO DE LA PROMO DE CAN JONC, EN EL LINK QUE PUSO TONI??

Hola Nena!! Asi que hoy te ha tocado comer en el trabajo, eh?! normalmente te vas a casa? tenéis "bar" para comer el tupper o has comido delante del pc?
Yo llevo los 10 años que llevo trabajando allí (o bueno, no todos) comiendo de tupper..y se nos hace un poco pesado porque comes con la gente del trabajo y desconectas poco.

Solita, solita no estás que si está tu cuca te hará compañía, no?

Y normalmente David le toca muchas veces trabajar tantas horas y tan lejos? no te da palo estar sola? si fuese mi caso, no sé, si solo es un día de vez en cuando no me importaría, la verdad es que soy bastante "independiente", vamos q me gusta estar solita de vez en cuando en el piso.

Vaya rollo que te he pegao!

Sí yo lo acabo de ver..el video de Can Jonc y el de Rosa Clará..están muy bien los 2, lo malo es q a veces me da la sensación que las imagenes pasan muy rapidas.

Tu puente bien?

A mi me pasó lo mismo que a ti con los videos, me dio la sensación que iban muy rápido!!!
Imatge
Jude

EntradaAutor: Jude » dj. maig 03, 2007 7:35 am

Bueno chicas, luego acabo de ponerme al día, que me falta la página de ayer!!

Me voy a acabar de desayunar y de prepararme para ir a trabajar que a ver si al final voy a llegar tarde!!! Y mis niños son capaces de venirme a buscar!!! jeje

Hasta luego guapas!!!
Imatge
Jude

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants