lauradavid ha escrit:Afrodita ha escrit:Hola a totes i especialment a Laura i Cintia,
La primera visita crec que va ser pel febrer i aquell dia mateix ja vam fer la pre-reserva. Després d'uns dies vaig trucar per demanar que ens guardessin el dia perquè com el meu novio treballa alguns caps de setmana no podíem pujar a reservar. No se qui de les "tres mosqueteras" com dieu vosaltres em va atendre per telèfon, però superbe!! em va dir que no ens preocupéssim que em marcava el dia com a reservat. Fa unes dues o tres setmanes que vam anar a fer la reserva oficialment...
Sembla que signar el contracte hagi estat l'inici d'un munt de coses interessant que haurem de fer durant els propers 514 dies que ens queden fins el dia de la boda.
Laura: Mola estar amb contacte amb algú que es casi prop de la meva data així es més dificil que se m'oblidi alguna cosa, o em despisti...
Per cert ahir, vaig veure les fotos del chill out, que xulo!!! jo l'havia vist en construcció un dia que vam anar amb els meus pares i tenia bona pinta però el resultat ha estat magnífic!!!
Fins aviat....
HOLA AFRODITA DE NOU!!!
BUENO VEIG QUE JA HAS ENTRAT AL 2007 PER SALUDAR! ALLA HI HA BASTANT MOVIMENT!! PERO AQUI ESTEM COMENÇANT A AGAFAR EL RITME!
BUENO AQUI ESTEM PER AJUDAR-NOS, QUALSEVOL DUBTE, PER AQUI ENS TENS!!!!
PER CERT, COM ET DIUS?
UN PETO
FINS DEMA A TOTES
Em dic Ester i el meu novio Fernando... m'agradaria conectar-me més però a la feina últimament no em deixen tranquila ni un segon...

ens veiem....

, a prepararme la cena y a ver un rato la tele.