QUIEN SE CASA EN CAN JONC BANQUETS 2008!!!

any olímpic.

EntradaAutor: eliox » ds. abr. 28, 2007 8:44 pm

Jude ha escrit:Eliox!!!

Que bonitos los zapatos y el vestido!!! Vas a arrasar!!

Has escogido un vestido muy bonito!! Ya nos enseñaras las fotos de la boda!!

Gracias!! me lo compré en montornes, el vestido y los zapatos, en la tienda Sonia Luque, tiene cada cosa....chulísima!!
lo vi de casualidad, fui a cambiar unos pantalones, vi el vestido y me encantó!!!
si, ya os enseñaré las fotos en cuanto las tenga!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox
:: núvia de bronze

Entrades: 1927
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 4:19 pm
Ubicació: montornes

EntradaAutor: eliox » ds. abr. 28, 2007 8:45 pm

Jude ha escrit:
Car ha escrit:
eliox ha escrit:
Betty&Jordi ha escrit:Eliox estas guapísima!!! :-)ok: Y que peinado has pensado llevar??

GRACIAS GUAPA!!
ME HARÉ UN RECOGIDO ASÍ MODERNITO, PQ EL PELO SUELTO ME DA PEREZA, VOY MÁS CÓMODA CON RECOGIDO. YA OS PONDRÉ FOTITOS DEL DÍA DE LA BODA, Q DESPUÉS DE PASAR POR CHAPA Y PINTURA YA SERÁ OTRA COSA!! JEJEJE

Si no es meterme mucho un peinado como el que llevas en la foto que estás con tu futuro mario :-):-):-): te quedaría mu bien!

Estoy de acuerdo con Car en lo del peinado!! En la foto sales muy guapa!! (Bueno, en realidad los dos salis muy bien!!)

OS HARÉ CASO!! ME HARÉ ALGO PARECIDO A LO DE LA FOTO!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: eliox » dg. abr. 29, 2007 5:59 pm

Baboom ha escrit:Hola Canjonqueras 2008 !!!

Me paso a saludaros porque como me tendreis que adoptar cuando ya sea una señora casada y el foro 2007 desaparezca... asi nos vamos ya conociendo...

Un besete...

Buenas!!
Por supuesto!! aquí estaremos y así nos podrás dar ideas y consejitos cuando se nos vaya acercando la hora!!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: NENA » dl. abr. 30, 2007 8:30 pm

HOLA CHICAS!!!

COMO SE NOTA, QUE EN EL PUENTE, TODAS DESCONECTAIS, EH???

EN FIN... QUE HE ENTRADO HABER COMO ESTABA ESTO, Y VEO QUE APAGADILLO.
BUENO, IRÉ MIRANDO EL 2007, QUE ALLÍ, SEGURO QUE NO PARAN!!

UN BESOTE GRANDE!!

Y QUE VAYA BONITO!!!! (VERDAD ELIOX??? ^_^)
NENA
:: núvia experta

Entrades: 818
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 11:29 am
Ubicació: Mataró

Mi primer mensaje chispas!!!

EntradaAutor: Afrodita » dl. abr. 30, 2007 11:22 pm

Segon intent....

Hola!

Fa mesos que vam començar a buscar lloc per casar-nos. Vam mirar bastants llocs, la majoria pel Maresme, doncs volíem que es veies el mar. Abans de visitar Can Jonc vam veure d'altres, però durant la visita d'aquells llocs quant ens demanaven si volíem pre-reservar alguna data, entre el meu nuvi i jo no calia ni parlar a tots dèiem que no, no ens feien el pes. Va ser durant la visita a Can Jonc que només començar a veure les instal·lacions vam flipar i quan ens van ensenyar les dates de seguida vam voler reservar una data. Haguéssim volgut al Juliol però com el lloc es tant xulo, estava ja tot agafat. Quedava lliure el 26/09/08 i aquesta és la nostra data.

Mai havia escrit en un fòrum, i ha estat un pel complicat poder començar a escriure. Fa dies que miro aquest fòrum i el del 2008 tenia moltes ganes de participar...espero no haver fet res malament i que surti el missatge...

UN PETÓ A TOTES LES CANJONQUERES...

:-.:·:: >.-<:
ImatgeImatge
Afrodita
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: ds. abr. 07, 2007 10:03 am

Re: Mi primer mensaje chispas!!!

EntradaAutor: lauradavid » dl. abr. 30, 2007 11:52 pm

Afrodita ha escrit:Segon intent....

Hola!

Fa mesos que vam començar a buscar lloc per casar-nos. Vam mirar bastants llocs, la majoria pel Maresme, doncs volíem que es veies el mar. Abans de visitar Can Jonc vam veure d'altres, però durant la visita d'aquells llocs quant ens demanaven si volíem pre-reservar alguna data, entre el meu nuvi i jo no calia ni parlar a tots dèiem que no, no ens feien el pes. Va ser durant la visita a Can Jonc que només començar a veure les instal·lacions vam flipar i quan ens van ensenyar les dates de seguida vam voler reservar una data. Haguéssim volgut al Juliol però com el lloc es tant xulo, estava ja tot agafat. Quedava lliure el 26/09/08 i aquesta és la nostra data.

Mai havia escrit en un fòrum, i ha estat un pel complicat poder començar a escriure. Fa dies que miro aquest fòrum i el del 2008 tenia moltes ganes de participar...espero no haver fet res malament i que surti el missatge...

BENVINGUDA!

Jo em dic Laura i em caso uns dies despres de tu. El 3 d'octubre del 2008!!

VIGILA QUE AIXO ENGANXA!!! Espero veure't mes sovnt per aqui!!!!

UN PETOOOOOOOOO
Imatge

Imatge
lauradavid
:: núvia de platí

Entrades: 4981
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 12:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NENA » dt. maig 01, 2007 2:46 pm

BENVINGUDA AL FORUM 2008.

LA LAURA TÉ RAÓ, AIXÓ ENGANXA.

SOM LA CINTIA I EL DAVID, I ENS CASEM L'11 DE MAIG '08. VOLIEM A L'ABRIL, PERO COM LA FAMILI HA DE VENIR DE FORA, ANIRÀ MILLOR AQUEST DIA, JA QUE A MATARÓ I BCN ES FESTA EL DIA SEGUENT.

QUAN HI VAS ANAR A CAN JONC?? FA MOLT QUE HO VÀREU RESERVAR?? NOSSLATRES A PRINCIPIS D'ANY, COM LA ELIOX, I JA TENIM GANES DE TORNAR.

ESPERO QUE ENS ANEM TROBANT PER AQUI.
NENA

EntradaAutor: Afrodita » dt. maig 01, 2007 3:51 pm

Hola a totes i especialment a Laura i Cintia,

La primera visita crec que va ser pel febrer i aquell dia mateix ja vam fer la pre-reserva. Després d'uns dies vaig trucar per demanar que ens guardessin el dia perquè com el meu novio treballa alguns caps de setmana no podíem pujar a reservar. No se qui de les "tres mosqueteras" com dieu vosaltres em va atendre per telèfon, però superbe!! em va dir que no ens preocupéssim que em marcava el dia com a reservat. Fa unes dues o tres setmanes que vam anar a fer la reserva oficialment...

Sembla que signar el contracte hagi estat l'inici d'un munt de coses interessant que haurem de fer durant els propers 514 dies que ens queden fins el dia de la boda.

Laura: Mola estar amb contacte amb algú que es casi prop de la meva data així es més dificil que se m'oblidi alguna cosa, o em despisti...

Per cert ahir, vaig veure les fotos del chill out, que xulo!!! jo l'havia vist en construcció un dia que vam anar amb els meus pares i tenia bona pinta però el resultat ha estat magnífic!!!

Fins aviat.... :-)ok:
ImatgeImatge
Afrodita

Entrades: 164
Membre des de: ds. abr. 07, 2007 10:03 am

EntradaAutor: lauradavid » dt. maig 01, 2007 10:27 pm

Afrodita ha escrit:Hola a totes i especialment a Laura i Cintia,

La primera visita crec que va ser pel febrer i aquell dia mateix ja vam fer la pre-reserva. Després d'uns dies vaig trucar per demanar que ens guardessin el dia perquè com el meu novio treballa alguns caps de setmana no podíem pujar a reservar. No se qui de les "tres mosqueteras" com dieu vosaltres em va atendre per telèfon, però superbe!! em va dir que no ens preocupéssim que em marcava el dia com a reservat. Fa unes dues o tres setmanes que vam anar a fer la reserva oficialment...

Sembla que signar el contracte hagi estat l'inici d'un munt de coses interessant que haurem de fer durant els propers 514 dies que ens queden fins el dia de la boda.

Laura: Mola estar amb contacte amb algú que es casi prop de la meva data així es més dificil que se m'oblidi alguna cosa, o em despisti...

Per cert ahir, vaig veure les fotos del chill out, que xulo!!! jo l'havia vist en construcció un dia que vam anar amb els meus pares i tenia bona pinta però el resultat ha estat magnífic!!!

Fins aviat.... :-)ok:

HOLA AFRODITA DE NOU!!!

BUENO VEIG QUE JA HAS ENTRAT AL 2007 PER SALUDAR! ALLA HI HA BASTANT MOVIMENT!! PERO AQUI ESTEM COMENÇANT A AGAFAR EL RITME!

BUENO AQUI ESTEM PER AJUDAR-NOS, QUALSEVOL DUBTE, PER AQUI ENS TENS!!!!

PER CERT, COM ET DIUS?

UN PETO

FINS DEMA A TOTES
Imatge

Imatge
lauradavid

EntradaAutor: eliox » dc. maig 02, 2007 7:00 am

Hola!

BENVINGUDA!!!
NOSALTRES ENS CASEM EL 23/05/08. I ENS VA PASSAR EL MATEIX, HAVIEM VIST ALGUNS RESTAURANTS, PQ también VOLIEM VISTES AL MAR, PERÒ RES, I QUAN VAM VEURE CAN JONC.........JO PER INTERNET JA HEM VAIG ENAMORAR!!! I QUAN EL VAM ANAR A VEURE VA SER INCREIBLE, NOMÉS M'IMAGINABA A CAN JONC!!! VAM RESERVAR A PRINCIPIS D'ANY I ARA A L'ESPERA Q ARRIBI EL MOMENT!!!
COM JE T'HAN DIT LES MEVES COMPIS, AIXÒ ENGANXA!!! JA HO VEURÀS!! ESPERO QUE ENS VEIEM MOLT PER AQUÍ!!!

UN PETÓ I A DISFRUTAR DEL FORO!!!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: Jude » dc. maig 02, 2007 7:11 am

Buenos días a todas!!!

Qué tal el puente? Y tu Laura, como fue el lunes? Mucho trabajo? Pudiste descansar ayer??

Bueno, sólo entraba para saludaros. En todos estos días no me he conectado, así que no he podido ponerme al día. A ver si antes de irme a trabajar puedo leer algo, y sinó pues tendrá que ser a la hora de comer o por la tarde.

Bueno, que vaya bien el día y ánimo, que ya estamos a miercoles!!!
Imatge
Jude
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1180
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 10:25 pm

EntradaAutor: Jude » dc. maig 02, 2007 7:17 am

Hola!

Hola Afrodita!!!

Benvinguda!!!!!!!

Nosaltres ens casem el 07/09/2008, en el mateix mes que vosaltres!!!

A nosaltres ens va passar com a vosaltres. Va ser veure Can Jonc, només la part de dalt, sense veure encara banquets, i ja vam decidir que ens volíem casar en allà!!! I així ho vam ver!! En principi nosaltres teníem data a l'església el dissabte dia 06/09, perquè ho vam escollir primer, però al veure que no podia ser, pel número de convidats, no vam tenir cap problema en agafar un diumenge!!

I la veritat es que als 2 dies d'haver fet la prereserva, quan vam anar a parlar a l'església, ja vaig trucar per fer la reserva!!!

I aquí estem, compartint entre totes els nostres dubtes i esperant que ens arribi el nostre any!!

I perquè l'espera es porti millor tenim el foro del 2007, que és genial, encara que a mi em costa seguir el seu ritme!!jeje

Bé, després de tot el rotllo que t'he soltat, només dir-te que espero que ens anem veient per aquí!!

Fins aviat!!
Imatge
Jude

Entrades: 1180
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 10:25 pm

EntradaAutor: NENA » dc. maig 02, 2007 8:58 am

HOLA WAPISSSSSSSSSS

OYE ELIOX, SONIA HA DICHO ALGO DE LA QUEDADA PARA VER EL CHILL??

QUE TAL EL RETORNO AL TRABAJO?? ESPERO QUE NO MUY ESTRESANTEEEE
NENA

EntradaAutor: eliox » dc. maig 02, 2007 9:25 am

BUENOS DÍAS!!!
Q TAL??
LA VERDAD ES Q LA VUELTA AL TRABAJO ESTÁ SIENDO DURILLA.......MENOS MAL Q SÓLO SON 3 DÍAS...
Y YA EL FINDE Q VIENE LA DESPEDIDA Y AL OTRO LA BODA DE MI HERMANO..............AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH......JEJEJEJE
POS NO SE, COMO SE LO PREGUNTÉ EN EL 2007 VOY A VER SI ALLÍ ME HA DICHO ALGO, Y SINO YA LE ENVIAREMOS UN PRIVI, VOY A VER Y TE DIGO ALGO....
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: lauradavid » dc. maig 02, 2007 9:33 am

Jude ha escrit:Buenos días a todas!!!

Qué tal el puente? Y tu Laura, como fue el lunes? Mucho trabajo? Pudiste descansar ayer??

Bueno, sólo entraba para saludaros. En todos estos días no me he conectado, así que no he podido ponerme al día. A ver si antes de irme a trabajar puedo leer algo, y sinó pues tendrá que ser a la hora de comer o por la tarde.

Bueno, que vaya bien el día y ánimo, que ya estamos a miercoles!!!

BUENOS DÍAS!!!

El lunes fue tranquilito, menos mal que ayer fue fiesta y la semana es cortita!!!!! Qué bien!!! Ya estamos a miércoles!!! JEJEJE
Imatge

Imatge
lauradavid

EntradaAutor: Toni » dc. maig 02, 2007 11:26 am

Ja podeu veure a GuiaNupcial.TV
un video de la trobada de Rosa Clarà amb les núvies del 2007 de Can Jonc

Imatge

http://www.guianupcial.tv/index.php?video=73

i també un videoclip promocional:

Imatge

http://www.guianupcial.tv/index.php?video=72

:-)ok: :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: eliox » dc. maig 02, 2007 11:52 am

HOLA!!!
HE MIRADO EN EL 2007 Y SONIA NO ME HABÍA CONTESTADO, PERO ES Q LA POBRE HA TENIDO 4 BODAS ESTE PUENTE!!!! ASÍ Q IRÁ SUPER LIADA!!
SI ESO LE ENVIARÉ UN PRIVI, NO?!

VENGA ESE MIÉRCOLES DURILLO, Q VA AVANZANDO....
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: NENA » dc. maig 02, 2007 12:15 pm

HOLA CHICAS!!!!

QUE TAL??

YO ME HE QUEDADO A COMER EN EL DESPACHO. HAY MUCHA FAENA. Y NO ME LA VOY A ACABAR!!!

UN PETONEEEEEET
NENA

EntradaAutor: eliox » dc. maig 02, 2007 12:47 pm

PUES NENA, Q APROVECHE!!!
Y POR LO MENOS SAL A HACER UN CAFÉ Y DESCONECTAS UN RATILLO, Q DESPUÉS DE 4 DÍAS ES MUY DURO......
YO ESTOY DESEANDO Q SEAN LAS 2 PARA SALIR DE AQUÍ UN RATILLO, AUNQUE TENGA Q VOLVER........

BESOS!!!
Imatge
[/url]

23 DE MAYO DE 2008
eliox

EntradaAutor: NENA » dc. maig 02, 2007 1:26 pm

GRACIAS ELIOX!!! EL CAFETILLO SÍ QUE ME LO TOMARÉ. PERO A MEDIA TARDE. ASÍ PARO UN RATO BIEN PARAO. QUE AHORA PUEDO APROVECHAR, Y ME CUNDE MÁS LA FAENA.

EN FIN, SIGO CON LO MÍO!!!

UN BESAZO A TODASSSSS
NENA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants