Afrodita ha escrit:Segon intent....
Hola!
Fa mesos que vam començar a buscar lloc per casar-nos. Vam mirar bastants llocs, la majoria pel Maresme, doncs volíem que es veies el mar. Abans de visitar Can Jonc vam veure d'altres, però durant la visita d'aquells llocs quant ens demanaven si volíem pre-reservar alguna data, entre el meu nuvi i jo no calia ni parlar a tots dèiem que no, no ens feien el pes. Va ser durant la visita a Can Jonc que només començar a veure les instal·lacions vam flipar i quan ens van ensenyar les dates de seguida vam voler reservar una data. Haguéssim volgut al Juliol però com el lloc es tant xulo, estava ja tot agafat. Quedava lliure el 26/09/08 i aquesta és la nostra data.
Mai havia escrit en un fòrum, i ha estat un pel complicat poder començar a escriure. Fa dies que miro aquest fòrum i el del 2008 tenia moltes ganes de participar...espero no haver fet res malament i que surti el missatge...
UN PETÓ A TOTES LES CANJONQUERES...

Hola Afrodita!!!
Benvinguda!!!!!!!
Nosaltres ens casem el 07/09/2008, en el mateix mes que vosaltres!!!
A nosaltres ens va passar com a vosaltres. Va ser veure Can Jonc, només la part de dalt, sense veure encara banquets, i ja vam decidir que ens volíem casar en allà!!! I així ho vam ver!! En principi nosaltres teníem data a l'església el dissabte dia 06/09, perquè ho vam escollir primer, però al veure que no podia ser, pel número de convidats, no vam tenir cap problema en agafar un diumenge!!
I la veritat es que als 2 dies d'haver fet la prereserva, quan vam anar a parlar a l'església, ja vaig trucar per fer la reserva!!!
I aquí estem, compartint entre totes els nostres dubtes i esperant que ens arribi el nostre any!!
I perquè l'espera es porti millor tenim el foro del 2007, que és genial, encara que a mi em costa seguir el seu ritme!!jeje
Bé, després de tot el rotllo que t'he soltat, només dir-te que espero que ens anem veient per aquí!!
Fins aviat!!