alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: miruki » dj. oct. 05, 2006 11:43 pm

hola chicas!!!!!!!!!!!!!! soy la que abrio el post y justo despues se me estropeo el ordenador y hasta hoy no lo he podido arreglar .
Me encanta ver que hay tanta gente de granollers bueno y de alrededores.
Yo soy miriam y soy de toda la vida de granollers , creo que soy de las mas pequeñas del post tengo 23 recien cumplidos t me caso el año que viene el 22 de septiembre , y bueno visto lo visto voy muy atrasada porque solo tengo el restaurante y la iglesia que son el paratge y la iglesia de santa quiteria de vilanova ( aunque no esta confirmado ) .
Que guay tener conocer gente que esta tan cerca para irnos contando las cosillas de los preparativos .
miruki

Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 23, 2006 11:11 am

EntradaAutor: chikita » dv. oct. 06, 2006 9:37 am

hola miruhi me pareze q hay otra mas pequeña por aqui......
tengo 21 años!!!
pues me podrias ayudar con la pregunta q ice ayer?
q aver si me podriais explicar donde estan alguna de las tiendas de vestidos de novias.q la de nuvias dor se donde esta.
gracias. :-(
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: mireia07 » dv. oct. 06, 2006 10:18 am

Chikita,
Hay una tineda que se llama Twin's, está en una callecita paralela a la porxada. Si vas desde la porxada hacia la iglesia, hay una callecita a mano a izquierda justo en esa calle, creo que se llama calle Barcelona. Está el Massimo dutti, una tienda de chuches y la zapateria Nadal. Giras en la zapatería dirección a la iglesia y es la calle que te encuentras a mano izquierda.
Y hay otra pero no sé donde está!!!
Espero haberte ayudado un pokillo!!!

Ninou,
De la fira que dius... ni idea!!! Jo vaig a la de Cornellá quest finde! A veure que em trobo... quina por!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: chikita » dv. oct. 06, 2006 10:31 am

hola mirea.gracias mas o menos ya se por donde me dices.yo mñn tmb voy a la fira de cornella.e echo eso del sorteo y mñn ala urna aver si hay suerte. >.-<:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

hola

EntradaAutor: miruki » dv. oct. 06, 2006 11:06 pm

hola chicas !!!!

hola chikita , yo conozco un par de tiendas mas aqui en granollers todavia no he pasado y no se como estan pero bueno si te sirben ,
una creo que se llama boutique atellier y esta en la calle ricoma es justo la calle estrecha que sale desde la iglesia sant esteve al lado de la porxada, la otra es Elena torrado novias que esta en la calle joan prim 117 cerca de la otra iglesia de granollers los franciscanos , esta tampoco la conozco pero puedes echar una ojeada a su pagina web WWW. nuviesdebaraisa.com la verdad es que tiene cosas muy chulas.
Espero a verte ayudado
miruki

Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 23, 2006 11:11 am

EntradaAutor: chikita » dv. oct. 06, 2006 11:20 pm

gracias miruki le echare un vistazo!!me pasare tmb por alli aver q modelos tienen y si me convencen.......... :-)ok:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 09, 2006 11:51 am

Hola nenes!!!! Que tal el finde??? Jo tenia que anar a la fira de Cornellà però al final res de res... vam preferiri anar a acabar-nos de decidir pels mobles que volem comprar pel mejador. Algu va anar a la fira? Que tal????

Jo definitivament aquest dimecres no puc quedar però la pròxima quedada segur que m'apunto!! Anna... porta la càmara i penjeu les fotikis que jo us vull veure! Que us vagi mol bé i ja explicareu idees o com ho porteu totes!!!

Aquest finde vaig parlar amb la meva tieta i ens regala les aliançes.... oeoeoeoeoeoeoe!!!! Una preocupació menys!! Ara nomes hem d'anar a Barna a triar-les! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Poc a poquet anem tancant temes!!

Petonets.
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. oct. 09, 2006 12:10 pm

hola mireia!!
yo estube en la fira de cornella.
me la esperaba mas grande,pero estaba bastante bien.sobre todo nos ayudaron bastante con lo q nos falta.el vestido y el viaje. :-)ok:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 09, 2006 2:44 pm

Hola Chikita,

¿Y que tal el tema del vestido? ¿Que harás? ¿Donde irás a mirarlo?
¿Y el viaje? Yo lo miro con una agencia especializada que está en Barcelona. Este verano hemos ido a Malasia y a Indonesia ( hemos ido a Bali) y la organización ha sido perfecta. ¿Vosotros donde quereis ir?
mireia07

EntradaAutor: mireia07 » dt. oct. 10, 2006 8:26 pm

Nenis... vinc de nuvies d'or! I m'han agradat els vestits que m'he emprovat però... he tingut que tornar un moment pel twin's per tornar a veure EL MEU VESTIT!!! Però com a twin's va ser la primera botiga que vaig mirar, volia veure un altre lloc per curiositat i per no quedar-me amb el dubte de... i si... però si abans ja ho tenia clar ara ja ho tinc claríssim!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A finals d'octubre torno a emprovar-me'l per encarregar-lo i que me'l fagin a mida. jA TINC VESTIT DEFINITIVAMENT!!! OEOEOEOE...OEOE...OEOEOEOE...OEOE :-);-):-) :-);-):-):-);-):-):-);-):-)

Que ja esteu de pont que no hi ha moviment...que passa amb aquestes foreres????????????????????
mireia07

EntradaAutor: chikita » dt. oct. 10, 2006 9:56 pm

hola mieia!!!
q wuai yo voy el sabado 21 a nuvies dor!!
ya pondras una foto por aqui aver como es.ok?
pues lo del viaje queremos ir a egipto,lo estubimos mirando en la fira de cornella,y ahora aver si nos decidimos a reservarlo. :-)ok:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 11, 2006 8:25 am

Ya contaras que tal te va el tema de los vestidos. La primera vez que vas a mirartelos yo encontré que es super emocionante... ya nos dirás!!
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 11, 2006 1:02 pm

Hola noies!

La veritat es que si, estem totes una mica perdudes. Ho semto, jo soc la primera, es que estic osupada em la feina, ultimament nomes tinc que reunion i entrevistes em els pares i surto de l'ewscola a les tantes. VEig que la kedada ha quedat ajornada, com que ningu diu res. Be, ja direu quin dia us va millor, aixi ens coneixem.

Nosaltres aprofiterem el pont per fer les invitacions, mirar les aliances i mirar viatges de nuvis, a veure si ens decidim d'una vegada si anem a Nova York+ Orlando+Punta Cana, Costa Rica, Taihlandia+ Bali o la India + Maldives. Ja veieu que per escollir no quedem (aniriem a tot arreu).

El nostre pont es base en deixar temes enllestits o encaminats. A veure si ens en sortim.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 11, 2006 2:09 pm

Nosaltres ahir vam estar mirant invitacions i ja estem mirant preus. I les alinces ens les regala la meva tieta. Dels viatges mirarem fer NY+sant francisco+las vegas+el gran canyón + extensió a hawai. Voliem anar a Africa pero 3 mesos després prenent la medicació de la malaria... jo sóc un despiste!!! Ja hi anirem! Als EEUU hi hem anant molt cops però mai hem anat junts i en tenim moltes ganes!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo aquest estiu he estat a Bali pero al Nord i dp a una illa per penre el sol i ... super recomanable!!! Es tant guapo i tant diferent!!! Vam estar 2 setmanes. Vam fer Malasia (Kuala lumpur)+ Indonesia (Bali+Lombok). =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Nenes... ja veig que aneu de bòlid... jo que pensava que us veuria per foto!!!!;) A la pròxima m'apunto,eh???? Quan la fem???

Merce, nosaltres som iguals... anar tancant temes que després.... jo no vull correr!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 11, 2006 6:31 pm

Hola noies!

Estic d'acord em tu mireia. Tothom diu que vull corre molt, pero no es aixi, es que ja ens coneixem. Entre que comencem a mirar, veiem alguna cosa que ens agrada, ens decidim i no i ho fem ... poden passar setmanes o mesos. Mira les invitacions les vam començar a fer (les de mostre) per l'agost i un cop fetes llavors haviem de decidir quina ens agradava i quina feiem. Ara ja ho hem decidit (som octubre) i ja tenim tot el material necessari, pues apa no esperem mes i les fem. Em el viatge, el mateix n'hem vist un fotime i tots ens agraden, hem anat descartant i ara demenarem presupost dels que mes gracia ens fan, despres acabarem de decidir.
Jo vull anar enllestint coses, aixi els ultims mesos entre quedar em els convidats perque et volen donar el regal, enllestir em la peluquera, les proves del vestit, ... Anirem de cul. A mes soc de les que penses que feina feta no molesta i que no deixi per dema el que pugui fer avui.

Ei! per cert que et vagui molt be el pont!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dc. oct. 11, 2006 7:57 pm

Hello babies!!!

Com esteu?? Jo començant el pont. Aquest també serà un pont per descansar i per acabar d'enllestir temes. A veure si ens acabem de decidir per l'església i les aliances. Del tema del viatge ni en parlem, ja que el meu xicot està estudiant i no sabem si a l'abril estarà de parcials. Si aplacessim el viatge per a l'estiu, tinc clar que la nit de noces la vull passar en un hotel. Al menys que es noti que ens hem casat!!!! jeje
Què fareu vosaltres aquella nit?? És a dir, jeje, anireu a casa o a un hotel??

Com va el tema de les cançons?? I els detallets?? Nosaltres les cançons en tenim algunes de decidides, però la que em porta mal de caps és la de l'entrada a l'església. Els detallets ja tenim els de les dones ( uns imans super bufons d'animalets de peluix - www.invitacionesdeboda.com ). Pels homes, potser alguna ampolleta de licor. Aquests els tindran a la taula quan seguin, i nosaltres repartirem una foto per parella o persona que vingui sense. Què us a sembla??

Tornant del pont... us sembla bé quedar divendres que ve ( 20 d'octubre ) a Granollers per fer un cafè, a partir de les 18.30 (és que abans tinc dentista!! jeje ) ?? Ara no recordo si a alguna no li venia bé quedar en divendres. La proposta està feta, vosaltres direu!!!

BON PONT A TOTES!!! MOLTS PETONS!!! :-()-)

Ah!! Mireia!!! Posa una foto del vestit que em moro de ganes de veure'l!!! I les altres que aneu a emprovar vestits també poseu-los, que fa il·lusió, eh??
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 12, 2006 9:56 am

Hola noies!

Ana, nosaltres la nit de noces la pasarem a casa, a no ser que ens passi com al meu germa que aquell mateix dia uns tiets i una cosina els hi van buscar un hotel i els hi van pagar (aixo en el mateix convit i sense ells saber-ne res, va ser una sorpresa d'ultima hora, ells tenien pensat marxar a dormir a casa). Pero no crec que nosaltres tinguem aquesta sort.
Els regals encara no els hem mirat, pero jomes farem un detall per dona i el tipic puro pels homes i ho deixare tot a la taula per quan entrin. I pel que fa l les cançons ja hem començat a mirar. Nosaltres el que vam fer es copiar una llista de cançons que vaig trobar aqui al foro i les vam baixar d'internet (les que no coneixiem o no teniem)). Despres les vam anar escoltant totes i vam fer una llista em les que ens agradaven i perque ens agradaven apuntat el costat (mes que res per no oblidar-nos.) Per entrar a l'esglesia tenim: Unchained melody cantada per Il Divo, Hey Jude dels Beatles i Ave maria cantada per en Pavaroti (o algu altre perque tenim varies opcions). No se potser alguna d'aquestes et dona alguna idea.
I per quedar divendres 20, a mi em va be, plego a les 5h, i entre que agafo el tren i no, a les 6'30 crec que ja hi sere. Per mi cap problema.

Bon Pont a totes!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 16, 2006 8:36 am

Hola noies!!

Nosaltres la nit de la boda la passarem a casa. Tinc varies amigues que van anar d'hotel i entre que arribes se't fan les tantes de la matinada i les 12-13:00 has de deixar l'hotel... no ho amortitzes!!!! Jo quasi que prefereixo quedar-me dormint fins e¡que el llit em digui prou!!!

Nenis,jo el divendres no puc que hem quedar amb el fotògraf i hem de pujar cap la Plana que és d'allà. Tinc la setmana fatal ja que aquesta setmana fem la ruta del moble per acabar-nos de decidir... Així que l'ho dit... Anna... no t'oblidis de la càmara! La pròxima quedada intento adaptar-me però és que hem d'enllestir mil temes i com el meu futur maridet, viatja bastant, quan està aquí hem d'aprofitar per tancar-los... i jo que sóc super previsora!!!

Apa guapis, bon començament de setmana!

Petonets, :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 16, 2006 12:17 pm

Hola noies!

La meva sogre a trobat el meu vestit per internet!! Us hi poso la foto i em dieu que tal, ok?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 16, 2006 12:20 pm

Hola noies!

La meva sogra ha trobat el meu vestit per internet, us poso la foto i em dieu que us sembla, a ella li ha agradat i diu que sorpendre a tothom. VISCA VISCA! Aixo es el que vull!!! :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants