MMM_M3 ha escrit:mire_ia ha escrit:Sunn2013 ha escrit:Gràcies per la info MMM_M3!!!!
Nosaltres no vam negociar i haurem de pagar 200 eurazos pels 4 pares!!!!!! Però m'ha dit la Isabel que ho carreguen pel conte final, així que el dia del tastet no hem de pagar res.
Després de pagar 50 per barba, vols dir que tots els plats seran per compartir??? Amb gana no crec que ens quedem, però tot i així no m'ho acabo d'imaginar compartir tots els plats... En fin, ja ho veurem.
I li he preguntat a la Isabel si veuríem manteleria i centr
Escolta això del format pica-pica com va?? que es allà fora la carpa?? tots de peu? cadascu seu on vol? quin preu aprox te x cap?? explica'm una mica plis que potser ens interessaria..
T'explico: el format cocktail és a fora, just davant del saló, i toooota la boda es fa en allà, el menjar és l'aperitiu més menjar amb més cos, com per exemple afegeixen la barbacoa (q diria qs un extra del format banquet). Tothom es pot sentar si volen, hi ha taula i cadires x tothom, però d'una manera més informal, amb cadires, bancs, més ambient d'una terrassa.
El menjar el porten a cada persona (igual que el vostre aperitiu), i si algú vol repetir, ho poden demanar, o aixecar-se a buscar-ne més. Jo vaig estar a una boda així i em va encantar, pq a part de q em trec de sobre el tema de col·locar la gent a les taules, tothom pot estar amb tothom, amb qui vulgui, i sobretot pq m'agrada q sigui informal.
Hi haurà dues taules q sí q deixaré preparades, per la gent gran, pq no es liin, a part q l'equip de Can Ribas m'han assegurat q seran ells que els guiaran en tot i els mimaran.
Respecte el preu, tenen dos tipus de cocktail, un qs quantitat de menjar variat, qs més econòmic ql banquet, i un altre qs com una degustació de 6 plats si no recordo malament, i el preu surt igual ql de banquet. No l'ofereixen a menys que els nuvis demanin expressament aquest format (el nostre cas, q jo buscava algun lloc q ja ho fessin, x no arriscar, ja q no és algo comú).
Si necessites saber alguna cosa més m'ho dius!!!!
Merci guapa! nosaltres ho estem pensant, per una banda és molt més fresc i informal que un casament entaulat i això ens agrada moolt però com que jo no he estat mai en cap em fa cosa que la gent s'atavali no sapiga on posarse, no menji gaire pensant que hi haurà banquet després.. suposo que ho expliqueu a la invitació no?? i si fa fred potser ho fan a dins no? el ball es a dins o igualment a fora?? sorry soc una pesada però es que ho trobo molt chic i diferent!!!!!!