Autor: Juli » dj. set. 20, 2012 10:56 am
Autor: floreta01 » dj. set. 20, 2012 11:10 am
Juli ha escrit:Floreta!! Lo de la quedada a mi me parece perecto!! de hecho lo propuse hace ya unas semanas y después alguna comentó que ya se habái hablado de una que era el 26 de octubre.. no sé dónde ni quiénes lo hablaron pero sé que existe esa fecha... podríamos hacer un post para organizarnos mejor y hablar del tema allí, os parece? o un grupo de facebook? no se qué creeis que es mejor...
Autor: Juli » dj. set. 20, 2012 11:13 am
Autor: floreta01 » dj. set. 20, 2012 11:29 am
Autor: Juli » dj. set. 20, 2012 11:44 am
Autor: annatp » dj. set. 20, 2012 3:14 pm
Juli ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=48&t=26244
Ahí lo tenemos!!!
Autor: -sweety- » ds. set. 22, 2012 11:32 am
floreta01 ha escrit:Qguapos....per favor!!
Per aqui amb l'Annatp comentàvem de fer una quedada de Riberenques. Què hi dieu??
Per cert nenes, avui Can Ribas ha enviat una invitació a la 2a Fira de Comerç a la Natura!! És diumenge a la tarda. Ns massa bé què és però em faria gràcia anar!
Algú s'apunta? ho dolent que és la Mercè i hi ha tantes coses a efr per BCN...
Vinga que encara ens trobarem per allà!
Autor: -sweety- » ds. set. 22, 2012 12:48 pm
Autor: MMM_M3 » ds. set. 22, 2012 1:12 pm
-sweety- ha escrit:floreta01 ha escrit:Qguapos....per favor!!
Per aqui amb l'Annatp comentàvem de fer una quedada de Riberenques. Què hi dieu??
Per cert nenes, avui Can Ribas ha enviat una invitació a la 2a Fira de Comerç a la Natura!! És diumenge a la tarda. Ns massa bé què és però em faria gràcia anar!
A quina hora és? Jo ho he rebut però no sé trobar l'horari... Evidentment que hi aniréeeeeee!!!!![]()
![]()
Adoro Can Ribas!!! Potser m'emporto a alguna parella d'amics i els hi diem la "bomba" de que ens casem allà!!!jajajajajaja! Us imagineu?
Autor: -sweety- » ds. set. 22, 2012 5:55 pm
MMM_M3 ha escrit:-sweety- ha escrit:floreta01 ha escrit:Qguapos....per favor!!
A quina hora és? Jo ho he rebut però no sé trobar l'horari... Evidentment que hi aniréeeeeee!!!!![]()
![]()
Adoro Can Ribas!!! Potser m'emporto a alguna parella d'amics i els hi diem la "bomba" de que ens casem allà!!!jajajajajaja! Us imagineu?
Lo de la fira de comerç a la natura, al facebook posa que és des de les 11h fins les 20h! muns pares hi aniran, jo no hi puc anar, quina pena, no hi seré!
Autor: MMM_M3 » ds. set. 22, 2012 10:47 pm
-sweety- ha escrit:Qguapos....per favor!!
![]()
Adoro Can Ribas!!! Potser m'emporto a alguna parella d'amics i els hi diem la "bomba" de que ens casem allà!!!jajajajajaja! Us imagineu?-------------
Lo de la fira de comerç a la natura, al facebook posa que és des de les 11h fins les 20h! muns pares hi aniran, jo no hi puc anar, quina pena, no hi seré!--------
On ets?
Autor: Carol y Jordi » dl. set. 24, 2012 11:08 am
Autor: MMM_M3 » dl. set. 24, 2012 4:35 pm
gordis ha escrit:algú va anar diumenge ???
Autor: gordis » dl. set. 24, 2012 9:21 pm
MMM_M3 ha escrit:gordis ha escrit:algú va anar diumenge ???
Encara no ha sigut, ho fan aquest diumenge 30 de setembre
Autor: stf » dt. set. 25, 2012 10:06 am
Autor: floreta01 » dt. set. 25, 2012 10:14 am
Autor: annatp » dt. set. 25, 2012 2:45 pm
stf ha escrit:Hola!!!
Alguna de les ja casades va llogar un bus per la gent de Barcelona a Bigues? Em podrieu dir algun que estigui bé i sigui econòmic please???
Per cert, la setmana passada em van fer la despedida i una amiga (post unes quantes copetes) em va confessar que feia de topo i m'espiava pel foro per tenir les novetats de la boda en primícia, què us sembla?? que fuerrrte! Salutacions a l'Estefa-topo, ja et val eh!!!
Un petonet a totes!(em queda menys d'un mes!!!!!!!!)
Autor: gordis » dt. set. 25, 2012 9:10 pm
Autor: stf » dc. set. 26, 2012 8:45 am