buenas!!
si no fuera por ti arantxa este post se muere... justamente ahora en junio que penita...

no no no... hem d'escriure més,nenes!!!!!!
ens ho vem passar molt be dissabte, jo al menys necessitava un dia de tranquilité, passejar, mirar cosetes, dinar japo i sobretot: molt bona companyia!!!!

merci!!
pues jo la setmana passada también la vaig tenir bastant desastre: la feina a la clinica va afluixar molt sobretot pel mal temps pq la gent, no s'acaba de destapar els peus i no vénen, i justet quan vénen les coses malament tooooooot surt malament: se'ns va trencar un aparato pels peus i ale! 400€ de reparació de cop, el paco està motl fotudet de la boca i ale! al dentista otros 400€ que se van volandooo... i després toooot un seguit de males noticies:
la principal: la urraca de la meva cunyadissima torna a estar embarassada (los celos corcomen a las personas hasta convertirtas en seres despotas, egoistas y sin alma...decía alguien muy sabio) i lo pitjor: que els meus sogres ja s'estan volcant en ells; vamos que a nosaltres encara no ens han regalat res i a ells ja els han fet tot de detallets... que fort!
a arrel d'això vaig jo i li dic al paco: -
si antes tus padres ya iban a ejercer poco de abuelos ahora con otro bebe de tu hermano, aun menos- i venga a la discusio que s'acaba tristament pq el paco ho sent molt; pero mireu aquest finde ha vingut a betera una cosina meva(la padrina del pau) i ha quedat demostrat que la meva familia encara que estigui a 400km HI ESTA!!!!!! ens hem distret força: hem posat l'habitacio del pau a punteeet amb tot lo que teniem i vem anar de compres basiques: el matalas de la cuna, l'espuma del cambiador, els llençolets, tovalloles...
I ahir tots 3 i la tula: a la platja!!
Avui comença una setmana nova i sembla que estic mes animadeta...em trobo molt marejada tot el dia pero gajes del oficio,no? i contenta pq la setmana que ve vénen els meus pares i el seu gos 4 dies a betera!!! com que despres operaran a ma germana petita estaran amb ella i ara hem d¡aprofitar que "estan lliures" jejej!!
aix!!! quins rollos foto per aqui... vosaltres com esteu?
txell: vaig acabar enamorada de la teva nena!! ja t'ho vaig dir que el pau vol ser el seu amant valencià, segur!!!
trini: com van els nens?? com esta l'hugo de les orelles?? i l'unai, ja nervioset per acabar la guarde o que??
madonna: ja has començat la intensiva? si jo puguera...!
selecty: sento molt lo del gosset i lo de la noia del teu poble, aixo del càncer sembla que està de "moda", aqui ultimament también falta molta gent per aixo i gent jove... la veritat es que coses com aquesta et fan replantajar-t'he la vida diferent: hem de viure-la i disfrutar-la al maxim mentres puguem pq tot passa volant, molt anims wapa!!!!!
sita: quin arnau mes maco!!!! jo el vulll coneixer!! li vaig ensenyar una foto seva (una que esta dormidet) al paco i el comentari va ser: -
es un crac como su padre!- jajajaja!!! lo dicho pero mentre no puji cap a barna, el "coneixere" en fotos poquet a poquet!!!!!
bueno floretes...vaya rollazos us explico... petunets i serpentines