no pareuuu quietes amunt i avaaaalll!!!!! quina envejaaa!!
Sita..no... no em senta massa bé l'embaràs... em veig enoorme cada dia que passa, i la panxa no para de creixer i ara, ja han arribaT les indesitjades estries que mes crema no em puc posar pq el meu cos no la pot absorvir!!! la matrona m'ha dit que si m'han de sortir pq ja hi tinc tendència, em surtiran igual, quins ànims! però bueno apart del físic, estic molt contenta i feliç i ara que ja començem amb totes les cosetes encara més! fa mooolta il.lusió!! jejeje!!
Quin ensurt lo de l'Arnau...! aquests nens!! com fan patir!! lo important és que ara ja està bé i poc a poc torneu a la normalitat.
Txell!! em fa gràcia aixo de que et falten hores!!!quins anims! jajaja!! ja vaig veient la teva princeseta per fotos, però jo també la vull conèixer in person!! i a l'Arnau també!!!
madonaaa!! avui he pensat en tu mogollon! he vist a les noticies com sortia el mourinho fent el gesto de <<a robá carteras>> fijo que la setmana que ve el posen a l'APM!!! jajaja!! ahir devies disfrutar amb el teu barça eh! per cert, com va el cotxe nou!!?????????!!!!!!

selecty que guai per bilbao! jo quan vaig estar-hi també vaig anar pels voltants de la ciutat i la veritat em van agradar mes que bilbo propiament. I les tapes i els vinets al carrer que tal??? mmmm que boo!! jajaja!! comida comida!!!!

trini!! com van els nens?? ara ja s'han acabat tots els barçes-madrid de la temporada... ja et podra dormir l'hugo!!

doncs jo ja he començat les classes prepart i molt be, de moment una teorica i divendres començo amb la practica, de fer ioga, aquagym, dansa del ventre... i d'aqui un mes les respiracions pel part !