regal al nuvi el dia del casament

un gran any!

Re: regal al nuvi el dia del casament

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 10:54 pm

Teniu idees molt bones! Jo he optat per fer un dos por uno; m'explico, Sempre he volgut arribar amb un rolls el dia de la boda, però ho he canviat i donat que li encanten les Hurleys, he llogat un Cadillac amb 4 Hurleys. Primer li deixaré a la meva cunyada un carta perque li dongui pel matí i després es trobará el SORPRESÓN! Crec que quan o vegi plorarà i tot!serà l'únic moment, jejeje.Em fa tanta ilu que pagaría per poder veure-li la cara...
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: NUVOLET » dv. ago. 13, 2010 8:36 am

Sita_yo ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Quines idees més bones teniu!!

El somni del meu nen, es algo raro raro raro... i no se com ho puc aconseguir però m'agradaria fer-ho la setmana avans de la boda com el meu regal per ell... allà va, és montar-se i sortir en un vaixell pesquer a pesca de nit, li encantaria sempre m'ho ha dit... algú te alguna idea de com ho puc aconseguir???

mmm imagino que no coneixes a ningun pescador...El que pots fer res acostar-te algun dia a algun port pesquer i parlar amb alguns pescadors, la majoria son molt amables i potser algun s¡ofereix. Jo per fer algns treballs de la facultat he acudit al port de vilanova i la geltrú i la veritat es que m'han ates perfectament, m'han deixat pujar a embarcacions, fer fotografies, entrevistes, videos...i uns ens van passejar una estona!! es la unica solucio que trobo.

Si, és el que tenia en ment, paseja'm pels ports a veure si puc convencer a algú perquè ens deixi pujar!! m'agradaría ferli el cap de setmana avans de la nostra boda, com que tinc temps, ho intentaré!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 13, 2010 8:56 am

doncs fes-ho segur que a ell li agrada molt si dius que es el seu somni isegur que et permeten que es faci realitat!!

un peto!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 23, 2010 8:47 pm

aiiiiiiiix jo no sé que regalar-li... a veure si van sortint noves idees... a ell li encanten els ferraris i els karts pero aixo es cariiiiiiiiiiiiiissim!!

bueno estare atenta per aqui :d
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inqueta » dt. ago. 24, 2010 6:49 am

inhus ha escrit:aiiiiiiiix jo no sé que regalar-li... a veure si van sortint noves idees... a ell li encanten els ferraris i els karts pero aixo es cariiiiiiiiiiiiiissim!!

bueno estare atenta per aqui :d

Al meu futur també li encanten els Ferraris, té no sé quants complements, que si la bandera, que si una samarreta, que si una gorra...
Ell volia llogar un Ferrari pel dia B i vaig demanar presupost a una empresa que es diu Ronycars, però estan bojos!!! per tot un dia em van demanar 1800€ i li vaig demanar que em presupostés per les hores de la boda i em va donar llargues poc amablement : sgra : però m'hi aproparé personalment i si sortís per uns 600€ encara però més... va a ser que NO.

De moment, tinc pensat regalar-li un val perque vagi a Montmeló i pugui donar voltes al circuit. Es veu que pagant una mica més de diners els graven en video mentre donen les voltes i els fan fotos amb el cotxe. Em sembla que optaré per aquesta opció :-)ok: Es veu que li fa molta il.lusió i el vaig intentar convèncer que li regalaria l'any que ve pel seu cumple *.O.-O*

Em sembla que d'aquesta manera ho gaudirà més que no pas el dia de la boda.
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dt. ago. 24, 2010 9:58 am

hola chicas!!!! la verdad esk tenia muxas ganas d hacerle una sorpresilla a mi futuro el dia "B" pero no sabia k... y gracias a vuestras ideas creo k ya se lo k haré!!!!
en el smart box e visto cursos d iniciación a l kitesurf y komo a él es una cosa k siempre le ha gustado!!!!! jejeje... ademas también estoy pensando en traerle el desayuno el dia de laboda kn una notita k le lleve al reloj k también tngo pensado regalarle... ya veremos k nervios y kuantas cosas en k pensar!!!!!!!!!!!!!!!!!! besos chicas!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dt. ago. 24, 2010 10:38 am

Yo tengo pensado escribirle algo yo, una carta muy personal, como cuando nos conocimos con 16 años. Yo no soy de escribirle mucho y se que valora sobremanera que abra mi corazoncito y lo plasme en el papel. Yo he rescatado todas las que me escribió el hace años y se las pondré, para que se acuerde de cuando tenía 16,17,18 años... Seguro que le encanta!!
Y luego quiero regalarle algo material, para que también lo recuerde, ya veremos que se me ocurre :P
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: tni et dje » dt. ago. 24, 2010 10:47 am

q buena idea todos los cochesp pero a mi se me van mucho de presupuesto!! necesito encontrar algo mas barato!!
ahi estoy... comiendome el coco!
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: inhus » dt. ago. 24, 2010 5:43 pm

inqueta és una passada 1800€!! ni de casualitat mho puc permetre... però lo de montmelo esta mb falta que el preu estigui be també. on ho mires? ja em diras algo que mha agradat molt la idea; : ban :

ara mirare aixo que dieu de smart box a veure si se macud alguna altra cosa
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inqueta » dt. ago. 24, 2010 6:23 pm

Ho
inhus ha escrit:inqueta és una passada 1800€!! ni de casualitat mho puc permetre... però lo de montmelo esta mb falta que el preu estigui be també. on ho mires? ja em diras algo que mha agradat molt la idea; : ban :

ara mirare aixo que dieu de smart box a veure si se macud alguna altra cosa

Ho he estat mirant en aquestes dos webs però n'hi ha més:

http://www.formulagt.es/?gclid=CMG6m6zN ... 2AodqALklg

http://www.drivingbox.es/index.php

Llavors agafaria també l'opció de foto o video que li fa gràcia.

Inhus, hi ha diferents preus en funció de les voltes que vulguis agafar... i també si tries opció de circuit curt o circuit llarg. Per exemple a Montmeló si tries circuit curt són 7 voltes de 1.7km i circuit llarg són 3 voltes de 4.7km que és tot el circuit de Formula1. Aqui hi sumen dos voltes de reconeixement conduint un pilot professional i no sé que de tres voltes amb simulador?? Aquest pack val 399€ tant si tries circuit curt o llarg.
Llavors si vols fotobook val 35€ o video 49€. Aquest pack és de formulagt.

Home barat barat no és... :-)) però si és per acontentar els nostres nens...
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inhus » dt. ago. 24, 2010 6:39 pm

nena quina alegria q mhas donat aixo ja es més raonable... són molts diners pero daqui al dia "B" puc estalviar-ho :D

guay guay!!

Gracies guapi!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inhus » dt. ago. 24, 2010 6:46 pm

acabo de mirar les webs i he vist q también es pot conduir un f1!! ai ara si q estic més liada... no sé que li faria més gracia :star::

ja intentare soltarli algun dia aixi indirectament a veure q diu :D ::love::
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inqueta » dc. ago. 25, 2010 4:01 pm

>.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: ja ens contaràs!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: ursulasm » dc. ago. 25, 2010 4:51 pm

Nenesss!! yo a mi novio le he cogido un Ferrari en rojo con asientos de piel para que le vaya a recoger a su casa el dia de la boda. Le dan una vuelta de unos 20 minutillos y lo dejan en la iglésia. El servicio es de unos 30 minutos lo que contratas y me sale por 250€, xq el jefe de la empresa se equivocó al decirmelo, ya que cuesta 290€, pero me lo dejó por eso pq sino le dije que no me lo quedaba. Con ese precio no lo puede conducir él, pero no me importa ya que ese dia con los nervios lo prefiero jeje.
La empresa es Hummer Vip Limo.

Espero ayudaros en la busqueda!!
Imatge
ursulasm

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: inhus » dc. ago. 25, 2010 9:20 pm

pues ja tinc la resposta :D ahir per la nit passejant pel barri trobar uns nens que anaven amb un cotxe de joguina q posava ferrari i em va venir de perles per dirli ai no se q deu se mes emocionant anar en ferrari o en f1... i diu: en ferrari sens dubte! és molt més especial ... aixi que ja sé que li faria més gràcia >.-<:

jo pel dia de la boda no crec q ho agafi pq ell lo q li agradaria es correr amb el cotxe pero mb q et sortis més barat!! s'ha de saber negociar!! :-)ok:
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inqueta » dj. ago. 26, 2010 7:53 am

Mooolt bé Inhus >.-<: >.-<: >.-<: ja saps com sorprendràs al teu futur :-)ok:

Ursula em sembla que el deixaràs amb la boca oberta :-)) :-)ok: molt bona idea! Jo ho havia mirat per conduir-lo nosaltres i que ningú ens hagués de portar i sacrificar l'aperitiu.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inhus » dv. ago. 27, 2010 8:50 pm

>.-<: >.-<: >.-<:

jo pel dia de la boda no ho agafo mes q res pq tinc la sospita de q ma mare esta preparant cotxe :D
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: madiene » dl. ago. 30, 2010 8:57 pm

muy buenas ideas
madiene
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: iredavid » dl. set. 20, 2010 5:20 pm

Hola noies!!!
He estat llegint totes les vostres idees i son una passada. Jo també li vull fer algu especial però no tinc gaire pressupost amb tot plegat i he pensat fer un videomontatge de fotos dels dos i que em grabin dient-li unes paraules just abans de que marxi cap a l'església. Llavors una altra cosa que sé que li encantaria però deu ser car i no sé per on mirar l'opció de que pogués anar amb una Harley fins l'església, el trajecte són res 10 minutets no arriba. Però sinó li faré arribar l'esmorzar amb el dvd.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: tresor » dg. oct. 24, 2010 5:19 pm

NUVOLET ha escrit:Quines idees més bones teniu!!

El somni del meu nen, es algo raro raro raro... i no se com ho puc aconseguir però m'agradaria fer-ho la setmana avans de la boda com el meu regal per ell... allà va, és montar-se i sortir en un vaixell pesquer a pesca de nit, li encantaria sempre m'ho ha dit... algú te alguna idea de com ho puc aconseguir???

En el web de Creuers Marenostrum anuncien sortides per anar a pescar des de L'Escala
http://www.creuers-marenostrum.com/ca/v ... ritims.php
I en aquest pdf tens els horaris de les excursions, hi ha sortides de 19:00 a 22:00 i de 08:00 a 10:30
http://www.creuers-marenostrum.com/pdf/ ... endari.pdf
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants