Lo que Internet ha unido...

bodes 10!

Re: Lo que Internet ha unido...

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. jul. 09, 2010 1:12 am

Hola guapa!

Me he emocionado mucho al leer tu historia, sobretodo por la sencillez con que la explicas. Siento mucho lo de tu padre, me imagino que fueron momentos durísimos, pero también te felicito porque en poco tiempo serás una mujer casada!

Muchos besos!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Crisxyz » dv. jul. 09, 2010 2:36 pm

Hola JesusyBerta, gracias, la verdad es que tal como me acordaba lo iba poniendo.

A ver si me organizo un poco, descanso de la semanita que he tenido y os sigo contando...
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Crisxyz » dv. jul. 09, 2010 6:34 pm

Hola noies!

Faig un crida a que las que com jo, hagueu conegut al vostre futur marit o ja marit per internet, aquí podríeu explicar si voleu, una mica de la vostra historia com he fet jo.

Qui s'anima? :hmm::
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:16 am

Novetats: ens han trucat del jutjat per recollir el auto favorable, quin susto quan ens van dir que havíem de passar per el jutjat, ja pensava que ens canviarien el dia, uff!!
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 1:28 pm

hola! quina historia mes maca.!! doncs jo també vaig coneixer al meu futur marit per internet...pero en un xat. Jo tenia 17 anys (ara en tinc 25) i...mira em vaig posar en un xat amb una amiga per entretenir-nos una mica, ja que a mi aixo dels xats mai m'ha entusiasmat gaire i.....un noi em va obrir un privat, i mira xerrant, xerrant...ens vam donar el messenger i tantes hores xerrant, vam quedar i.......va iniciar-se el nostre amor! jiji Ara despres de mes de 7 anys lany vinent ens casarem, i tinc unes ganessssssssssss!! es lo mes bonic que m'ha passat en la meva vida :)
Sort que aquell dia em vaig cnctar sino..no l'hagues conegut mai! i m'hagues perdut moltes coses!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 3:57 pm

Gràcies i enhorabona, la veritat es que a vegades ens hem d’arriscar, mai se sap on trobaràs el teu company de vida.
Jo era bastant escèptica amb aquest tema dels xats i mira, jejeje. >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 4:29 pm

jejejej doncs com jo! pero mira el destí es el destí! així que a gaudir del que tenim!!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 8:19 pm

Ui quin rollo, m'han canviat el dia de la segona prova del vestit, ara fins el 5 d'agost no veure el meu vestidet :-(

Ja tinc la figureta del pastis :-)) , he vist un esbós de com quedarà el pastis de noces amb les fotografies nostres i dels nostres pares, ja només d'imaginar-ho se m'escapen les llàgrimes, mare meva em passaré tot el dia del casament plorant com una bleda jeje.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 8:53 pm

jejejeje que guay! a mi encara em queden 10 mesos i 2 dies pero molts moments en pensar algunes situacions, o pensar en familiars que no estaran aquell dia, m'emociono bastant, no em vull imaginar ni aquell dia. Jo al setembre vaig a mirar vestits..avere si trobo el meu vestit a la primera! jeje tinc unes ganes de posar-mel! ainsss... ::love::
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:19 pm

Es qüestió d'amor a primera vista, ja ho veuràs, t'ensenyaran un vestit i diràs aquest es el meu :-))

Jo n'estic enamorada, es molt senzillet però precisament per això m'agrada.
He pogut fer una foto del catàleg, no es veu gaire be.

Com vaig dir els tirants son en forma de trena i sota el pit te dos tires també en forma de trena
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:23 pm

Aprofitaré per posar algunes fotos més. :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:25 pm

Les aliances, jo volia la meva amb un brillantet al mig però ell volia que totes dos fossin iguals, bueno en això el deixaré guanyar >.-<:
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:30 pm

Les sabates que cada dia m'agraden més i més.

Apa per avui ja no poso més fotos que sembla que ja estigui fent lo del compte enrere o la pre-cronica, jeje.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 8:53 am

que bonic tot! i que poquet et queda?!!! jo ja tinc ganes que passin els mesos...jajaja El vestit es precios, a mi magraden molt així, molt senzills, i les sabates son molt maques tambè, tot i que jo les portaré mes baixetes, mes que res perque mai porto sabates tant altes, la meva parella tampoc es que sigui gaire alta, i llavors aixi compensem. Si me les poso i despres he destar aguantant mal de peus...aiii!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 8:54 am

Crisxyz ha escrit:Aprofitaré per posar algunes fotos més. :-))

per cert les aliances son molt maquets, molt finetes! nosaltres segurament sigui una així. Com diu la teva parella es millor els dos iguals!! a més son molt maques, la podras lluir amb molt de plaer! jeje
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 9:25 am

Gràcies guapa!!

Les sabates les va veure primer la meva germana i el color no ens acabava de convèncer, però me les vaig emprovar i zas! súper maques, com que van lligades al turmell i tenen bona base no es torça el peu, la alçada ja m’està be, es que soc baixeta crec que no arribo a fer 1'53 jejeje.
Les aliances en principi havien de ser només d'or les típiques rodones i sense cap dibuix ni res, tot perquè el Carles es pensava que l'or blanc era molt car. Res, que va veure els preus i em va dir que aquelles i aquelles han sigut les escollides >.-<: >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 9:29 am

Per cert aquest mati ja he tingut una petita bronca amb el meu novio, el que passa es que s'agobia de seguida per el tema dels diners :star:: , m'ha fet un comentari que no m'ha agradat gens, a vegades sembla que no li fa il·lusió res del casament.

Jo sé que si que li fa il·lusió però es satura de seguida...

Res que al final per fer-me passar l'enfado m'ha convidat a esmorzar, però jo ja m'he endut el disgust de bon mati.
A vegades el mataria : sgra :
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 10:00 pm

Crisxyz ha escrit:Per cert aquest mati ja he tingut una petita bronca amb el meu novio, el que passa es que s'agobia de seguida per el tema dels diners :star:: , m'ha fet un comentari que no m'ha agradat gens, a vegades sembla que no li fa il·lusió res del casament.

Jo sé que si que li fa il·lusió però es satura de seguida...

Res que al final per fer-me passar l'enfado m'ha convidat a esmorzar, però jo ja m'he endut el disgust de bon mati.
A vegades el mataria : sgra :

ainss aixo també son els nervis, tot i aixo aquesta sensació de que res li fa il·lusió, jo avegades també la tinc, perque jo penso tot el dia en tot relacionat amb el casament, jo miro coses per internet, per les botigues i ell tot ho troba bé o ho veu com coses innecessaries....pero realment també penso que nosaltres donem mes volts a les coses i ells son mes simples, farien lo just i necessari i nosaltres volem que sigui el dia perfecte al 100%

els homes........ainsssssssssssss mai els entendrem jajaja
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 10:01 pm

Crisxyz ha escrit:Gràcies guapa!!

Les sabates les va veure primer la meva germana i el color no ens acabava de convèncer, però me les vaig emprovar i zas! súper maques, com que van lligades al turmell i tenen bona base no es torça el peu, la alçada ja m’està be, es que soc baixeta crec que no arribo a fer 1'53 jejeje.
Les aliances en principi havien de ser només d'or les típiques rodones i sense cap dibuix ni res, tot perquè el Carles es pensava que l'or blanc era molt car. Res, que va veure els preus i em va dir que aquelles i aquelles han sigut les escollides >.-<: >.-<:

si van lligades millor, aixi aniras mes subjecte i molt mes comode. jo es que mesuro 1,75..per tant ja soc alta de per si, i llavors per aixo tampoc aniré massa alta! el color de les sabates es bonic!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 26, 2010 9:21 am

Hola noies, tenia e meu post una mica abandonat.

Aquest passat dia 24 va ser el meu sant i cumple (si, diguem que els meus pares no es van estrujar molt el cap a l'hora de triar el nom), com que encara no he posat cap foto meva i les que m'han fet surto més o menys be pues posaré alguna *.O.-O*

Normalment no m'agrada com surto a les fotos, pobre fotògraf que tindrà de feina :star::

Va que també posaré una amb el meu novio...

Bueno pues ara ja sabeu la cara que faig, jejejeje.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 7 visitants