Autor: Rosereta » dc. juny 23, 2010 4:17 pm
Hola JS!!! Si,si, quant de temps, últimament el ritme de feina i de preparatius i coses ... que no em contecto gaire!!!
Ara a l'estiu em posaré les piles per la meva precrònica que també tinc abandonada.
Els preparatius van molt bé!!!
Aquesta setmana, suposo que dinvendres ja anirem a confirmar el viatge i fer-ne la paga i senyal, que ens ha costat molt trobar el que relació qualitat-preu estava millor. Anem a Tanzania a fer safari, i la majoria t'ofereixen dormir en una mena de tendes d'acampada que està molt bé, però si hi vas en grup i més plan aventura. Tenint en compte que és el nostre viatge de nuvis, voliem dormir entre 4 parets i amb dutxes i tal més en condicions... però bé, ja el tenim!!!!
També ja tenim les invitacions i hem començat a donar a la familia. Són forces invitacions, i tenint en compte que només disposem de caps de setmana, això de donar-les serà super llarg. Però al mateix temps és divertit!!!jejeje. Aquest cap de setmana passat vem anar de dinar a sopar i tornar a dinar per entregar-les a la familia... és entretingut.
Tema cotxe ja fa temps que el tenim reservat, també la música per l'esglèsia.... i el fotograf també.
El meu vestit ja està fet!!! UUUuAAAAAuuuu quina impresió quan em vaig veure amb el que ja és el meu. A més a més me l'han clavat!!!! Em va a la mida!!!! Tant si guanyo 3 kilos com si els perdo!jejejeje. L'únic a arreglar és la zona del pit pk en tinc poc i em kedava gran!jejejejeje
Ara a mitjans d'agost em toca prova pentinat i maquillatge, i amb aixó anar a provar-me el vestit altre cop.
També em falta anar a BCN a una botiga que tenen tot tipus de sabates de nuvies i llenceria i escollir. També hauria d'anar a Rosa Clarà, ja que el vestit és d'Aire Collection, que també és una firma seva, però la "jaqueteta" que hi porta no m'agrada i vull anar a Rosa Clarà a comprar-me una que ja tinc "calada"
Que més que més... ah! tema detallets buf!!!! això si que és una agonia!!!! Vem tenir la genial idea de llogar un caricaturista que fes caricatures de la gent durant el banquet i que això fos el detall..... però se'ns disparava un munt de presupost.
Ara sembla que ja tenim una altra idea. Comprar tasses d'aquestes de café en llet blankes als xinos i aleshores amb plantilles i pintura per a ceràmica em passaré tot l'estiu fent tasses personalitzades amb el nom de cada convidat.En les dels adults hi posarem bombonets i en els nens gominoles i les embolicarem boniques amb paper de celofan i llacet amb targeteta i llestos.
també hem comprar arros de colors en una pagina d'internet. El voliem fer nosaltres, però després de veure'n el resultat de la prova vem decidir comprar-lo. Faré saquets embolicats amb paper de seda amb llacets i també això ja estarà.
La música del banket s'encarrega el meu cosí. Es dedica a fer de dj en festes i tal. Només hem de llogar el tema de les llums, que amb una mica de sort em deixen les que tenen a l'esplai on havia estat monitora i em surt gratis!!!jejejeje
Tema restaurant, al setembre farem el tast!!! en tinc moltes ganes!!!! ja penjaré fotikos quan hi vagi!!!
Les taules no tindran numeret, sino que cada taula serà una pelicula de dibuixos animats. Les músiques estan relacionades també amb bandes sonores de pelis de dibuixos. (entrada dels nuvis, entre plats, les entregues i inclos el bals) la resta de música ja no eh!!jejeje
Voliem fer alguna cosa per a cada entrada de plat amb música, pero no acabavem de trobar algo divertit per totes. Finalment farem llençar globos a la nostra entrada a la sala i pel pastís voliem comprar uns "cachirulus rarus" dels xinus que són de fibra optica i fan llum, així crear un ambient bonic a l'entrda del pastís.
Buf, buf,... ale, ja us he entretingut una estona bonikes!!!
us deixo que tinc feina a fer i avui toca revetlla!!! tot i que en jordi el tinc de fira a Alemania i em fa pal agafar sola el cotxe... però almenys a sopar amb la colla una copeta i cap a casona!!!
Petonets!!!