Hola nenes!!!!
Pos a nosaltres tpc ens van regalar res de res!! i això que al final sí ens vam kedar al H.Robert, ja k també tenim familia de molts llocs diferents i per ells compensava k tot kedés junt, doncs també va haver gent k va fer dues nits (per davant o per detràs, vam tenir de tot!!) i coordinar això amb el tema bus ens ho complicava molt!!.
Nosaltres vam insistir molt, però no vam aconseguir preu especial ni res.. el tema habiatacions: a veure tenen de tot, algunes estan reformades i estan prou bé i n'hi ha d'altres k son bastant "antiguetes", però totes estan molt netes, cosa k per mi és important. Barat lo que es qualitat preu pues la veritat k no és. Amb el preu de l'habitació t'entra l'esmorzar i nosaltres vam parlar amb la Blanca per poder sortir una mica més tard (ens vam casar a la tarda i es clar vam nar a dormir bastant tard!! això sip vam aprofitar la piscina quan vam arribar del restaurant xD, i tot i el xibarri k vam montar no ens van cridar l'atenció, cosa k es d'agraïr, ens ho vam passar molt bé jejeje).
Per cert suposo que ja saps que no tenen masses habitacions i no totes valen 65 euros, n'hi ha k valen 80, i si vols k et possin un llit supletori, crec recordar k eren 15 euros (amb el tema supletoris sí es va portar bé, en teniem bastants, i no problem).
A nosaltres ens van donar una de les habitacions reformades: el WC era nou amb secador de cabell, tele plana penjada a la paret, llit de matrimoni, minibar, aire acondicionat (a l'agost el vam agraïr), terrasseta a la piscina i decoració moderneta

Això sip 80 euracos!!

pero mira era la nostra nit de noces: així k "from lost to the river"!!
Per tant jo de l'habitació no tinc keixa i en genaral la gent va kedar contenta els k van passar per la piscina més xDD), això sí a alguns els va tocar alguna de les velletes amb decoració bastant estil Venecià k dic jo.... pero total per descansar una mica... tot es valorar lo que a vosaltres us compensa més. El meu consell: neu a veure la Blanca i k us ensenyi les habitacions i parleu amb ella. LLavors podreu decidir millor.
Un últim apunt: el mossos es possen sovint a la carretera k baixa del Mas, per tant OJO!!!
Baja rotllo m'he marcat :P
Scarlet: si al final podem nar al Japó fijo k t'acribillo a preguntes xD
Hansen: de moment el tema maternal el deixo a les vostres mans, k segur sereu molt bones mames!