Autor: LABANDA » dt. ago. 25, 2009 8:55 pm
Autor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:03 am
Autor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 7:23 am
Autor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:41 am
Autor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 7:46 am
Autor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:56 am
Autor: LABANDA » dc. ago. 26, 2009 9:34 pm
Autor: sylvya » dc. ago. 26, 2009 10:33 pm
Autor: xurdit » dj. ago. 27, 2009 7:25 am
LABANDA ha escrit:noies, es que a mi em perd el HAGEN DAZS, avui me menjat mig pot!! vainilla amb nous de macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
el dia 1 aixo s'acabaaaaaaaaaaaaaaaa
Autor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 8:58 am
LABANDA ha escrit:noies, es que a mi em perd el HAGEN DAZS, avui me menjat mig pot!! vainilla amb nous de macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
el dia 1 aixo s'acabaaaaaaaaaaaaaaaa
Autor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 9:16 am
Autor: xurdit » dj. ago. 27, 2009 9:37 am
Autor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 9:38 am
xurdit ha escrit:aliaga cert, si estàs a casa és lo pitjor! sembla q la nevera et cridi, oi?
NyiNyi jo aquest finde crec q tampoc faré molta bondat,... marxant a fora, ya vurem ya vurem!
Autor: Meskhenet » ds. ago. 29, 2009 6:04 pm
Autor: sandradani » dl. set. 07, 2009 4:12 pm
Autor: RosaBlanca » dc. oct. 07, 2015 10:48 am
nimi ha escrit:No sé si serà veritat o mentida...però de tota la vida s'ha dit que fer exercici sense a ver menjar res estava mal fet perquè et podia donar una lipotimia per una baixada de tensió. S'ha de tenir molt compte amb això! Si vols prova-ho però no et maxaquis molt, vale?? QUE AL FINAL ENS DONARÀS UN DISGUST!!! anims wapa, que poc a poc aniràs aprimant-se fins quedar-te com una silfide!! ajajajja. Quants kilos et queden per perdre?ARARE ha escrit:Noies, avui he llegit per internet (en diferents webs i articles) que l'exercici és millor fer-ho pel matí en desjú. Expliquen que quan fas exercici per la tarda cremes greixos dels que has menjat durant el dia i els hidrats de carboni els transformes en energia. Si fas exercici al llevar-te, com que portes moltes hores sense menjar, cremes els greixos acomulats i per tant baixes molt de pes..
No us he d'enganyar, també he llegit 1 article que deia que això no era veritat.. però molts d'altres deien que si.
Així que JO el dilluns començo (jejejej como no.. havia de ser un dilluns), em llevaré mitja hora abans al matí (tot i que serà matinar, matinar.. pq ara em llevo a les 7) i ho faré!.. A veure que tal va...
Els articles deien que la gent que vol fer muscul no ho ha de fer això, que això només és per perdre pes!!!!
A més parlaven de moltes coses positives de l'exercici pel matí, no només la perdua de pes sinó la energia pel dia, ajuda a mantenir-te sa mentalment, a evitar menjar malament....
Autor: RosaBlanca » dj. oct. 08, 2015 8:55 am
anaycarlos ha escrit:hola chicas soy nueva por aqui os cuento un poquito mi historia..
hace 2 años me opere del estomago haciendome un bypass pesaba casi 120 kilos y me qde con 75 ( mido 1.73 ) se puede decir q solo me afectan los dulces y las chuches pero es de lo q mas peco.
despues de unas anginas malisimas me quede con 72.700 q el lo minimo q he pesado yo creo q desde los 10 o 12 años. jejjeje
pero hace un año al venirme a vivir conmi novio y malcomer me plante en 84.
hace 3 semanas q estoy a dieta ( una dieta basada en unos preparados de proteinas) y a voy por los 78 pero me quiero casar con 70, lo malo es q me caso el 12 de septiembre y esta el verano por medio y no como me lo voy a montar... las costilladas, el las sangrias, LOS HELADOS!
EN FIN OS IRE CONTANDO....ver q no soy la unica anima ya q mis amigas estan toda estupendas...
UN BESO Y FUERZA!