Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 16, 2009 3:13 pm

kel_go ha escrit:hola noies!

com esteu??

a laWii li varem donar festa aquest cap de setmana jajjajajaj

Eva esta molt bé 150€ laWii més 2 mandos i 2 jocs!!

El llibre queda molt guapo!

avui he començat a treballar, tot i que al mati no tenia gens de ganes d'anar-hi, crec que m'ha anat bé...

petons

està bé de preu oi??

aixi t'agrada el llibre, m'en alegro. Ara ja hem començat a comprar cosetes, ja us anire informant

anar a treballar t'anirà super bé ja ho veuras, per cert, a mi també em fa una mandra brutal jejeje
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 16, 2009 3:29 pm

Kel, m'alegro que avui ja hagis anat a treballar, has de recuperar la teva rutina i normalitat, que si no a casa no es para de donar voltes a les coses!!!
Eva, t'ha quedat molt xulo!!! M'agrada molt ::love::
Jo de camares també en vaig posar, el que passa és que encara he de revelar les fotos :-/ sóc una pena i no trobo temps per res!!!! :-(

MIRIAM!!!!!Com estàs??????
AGBE!!!!!!!! I tu????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 16, 2009 3:35 pm

Bon dia noies!!

Eva, tha quedat xulíssim el llibre de firmes!!! I el preu de la Wii està moolt bé!!

Kel nina, es normal que et fes pal anar a currar, però com bé dius, segur que ta anat bé nina!! :-))

Ainos kuka, com van els estudis?? Ufff, jo superrr liada! jajaaj

Aquesta setmana hem de pintar l'habitació de la peke ja que la setmana vinent ja ens porten els mobles!!!! ::love:: ::love:: ::love::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 16, 2009 8:13 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bon dia noies!!

Eva, tha quedat xulíssim el llibre de firmes!!! I el preu de la Wii està moolt bé!!

Kel nina, es normal que et fes pal anar a currar, però com bé dius, segur que ta anat bé nina!! :-))

Ainos kuka, com van els estudis?? Ufff, jo superrr liada! jajaaj

Aquesta setmana hem de pintar l'habitació de la peke ja que la setmana vinent ja ens porten els mobles!!!! ::love:: ::love:: ::love::

ostres Miriam, aviat tindras els mobles, que bé!!!!

ara toca pintar, de quin color ho pintes??
ja ens ensenyaras fotos de com ha quedat
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 16, 2009 11:16 pm

Doncs com era de imaginar...ROSA! JAJAJJ
Pinto 3 parets de color rosa claret i un parell de color rosa més fosc...desprès en una de les parets i posarem un dibuixet...
Ja us posaré fotos quant estigui tot acavat! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. feb. 17, 2009 3:20 pm

hola noies!

que tal???

Miriam que bé, aviat ja tindras l'habitació muntada!! m'encanta el rosa ::love:: ::love:: ja ens aniras posant fotikos.

petons a totes
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: nuria74 » dt. feb. 17, 2009 6:49 pm

Hola ninetes meves!!!

Què bé, Kel, ja veig que t'han donat l'alta, t'anirà molt bé sortir una mica de casa! I ja saps, d'aquí res, a fer pràctiques ::love::

Evi, el llibre t'ha quedat molt bé! Em sembla que la Mont va agafar el mateix dibuix i frase...

Míriam, ja ens posaràs fotikos de l'habitació! Nosaltres, com que no sabíem si era nen o nena, la vàrem fer groc.

Aquí, tot bé, avui al matí he treballat, després he anat a caminar amb una amiga pel passeig de Sant Antoni, he anat a buscar el nen a cole, la nena a casa la meva mare i ja per fi estic a casa... la nena ja està dormint, i el nen mirant dibuixos. Es l'únic moment que tinc de relax, quan està davant la tele.

Sino, doncs aquesta setmana és carnaval, el nen té festa divendres i dilluns, i els disfressarem divendres, que els de l'AMPA fem una xocolatada amb disco mòbil pels nens. La nena anirà de caputxeta, el nen de pirat, i jo de xinesa... ja us posaré fotos si penso a agafar la càmera.

Les estudioses, ànims!

I totes les altes, on pareu???
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: eva gi » dt. feb. 17, 2009 10:14 pm

Nuria, espeerem les fotos

m'alegro que us agradi a totes el llibre

noies, avui estic una mica xof. no se si us havia dit que la meva avia em compra les arrecades pel casament, havime de comprar-les juntes però amb tot el que ha passat res de res i finalment vam decidir que hi aniria jo amb la meva tia, doncs, la meva avia fa dies que m'ho recorda i ho teniem pendent de fer. i avui m'ha trucat la meva tia, que ho anessim a comprar avui perque demà han d'augmentar dosi de medicacio a la meva avia i clar estarà molt adormida

ja les tinc, demà us poso fotos, i les hi he anat a ensenyar, estava tan contenta , me'n he alegrat molt però ... bé, avui els metges no ens han donat gaires esperances de res
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 18, 2009 8:56 am

Bon dia guapis!!!
Miriam ja m'imaginava que l'habitacio seria rosa!!! neujor:-) Ja ens posaràs fotitos, i sobretot tu no facis esforços quan pinteu l'habitació :-)ok:
Eva reina, segur que a la teva àvia li ha fet molta il.lusió veure les arrecades que t'ha regalat per un dia tan especial com és el dia del teu casament. No heu de perdre les esperances ja que els metges també s'equivoquen!!! A veure si ens poses fotos de les arrecades i tu ànims avui, que ara estas visquent una etapa molt maca amb la il.lusió del casament!!! :-)ok:
Kel com estàs??? Com va a la feina??? :-()-) :-()-)
Nuria volem veure les fotos de les disfresses!!!!!! Veig que la feina va bé, no??
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 18, 2009 9:05 am

Nuria, que ja no hi pensava i sé d'algu que em matarà!!! És que una amiga d'una de la meva colla m'ha demanat el xal per provar-se'l amb el vestit ja que es casa aquest estiu i li va agradar molt el meu, a veure si podem quedar una estona, ok??
O millor encara... a veure si fem una quedada d'esmorzar al Viena, que aviat no ens coneixerem!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 18, 2009 1:09 pm

ainos28 ha escrit:Bon dia guapis!!!
Miriam ja m'imaginava que l'habitacio seria rosa!!! neujor:-) Ja ens posaràs fotitos, i sobretot tu no facis esforços quan pinteu l'habitació :-)ok:
Eva reina, segur que a la teva àvia li ha fet molta il.lusió veure les arrecades que t'ha regalat per un dia tan especial com és el dia del teu casament. No heu de perdre les esperances ja que els metges també s'equivoquen!!! A veure si ens poses fotos de les arrecades i tu ànims avui, que ara estas visquent una etapa molt maca amb la il.lusió del casament!!! :-)ok:
Kel com estàs??? Com va a la feina??? :-()-) :-()-)
Nuria volem veure les fotos de les disfresses!!!!!! Veig que la feina va bé, no??

gràcies Ainos, la veritat es que si, que va estar molt contenta quan les va veure
aquesta tarda us poso les fotos, a veure què us semblen
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 18, 2009 3:06 pm

hola noies!!

com esteu???

jo millor, cada dia estic més bé! i la feina bé... tot i que ja estic agobiada... hi ha un munt de feina acumulada! m'estan estressant neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres Eva, m'he emocionat llegint lo de la teva avia! segur que esta super contenta per tu! i anims bonica, que els metges sempre es posen en lo pitxor... molta sort guapa :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 18, 2009 7:04 pm

Hola kukes!

Ainos, hem quedat el dia 28 per una quedada al Viena, i pensava portar les coses que m'heu deixat aquell dia... podràs venir? Si no, ja vindria un altre dia per Girona a portar-t'ho...

Evi, ànims! I segur que a la teva àvia le fa molta il.lusió que portis les arrecades que t'ha comprat en aquell dia tant especial.

Kel, quina alegria veure que ja estàs més animada. I per la feina, doncs és el que hi ha, jo també tinc molta feina, però bé, almenys en tenim!

Encara treballo demà, i després 4 dies de festa, la veritat és que aquest horari em va de conya per poder gaudir dels meus fills! A més, el gran té festa divendres i dilluns, just quan jo també tinc festa! Aprofitarem de les activitats que fan pel carnaval, començant per anar demà a la festa dels nens de Palamós, i divendres a Calonge...

Vosaltres celebreu carnaval? QUan era jove tenia una colla i ens disfressàvem sempre, ai quins records! Ara sortim d'una altra manera.

Espero que esteu totes bé!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 19, 2009 8:48 am

Bon dia reines!!!!!!!
Jo el dia 28 no puc venir, marxem de cap de setmana a un Balneari al costat de Valls. Quina ràbia no poder venir : muaahhhh :
Nuria no et preocupis, ja quedarem un altre dia :-)ok:
Que bé amb la feina, això de poder treballar i disfrutar del fills és una sort, i més aquests dies de carnaval que s'ho passen tan bé.
Nosaltres tampoc ens disfressem, jo abans amb la colla sempre em disfrassava a Sant Joan, però es clar, ara ja és impossible trobar-nos totes per preparar-ho... i mira que ens ho passavem d'allò més bé!!!!!! neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. feb. 19, 2009 9:27 am

Bon dia rienas!!

Jo el dia 28 tampoc podré venir...ostres, em sembla que al pas que anem s'haurà de tornar aplaçar... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Nosaltres no crec que ens disfrassem però el peke si, de SPIDERMAN!!! jajajaj

Eva reina, em sap greu lo de la teva iaia..espeor que es millori! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 19, 2009 12:40 pm

Us aniria bé el 07 de març???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. feb. 19, 2009 1:10 pm

ainos28 ha escrit:Us aniria bé el 07 de març???

A mi, en principi, perfecte!!! El que estic a l'espera d'anar a BCN.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dj. feb. 19, 2009 4:14 pm

Hola guapes!

Doncs si comença a fatar gent i més gent, potser sí que ho aplaçem per un altre dia... ens veiem poc, almenys que sigui una mega quedada, com les d'abans ::love::

A mi en principi em va bé el dia 7!

Ainos, un balneari!!! Què guai! Celebreu alguna cosa?

Evi, com està la iaia?

I tu Kel?
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 19, 2009 4:53 pm

No celebrem res, però una escapadeta romantica i relaxant sempre va bé ::love::
Va començem la llista pel 07 de març:

Miriam SI
Nuria SI
Sònia SI

Va, qui més s'anima?????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 7:23 am

ainos28 ha escrit:No celebrem res, però una escapadeta romantica i relaxant sempre va bé ::love::
Va començem la llista pel 07 de març:

Miriam SI
Nuria SI
Sònia SI

Va, qui més s'anima?????

jo si em voleu també m'apunto
Imatge
Imatge
eva gi