Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. feb. 10, 2009 12:20 pm

Kel reina t'has d'animar!!!! Ja veuras com aviat ens podras tornar a donar la noticia. Mira la meva mare abans de tenir-me a mi va tenir un abortament natural, i mira... després no una, sinó dues nenes ben sanes!!!
Si necessites alguna cosa, encara que només sigui per desafogar-te, aquí ens tens!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. feb. 10, 2009 12:48 pm

moltes gràcies Ainos bonica!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 10, 2009 5:41 pm

Bona tarda guapes!!

Primer de tot, Kel ho sento moltíssim el que ha passat, només dir-te que si necessites alguna cosa aqui ens téns. I enviar-te des de terres empordaneses molts ànims i ja veureu que aviat ens tornaràs a donar una bona notícia.

La resta com esteu??

Nuria, veig que a la feina molt bé? veus com un cop ets a dins l'ajuntament, ja et sortiran noves feines!! la plaça és teva!

Eva, com van els preparatius? i la mare?

Ainos, com estàs? veig que tu també estàs amb això de les opos del ICS, penso que serà bastant complicat entrar-hi aquest any perquè conec molta gent que hi treballa com a interina i que s'està preparant, i passarà com a moltes opos... l'experiència hi compta molt! Però us dóno molts ànims a tu i a la Miriam, sobretot a estudiar molt!!!!
Tema feina nosaltres anem fent... però ha baixat molt.

Molts records a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. feb. 10, 2009 8:01 pm

moltes gràcies Agbe! :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 11, 2009 12:02 am

Bona nit reinas...

Ostres, no rebia els missatges....
Kel nina, no tens que disculparte de res perquè és normalissim... ja veuras que poc a poc anireu fent el cor fort nina, i si necessites res em tens aquí per el que calgui!!!

Ainos nena, a veure si ens treiem les opos!!!

Eva, veig que al final tas quedat amb flors santa eugenia eh?? >.-<: >.-<: >.-<: I les aliances son molt maques!! ::love::

Nuria reina, quina ilu reviure els moments eh???

Agbe, que tal tot??

Bé kukes, us deixo que es tardíssim!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 11, 2009 9:48 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Kel :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 11, 2009 9:52 am

Kel guapa, com anem??

Miriam, reina, quants dies, si al final flors sta Eugenia, ahir ja vam anar a fer paga i senyal, i el mes vinent ja anire a escollir el ram, en vaig veure de molt xulos
i les esglesies també, ara ja nomes falta triar....
tema musica, en tinc algunes per alguns moments, encar no les hem decidit, ja us les posare a veure si m'ajudeu. he fet una mica de recull del que he trobat a les vostres croniques i per internet

m'alegro que us agradin les aliances

agbe, Ainos, Nuria, ... com anem??

que passeu molt bon dimecres totes!!!
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 11, 2009 9:54 am

Ja ho sé que serà super complicat, quasi impossible, però la realitat és que vaig a veure com és això de les oposicions, ja que feia molt de temps que em ronda pel cap i ara vaig a provar.
Les que realment m'interessen són les del Cos de Gestió de la Generalitat, aquestes són del grup B, són molt dures (són 77 temes, o sigui 6 totxos de llibre) i has d'estudiar moltíssim, ara clar, que si algun dia entres, tens un bon lloc i un bon sou, que al final és el que m'interessa :-) . Aquest any n'hi ha de previstes al novembre i de moment vaig estudiant per les de l'ICS que hi ha part del temari que és comú. Sé que tampoc aconseguiré plaça per aquestes la primera vegada, però això és qüestió d'anar-ho intentant i no desistir... de moment estic animada, però ja veurem d'aqui a uns mesos :-))
Miriam, hem d'estar al lloro, ja que per gener-febrer del 2010 n'hi hauran també d'auxiliar administrativa per la Generalitat!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. feb. 11, 2009 1:12 pm

HOLA GUAPES!!!!

Primer de tot Kel hem sap molt de greu lo que ha passat!! Però has de ser forta i recuperar-te per ven aviat tornar-ho a provar i si t'hi has quedat tan ràpid ja veuràs com aviat ens tornes a donar bones noticies. Ja saps que estem aqui pel que sigui!!! Un peto molt gran kuka!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Eva les aliances són molt maques!!! :-)ok: :-)ok: I ja tens també les flors , veig que vas enllestint temes!! Molt ben fet!!! :-)ok: :-)ok: Les invitacions també t'han quedat molt bé!! Ara ja toca començar a repartir, això es una mica pal!!! Jeje :-(

Veig que us heu decidit a fer opos, també molts ànims Ainos i Miriam, són una mica dures però val la pena, ja veureu que l'esforç que esteu fent us serà recompensat!!! També tu Núria, que ja estàs dins, i tot i que també hauràs d'estudiar veuràs com al final la plaça serà teva!!!

Jo també molt liada, ja sabeu, treballant un piló, no tinc temps de res, també m'agradaria estudiar per prepara opos per poder promocionar algun dia a grup A o B, però no tinc temps, suposo que ja arribarà el moment que ho pugui fer.

Encara no tinc cortines al menjador, jejej,! :-))

El que si ja he encarregat les cortines de la nostra habitació, al final he agafat dos paquetos un que va a sota més transparent i un altra a sobre més opac, els colors son grisos i la transparent porta algu de blanc, m'han dit que d'aquí 3 setmanes ja estaran, ja tinc ganes de veure-les penjades.
També hem comprat el moble pel rebedor, que el mes que ve arribarà. I al menjador hem penjat un quadre amb un muntatge de fotos del casament, ja us penjaré alguna foto. Poc a poc l'anem emplenant el piset!!!

Agbe i tu com el portes el piset? A punt ja? Vau penjar cortines?

Be kukes vaig a continuar treballant un rato!!

Petons
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: montpra » dc. feb. 11, 2009 4:50 pm

Hola noies com aneu ?

Kel reina molts ànims, ja t'ho he dit al SP, i pensa que aviat t'hi tornaràs a quedar i que aquest cop anirà bé. Molts petons reina !!!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 11, 2009 5:40 pm

moltes gràcies a totes pels anims!

:-()-) :-()-)

jo vaig fent, del llit al sofà i del sofà al llit... esperant a demà a que ja em donguin l'alta, perque la veritat s'em cau la casa a sobre... necessito sortir i distreurem.
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 11, 2009 9:48 pm

bones noies

Kel, és el que millor t'anirà, sortir i distreura't, molts ànims cuca

avui he tingut un dia bastant fotut, han tornat a ingressar la meva avia, ha vingut la ambulancia i la portat cap a l'hospital. no està gaire bé la veritat, no se pas que i farem
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 11, 2009 10:07 pm

ostres Eva sento molt lo de la teva avia, espero que no sigui res greu i que es posi bé aviat. molts anims guapa.

:-()-)
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 11, 2009 10:10 pm

merci reina, deu ni do quinsdies que portem no?

espero qu ecanviïn aviat les coses

com esteu tu i en Xavi?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 11, 2009 10:13 pm

ostres si... que canviin les coses ja, siusplau!

doncs mira anem fent... ell està força afectat també, li feia moltissima ilu el ser pare, tenia tantes ganes... pero se que mira de fer el cor fort per mi, a més m'esta cuidant i mimant molt, aquets dies tots estan per mi... aixo m'ajuda i m'anima força.

gràcies per pregunar nineta!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. feb. 12, 2009 12:09 am

Bona nit reinas!!!

Kel nina, espero que demà et donguin l'alta nina que ja veuras que el millor que t'anirà es sortir i no donar-hi gaires voltes... :-)ok:

Eva nina, em sap greu lo de la teva avia...espero que es recuperi aviat!

Espe nena, super liada eh?? Pero veig que aneu abançant tema pis >.-<: >.-<: >.-<: A veure si ens poses fotos!!!

Ainos, doncs si, ens tocarà posar colzes però quant ho acoseguim haurà valgut la pena! =0-0-)

Bé nenas, demà tinc eco...ja us explicaré...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dj. feb. 12, 2009 11:09 am

Eva espero que lo de l'avia no sigui res greu i aviat es recuperi! anims guapa!!

Kel per tu també molts ànims!! crec que el millor serà sortir de casa i no pensar!! petons guapa! i ànims per en Xavi també! :-()-) :-()-) :-()-)

Miriam ja ens diràs com va l'eco!!!

I les altres com aneu!!!

Ostres torna a fer fred? quin me...! ja tinc ganes que arribi el bon temps. I sobretot de fer Vacances, jeje!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 12, 2009 11:34 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!
Eva, espero que lo de la teva avia sigui un altre petit ensurt i aviat torni a casa!!!!!!! :-()-)
Kel, a veure avui què diu el metge i a veure si pots començar a sortir, que estar-se a casa va molt bé, però tot el dia li dones voltes a les coses i es fa molt pesat. Ànims i a veure com va la visita!!!! :: orrr::
Miriam, i tu també de metges, a veure la Irina nena com està!!!!
Espe, ja veus si fa fred, jo porto un jersey de llana que pesa quasi més que jo :-)) Ja ens ensenyaras les cortines quan te les posin. A poc a poquet vas arreglant el piset, molt bé >.-<:
Agbe, i tu què tal?????? :-.:·::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dj. feb. 12, 2009 11:51 am

gràcies noies... si, ojala avui em dongui l'alta ja! necessito sortir... aqui no paro de pensar...

Miriam que vagi bé l'eco ja ens informaras.

petons a totes
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dj. feb. 12, 2009 12:48 pm

bones noies,

merci pels anims, ara hem d'esperar a veure com evoluciona

Kel, segur que tot anirà bé i ja et donaran l'alta

miriam, a veure k tal la eco

i tant que fa fres, cada dia més i diuen que al cap de setmana encara en farà més, ens haurem d'abrigar bé
Imatge
Imatge
eva gi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants