Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 04, 2009 3:09 pm

BOn dia noies!!

Kel, i tant que farem un brindis!!!

Agbe reina, ja ho sé ja que sha de pencar...però ho faré!!! Tinc moltes ganes posades així que espero no perdre les energies!!! Al final thi vàres presentar o no???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 04, 2009 9:15 pm

Hola guapissimes meves!!!!!

Fa un munt que no entro, però de veritat que vaig de p*to c*ul tot el dia.
A més, acabo de tenir la sogra a casa 6 dies, vaja pal! I els nens maalts tots dos al mateix temps... el nen amb otitis i la nena que treu les dents i està costipada.

Ja he vist la bona nova!!!! KEL MOLTISSIMES FELICITATS! Si que ha anat de pressa, no????? Ai, què bé, un altre cigronet@ per aquest any! Et trobes bé?

Miriam, què t'has apuntat a un curs per les opos? Com va la panxona?

I tu Mont, tot bé, a part de l'esquena?

per la resta, no he tingut temps de llegir res més. Alguna cosa que no m'he de perdre?

QUAN HI HA QUEDADA? El dia 28???? Crec que tinc sopar de l'ampa...

PETONS A TOTES, US TROBO A FALTAR!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 04, 2009 10:13 pm

hooola!!!

MOLTES GRÀCIES NÚRIA!!! doncs si la veritat es que ha anat molt rapid!! i de moment em trobo molt bé!! no em puc queixar!!!

ostres veig que vas molt liadeta!! els nens ja estan bé???

cuidat guapa!!

i les altres, que tal??? que us expliqueu??
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 04, 2009 10:58 pm

Nuri reina, quants de dies!!! Veig que vas a topes eh!!!
Doncs si, me apuntat a un curs per fer opos per la ICS...ara a posar colzes i a veure si ho aconsegueixo!
Per la quedada, és al matí dona!!! ::love:: ::love:: ::love::

NInes, que tal totes???
Jo mkoooooolt cansada!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dj. feb. 05, 2009 3:38 pm

Hola guapes!

Ja veig que les nostres futures mamis es troben bé, me n'alegro!!!

Doncs per la quedada, compteu amb mi!!!

Kel, tu podràs venir? I tu, Eva? I les altres? He vist al FB que la Winny ha marxat de viatge, qui s'encarrega de fer la llista neu:-D

Miriam, que vagi bé el curs per les opos! Jo també hauria de començar a estudiar, perquè ja m'estan dient de manera no oficial que la plaça de la que es jubila l'any que vé serà per mi, però no tinc temps!!!

Els nens ja estan més bé, el nen amb antibiòtics i la nena, va fent amb les dentetes. De moment comencen a sortir les 2 primeres de baix, encara falta...

Sino, he acabat la meva setmana laboral remunerada, ara comença la setmana de feina de casa, de marujeo, compres...

Demà a la nit la meva mare fa el sopar pel nostre casament amb les seves amigues, o sigui que m'he de tornar a posar amb els preparatius, perquè he de preparar 10 ampolletes per les seves convidades, igual que les que vam fer pels invitats al casament. Quins records!!!

Eva, com van els preparatius? T'has pogut emprovar ja el teu vestit? I els detallets?

Petons guapes!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dj. feb. 05, 2009 4:02 pm

Una altra cosa, el fotògraf ha estat de baixa durant 1 mes i l'altre dia ens va dir que no ens podria entregar l'àlbum fins d'aquí 6 setmanes!!!! Amb les ganes que tenia ja de veure'l!

I la setmana passada vam tenir un petit ensurt amb el meu home... no em venia la regla, tenia 2 setmanes de retard. Al principi no ho veia clar, 3 nens, la nova feina, la siuació econòmica... però a mesura que anaven passant els dies em feia a la idea, i al final fins i tot començava a acaronar-me la panxa com quan estava en estat!!! Al final vaig fer una prova d'embaras, i era negatiu... doncs estàvem una mia decebuts i tot! No hauria estat el bon moment, però ara tenim una cosa clara: volem un tercer, quan no ho sé, però que el volem, sí!!! L'any que vé, potser???
Imatge
nuria74

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 06, 2009 10:09 am

nuria74 ha escrit:Hola guapes!

Ja veig que les nostres futures mamis es troben bé, me n'alegro!!!

Doncs per la quedada, compteu amb mi!!!

Kel, tu podràs venir? I tu, Eva? I les altres? He vist al FB que la Winny ha marxat de viatge, qui s'encarrega de fer la llista neu:-D

Miriam, que vagi bé el curs per les opos! Jo també hauria de començar a estudiar, perquè ja m'estan dient de manera no oficial que la plaça de la que es jubila l'any que vé serà per mi, però no tinc temps!!!

Els nens ja estan més bé, el nen amb antibiòtics i la nena, va fent amb les dentetes. De moment comencen a sortir les 2 primeres de baix, encara falta...

Sino, he acabat la meva setmana laboral remunerada, ara comença la setmana de feina de casa, de marujeo, compres...

Demà a la nit la meva mare fa el sopar pel nostre casament amb les seves amigues, o sigui que m'he de tornar a posar amb els preparatius, perquè he de preparar 10 ampolletes per les seves convidades, igual que les que vam fer pels invitats al casament. Quins records!!!

Eva, com van els preparatius? T'has pogut emprovar ja el teu vestit? I els detallets?

Petons guapes!

nuria, jo encantada de venir si mi voleu, jeje

ja veig que vas ben liada, i quin ensurt no?

els preparatius endavant, cada dia fent cosetes noves
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 06, 2009 10:15 am

Nenes!!!!!!! Que fa una eternitat que no entro, però és que vaig de p... cul!!!!!!!
Miriam no m'ho puc creure, jo també m'he apuntat a aquestes opos!!!! I també tinc pensat de presentar-me a les de la Gene!!! Ja veus si porta feina... i jo a més amb la UOC, no tinc temps quasi ni d'anar a fer pipi, jiijjiijijij!!!!!!
Kel, ESTAS EMBARASSADA!!!!!!!!! Moltes felicitats!!!!!!! Com et trobes??
Eva, va que el gran dia ja s'acosta... estas nerviosa?????
Agbe, com va tot??????? I la feina?????? A nosaltres ens ha baixat bastant, per això estic buscant nous camins...
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 06, 2009 1:16 pm

ainos28 ha escrit:Nenes!!!!!!! Que fa una eternitat que no entro, però és que vaig de p... cul!!!!!!!
Miriam no m'ho puc creure, jo també m'he apuntat a aquestes opos!!!! I també tinc pensat de presentar-me a les de la Gene!!! Ja veus si porta feina... i jo a més amb la UOC, no tinc temps quasi ni d'anar a fer pipi, jiijjiijijij!!!!!!
Kel, ESTAS EMBARASSADA!!!!!!!!! Moltes felicitats!!!!!!! Com et trobes??
Eva, va que el gran dia ja s'acosta... estas nerviosa?????
Agbe, com va tot??????? I la feina?????? A nosaltres ens ha baixat bastant, per això estic buscant nous camins...

Ainos, què tal quants dies guapa, veig que totes us decanteu per les opos eh??

si estic nerviosa, doncs cada dia una miqueta més, heu vist el meu marcador!!! avui 4 i demà ja el 3, aiaiaaia :o-o:
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » ds. feb. 07, 2009 10:46 pm

bones noies, com anem? com va el cap de setmana??

jo tinc ma mare al Trueta, té un conducte del ronyó una mica "xungo" (que per cert, és hereditari, o sigui que ja se què hem toca)i no lo¡operaran fins d'aui 2 o 3 mesos, o ves a saber quant.
total q per esperar operacio li han fet una petita intervencio per esperar operacio definitiva, ja em direu pq, ara que tenim quirofan, anestesista i dia ja la podien operar definitivament, doncs no, a esperar... pero bé aixi es trobara millor en principi. Ara ja l'han pujat a planta i esta bé. segurament demà ja anira cap a casa
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » ds. feb. 07, 2009 10:49 pm

per cert, ahir a la tarda ja vam parlar amb Flors Santa Eugènia i ja els hem contractat

i avui sortint de l'hospital hem anat a fer volta pel centre i ens hem decidit a encarregar les aliances.

ja le stenim encarregades, us poso una foto
seran d'or blanc i rosa, i la meva porta un petit brillant, a veure si us agraden
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dg. feb. 08, 2009 8:49 pm

hola noies, avui he tingut un dia horrible, he perdut el bebe... aquest mati, a mig mati hem sortit a fer una volta, i em feia molt mal la panxa igual com si em vingues la regla, de seguida em tornat a casa i efectivament estava tacant vermell i força... es han enviat al Hospital Trueta de Girona, m'han fet una eco i si l'estava perdent, m'ha recomenat repos i m'ha citat pel proper dijous per fer-me una altre eco per veure com estava tot...

estic inmesament trista he plorat i estic plorant molt, pero de mica en mica anirem tirant endevant i esperarem a que ens diguin que ho podem tornar a intentar...

petons
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dg. feb. 08, 2009 9:06 pm

Kel em sap molt de greu bonica, però pensa que aquestes coses passen, i molt més del què ens pensem. Ara has de veure les coses en positiu i pensar que t'ha costat molt poc quedar-hi i que t'hi podras quedar una altre vegada sense problemes. Ara a fer cas als metges i sobretot a estar molt tranquila. Sé que es molt fàcil de dir, però entre tu i en Xavi heu de fer el cor fort i mirar endavant!!!
Molts petons!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 09, 2009 11:39 am

kel reina, no saps el greu que em sap
com diu l'Ainos ara heu de fer el cor fort, i mirar endavant
i feu molt cas als metges
un petonas enrome
i ja saps que si necessites res aqui este...
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 09, 2009 11:39 am

Kel reina com estàs?????? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 09, 2009 12:38 pm

gràcies noies... estic destroçada...feta pols...

tinc ganes de que passin els dies i oblidar tot aixo...

moltes gràcies noies

petons
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dl. feb. 09, 2009 3:25 pm

Ostres Kel, reina, em sap molt greu... però com diu l'Ainos, això passa molt més sovint del que ens pensem. Jo tinc diverses amigues a qui ha passat el mateix i s'han tornat a quedar en estat al cap de 2-3 mesos... ja sé que tot el que et podem dir ara mateix no serveix de res, però pensa que tornaras a quedar-t'hi molt aviat, i seras altra vegada molt feliç!

Anims guapa, aquí estem pel que faco falta!

Eva, què bé que ja tinguis les flors enllestides! I les aliances, molt maques!

El divendres a la nit al final em vaig colar al sopar que feia la meva mare per les seves amigues, per donar'ls les gràcies pel regal que ens van fer. Quina il.lusió tornar a veure els detalls de les taules, les fotos, tornar a comentar el casament... vaig tornar a casa que eren les 3 del matí, i el dissabte teníem un altre sopar, fins les 4! Ahir estavem fets pols el meu home i jo! Sort que vam poder dormir una mic al matí...

Petons
Imatge
nuria74

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 09, 2009 8:04 pm

gràcies Nuria, ojala ens hi tornem a quedar aviat.
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 09, 2009 8:19 pm

kel_go ha escrit:gràcies Nuria, ojala ens hi tornem a quedar aviat.

i tant que us hi quedareu aviat, no pateixis pas per això, ara a pensar en positiu, a recupperar-te tan aviat com sigui possible

un peto reina
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 09, 2009 8:22 pm

moltes gràcies Eva. ets un sol :-()-)

Miriam guapa mil gràcies per la trucada d'ahir... em va ajudar molt parlar amb tu, sento de la manera que em vaig posar, pero sincerament, no ho podia evitar. petons guapa

:-()-) :-()-)
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants