Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: eva gi » dg. des. 21, 2008 10:30 am

Agbe, que vagi molt i molt bé, ja ens explicaras

i que passeu molt Bon Nadal, un petonàs

noies com aneu??
no se si podré connectar-me gaire aquests dies, però si no, dimecres ens veiem per aquí per felicitar-nos el Nadal

qu evagi molt bé aquesta mini setmana que queda de treball

Miriam, com et trobes??

Kel, que tal els anims?

i les altres, com aneu?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dg. des. 21, 2008 11:28 am

eva gi ha escrit:Agbe, que vagi molt i molt bé, ja ens explicaras

i que passeu molt Bon Nadal, un petonàs

noies com aneu??
no se si podré connectar-me gaire aquests dies, però si no, dimecres ens veiem per aquí per felicitar-nos el Nadal

qu evagi molt bé aquesta mini setmana que queda de treball

Miriam, com et trobes??

Kel, que tal els anims?

i les altres, com aneu?

bon dia!!

doncs els anims bé, es que aquestes festes m'encanteeeen!! suposo que cara el gener ja vindra el baixon :--( pero, vull disfrutar d'aquets dies, perque tinc que veure gent que fa molt de temps que no veig i aixo em fa molta ilu!!

tot i que treballo, ja que no faig les vacances fins a despres de reis :--( pero bé, els dies festius si que els faig!

i tu que tal??

Miriam guapa cm va l'esquena? i l'Irina que, ja la notes??

Mireia com va per la neu??

Agbe on deus ser ara??

Ainos que fas bonica??

Mont que fa l'Estela? es mou gaire??

i a la resta que us expliqueu?? fa molt que no entreu :-/ us trobem a faltar!!

bé, petons i fins aviat neukiss-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 12:13 pm

Bon dia reinas!!

Agbe kuka, ja deus estar de camí a NY!!! Que passis un BBBnadal:-) i que el tió de NY et caguin moltes cosetes reina!! Ens veiem a la tornada!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Doncs la meva esquena de moment molt bé i la peke ja la començo a notar... que guay!!

Ostres, ens queden els dies contats del nostre any nines... el 2008 s'acava.... :star:: :star:: :star:: Quina peneta....

Eva, que tal la iaia??

Kel reina, disfruta d'aquests dies que ja tenim la resta de l'any per preocuparnos! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dg. des. 21, 2008 12:55 pm

hola guapissimes!!!!! PATATONES MEVES!!!!!!!!

ja se que no tinc perdo :--( :--( , he estat moltissim de temps sense entrar, la veritat que tinc de bones noticies , de molt bones, pero encara hi han de dolentes, pero bueno aixis es la vida !!!!!!

veig que totes esteu be no??? he legit per sobre....... Miriam la parelleta???? siiiiiii!!!! manalegro moltissim ::bna// ::bna// i la Mont una nena!!!!!! ::bna// ::bna// manalegro molt .,
jo dir-vos que tambe espero un cigronet !!!!!!!!! estic de 10 setmanes i jo tinc la impresio que sera un nen!!!!! ja es veura!!! jo vull com la miriam la parelleta!!!
aqueta es la meva millor bona noticia, tambe que trevallo desde fa dos mesos vaig fer un petit curset de evaluador de comerç una cosa sencilleta., no guanyo moltissim pero esta be i el horari tambe!!!!
i la dolenta es que les coses de familia del meu home estan igual, ecsepte el meu sogre... estan tots com cabres, pero mira ja esta força superat al igual que la ansietat que tenia fa mesos enrera....,

patatones no tinc perdo de tant de temps pero entre tantes coses la veritat he estat molt absorbida amb tot plegat, penso en vosaltres , no os oblido mai, mai a cap ni una os estimo patatones!!!!

ja anire pasant val guapas!!! com he dit avans no he legit gaire i espero que totes estigeu molt be, molts petons per totes totes!!!!!!
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » dg. des. 21, 2008 1:39 pm

Dem ha escrit:hola guapissimes!!!!! PATATONES MEVES!!!!!!!!

ja se que no tinc perdo :--( :--( , he estat moltissim de temps sense entrar, la veritat que tinc de bones noticies , de molt bones, pero encara hi han de dolentes, pero bueno aixis es la vida !!!!!!

veig que totes esteu be no??? he legit per sobre....... Miriam la parelleta???? siiiiiii!!!! manalegro moltissim ::bna// ::bna// i la Mont una nena!!!!!! ::bna// ::bna// manalegro molt .,
jo dir-vos que tambe espero un cigronet !!!!!!!!! estic de 10 setmanes i jo tinc la impresio que sera un nen!!!!! ja es veura!!! jo vull com la miriam la parelleta!!!
aqueta es la meva millor bona noticia, tambe que trevallo desde fa dos mesos vaig fer un petit curset de evaluador de comerç una cosa sencilleta., no guanyo moltissim pero esta be i el horari tambe!!!!
i la dolenta es que les coses de familia del meu home estan igual, ecsepte el meu sogre... estan tots com cabres, pero mira ja esta força superat al igual que la ansietat que tenia fa mesos enrera....,

patatones no tinc perdo de tant de temps pero entre tantes coses la veritat he estat molt absorbida amb tot plegat, penso en vosaltres , no os oblido mai, mai a cap ni una os estimo patatones!!!!

ja anire pasant val guapas!!! com he dit avans no he legit gaire i espero que totes estigeu molt be, molts petons per totes totes!!!!!!
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

ostres!! primer de tot MOLTES FELICITATS!! seras altra vegada mami!! m'alegro molt per tu i també felicitats per la feina nova!! espero que lo del sogre es solucioni aviat...
ja ens diras el que portes quant ho sapigue?? per quant et toca tenir-lo? ja teniu noms pensatS?

que bé qants bebitos que tindrem per aqui l'any vinent :gati: :gati: :gati:

Miriam m'alegro molt que de l'esquena estiguis millor! i que bé ja notes a l'irina !!! que emocionant deu ser...
bé vaig a fer el dinar
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 7:54 pm

DEM PRECIOSA ESTIC MOOOOLT CONTENTA PER TU!!!!!! THO DIC DE TOT COR!!! ARA A VEURE SI ÉS UN NEN!!! JA ET QUEDA POQUET PER SABER-HO!!!
A veure si ara et passes per el SP, al post de gironines panxulineras que em faria molta ilusió seguirte per allà!!!
I enhorabona per la feina reina!!!

Aixxx, que contenta que estic reina!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Mira el post de panxulineras el tens aquí:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... sc&start=0

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dg. des. 21, 2008 9:11 pm

hola!

que tal us ha anat el cap de setmana?? preparades per les festes??

nosaltres avui hem estat en plan relax... al mati hem anat a comprar i a la tara per casona, hem aprofitat per fer el pessebre (que si ens endescuidem ja no el fem) us poso unes fotos del meu pessebre!

bé guapes vaig a preparar el sopar! demà em toca treballar :star:: :star:: que hi farem..

petons
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 9:47 pm

Kel reina, quin pessebre més maco!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
NOsaltres no en fem perquè no tenim lloc i com que el peke encara el desmontaria, doncs ja el farem el pròxim any!

Us ha quedat maquíssim!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dg. des. 21, 2008 9:55 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Kel reina, quin pessebre més maco!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
NOsaltres no en fem perquè no tenim lloc i com que el peke encara el desmontaria, doncs ja el farem el pròxim any!

Us ha quedat maquíssim!!!

moltes gràcies!! és que a mi tot aixo de fer l'abre de nadal i el pessebre m'encanta!!

és normal, amb petits la cosa canvia!
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 22, 2008 8:18 am

bon dia noies

Kel, molt macu el pessebre, nosaltres no l'hem fet, hem comprat un arbre de nadal, d'aquests tan moderns que ja porta llums incorporades, ija està. t'ha quedat precios

Dem, moltissimes felicitats, m'en alegro moltíssim, com et trobes

i les altres? què tal? com anem?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 22, 2008 2:38 pm

eva gi ha escrit:bon dia noies

Kel, molt macu el pessebre, nosaltres no l'hem fet, hem comprat un arbre de nadal, d'aquests tan moderns que ja porta llums incorporades, ija està. t'ha quedat precios

Dem, moltissimes felicitats, m'en alegro moltíssim, com et trobes

i les altres? què tal? com anem?

gràcies!!

que tal noies com va el dilluns?? va que ja queda poc per nadal!!

i la loteria que tal?? bé?? nosaltres res de res!

bé marxo a treballar petons
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 22, 2008 9:03 pm

Hola guapes!!!

Ara mateix he arribat d'esquiar. ;-):// ::bna// :-)//
La veritata es que ha estat genial. No hi havia gaire gent, la neu de conya i feia molt bon tems no feia gens de fred.
Hem arribat els 2 engostipats pero contents!!

Miriam felicitats per la parelleta.
Mont felicitats per la nena
Dem felicitats pel teu "cigronet" i spero que els problemes es solucionin.

Jo tamb BBBnadal:-) e vull desitjar-vos un molt Nadal i que la magia del Nadal us envolti i us porti molta salut i molta felicitat

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 23, 2008 7:21 pm

Bon migdia des de NYC!!

Estic a la botiga Apple i aprofito un moment per saludar-vos a totes. Varem arribar be pero sense la maleta.... avui a primera hora del mati ens lan deixat al hote...

Estem molt be pero amb molta i molta fred, es increible la fred que fa i amb neu, hi ha un paisatge molt macu. A la tornada ja us posare alguna foto.

No he pogut llegir res, nomes entro a desitjar-vos a totes BBBnadal:-)

Molts records i petons.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 23, 2008 7:21 pm

Bon migdia des de NYC!!

Estic a la botiga Apple i aprofito un moment per saludar-vos a totes. Varem arribar be pero sense la maleta.... avui a primera hora del mati ens lan deixat al hote...

Estem molt be pero amb molta i molta fred, es increible la fred que fa i amb neu, hi ha un paisatge molt macu. A la tornada ja us posare alguna foto.

Molts records i petons.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 23, 2008 7:49 pm

Agbe ha escrit:Bon migdia des de NYC!!

Molts records i petons.

hola guapa!! que bé llegir-te!! quina putad* lo de les maletes :--( pero si ja esta resolt millor!!

que guapo deu estar tot!! ja ens ensenyaras les fotos a la tornada!1
kel_go

EntradaAutor: montpra » dt. des. 23, 2008 8:02 pm

DEM REINA MOLTES FELICITATS, ESIC MOLT CONTENTA PER TU !!!! A VEURE SI PORTES EL NEN PERQUÈ AMB AQUEST RITME OMPLIM DE NENES !!!

Kel quin pessebre tant xulo !!!! Nosaltres aquet any no en fem que tenim la casa plena de caixetes i més caixetes ...

Agbe quina ilu llegir-te desde NY espero que tot vagi bé !!

Apa, si demà no entro us vull desitjar a totes que passeu un BBBnadal:-) i que el tió us cagui moltes cosetesssssssssss !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 23, 2008 8:57 pm

hola noies

Agbe, que bé, us ho passareu genial, disfruteu moltíssim

jo també us destijo un BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 24, 2008 8:54 pm

Hola boniques!!!
Com sempre vaig de cul, hem quedat per sopar amb uns amics i com sempre fem tard!!!!!!
Només he pogut veure que la Dem esta embarassada!!!!!! MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!A veure si bé el nen!!!!
Agbe que us ho passeu molt bé a NY!!! I ja us podeu abrigar que hi ha de fer un fred!!!!!!!!!!! Ja ens explicaras quan arribis.. i fotos!!!!!!!!!
Kel he vist la teva postal, ets un sol!!!!!!!!!!
Miriam i Eva molts petons!!!!
Jo demà tinc tota la family a dinar, o sigui que... més feina!!!
I només dir-vos que passeu un bon nadal en familia i amics!!!!!!!!
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

A veure si algun moment puc llegir-vos!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. des. 25, 2008 10:14 am

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

BON DIA I BON NADAL!!

Mont gràcies!!

Ainos :-)) :-)) merci cuca neukiss-)

bé noies que passeu un dia fantastic i disfruteu molt! molts petons a totes!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dj. des. 25, 2008 11:08 am

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

BBBnadal:-) a totes

com ha anat el tió?? us ha portat moltes coses?
Imatge
Imatge
eva gi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants