Autor: eva gi » dg. des. 21, 2008 10:30 am

Autor: kel_go » dg. des. 21, 2008 11:28 am
eva gi ha escrit:Agbe, que vagi molt i molt bé, ja ens explicaras
i que passeu molt Bon Nadal, un petonàs
noies com aneu??
no se si podré connectar-me gaire aquests dies, però si no, dimecres ens veiem per aquí per felicitar-nos el Nadal
qu evagi molt bé aquesta mini setmana que queda de treball
Miriam, com et trobes??
Kel, que tal els anims?
i les altres, com aneu?

Autor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 12:13 pm
i que el tió de NY et caguin moltes cosetes reina!! Ens veiem a la tornada!!!
Quina peneta....

Autor: Dem » dg. des. 21, 2008 12:55 pm
i la Mont una nena!!!!!!
manalegro molt .,

Autor: kel_go » dg. des. 21, 2008 1:39 pm
Dem ha escrit:hola guapissimes!!!!! PATATONES MEVES!!!!!!!!
ja se que no tinc perdo![]()
, he estat moltissim de temps sense entrar, la veritat que tinc de bones noticies , de molt bones, pero encara hi han de dolentes, pero bueno aixis es la vida !!!!!!
veig que totes esteu be no??? he legit per sobre....... Miriam la parelleta???? siiiiiii!!!! manalegro moltissim![]()
i la Mont una nena!!!!!!
![]()
manalegro molt .,
jo dir-vos que tambe espero un cigronet !!!!!!!!! estic de 10 setmanes i jo tinc la impresio que sera un nen!!!!! ja es veura!!! jo vull com la miriam la parelleta!!!
aqueta es la meva millor bona noticia, tambe que trevallo desde fa dos mesos vaig fer un petit curset de evaluador de comerç una cosa sencilleta., no guanyo moltissim pero esta be i el horari tambe!!!!
i la dolenta es que les coses de familia del meu home estan igual, ecsepte el meu sogre... estan tots com cabres, pero mira ja esta força superat al igual que la ansietat que tenia fa mesos enrera....,
patatones no tinc perdo de tant de temps pero entre tantes coses la veritat he estat molt absorbida amb tot plegat, penso en vosaltres , no os oblido mai, mai a cap ni una os estimo patatones!!!!
ja anire pasant val guapas!!! com he dit avans no he legit gaire i espero que totes estigeu molt be, molts petons per totes totes!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 7:54 pm

Autor: kel_go » dg. des. 21, 2008 9:11 pm
que hi farem..
Autor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 21, 2008 9:47 pm

Autor: kel_go » dg. des. 21, 2008 9:55 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:Kel reina, quin pessebre més maco!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
NOsaltres no en fem perquè no tenim lloc i com que el peke encara el desmontaria, doncs ja el farem el pròxim any!
Us ha quedat maquíssim!!!
Autor: eva gi » dl. des. 22, 2008 8:18 am

Autor: kel_go » dl. des. 22, 2008 2:38 pm
eva gi ha escrit:bon dia noies
Kel, molt macu el pessebre, nosaltres no l'hem fet, hem comprat un arbre de nadal, d'aquests tan moderns que ja porta llums incorporades, ija està. t'ha quedat precios
Dem, moltissimes felicitats, m'en alegro moltíssim, com et trobes
i les altres? què tal? com anem?
Autor: mireia 9 » dl. des. 22, 2008 9:03 pm
e vull desitjar-vos un molt Nadal i que la magia del Nadal us envolti i us porti molta salut i molta felicitat

Autor: Agbe » dt. des. 23, 2008 7:21 pm

Autor: Agbe » dt. des. 23, 2008 7:21 pm

Autor: kel_go » dt. des. 23, 2008 7:49 pm
Agbe ha escrit:Bon migdia des de NYC!!
Estic a la botiga Apple i aprofito un moment per saludar-vos a totes. Varem arribar be pero sense la maleta.... avui a primera hora del mati ens lan deixat al hote...
Estem molt be pero amb molta i molta fred, es increible la fred que fa i amb neu, hi ha un paisatge molt macu. A la tornada ja us posare alguna foto.
No he pogut llegir res, nomes entro a desitjar-vos a totes![]()
Molts records i petons.
Autor: montpra » dt. des. 23, 2008 8:02 pm
i que el tió us cagui moltes cosetesssssssssss !!

Autor: eva gi » dt. des. 23, 2008 8:57 pm

Autor: ainos28 » dc. des. 24, 2008 8:54 pm
Autor: kel_go » dj. des. 25, 2008 10:14 am
merci cuca