Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. des. 15, 2008 3:01 pm

Bona tarda reinas!!!

acavo d'arribar del gine...tot està perfecte, la criatura creix super bé ii.....

TINDRÉ UNA NENA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

OSTRES REINAS, NO SABEU LE FELIÇ QUE ESTIC!!!!! :

A part d'aixó, ma donat un altre pinçament i torno a estar al llit...la gine ma dit que tinc que fer moltíssim repos així que ale!!!

Aniré entrant de tant en tant reinas...me'n vaig al llitet que a sobre em trobo fatal!!!

Un petonet!!!

Quan em trobi millor us passo les ECOS:ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 15, 2008 3:08 pm

MIRIAM MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!

Veus que bé, ja tindras la parelleta ::bna// ::bna//
Estic super contenta per tu reina!!!!!!!! neukiss-) neukiss-)
I l'Albert segur que també està super content!!!!!!!!!
Bé, doncs ja saps què et toca a fer molta bondat i repòs!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 15, 2008 3:26 pm

[size=9]MIRIAM MOLTES FELICITATS!!![/size]

me'n alegro moltíssim per tu, ara a fer repós i a cuidar-te

quina il·lusió ja tindreu la parelleta

Un petó enorme guapa [/quote]
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: Espe » dl. des. 15, 2008 5:13 pm

MIRIAM MOLTES FELCITATS M'ALEGRO MOLTISSIM PER TU!!! JA TENS LA PARELLETA!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Ainos quina ganga 300 euros!! ara ja no teniu excusa!!! a fer gimnas entre això i la wii us posareu amb un tipo ...!! jeje
Jo he pensat que passat festes hem torno a apuntar al gimnas, encara que siguin dos dies a la setmana, algo es algo.

Kel reina no m'havia ni adonat, ja 6 mesos com passa el temps!!! Felicitas per tu també!!!!

Ainos jo per sopar el 24 també vull fer un aperitiu contudent, normalment fem molt de marisc perquè a casa ens agrada molt, sobretot les gambes, jejej! i canapès etc. i volia fer magret d'anec amb salsa de poma o rap també amb salsa, ja veurè encara estic rumiant!!! però porta feina nomes per un sopar. A i de postres segurament faré la tarta de xocolate sacher i la de formatge i/o gelat amb fruita i flam (el tipic pijama) per si algú no vol tarta...! masses coses per un dia!!! xx;-.) xx;-.)
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 15, 2008 8:31 pm

MIRIAM MOLTES FELICITATS!!!!

Que bé tindras una nena ::bna// ::bna// m'alegro moltissim!!! de veritat! que bé que bé!!!!!

ja li heu dit a l'Arnau que tindra una germaneta??

fes molt de repos i cuidat molt guapa!! molts petons neukiss-) neukiss-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 16, 2008 9:29 am

Bon dia!!

Entro a saludar-vos, per variar, jejejej... vaig força liada i a més aquesta és la última setmana.
Com esteu? tot bé?

MIRIAM, MOLTES FELICITAAAAATSSS PER LA NENA!!!

Enhorabona i ara a comprar coses roses, no? jejejeje.... y coses de la kitty, com a vegades has comentat, jejejeje. :-)ok:

I la resta com esteu? Molts records per totes guapes! :-()-) :-()-) :-()-)

Ah, per cert NÚRIA FELICITATS PER LA FEINA!! Ara sí que ja es pot dir que està a dins l'ajuntament.Enhorabona! :-)ok:

Eva, heu avançat alguna coseta més amb el casament?

Records i petons.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 16, 2008 9:58 am

molt bon dia noietes

Que tal totes?

Agbe, moltes coses no hem avançat, anem poc a poc, hem començat a mirar de fer-nos les invitacions, hem anat a demanar pressuposotos per les flors de l'església, també hem anat a mirar aliances (encara volem anar a algun altre lloc). N'hem fent però no tenim res del tot decidit
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 16, 2008 10:23 am

Bon dia reinas!!!

Moltes gràcies per les vostres felicitacions!!! Estic tannn conenta!!!

Ara toca comprar cosetes de color rosa! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D

Ahir vaig tenir una febrada del 15 així que me'n vaig a la dutxa i altre cop al llit que no vull tornar a pillar...

Un peto reinas!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 16, 2008 10:40 am

cuida't molt Miriam

un peto
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 16, 2008 2:06 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bon dia reinas!!!

Moltes gràcies per les vostres felicitacions!!! Estic tannn conenta!!!

Ara toca comprar cosetes de color rosa! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D

Ahir vaig tenir una febrada del 15 així que me'n vaig a la dutxa i altre cop al llit que no vull tornar a pillar...

Un peto reinas!

que bé! comprar coses de colro rosa!!!!

cuidat molt. petons
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 16, 2008 3:11 pm

Bona tarda reines!!!!
Vaig una mica de bòlit... però és normal ja que la setmana que ve tinc vacances i ho he de deixar tot enllestit!!!
Miriam, cuida't molt i molt!!!!!!!
Kel, com estàs???
Eva les aliances n'hi ha de guapissimes a Fortià (a la Rambla de Girona), jo m'estic arrepentint de no haver-les comprat allà, però en fi, ara ja està!!!
Agbe reina, tu com jo... a deixar-ho tot fet, ara que tu aviat te'n vas a NY, quina envejeta!!!! neukiss-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 16, 2008 3:59 pm

ainos28 ha escrit:Bona tarda reines!!!!
Vaig una mica de bòlit... però és normal ja que la setmana que ve tinc vacances i ho he de deixar tot enllestit!!!
Miriam, cuida't molt i molt!!!!!!!
Kel, com estàs???
Eva les aliances n'hi ha de guapissimes a Fortià (a la Rambla de Girona), jo m'estic arrepentint de no haver-les comprat allà, però en fi, ara ja està!!!
Agbe reina, tu com jo... a deixar-ho tot fet, ara que tu aviat te'n vas a NY, quina envejeta!!!! neukiss-)

Ainos, a mi em passa el mateix, la setmana vinent també estic de vacances, i s'ha d'enllestir tot abans de dijous, que divendres fem el dinar de Nadal a la feina i ja no treballem en tot el dia
On vas comprar les aliances tu? no les vas comprar a Fortià? com és?
n'hem vist unes a Rosa Sala que ens van agradar molt i a més no pugen molt de preu, uns 700e les dues, és que són molt cares, i no pensàvem gastar-nos més de 800€ ens els anells.

Vosaltres on les vau comprar?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: nuria74 » dt. des. 16, 2008 4:27 pm

Hola guapíssimes meves!!!! Que us tinc abandonades, però això de treballar i tenir fills porta una feinada!!!

Doncs ja està, sóc una dona treballadora des de la setmana passada! La feina bé, l'ambient també i la que m'està ensenyant és un sol de dona! Els horaris molt bé també, dimarts i dijours de 8 a 15, i dimecres de 9 a 15, i ya tà! O sigui que tinc una caps de setmana llarguissims! Però també s'ha de dir que els dies que treballo vaig de bòlit, m'aixeco a les 6 i fins que no poso els nens a dormir és un no parar!

Miriam, ja t'ho vaig dir al FB, però t'ho torno a dir: MOLTES FELICITATS REINA!!!! Estic super contenta per vosaltres! i cuida't! Per cert, que en diu l'Arnau?

Evi, ja has mirat lo de les flors? Jo les vaig agafar a Flors Montse, a Sant Antoni de Calonge, i estic molt contenta! Sé que va fins a Santa Cristina, si vols mirar-t'ho... Lo millor és donar un tomb i demanar pressupostos. I per les aliances, nosaltres ja les teníem del casament civil, les vam comprar a Suïssa...

Ainos, quina ganga això del gimnàs a casa!!! I menys mal per la caldera, que no està el horno para bollos!

Demà passat vé la meva millor amiga de Suïssa, estic molt contenta! Dijous a la nit fem un sopar amb una amics d'aquí, serem 7. Es van conèixer al casament i quan els vaig dir que venia per alguns dies van voler fer alguna cosa amb ella. Com que fa temps que volem convidar-los al pis, doncs vam pensar que seria una bona ocasió... però no sé quan netejaré el pis... i quan aniré a comprar???

I per Nadal, nosaltres ho farem a casa dels meus pares, o sigui que ja cuinen ells :-)) Nosaltres farem les postres...

Nenes, sabeu que volíem marxar amb en Michel per fer la nostra mini lluna de mel, però com que ara treballo, doncs no podem marxar gaire dies... sabeu d'algun lloc que estigui a prop, i que estigiu bé, per passar un cap de setmana romàntic???

Un petó ben fort a totes, m'he deixat la meitat de les coses, però he de marxar a buscar al nen al cole...

Us trobo a faltar!
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 5:49 pm

Hola gironines, jo soc del 2009 i m'he colat al vostre post per tafanejar per saber de la Miriam i nena
FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K diu l'arnau de tenir una germaneta????

k bé ja teniu la parelleta ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 16, 2008 6:42 pm

Bona tarda noies!!!

Ehidagol reina, moltes gràcies!!!

Núria kuka, veig que la feina super bé no?? M'alegro moltíssim per tú!

Ainos i Eva, va que ja us queda poquet per fer vacances!!!

Agbe reina, a tu et queden els dies contats per marxar cap a NY!!!

Kel reina, :-)) :-)) :-))

I a totes les altres moltíssims petonets!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 16, 2008 10:15 pm

Hola Miriam, ja et trobavem a faltar

com et trobes reina?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 16, 2008 10:18 pm

Bones reina!

Doncs la veritat que molt millor!!! Ara a fer bondat per no tornar a recaure...i tu que tal? Com va tot???

Bé, me'n vaig a veure si consegueixo posar l'Arnau a dormir que mira quina hora es i encara porta les piles a tope! xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dc. des. 17, 2008 1:05 pm

bones noies, ja som dimecres ::bna//

miriam, jo bé, una mica preocupada, tinc la meva avia a l'hospital, avui l'operen , espero que tot vagi bé, ja veurem com anirà

tema casament, doncs ara estem pensant a canviar de destí. volem viatge de relax total, platja piscina i poques visites culturals, no volem anar amb rellotge, m¡entens? Doncs haviem pensat fer dos o tres illes gregues però sense creuer, anar d'una illa a l'altra amb tota tranquilitat. Però ahir parlant del tema vam pensar a anar a Tenerife, tenim uns amics que hi van anar i els va encantar. estar en un hotel amb tot inclòs, no fer gaire res, i visitar l'illa quan volguem, sense presses i estres. Quin rotllo que t'he fotut jeje
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 17, 2008 11:36 pm

Eva reina, espero que l'operaciò de la teva avia vagi bé! Ja ens anarias dient!!!
I sobre el viatge de nuvis..crec que és molt bona opció!!! Per algo son vacances!!!

Agbe reina... aquest diumenge cap a NY!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dj. des. 18, 2008 9:07 am

Bon dia!!

Eih, noies, que ja estem a dijous!! i demà comença el cap de setmana ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Com esteu? jo molt bé, però força liada a la feina, però em sembla que la majoria estem igual. :-))

Eva, espero que l'operació de l'avia vagi molt bé. Molts ànims!
I això del viatge està molt bé, el que passa que tingues cuidado amb els hotels del nord de Tenerife perquè són bastant vells i "cutrillos" segons la categoria, allà un de tres *, aqui és un dos *. I si voleu, descansar i platja, i de tant en tant, anar pel vostre aire per la illa, jo m'agafaria un hotel al sud perquè allà gairebé sempre trobareu sol i anar en cotxe al nord és una hora i mitja fins a dalt de l'illa, no és tant, i a més, téns autovia per anar al nord. Si téns algun dubte, pregunta perquè hi baixo gairebé cada any, tinc als meus cunyats. I cap a finals d'abril o principis de maig baixarem perquè ha de nèixer el nebot. I si voleu, només descansar i platjes maques, maques us recomanu Fuerteventura, al 100%. Disculpa pel rotllo.

Miriam, vares gastar molt ahir? em va fer molta il·lusió veure't!! :-)ok: Has comprat moltes coses roses, jejeje.

Aix,només 3 dies i NYC, el gran viatge (II part de la lluna de mel,)jejjeje!

Ainos, com va el gimnàs?ja l'has estrenat? vares fer molt bona compra.

Nuria, això que comentes del viatge, jo et recomanaria agafar un ryanair o mirar vols de baix cost des de barcrlona i fer un viatge de 4 dies. Podeu marxar un dijous a la tarda i tornar el dilluns.

Molts records!! Petons.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants