Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Siljoa » dg. des. 07, 2008 12:07 pm

El 14 d'agost!!! només faltan 9 mesos!!!!! i tu?

Ahir vam anar a Mas el Marti i el lloc ens va agrdar molt pero vull mirar tots els altres i escollir el que més m'agradi. No sé pq però crec q el monestir m'encantarà jejej

Demà anem a veure el Mas d'osort i el Serrat del Figueró. D'aquest últim teniu referencies???

Lo de fer-ho a la fabrica jo también ho veig millor, ja q com dius moure dp a la gent no crec q faci gracia i sobretot a la gent gran.

Tens fotos q hagis fet del monestir??? i la cuina d'alla q tal? es elavorada?
Siljoa

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 02, 2008 11:37 pm

EntradaAutor: xurdit » dg. des. 07, 2008 1:54 pm

Nosaltres el 30 de maig, ens queden 5 mesets i poc!

És que el Mas Martí és preciós, les vistes, l'entorn... jijiji vau sortir contents, oi?
Del Serrat de Figaró n'he sentit parlar per aquí, i la veritat, és que sempre n'he llegit bones paraules, però de primera ma no et puc dir res perquè no ho sé.
Si que tinc alguna foto, ara la busco i la penjo, tot i que estan una miqueta así asá perquè alguna és feta amb el mòbil i de nit...
La cuina m'han dit que molt molt bé, tot i que tenim intenció d'anar-hi a dinar algun dia en breu per veure nosaltres mateixos què tal! Ja et diré!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dg. des. 07, 2008 2:01 pm

Aquí en tens alguna, tant dels espais com de la decoració de taules,...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dg. des. 07, 2008 2:05 pm

I aquí et deixo algunes fotos de l'aperitiu que van muntar el dia de les Jornades de Portes Obertes, que ja et dic que estava tot boníssim!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Siljoa » dg. des. 07, 2008 7:52 pm

El Mas el Marti ens va agradar molt, és molt maco el lloc.

Clar que el Monestir...serà un presentiment però crec q m'agradarà més jeje
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dl. des. 08, 2008 1:28 pm

No té res a veure un espai amb l'altre; tots dos tenen el seu encant, però són estils molt diferents.
Ja ens diràs què et van semblant!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 09, 2008 10:23 am

Hola noietes!!!

El meu catering va ser del nandu jubany, que és el chef del mas d´osor i de el serrat del figaró i us haig de dir que ESPECTACULAR!!!! En serio, el menjar va ser bonissim... el mas d´osor està molt bé el que passa que cau una mica lluny però si no teniu problemes amb el trasllat és bastant maco...

Pel que fa a BR, jo estic molt contenta... va quedar tot preciós, els centres maquissims, la manteleria, tot... la veritat és que ho pagues però es nota. No es el mateix el mantel que t´ofereixen allà amb el tipic blanc que possen normalment...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Siljoa » dt. des. 09, 2008 11:52 am

Si q es nota i canvia molt, jo ahir q vaig anar a veure el Serrat del figuero i Mas d'osor i es nota pq posen un mantel blanc i tot i q el lloc és preciós doncs si hi poses un altre mantel, unes bones flors...és més espectacular encara.

La cuina del Jubany no sé si és bona pq encara no l'he probat però quina bona pinta que té!!! vaig estar mirant plats i no hi va haver cap q digues això no m'ho menjaria...

Dissabte anem a veure el Bell recó, Castell Jalpí i el Monestir de Sant Benet i depen del que veiem triarem el lloc.

De moment, de tots els que he vist, he de dir que em quedo amb el Serrat del Figueró. El Mas d'Osor también és preciós pero m'agrada més un toc més modern i a mi que el Serrat em queda més aprop.

Per cert, no veig q hi hagi molta gent que hi hagi estat no?
Siljoa

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 09, 2008 1:38 pm

Et va atendre el Xavi??? Es que és un gran professional, en serio... home, la cuina del jubany està super bé, ara està pujant molt, no si l´has vist que esta ficast en tots els meollos, té dos estrellas michelin... o sigui que t´assegures l´exit!!! I és super abundant, en serio...

Vas veure la foto aquella dels buffets dels vins?? i les dels plats??? sino te la penjo en un sec...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Siljoa » dt. des. 09, 2008 6:00 pm

Vaig veure un munt de plats, la de vins también la vaig veure, però es q quan vaig veure la dels postres....mmmmm.

Si ens va atendre el Xavi i molt bé. Em va donar la sensació de un bon professional, molt amable i simpàtic, tant q és impossibloe enfadar-ti jeje

I q n'has de dir del maridatge???? un pernil amb el seu corresponent vi o una ostra amb un champany...quina pasada no?
Siljoa

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 09, 2008 6:13 pm

si si... el que passa que nosaltres ho voliem possar i ens va dir que ni de conya... es que nosaltres vam agafar l´aperitiu mes complet que hi ha i em va dir que no agafes res mes perque era massa... la veritat és que aquest detall em va agradar perque un altre et deixa que ho agafis i venga... a cobrar, i ell va ser molt sincer. I buenu... l´aperitiu espactacularrrrrrrr, en serio!!! La gent estava cansada de menjar tant i vinga a sortir plats i mes plats...

Si no et quedes amb BR, qualsevol del jubany està perfecte, perque el mejar, servei i professionalitat és bestial!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Siljoa » dt. des. 09, 2008 7:11 pm

Bell Recó ho he d'anar a mirar dissabte però crec q em surtirà massa car. Crec q s'havia de pagar 35 euros per persona només de les fundes i això ho trobo una passada. Aixi q segurament el descarto però com encara no l'he vist ni he parlat amb ells doncs m'espero per si de cas.

Nosaltres només sentir maridatge vam descartar aq aperitiu jejej no tenim tan bon paladar jeje

Aixi que ens quederíem amb el del Can Jubany q te més coses que el del Serrat del figueró, crec q 4 plats més q l'altre i te el tast de formatges i vins i per nosaltres està força bé.

A nosaltres también ens va dir q no cal afegir-hi extras doncs l'aperitu està molt complet i clar s'agraeix molt la sinceritat.
Siljoa

EntradaAutor: G14 » dc. des. 10, 2008 8:56 am

Ei nines,
Entro un momentet d'estranquis!!! s que això és com un vici, jejejeje!!!!

Ja tinc l'album ueeeeee, és preciós, vamos ha trigat però hem quedat encantats!!!!! A veure quan quedem, no????

Siljoa, Xurdit quan quedem si voleu podeu apuntar-vos i així veus en viu les fotos, no???

Jo del tema caterings que esteu comentant no els vaig tastar però coneixent a la Rachi segur que són mmmh espectaculars!!!!!

Pel tema preu si voleu també podeu mirar Cal Blay, jo vaig quedar encantada!!!!!

Mary com et trobes de les cervicals??????

Ofcourse guappissima i els teus preparatius??????? que ens expliques??? I el vestit?? Ja el tens decidit????? Va no et fagis la remolona i cueeeenta!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 10, 2008 10:13 am

Bon diaa!!!!

Siljoa ja s'acosta, aquest dissabte, els 3 que us queden pendents, i a decidir!!! :)

G14 quina il·lusió tenir l'àlbum ja! A mi aquest pont em van donar el CD amb les fotos de les invitacions i ja estava la mar de contenta, ahir me les estava mirant, quina gràcia!!
Doncs jo, encantada de poderho, veure jijiji. Ja direu!!! :)

Ostres que dur tornar avui a la feineta després de tots aquests dies de festaa... grgr
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Siljoa » dc. des. 10, 2008 12:13 pm

Bon dia noies!!

Doncs si, això ja casi està, miro els tres q em queden i decideixo i espero q no dubti gaire pq són tan macos els que em queden i el Serrat.

Quan vulgueu nomes heu de dir-ho i m'apunto a mirar les fotos!!! Ja ens direu.

Per cert, Xurdit tu también estas mirant vestits de Jesus Peiro??? es q jo tinc dos com a finalistes jejej

Bufff i dp vindra el tema de collars, arrecades, pulseres, sabates...jejej sort q es fa amb il.lusió!!!
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 10, 2008 1:01 pm

Hola!
A mi els vestits de Peiró em tenien boja, em segueixen agradant moltíssim, l'estil, el caient, les formes,... TOT! Però posats res... per mi i el meu cos, no me'n va agradar cap de posat, quina llàstima, la veritat.
El tema del vestit em va fer donar moltíssimes voltes!
Ara estic buscant unes sabates.,.. aixxx
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RACHI » dc. des. 10, 2008 1:07 pm

A mi els del peiró em van agarada.. de fet vaig estar dubtant entre un d´alla i un de Rc, i al final em vaig quedar amb el de RC, però son molt macos, no son gens tipics...

Siljoa, jo vaig pillar l´aperitiu electe can jubany, ie t dic que triunfaras... ja veuras!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Siljoa » dc. des. 10, 2008 1:15 pm

Si es que l'aperitiu de Can Jubany es veu molt i molt complet i tots els plats tenen molt bona pinta.

Heu sentit a parlar de Teresa Helbig? es que a la pagina web seva i te molt poques coses no? sabeu els preus per on ronden?

Jo crec q em quederé un de Jesus Peiro, a mi m'encanta i crec q em queda bé, o jo vull q em quedi bé pq es preciós, senzill pero preciós jeje

El q no sé es q posar-hi pq es paraula d'honor i clar com és senzillet potser hi quederá bé un bon collaret no? q opineu?

A la pasarela de Rosa Clara surten uns vestits amb uns collarets q són molt macos, però no se si massa recarregats. Q opineu?
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 10, 2008 2:07 pm

Jo al final he agafat un de la casa Pronovias; de fet penso que és similar al vestit que somiava portar quan era petita!

Teresa Helbeig? Em sona de llegir-ho en alguna revista, però la veritat és que no te'n puc dir res, perquè no en sé res.

Els complements crec que depenen moltíssim del vestit, del pentinat,... Jo, per exemple no portaré res més que les arracades i l'anell de compromís; potser si veig algun braçalet finet si que me'l posaré, però al coll segur que res...
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RACHI » dc. des. 10, 2008 4:25 pm

La teresa helbig jo he anat!!!

Vaig anar perque la meva mare mires vestits i la veritat que super macos...i ella es una passada... els de nuvia no els he vist, pe`ro segur que son macos! A mi la unica cosa, és que em fa cosa que sigui tant a mida... pe`ro te uns dissenys maquissims!!!!

Quin t´has quedat de pronovias??? A mi personalment, quan portes paraula d´honor m´agrada portar l´escot lliure sense res, queda molt finet... Quins vestits us agraden?? Pengeu algun!!!!
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants