Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. des. 03, 2008 10:12 am

nenissssssssss!!! Com esteu???

OF COURSE Fa molt de freeeeeeeeeeddddddddddd!!!Jo aquest pont marxo a andorra a esquiar de benvinguda de casada d´una amiga. Com que no li vam poder fer despedida de soltera, doncs li fem benvinguda de casada... jejejeje.

G14... que guay!!! Penjaras algunes fotillos??? Te les donen en digital tambe???
Jo tinc el teu mobil... no pateixis.

Com ho fem per quedar??
Quedem dijous 11 o dijous 18???

Kelly!!! Al final que?? Bell recó??? de dia o de nit???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. des. 03, 2008 11:35 am

Rachi, que bo lo de la benvinguda de casada, jejeje...
I ja em diràs que tal la neu a Andorra, que jo per Nadal vaig a Puigcerdà i el finde pujaré a esquiar....

A mi em va millor quedar el 18, la setmana que ve marxo a canaries (mmm, espero que allà faci caloreta!), i arribo a Bcn l'11 pero no estic segura de l'hora...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: KELLY10 » dc. des. 03, 2008 2:53 pm

A bell recó i de dia. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Us deixo que vaig a tope :-.:·::

petons
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: Siljoa » dc. des. 03, 2008 6:02 pm

Hola noies,

Estic molt molt liada i se que algunes de vosaltres us heu casat a uns llocs que a mi m'agraden, però no sé quin triar. Buuufff q complicat jejej

Els meus dubtes estàn en el Monestir de Sant Benet, Castell Jalpi, Bell Recó i Castell de Sant Marçal. Hi havía algun altre q m'agradava pero no recordo el nom. Us he estat llegint un munt d'hores però son tants dies q heu escrit i a vegades em confonc de quin lloc parleu pq intento anar per feina i em salto coses jejej

Aixi que si poguessiu donar-me la vostre opinió dels llocs, preus, caterings, disjkokey, ...algun consell, us ho agrairia molt.

Mils de gracies per tot
Siljoa

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 02, 2008 11:37 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 04, 2008 9:49 am

Hola siljoe...

Pues mira, tots aquests llocs són super macos!!! Potser el que menys m´agrada dels que has dit es el castell de sant marçal, perque l´interior esta una mica deixat de la ma de deu... els jardins son espactaculars, però la zona on es fa el ball i el sopar...

Jo tinc fotos dels meu sopar a BR, si vols te les puc passar per a que vegis una mica... Les flors les vaig fer amb Phlox, el catering amb can jubany i tot va sortir fantastic... Vols que et pengi alguna fotillo dels centres i BR????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Siljoa » dj. des. 04, 2008 10:09 am

Hola Rachi,

Moltes gracies, t'ho agrairia molt que m'eniviessis alguna foto per veure com queda.

Jo amb ells he quedat al dissabte vinent però encara no m'han dit res de preus de menus, ni de lloguer ni de caterings, ni si tenen exclusivitat, ni si tenen diskjokey etc... Et fería res a part de les fotos enviar-me aq informació?

També m'agrada Castell Jalpí, el Monestir de Sant Benet i El Mas el marti amb les Magnolies. Hi ha algu q em pugui informar i donar opinions?

Mil gracies noies
Siljoa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 02, 2009 12:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Siljoa

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 04, 2008 10:55 am

Bon dia noietes!

Siljoa, tots els llocs on s'han casat les "meves" nenes son preciosos... Castell Jalpí, Bell Racó, Can Bonastre, Mon Sant Benet...
Jo em caso a La Masia la Tartana, un espai que a mi m'agrada molt (jejeje, que t'he de dir..)..

Espero que tinguis sort, i que aviat trobis el "teu" lloc.. Per cert, quan tens pensat casar-te??
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Siljoa » dj. des. 04, 2008 11:12 am

Doncs tinc pensat el 14 d'agost.

La veritat es q tots els llocs per les fotos semblen espectaculars!!! però clar jo soc de Barcelona i depen on he de posar autocar i clar m'ho he de mirar molt bé. A part no vull passar-me de pressupost i no vull extres d'aquells q no hi pensava i dp q em pugi el preu. Per això he de fer numeros de tot i tenir-ho tot ben controlat.

I que tal la Masia la Tartana?
Siljoa

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 04, 2008 11:40 am

silvia
the agragat al facebook, ets tu???

Alla podras veure les fotos millo...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Siljoa » dj. des. 04, 2008 12:23 pm

SISISIS Soc jo!!!!

He estat mirant algunes fotos, estàs preciosa, el vestit es un de Jesus Peiro???? o es de Rosa Clara? es q vaig anar a mirar-los i aq el vaig veure però no necordo d'on era jejej. És preciós i bé tu estàs PRECIOSA!!!!

He vist algunes de les fotos del lloc però no surten gaires no? sembla q ha de ser molt bonic!!! i el menjar????

Buuaaa quines ganes q tinc d'anar-lo a veure.

Per cert. l'esglesia és una pasada no? jo em casaré a Llavaneres pq ens vam conèixer allà i per nosaltres te un significat especial jejej

Els preus del lloguer, menus, barra lliure, disckjokey, floristeria q tal?

Gracies per les fotos.
Siljoa

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 04, 2008 12:31 pm

bon dia reines!!!!

com esteu??? rachi quina gracia lo de la benvinguda de casada.... nenis a mi em va perfcte quedar un dijous... en principi els 2 que dieu em van bé!!!!!
nos pel pont ens quedem x aquí aprofitarem x fer una mica de shoping!!!!

silvjoa jo también em vaig casar al BR i tot va anar mb... nos el catering el vem fer amb Airolo i genial.... si puc t'agrego al facebook i también veus les fotos...

un ptnt guapes!
Imatge
mary8
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Siljoa » dj. des. 04, 2008 12:47 pm

Perfecte!!! com més coses vegi millor pq això de triar restaurant és molt complicat!!! jejej
Siljoa

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 04, 2008 2:07 pm

Doncs... de caterings... jo crec que tots el que tenen tots aquests llocs estan super bé. A mi per exemple Esther conde no em va agradar molt, era un tipu de cuina molt tipic de boda, Airolo, em va agradar moltissim, i can jubany, esl dia del casament tothom em va felicitar. Jo crec que et pots guiar pel tipu de cuina que tagradi mes o mneys... però tots estan bé!

Tu llogues el BR, tot el dia, pots estar per dintre per fora, per on vulguis!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 04, 2008 10:06 pm

Per cert Rachi i Mary, com van les classes de cuina??? Passeu receptes, eh?

Bona nit!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Siljoa » dv. des. 05, 2008 9:41 am

Bon dia noies,

Si no he llegit malament en el foro el preu de lloguer del Bell Reco son de 6000e no? a part el catering q pot ser Airolo, Can Jubany...Dp la floristeria, la barra lliure, diskjokey etc... És així? es que no se a quin lloc era q t'ho incluien en el preu del lloguer.

Algu em pot passar els preus, menús i condicions del Bell Recó?

A part, es necesita algun mínim?

Gracies noies
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dv. des. 05, 2008 1:50 pm

Hola!
Nosaltres ens casem a Sant Benet!
El lloc és preciós i de moment estem contents amb l'elecció! La veritat és que ens va ajudar bastant els comentaris de la fiancée, dient que li havia anat molt bé la boda!!!!
Has anat a veure'l?
Si vols que et passi preus, condicions o alguna coseta només has de dir-ho!

Que passeu mooolt bon pont totes!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Siljoa » dv. des. 05, 2008 2:16 pm

Hola Xurdit,

Doncs tinc previst anar el dia 13, tinc ruta a Castell Jalpi, Bell Recó i el Sant Benet així que encara no els he vist (només en fotos) i estic molt impacient pq tinc ganes ja de tenir el lloc jejej
El menjar de Sant Benet és bo? i l'entrada posa a les 18h no? de 18 a 3 posava a les condicions no?

El monestir es per fer les fotos i la fabrica és a on es fa el banquet???

Per cert, no trobes excessiu 15e dues hores de barra lliure? i el diskjokey 800e durant sopar i dues hores de la barra lliure? No sé, es q almenys en alguns llocs dp et deixen la tercera hora millor. Aqui et deixen negociar una mica??
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dv. des. 05, 2008 2:32 pm

Holaa!!

Segur que els tres t'agradaran moltíssim, i al natural encara guanyen molt més!!!

A veure el menjar és bo... Si!!! La fiancée em va dir que un 10 el menjar, i l'altre dia a l'aperitiu de la jornada de portes obertes, molt molt bé la veritat!! Una noia del meu poble va anar-hi a un casament, i en va quedar molt contenta també, tant pel menjar com pel servei.

Fan casaments els divendres i dissabte, i com tu dius l'horari és de 18.00 a 03.00 del matí.

A dins del monestir tenen l'església (per fer cerimònia religiosa) i la sala de les arcades (per fer cerimònia civil); també es fa l'aperitiu als jardins de darrere del monestir i et pots fer les fotos per tota la zona del claustre, espais de dins,... A dins mateix hi ha un saló on es pot fer el banquet, però en aquest saló no es pot fer ni ball ni barra lliure, el ball s'hauria d'anar a fer al saló de la Fàbrica que està en un edifici just al costat.
I també com tu dius, es pot fer el banquet al saló de la Fàbrica i allà mateix es pot fer el banquet i el ball i barra lliure.

El preu de la barra lliure cert, pica bastant, jo espero poder negociar-lo el pròxim dia que hi torni, el trobo exagerat!!! Però és cert que he anat a altres llocs, que 15€ són per hora... a tot arreu quasi es passen moltíssim!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Siljoa » dv. des. 05, 2008 9:38 pm

Doncs sí, a tot arreu trobes coses que et quedes alucinada, com una que he llegit q cobren les fundes de les cadires y mantelería per 35e crec q era!!! em sembla q ho va dir la Rachi en el Bell Recó. Si és que ja va bé saber aquestes coses així no se't queda cara de moniato davant la gent i tents temps per pair-ho jejej

Demà vaig a Mas el Marti (Viladrau) i dilluns a Mas d'osor i un que té molt bona pinta también que és Serrat del Figueró. Cap de vosaltres hi va arribar a anar oi? Ja us explicaré q tal. I si algú te referencies ja m'explicarà.

Això sí, fins dissabte vinent m'he desperar pel Bell reco, Castell Jalpi i el Sant Benet.

Per cert, crec q el millor sería fer-ho a la fabrica no? pq si has de sopar i dp fer-los anar tots pel ball a l'altre lloc...sempre hi ha gent q li agrada quedar-se a la taula i mirar com balla la gent, sobretot la gent gran, no?

Ayssss quines ganes q tinc de veure-ho tot i el més important, trobar el lloc jejej
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » ds. des. 06, 2008 11:17 am

Uns clients meus es van casar a el Mas El Martí, em van ensenyar fotos i ÉS UN LLOC PRECIÓS!!
Mas d'Osor el vam anar a veure també, és molt maco, però no ens va acabar de fer el pes, no és el que acababem de buscar pel nostre dia, però la veritat és que no té desperdici!

En referència al sopar i ball, si, nosaltres ho vam tenir clar: al saló de la fàbrica!! Prefereixo moure la gent després de l'aperitiu cap al saló, que no després de sopar, que segurament seria un moment que hi hauria gent que aprofitaria per marxar, també és molest per la gent més gran o que no vol ballar... :o-o:

Per cert, Siljoa, quan teniu pensat casar-vos????
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant