Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Espe » dt. des. 02, 2008 11:12 am

Acabo de posar-me una mica al dia!!!

Kel nina molts ànims per tu i el teu home, ara has d'estar al seu costat i intentar ser positivia, se que costa, pero si ell veu que tu estas amuinada més li costarà a ell, mira això es una mala raxa, però ja veureu que junts sortireu endavant. Molts i molts ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Suposo que ara tindrà atur no?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 02, 2008 12:44 pm

hola de nou!

NOIES MOLTISSIMES GRÀCIES PER TOTS ELS ANIMS DE VERITAT! NO SABEU EL QUE M'AJUDEU AMB LES VOSTRES PARAULES... M'HEU FET EMOCIONAR I TOT... GRÀCIES PER ESTAR A LES BONES I A LES DOLENTES. MOLTES GRÀCIES!!!!

Espe aixo que em comentes de l'atur, suposo que si, de fet no se massa bé com va aixo, pero li van dir que l'hi arreglaven tots els papers, no se...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 02, 2008 2:07 pm

Bones reinas!!

Ostres no m'arrvaben els missatges del post, i dic, que raro que ningú escrugui desde dissabte no???

Kel kuka, acavo d'assebentar-me...ostres reina, em sap molt de greu!!! Quin pal!! T'entenc perfectament perquè sé el que realment esteu pensat ara mateix.... però mira el costat positiu, almenys ara el tindras a caseta! Tho dic per animar-te reina.... Tema bebe, mira, sé que ara no és el moment més indicat però també vull dir-te que no deixis passar la vostre oportunitat per un moment económic difícil...a veure, clar que tot costa i tal, però no et pensis que necessiten tan els bebes, només a tú i el teu home...tho dic perquè pensa que no és tan fàcil quedar :-()) i potser quant la cosa vagi millor i llavors us hi poseu en serio trigueu 2 anys! ( que espero que no!!)
Només tho dic perquè a vegades ens privem de coses que desprès ens enrepentirem tota la vida i que a més segur que ben aviadet tens al teu home currant altre vegada!! Tema atur..que tal??

Nenes, a totes mooolts de petonikos!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 02, 2008 2:36 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bones reinas!!

Ostres no m'arrvaben els missatges del post, i dic, que raro que ningú escrugui desde dissabte no???

Kel kuka, acavo d'assebentar-me...ostres reina, em sap molt de greu!!! Quin pal!! T'entenc perfectament perquè sé el que realment esteu pensat ara mateix.... però mira el costat positiu, almenys ara el tindras a caseta! Tho dic per animar-te reina.... Tema bebe, mira, sé que ara no és el moment més indicat però també vull dir-te que no deixis passar la vostre oportunitat per un moment económic difícil...a veure, clar que tot costa i tal, però no et pensis que necessiten tan els bebes, només a tú i el teu home...tho dic perquè pensa que no és tan fàcil quedar :-()) i potser quant la cosa vagi millor i llavors us hi poseu en serio trigueu 2 anys! ( que espero que no!!)
Només tho dic perquè a vegades ens privem de coses que desprès ens enrepentirem tota la vida i que a més segur que ben aviadet tens al teu home currant altre vegada!! Tema atur..que tal??

Nenes, a totes mooolts de petonikos!

gràcies bonica, ell també vol seguir endevant amb el tema :-()) pero a mi em fa molta por... no se, no vull que li falti de res al meu fill, i nomes dependre del meu sou i a més si em quedes :-()) i tingues que agafar la baixa... cobraria una miseria ja que a mi nomes em declaran la mitat del meu sou i cobrariam un merdeta... també se que no es tant facil quedar-se perenyi... que pot tardar molt... no se estic feta un embolic, perque en tenia tantes ganes...

bé gràcies pels anims, ja us anire explican com continua tot...

gràcies de nou!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 02, 2008 4:28 pm

Kel nina, ja veuras que poc a poc la cosa millora i per el tema peke, jo estic amb el teu marit... ENDEVANT!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 02, 2008 8:22 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Kel nina, ja veuras que poc a poc la cosa millora i per el tema peke, jo estic amb el teu marit... ENDEVANT!!!

gràcies guapa!!
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 03, 2008 12:51 pm

Bon dia guapes!!!!!!!
Vaig una mica de cul amb la feina!!!!
Kel com estàs avui????? :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dc. des. 03, 2008 2:05 pm

Hola noies

com estem avui?? ja som dimecres, ja falta menys pel cap de setmana

Kel reina, com vas? més animada?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. des. 03, 2008 7:29 pm

Hola ninetes meves!

Fa molt que no entro, he intentat posar-me al dia...

Kel, reina, encara que sigui tard, jo també t'envio tots els ànims que et fan falta en aquests moments! I jo t'entenc perfectament, perquè també ho veig tot molt negre de seguida, però ja veuràs que tot s'anirà arreglant!

Tema :-()) no sé què dir-te, perquè jo més aviat estaria espantada com tu, però crec que la Miriam té raó. A vegades no és tant fàcil quedar-se prenyi, i falta que esperes un temps per raons econòmiques o personals, per a que després et costi un ou... i un nen els primers anys, tampoc no costa tant... jo aviat tindré un munt de coses que ja no faré servir (cotxet, cadireta, roba...)!

Bé, tema entrevista, doncs tirem endavant i va força bé... d'aquell paio nunca más se supo, però aquest matí he anat a Axxon, i han enviat el meu dossier avui mateix a una empresa de Salt! Tinc tots els números per a que em truquin aviat! I, tornant cap a Calonge, m'han trucat de l'Ajuntament de Calonge. recordeu que havia anat a una entrevista fa uns mesos i que havia quedat a la borsa de treball, doncs m'han trucat per una feina a Serveis Socials. El problema és que és mitja jornada, i només per 1 any... de moment he dit que sí que m'interessava, o sigui que la coordinadora també m'ha de trucar per fer una entrevista... ja veurem el que m'ofereixen com sou i si em compensa de no fer els viatges i estar tot el dia a fora... és que si estic a Girona, no veuré els meus nens!!!

Vaja parrafada!

Quan fem quedada?????????????????

:-()-)
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: eva gi » dc. des. 03, 2008 8:10 pm

Núria, m'alegro molt per això de l'Ajuntament, a veure si hi ha sort. A més t'aniria millor pels nens, això si
Aviam si hi ha sort i t'ofereixen un bon tracte

kel reina, com vas?

i les altres??

un petonet a totes :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dc. des. 03, 2008 8:22 pm

hola noies!!

Núria gràcies bonica, ets un sol :-()-) aviam si va bé aquesta feina a l'ajuntament! ja ens explicaras.

Ainos i Eva gràcies per preguntar, vaig fent... segueixo veient-ho negre, pero un xic més animada...

i les altres com esteu??

records a totes
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dc. des. 03, 2008 9:07 pm

hOLA GUAPES!!!

eNTRO UN MOMENTET. eS QUE AQUESTA SETMANA FAIG HORARI FINS LES 20H DEL VESPRE I TINC EL TEMPS JUST.

Kel felicitatas a en Xavi i ànims!!!

Nuria tu digues que si a l'oferta de l'ajuntamnet encara que sigui un any pensa que si estas dins pot anar sortint una altra cosa. una amiga meva li van dir d'entrar al registre de la propietat per 1 any i ja en porta 3.

I les altres que tal????

Espero que totes esteu molt i molt bñe.

petons.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » dc. des. 03, 2008 11:07 pm

mireia 9 ha escrit:hOLA GUAPES!!!

eNTRO UN MOMENTET. eS QUE AQUESTA SETMANA FAIG HORARI FINS LES 20H DEL VESPRE I TINC EL TEMPS JUST.

Kel felicitatas a en Xavi i ànims!!!

Nuria tu digues que si a l'oferta de l'ajuntamnet encara que sigui un any pensa que si estas dins pot anar sortint una altra cosa. una amiga meva li van dir d'entrar al registre de la propietat per 1 any i ja en porta 3.

I les altres que tal????

Espero que totes esteu molt i molt bñe.

petons.

Gràcies guapa!! e igualment felicitats al teu Xavi!!

Bona nit nines!!
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dj. des. 04, 2008 10:55 am

bon dia renes,

ja som gairebé divendres, i ja tenim el cap de setmana aquí, i aquest una miqueta més llarg

com anem noies??

aquest divendres faig intensiu, aprofitaré la tarda per anar a mirar estètiques i comprovar preus, encara no sé ben bé on anar però bé alguna cosa trobaré
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 05, 2008 12:49 am

Bona nit reinas...

Ahir el vecino ens va fotre el pal del telèfon al terra i fins aquesta tarda no ens ho han arreglat...

Núria m'alegra que el tema feina vagi endevant..el que està la cosa xunguilla! Sort kuka...

Tema quedada, va noies!!! Quant quedem???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dv. des. 05, 2008 8:04 am

bon dia noies,

per fi divendres, cap de setmana llarg, i nosaltres dos dies més, dimarts i dimecres estem de vacances. Marxem els dos dies a Salou, no se si us ho havia dit :-/ no m'en recordo

ara he pensat que demà només faltaran 6 mesos, ara ja podrem començar a preparar papers per l'església oi?? crec que no es poden demanar abans dels 6mesos perque si no caduquen

com aneu noies? esteu gaire liades

MIriam Mont, com us trobeu :-()) ??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dv. des. 05, 2008 10:24 am

Bon dia noies, si perfi divendres...

Eva que vagi molt bé per Salou, ja ens explicaras!

a les altres també que passeu molt bon cap de setmana!

petons
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dv. des. 05, 2008 10:29 am

bones Kel,

com estàs?? i en Xavi? més animats?

molts petons wapa

si no parlem més bon cap de setmana a totes
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dv. des. 05, 2008 10:50 am

Bon dia reines!!! Ahir em va ser impossible conectar, un dia de bojos, en fi, sort que ja som divendres!!!
Eva que vagi molt bé el cap de setmana a Salou, a aquesta època hi estareu molt tranquils, així que a relaxar-se que a partir de demà comença el teu compte enrere, que sis mesoso passen volaaaant!!!
Kel, més animada??? :-)ok:

Miriam, ja li pots dir al teu veí, que vigili una miqueta, que et varem trobar a faltar :-()-)

Nenes em va trucar el del video per demanar-me alguna altre canço que m'agrades per incloure al video (a part de les que li vaig donar), diu que està quedant molt bé (què ha de dir), i que si tot va bé, a finals de la setmana que ve ja el tindrà llest!!! Per fer una mica de broma, li vaig dir "vigila que jo no surti gaire, jijiijijij", encara deu riure!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 05, 2008 10:51 am

Bon dia reinas!!

Eva així que aneu de minivacances eh!! QUe us ho passeu mooolt bé!!

Kel reina, que tal està en Xavi???

Noies, espero que passeu un molt bon cap de setmana...nosaltres casi que aprofitarem per dur al peke a la Neu! :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants