Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » ds. nov. 29, 2008 1:24 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bon dia reinas!!!

Quin dia més lletjot que fa eh!!! I el temps diu que ha de venir més fred... :hmm:: :hmm:: :hmm::

Bé, ara fa un any que moltes de nosaltres vàrem passar per un dels dies més desitjats de tot el recorregut casamental...la fira de TOT NUVIS...quins records mare meva!!!
Nosaltres pensavem anar-hi, però la amiga que tenia que acompanyari al final no hi va i ja no crec que hi vagi..més que res perquè amb lo sensiblona que estic encara em saltaria alguna llàgrima! :-) :-) :-)

Bé reina, espero que passeu un bon cap de setmana!
Jo avui tinc sopar i recordatori de casament... >.-<: >.-<: >.-<:

ostres si, quins records... jo també i volia anar, pero em sembla que va a ser que no... es que em fa peneta... no se si m'explico... també estic sensiblona aquets dies... i prefereixo no anar-hi...

Bé bon cap de setmana, vaig a fer el dinar

petons
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » ds. nov. 29, 2008 1:24 pm

Quin dia més lletjot que fa eh!!! I el temps diu que ha de venir més fred... :hmm:: :hmm:: :hmm::

Bé, ara fa un any que moltes de nosaltres vàrem passar per un dels dies més desitjats de tot el recorregut casamental...la fira de TOT NUVIS...quins records mare meva!!!
Nosaltres pensavem anar-hi, però la amiga que tenia que acompanyari al final no hi va i ja no crec que hi vagi..més que res perquè amb lo sensiblona que estic encara em saltaria alguna llàgrima! :-) :-) :-)

ostres si, quins records... jo també i volia anar, pero em sembla que va a ser que no... es que em fa peneta... no se si m'explico... també estic sensiblona aquets dies... i prefereixo no anar-hi...

Bé bon cap de setmana, vaig a fer el dinar

petons
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dg. nov. 30, 2008 5:11 pm

Hola guapes!!!

Que tal tot???
Ai si fira nuvis quins records.

M'he fet molta gracia pq en Marc Rodriguez em va escriure dient-me que faria els folletons de publicitat amb fotos del meu casament i em va fer gracia. i ara una amiga meva que ajuda al seu cunyat en un estand m'ha dit que tbe surt una foto molt gran nostre a l'estand. quina gràcia!!!

Bieno us deixo que vaig a fer la migdiada pq ahir vam anar a festa de la bisbla que tocaven stronbers i diverdiones i vam anar dormir molt tard. petons
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 01, 2008 10:11 am

Bon dia noies!!

ostres Mireia quina gracia, no?? no vas anar a veureu?

que tal us ha anat el cap de setmana???

a mi avui em toca treballar :--( quin pal...

bé guapes, que passeu un bon dilluns!!
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 01, 2008 10:52 am

bon dia noies

ja som dilluns una altra vegada, que ve que el pròxim sigui festa *.-o-o.*

en tinc unes ganes, ara que per fer uns dies de festa vol dir que haurem de :-.:·:: fort aquesta setmana, què hi farem

Fira Nuvis molt bé, vaig poder parlar amb músics i genial, ens ho van plantejar molt bé

Mireia, no et vaig veure, quin greu, m'hauria fet gràcia

bé noies que passeu totes un bon dilluns
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 01, 2008 2:58 pm

hola, avui estic :--( :--( el meu home s'ha quedat sense feina, aquest mati l'hi han donat la carta de despido :-( :-(

estem força espantants... a més ara que aviem decidit d'anar a buscar un bebito... tot s'enva a la mer**

en fi, perdoneu per la meva negativitat. pero realment ara ho veig tot molt negre... en aquest poble no hi ha feina i menys ara...

bé molta sort a totes ens veiem aviat
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 01, 2008 3:09 pm

Ostres Kel quina pu****!!!!!!! Reina, ara heu d'estar units i sobretot que ell no s'enfonsi, que tot surtirà bé!! Ja ho veuras, ara s'està passant una mala ratxa, però segur que us en surtireu, i si heu d'esperar una miqueta pel nen, doncs, tocarà esperar, que encara ets molt jove i tens molt de temps!!!
A què es dedicava??? Així si sé d'alguna coseta t'ho dit de seguida!!!
Molts petons per a tu i en Xavi!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
I aquí estem per ajudar-te :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 01, 2008 3:20 pm

Ostra Kel, ho sento molt, això és una bona put***, però com et diu l'ainos heu d'estar units, així segur que ho podreu superar i tirar endavant

Molts ànims cuca, ja veuras com tot anirà bé :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 01, 2008 8:40 pm

moltes gràcies noies, sous uns sols...

potser creureu que en faig un gra massa... pero es que em sento tant malament, estic feta una merd* no tinc ganes de res, suposo que ja s'em anira passant, pero es que soc una persona molt negativa, sempre em poso en el pitxor... ja ho se que tinc que ser més possitiva pero em costa...

si, tema bebe tindrem que esperar... no toca altre remei, jo si que soc jove pero en Xavi té 33 anys i en te moltes ganes, els vol tenir jove i veu que s'esta fent gran i no vol esperar més, pero ara tenim que aguantar...

ell basicament és soldador, tant de ferro com d'alumini, pero a part també talla i fa muntatge de peces... una mica de tot.

bé guapes, vaig a fer el sopar... tot i que no tinc n'hi ganes de menjar...

gràcies novament pels ànims... necessitava desfogar-me amb algu, sous genials GRÀCIES!!

molts petons a totes
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 01, 2008 9:27 pm

Hola guapes.

Kel anims i ja veuras que la situacio s'arreglara. dona-li suport al teu home i molta sort.

com esteu les altres??
Miriam ja he rebt el correu i tranui era nomes pq ho sapiguessis, jejej
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dl. des. 01, 2008 9:47 pm

T'en recordes que ens vam trobar al Tot Nuvis??? a la desfilada??? i ja fa 1 any!!!!!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. des. 01, 2008 9:48 pm

Bones !!!

Entro un momentet per saludar que feia molt que no entrava però encara m'en recordo de totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 01, 2008 9:52 pm

bona nit noietes,

Kel, i tan qu et'aniras animant, ja veuras com poc a poc tot s'arregla. Molta sort reina, i ja saps que sempre et pots desfogar

Què tal Sira?

Com aneu les altres?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 01, 2008 9:59 pm

Bona nit!!

Què tal noies? com va tot? ara feia dies que no entrava, però és que porto uns dies super liada a la feina :-.:·:: .

Miriam i Mont, espero que vagi tot bé!!

Kel, nina, sento molt lo del teu home!! és normal que al principis ho vegis tot molt negatiu, però quan vagin passant els dies, ho aniràs veient tot més bé. Molts ànims guapa!!! :-()-)

Dem, com estàs? fa dies que no sabem res de tu!! :mu::

Ainos, com va anar el divendres per Tarragona? i del refredat com estàs?

Nuri, t'han dit alguna cosa de la entrevista?

Nosaltres ahir varem anar al saló del tot nuvis, vam anar amb un altre parella, i ens ho varem passar molt bé!! varem recordar fa un any, nosaltres estavem com moltes parelles ahir, buscant informació, agafant idees....

Molts records a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 02, 2008 9:03 am

bon dia noietes,

com esteu? què tal tot??

Kel, com va? estas més animada guapa?

i les altres, com va tot?

bon dimarts a totes
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Espe » dt. des. 02, 2008 9:31 am

Hola guapes!!!

Perdoneu, ara fa dies que no entrava, he estat molt liada a la feina :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: ! per si no tingues prou he entrat a la junta de personal de la feina i estem preparant per negociar el nou conveni i anem una mica de cul per poder-lo acabar i començar a negociar les noves condicions.

No he llegit res, ara si puc hem posaré una mica al dia!!!

Espero que totes aneu bé!!! que tal les :-()) ?

VAig a llegir-vos una mica!!

Petonets a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 02, 2008 10:02 am

Bon dia guapes!!!!!!
Kel, com estas avui????? Jo treballo en el món de l'alumini, si sé d'alguna cosa per en Xavi ja t'ho dire!!! :-)ok: I en Xavi com està??
Espe, així ara tindràs més feina... ufffff... agafa-t'ho amb calma i ànims!!!

Agbe, no treballis tant!!!! I el constipat, ja va millor, encara tinc tos, però ja està controlat!! I el divendres a Tarragona, doncs un pal, vaig estar-me més de 4 hores escoltant explicacions de producte, que la veritat m'interessaven ben poc, i per un que m'interessava no el varen presentar perquè no varen tenir temps!! O sigui que... un fracàs!!!! Ara ja sé que d'aqui a dos anys no hi he d'anar!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dt. des. 02, 2008 10:38 am

ainos28 ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!
Kel, com estas avui????? Jo treballo en el món de l'alumini, si sé d'alguna cosa per en Xavi ja t'ho dire!!! :-)ok: I en Xavi com està??
Espe, així ara tindràs més feina... ufffff... agafa-t'ho amb calma i ànims!!!

Agbe, no treballis tant!!!! I el constipat, ja va millor, encara tinc tos, però ja està controlat!! I el divendres a Tarragona, doncs un pal, vaig estar-me més de 4 hores escoltant explicacions de producte, que la veritat m'interessaven ben poc, i per un que m'interessava no el varen presentar perquè no varen tenir temps!! O sigui que... un fracàs!!!! Ara ja sé que d'aqui a dos anys no hi he d'anar!!!

gràcies guapa! ets un sol... jo segueixo igual, no paro de donari voltes... no se si ens ensurtirem... i ell pobre està desfet, s'em trenca el cor veure'l aixi, gràccies per preguntar!

moltes gràcies a totes per les vostres paraules!

Espe com diu l'ainos, calma!

Ainos quin pal, no??

i les altres que tal esteu?
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 02, 2008 10:53 am

Kel, de debò t'ho dic, agafeu-vos el tema amb la màxima filosofia possible, jo que estic en aquest mundillo conec molta gent que està igual, la feina ha baixat molt i les empreses també aprofiten per retallar costos al màxim possible, encara que en alguns casos no hauria de ser... però això és una temporada, i segur que trobarà feina aviat!!! Segur que té contactes i podria intentar de fer alguna feineta per alguna empresa, per fer reparacions. Hi ha una empresa a Sant Hilari mateix que em sembla que van força bé de feina, i dic que només em sembla, perquè només faltaria que fos a la que treballava... si vols parlem en privi del tema...i si no és aquesta et dono el nom i que s'hi passi!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. des. 02, 2008 11:06 am

Bon dia nines,

que tal?? entro un moment a saludar-vos i a donar molt anims a la Kel, no us desanimeu . segur que molt aviat trobarà alguna coseta, molts anims guapa :-()-) :-()-)

quins records la fira de tots nuvis, ja ha passat un any...........

petonets
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants