Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dg. nov. 23, 2008 8:47 pm

Hola noietes!!
Com esteu?? Jo ara estic mirant catàlegs de vestits, a veure si em defineixo una mica...
Us enrecordeu que us havia dit que havia vist un vestit molt maco? Doncs ara tafanejant a la web de Raimon Bundó l'he vist! És el model Torbellino. A veure si puc posar una foto, així el veieu...
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 24, 2008 1:55 pm

JA L´HE VIST!!!!!

Es molt maco!!! La faldilla d´abaix, queda molt maca... la can¨güina portava una faldilla aixi abombada i quedava super maca!!!!
I que!! Has vist algun mes??? Explica explica!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 24, 2008 2:53 pm

T'ha agradat Rachi? A mi em va semblar monisim... Doncs n'he vist uns quants de Pronovias que no estàn gens malament... Demanaré hora i a veure que tal.... I aquest de Raimon Bundó també l'aniré a veure...

Una pregunta noietes: On vàreu mirar les invitacions??
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 24, 2008 3:02 pm

Ofcourse això ja ho tens en marxa!!!!!! Jo també l'he vist el vestit!!!!
Porta pedreria per davant oi??????? La forma que fa la faldilla és molt txula!!!!!
Nosaltres les invitacions les vam fer a Badalona!!!!!

Com esteu?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 25, 2008 10:07 am

Jo viag mirar les invitacions a eventus i a conesa. A eventus has d´anar fijo per pillar idees, però és bastant careta...

G14... que tal tot??? Com et va la vie??? Jo bé... per aqui tirant... la crisi es nota! Aquesta nit tinc un soparet a casa que venen els sogres, i poco más...

Nenes... teniu l´album ja???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 25, 2008 10:07 am

Jo viag mirar les invitacions a eventus i a conesa. A eventus has d´anar fijo per pillar idees, però és bastant careta...

G14... que tal tot??? Com et va la vie??? Jo bé... per aqui tirant... la crisi es nota! Aquesta nit tinc un soparet a casa que venen els sogres, i poco más...

Nenes... teniu l´album ja???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 25, 2008 5:33 pm

hola guapes!!!
ofcourse.... estas a tope ja ehhh que guai!!! un altre bodorrio jejee acabo de mirar el vestit i molt xula la fandilla...
jo les invitacions les vaig fer a bcn a una botiga que es diu bombon...

com esteu???? jo avui ja he enviat totes les maquetes de l'album escollides... i en principi en 2 o 3 setmanes ja el tindré... sembla mentida jejej entre que ells han trigat i que jo también m'he adormit a l'hora d'acabar de donar el ok... s'ha fet etern!!!!
aixx nenes estic super contenta pq ahir vaig fer caldo i em va quedar bonissim jejeje es nota tant que sóc novata!!!! cada cosa que faig i em queda bona és com una festa jejeje
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 26, 2008 5:35 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com va tot??? Jo vaig una miqueta de cul, pq ara faig les pràctiques del màster al clínic i hi vaig pel matí, després a la facultat i per la tarda a les 7 màster... Així q bueno, una mica liadeta, jejeje

Rachi, no sé si t'ho vaig dir, però a les fotos que has posat al facebook estàs impresionant!!! Esteu tots dos molt guapos!!!!!

Ofcourse, estàs q lo tiras, eh!?! Jejeje... Jo vaig anar a mirar les invitacions a la PepaPaper, al Eventus i al final les vaig fer al Conesa. Com diu la Rachi, l'eventus és una mica car, però tenen coses molt maques! Nosaltres vam agafar allà les detallets i les parelles de nuvis i ho van fer molt bé!

Per cert ja he vist el torbellino i és monissim!!!! Ja ens diràs q tal va la ruta!!!

Ah!!!! I avui m'he trobat a la Mary al bus i hem parlat de a veure si quedem per abans de Nadal... Q us sembla???

Petonetsssssssss!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 26, 2008 6:03 pm

Siiiiiiiiiiiiiiii

Per mi perfecte, que l´ultim cop no vaig venir!!!!!!!

Croketa, com va el teu quiexal??? estas millor????

Quina casualitat lo de l bus!! no???

Mary... el proxim dia que quedem vull que em portis el llibre de receptes!! jijjiji,
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 26, 2008 6:06 pm

hola guapes!!!

sisisi avui ens em trobat al bus amb la croketa... m'ha fet una gràcia quan la he vist pujar!!!! jejej

eoeo podriem fer un sopar de nadal... i qui tingui els àlbums que els porti!!!

rachi estic mirant d'apuntar-me amb una amiga a fer classes... ara ens estem informant....si vols et pots apuntar amb nos!!!!! segur que ens ho passem bé!!! sn ja et passaré les receptes!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 26, 2008 6:24 pm

Ostres Mary... Jo m´apunto!!!! On estas mirant??? Quin horari???

Que guay!!!!

Quan tinguis info me la podries passar per mail???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 27, 2008 12:10 pm

JIJIJIJIJIJI

LA MARY Y JO ENS TORNAREM UNES CRAKS DE LA CUINA!!!

ENS HEM APUNTAT A UN CURS DE CUINA!!! UEEEEEEEEEEEEEUEEEEEEEEEEEEEEE

EL PROXIM SOPAR A CASA NOSTRA!!! JEJEJEJEJEJ
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 27, 2008 1:34 pm

Hola guapes!!

Rachi i Mary, molt be lo del curs de cuina, no???? Ja em passareu receptes, que jo sempre cuino el mateix i el noiet ja comença a estar una mica fart! jejejeje....

Em sembla una idea genial lo del sopar de nadal!! Haureu de portar els àlbums, eh?
A vosaltres un va be un divendres?? (també podriem fer un dinar a partir de les 15h)
Jo de moment estic lliure, exepte el 12 i el 19 de desembre.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 27, 2008 4:31 pm

mmm...

Per mi perfecte!!! el que passa que jo ha de ser a partir del 8, el pont marxo de despedida de soltera a andorra a esquiar amb les nenes....

A mi em van bé els divendres, el que passa és que entre jo i la ofcourse ja s´han acabat els divendres de desembre!!!!

A veure com ho podem fer...

Jo us porto l´album tranquiles!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 27, 2008 5:49 pm

Uixss, es veritat, si la Rachi no pot el 8 i jo no puc ni el 12 ni el 19 ja no hi han més divendres (si quedessim el 26 sería una mica leig de cara a les families, oi?, jejejeje)
I un dijous? Podem fer com l'última vegada, quedar aviat i si és possible a prop dels ferrocarrils (aixx, si que demano coses, ho sento...)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 27, 2008 8:44 pm

Eeeeo, nenes,
Estic a cas de mon pare per llegir-vos. Ara ho tindré txungo per conectar-me perquè em van cridar a la feina i em van dir que el tema de conectar-se a Internet tenia que acabar-se, per tant un toque que no m'ha fet gens de gràcia!!!!!!
Estic tristona però vull estar en totes. Si veieu que no em conecto es per aquest motiu!!!!!!
Jo dissabte em vaig llençar a la piscina i vaig fer una tarta sacher. EEEEH MAI HAVIA FET CAP COCets que vaig a dir hola per aqui que semblo una viciada amb l'ordinador, jejejejeA NI RES I EM VA QUEDAR DE VICI!!!!!! On feu el curs de cuina??????
Jo encara no tinc l'album i començo a estar mosca.

Per mi lo del sopar de Nadal perfecte. I si, estaria bé un dia fer un soparet a casa. Per mi si un dia voleu podem fer sopar també a casona meva!!!!!!!

Pel demés tot benne!!!!!!

Peton
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 27, 2008 11:59 pm

Hola nenes!!
G14, que malament aixó de la feina, no??
Veig que esteu totes molt puestas amb el tema cuina... A veure si aquest finde puc i us explico com faig jo les llenties, que tothom em diu que estàn molt bones...
Ah, i també faig quiche y fideuà.. Jejejej, com veieu el meu repertori és força limitat!
Pero Mary i Rachi, a veure si al curs agafeu idees per els àpats de nadal, que un dia faig dinar a casa per tota la familia i no se que fer.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dt. des. 02, 2008 5:16 pm

Nines!!! He entrat un momentet!!!!!!
Divendres m'entreguen l'àlbum yuuuuuuju!!!!!!

Quan volgueu quedem!!!!!!

Teniu el meu mv oi??
O dic per si no m'entero al no poder entrar!!!!!!

Petonets,
G
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. des. 03, 2008 8:23 am

Bon dia!!! Com esteu??? Aixss, quin fred que fa aquests dies... Quina mandra fa aixecar-se per anar a treballar eh??
Feu alguna cosa aquest pont? Nosaltres al final no marxem enlloc, així que aprofitarem per començar les compres de nadal, que hem de pensar un munt de regalets!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: KELLY10 » dc. des. 03, 2008 9:27 am

Hola guapes, com esteu? :-))

Jo molt atabalada amb la feina i uns cursos que estic fent que em porten de cul. Entro per saludar-vos que fa molt que no sé res de vosaltres. Jo el tema casament el tinc totalment parat, es que no tinc temps però en quant em torni a posar us ho explico tot. Vaig a llegir-vos una mica a veure que us expliqueu.
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant