Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 18, 2008 11:27 am

Moltes gracies a totes!!!!!! Doncs si reines, avui 30!!!!!!!!!
Sabeu què m'ha regalat l'Anton???? Una Wii!!!!!!!!!!! Pobre, he insistit tan que m'agradaria tenir-ne una, que al final me l'ha regalat!!! *.-o-o.*

Doncs ahir la prova bé, no fa mal, ni noto res ja que m'adormen totalment... però bé, a partir d'ara m'he de fer proves cada any, ja que el quist que m'havien trobat i intentat treure a l'abril, doncs hi torna a ser... però, de moment, diu que no vol operar, i que l'any vinent una altre prova i ja en parlarem, això si, si em trobo malament, cap a l'hospital!!! Una mica rotllo, però és el què hi ha!!!!! :-/
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 18, 2008 12:11 pm

ainos28 ha escrit:Moltes gracies a totes!!!!!! Doncs si reines, avui 30!!!!!!!!!
Sabeu què m'ha regalat l'Anton???? Una Wii!!!!!!!!!!! Pobre, he insistit tan que m'agradaria tenir-ne una, que al final me l'ha regalat!!! *.-o-o.*

Doncs ahir la prova bé, no fa mal, ni noto res ja que m'adormen totalment... però bé, a partir d'ara m'he de fer proves cada any, ja que el quist que m'havien trobat i intentat treure a l'abril, doncs hi torna a ser... però, de moment, diu que no vol operar, i que l'any vinent una altre prova i ja en parlarem, això si, si em trobo malament, cap a l'hospital!!! Una mica rotllo, però és el què hi ha!!!!! :-/

Que guay nena, una wii! Ja veuras que xuli!! Es una passada!!!

I per lo de l'estomac, doncs paciència...si diu que de moment no cal operar doncs millor que millor, ara si, a la mínima que tinguis dolor, fes-li cas i cap al metge!
Un petonet reina!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dt. nov. 18, 2008 12:44 pm

ainos28 ha escrit:Moltes gracies a totes!!!!!! Doncs si reines, avui 30!!!!!!!!!

ainos, que bé una wii, jo l'hauria de regalar al meu xicot, tot el dia en parla jeje, aviam si per aquests reis cau.

i això de la prova, m'alegro que anés bé
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. nov. 18, 2008 4:24 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Ainos reina, que tal et trobes???

kel, :-()-) :-()-) :-()-)

Gràcies guapa!! ja he vist les fotos i la crònica... quina passada!

Ainos moltes felicitats!!!!

m'alegro que anes bé la prova cuca!!

ostres que bé la wii *.-o-o.* *.-o-o.* tal i com t'ha dit la Miriam ja veuras que bé us ho passareu!

i les altres on sou...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: nuria74 » dt. nov. 18, 2008 7:10 pm

Nenes, on sou?????

QUe m'han trucat!!!!! Tinc una entrevista dijous a les 11h00! c/Santa Eugènia, us sona?
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dt. nov. 18, 2008 8:54 pm

Hola guapissimes!!!

Ho sento, us tinc una mica abandonades.
La setmana passada vaig estar malalta el divendres i tot el cap de setmana.
Em vaig trobar fatal amb febre i mareijos.
Ara ja estic bé.
I aquesta setmana dilluns vaig fer de cangur i no vaig poder entrar i avui he anat amb la eva mare de compres que ha arribat de Mèxic de vacances i aixi hem xerrat de com li ha anat. demà torno a tenir canguro i divendres tinc casament.
I el cap de setmana vaig a Port Aventura amb els meus cunyats i la meva nebodeta.

J aveieu el meu planing.

nURIA GUAPA SI ACAS QUEDEM PER L'ALTRA SETMAN OK???

AH!!!He entes que la Sira havia anat a la quedada de :-())
M'he perdut algo???

Les altres que tal esteu?????
I les mames?????
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: eva gi » dt. nov. 18, 2008 9:06 pm

bones noies,

Nuria una entrevista!!!!! que ve, on tens l'entrevista de Sta Eugènia?? espero que et vagi molt bé

Mireia, has estat malalta? ostra, i ja estàs bé? què tal els teus pares come ls ha anat?. mira, no t'ho creuras, ara estava pensant en tu, com ja saps em caso a Sta cristina, i estem mirant on poder fer les fotos, tu les vas fer al passeig de Sant Pol oi?? on està exactament? et fa res explicar-m'ho
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: shiruby » dt. nov. 18, 2008 11:10 pm

nuria74 ha escrit:Nenes, on sou?????

QUe m'han trucat!!!!! Tinc una entrevista dijous a les 11h00! c/Santa Eugènia, us sona?

Sta eugenia de Girona? quin numero t'han dit?
el carrer santa eugenia de Girona comença a la plaça marques de camps i acaba a Salt :)
Imatge
shiruby
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: shiruby » dt. nov. 18, 2008 11:11 pm

Per cert.... que m'he colat... soc gironina del 2009, pero us vaig seguint a les del 2008 per que em serveix d'ajuda :)

Em caso el 14/02/09 i fem casament/bateig a Mas Sola :)
Imatge
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: eva gi » dc. nov. 19, 2008 8:19 am

ei Shiruby,

jo també sóc una "infiltrada" em caso el 06/06/09, i llegir les noies també m'ajuda molt
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 19, 2008 8:43 am

Bon dia reinas!!

Avui em trobo fatal... estic amb vomitera... :-( :-( :-(

Mireia, kuka ja estas millor? Veig que tens un finde força apretat!! Passeu-vos-ho bé!!
La Sira va anar a la quedada però com a buscadora!!

Núria kuka, que vagi moooolt bé l'entrevista!!

Shiruby, benvinguda!!! Així que feu bateig i casament?? Que guay, com nosaltres!!! A mas Solà hi anem nosaltres a l'Agost a un casament..i la Kel si va casar! ja veuras que bé que ho fan!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dc. nov. 19, 2008 8:50 am

Bon dia floretes :-()-)

Miriam, reina, ja t'ho he dit, recupera't, et vas trobar malament amb l'Arnau?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 19, 2008 9:02 am

eva gi ha escrit:Bon dia floretes :-()-)

Miriam, reina, ja t'ho he dit, recupera't, et vas trobar malament amb l'Arnau?

Merci nina, amb l'Arnau era així cada dia!!
El que em sembla que no es pas de l'embaràs...diria que és una passa d'estomac...el peke, ma germana i el meu sogre no fa gaire que estaven igual...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 19, 2008 9:17 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Miriam potser si que és una passa, cuida't molt i ja saps arròs bullit i poma!!!
Nuria, que bé una entrevista!!!!!!! Que vagi molt bé, i ja ens explicaràs :-)ok:

Mireia, no m'extranya que estiguis malalta... amb el fred que fa :-( I ja veus quin planning més complert, ja veuras que bé us ho passareu a Port Aventura!!!!!!

Shiruby benvinguda i felicitats pel casament i el bateig!!!!!!! No et queda gaire ja!!!!!!! Com ho portes??????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 19, 2008 9:23 am

Hola bon dia guapes!!!

Ja estem a meitat de setmana! Que bé! >.-<: >.-<:

Mireia espero que ja estiguis millor!! Com li ha anat als teus pares per Mèxic? Segur que genial! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriam guapa cuida't!!! i fes repòs!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ainos tu també cuida't!! ja veuràs que to anirà bé! :-()-) :-()-)
Per cert felicitats una mica tard, que ahir no vaig entrar i no et vaig poder felicitar!!! Que guay la wii mira parlant fa dos dies, sembla que ens va sentir l'Anton, jeje!! :mu:: :mu:: :mu::

Eva jo al meu home el dia del casament com a sorpresa li vaig regalar la Play Station 3, però segur que si al teu futur li regales per reis la Wii li agradarà molt. :-)ok:

Molt bé tots aquests avanços que vas fent lo del vistaprint, mirar detalls…, tot lo que puguis anar avançant millor, i si penseu fer els detalls o les invitacions vosaltres quan abans millor, perquè dóna força feina.
Nosaltres als homes vàrem regalar un set de vi (venia un obridor de vi i un tap de vi) i a les dones vàrem donar una pashmina (o foular) que va agradar molt i a més ara a totes les veig amb ella posada i hem fa il·lusió perquè almenys en fan ús.

Crec que el detall ha de ser alguna cosa útil, perquè el detall per deixar-lo a sobre una lleixa al final acaba al cubell de les escombraries. :-(

Núria guapa molta sort amb l'entrevista! Ja saps on està exactament del c/ Santa Eugènia? :-)ok:

Shiruby benvinguda!! Et queda poquet eh??¿ com ho portes els preparatius?

Kel com va la setmana???

Si hem deixo alguan cosa disculpeu-me que he llegit depressa!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: eva gi » dc. nov. 19, 2008 9:55 am

gràcies Espe, si ja ho tenim clar que volem regalar alguna cosa útil. Ara després de Fira Nuvis ens posarem amb detallets i invitacions, llavors només quedaran 6 mesos i amb lo ràpid que passa el temps...

núria, esperem que ens expliquis com ha anat

kel, i les altres on sou avui?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 19, 2008 10:50 am

Bon dia!!

Vaig una mica liada a la feina :-.:·::

He llegit per sobre, però no m'enrecordo de tot! :hmm::

AINOS, MOLTES FELICITATS!! ho sento que sigui amb retard... però ahir vaig tenir un dia de bojos. espero que passéssis un bon dia, i quin pedazo de regal que et va fer el teu home, no??? la wii, jo encara no hi he jugat mai, però tothom diu que és molt divertit, ja ens ho diràs.

Mireia, quin cap de setmana que has passat, espero que ja et trobis millor i quin cap de setmana que t'espera pròximament. però per Port Aventura sempre va bé, és molt divertit.

Miriam, cuida't i recupera't aviat. que et volem tenir al 100% per aqui. :-()-)

Eva, com van els preparatius? viatge? detalls, veig que més o menys ja teniu pensat alguna cosa. Jo també vaig fer els clauers com la miriam.

Nuria, molt bé per la feina, demà entrevista!! :-///:

Cumeta on ets? t'han absorbit els llibres? :-eh_::

Winyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, on ets? :: orrr::

Arohha, fa dies que no sabem res de tu! :mu::

Dem, Queque, Montpra, Kel com esteu??

Espe, ànims que ja estem a dimecres, i d'aqui a dos dies cap de setmana.

Chiky, com estàs? tot bé? molts ànims! : kissd :
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dc. nov. 19, 2008 12:27 pm

Hola noies!!!!

Ainos moltes felicitats!!!!! encara que vinguin amb retard...

Noies que estic fent un postgrau i vaig una mica de cul, entre canvis per poder anar a classes, práctiques que ens obliguen a fer...

A més aquesta setmana estic malalta, he agafat un refredat que tot just ara em trobo una mica més bé, ( desde diumenge). No " hay mal que por bien no venga" ... HE DEIXAT DE FUMAR!!!!

Nosaltres encara no ens han trucat per les fotos i vídeo, esperoq ue no triguin. Com ho teniu les de setembre??? alguna ja té l´àlbum???
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 19, 2008 12:53 pm

Queque quan de temps!!!!!!! Anims amb el postgrau *.-o-o.*
I molt bé això del tabac!!!!! Ara has d'aguantar com sigui!!! Quants dies fa que no fumes??????
Jo estic a punt de tenir ja l'album i el video :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dc. nov. 19, 2008 1:04 pm

queque ha escrit:Hola noies!!!!

Ainos moltes felicitats!!!!! encara que vinguin amb retard...

Noies que estic fent un postgrau i vaig una mica de cul, entre canvis per poder anar a classes, práctiques que ens obliguen a fer...

A més aquesta setmana estic malalta, he agafat un refredat que tot just ara em trobo una mica més bé, ( desde diumenge). No " hay mal que por bien no venga" ... HE DEIXAT DE FUMAR!!!!

Nosaltres encara no ens han trucat per les fotos i vídeo, esperoq ue no triguin. Com ho teniu les de setembre??? alguna ja té l´àlbum???

Queque, MOLTES FELICITATS!! quants dies fa que no fumes?? has d'aguantar, que ho has d'aconseguir
Imatge
Imatge
eva gi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants