Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dj. nov. 13, 2008 8:40 pm

BONA TARDA!

Ainos jo bé, anar fent... gràcies per preguntar :-()-) i tu que tal?? que bé que tornis a tenir internet!

Mont guapa que bé que aviat tindreu la casa nova!! ara tindreu molta feina... pero tu ves enconte, no facis el burro!

i les altres com esteu??

petons, vaig a fer el sopar
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 14, 2008 8:44 am

bon dia noies!!

perfi divendres *.-o-o.* *.-o-o.*

que passeu un bon dia!

vaig a treballar, fins despres :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 14, 2008 9:23 am

Bon divendres!!!!!!!!
Això Mont no facis el burro amb els esforços!!!!!!!!! Agafa-t'ho amb calma que els trasllats són una mer**!!!!!!! Ara, quan estigueu instal.lats serà fantastic!!!!!!! A veure doncs si el dia 1 ens ho confirmes :-)ok:

Kel no treballis gaire :-))
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 14, 2008 9:39 am

bon dia noies, per fi divendres!!!

això Kel no treballis molt, jo avui tampoc pararé :-.:·:: ,perè espero tenir una estoneta per veure'us

Míriam molt xulo el que has penjat,la idea dels clauers molt guay, m'ha agradat molt
aquest cap de setmana entraré a VISTAPRINT a veure què hi trobo

Mont, m'en alegro molt, això dels canvis de casa són una murga però quan està tot és fantàstic, per cert com et trobes?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 14, 2008 1:59 pm

bones Míriam, oi que et vas comprar les sabates a Sinovias? no sé però em sona haver-ho llegit

es que demà el matí el vull dedicar a anar a comprar sabates, o a mirar-ne si més no, vull anar a Sinovias, a Francesca Marlop i pel centre de Girona
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 14, 2008 3:19 pm

bona tarda!!

Eva ja ens diras si trobes sabates!
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 14, 2008 3:24 pm

Parlant del SiNovias, voleu dir que no han tancat??? :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 14, 2008 3:24 pm

Evi, jo me les vaig comprar a Font Dalmas, i molt econòmiques!!!
Està a sota les voltes de la Rambla de Girona.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 14, 2008 3:33 pm

ainos28 ha escrit:Evi, jo me les vaig comprar a Font Dalmas, i molt econòmiques!!!
Està a sota les voltes de la Rambla de Girona.

Ok Ainos, ja havia pensat anar-hi, merci per comentar-ho

i tant Kel, ja us explicaré aveure si en trobo com les vull, les voldria baixetes i d'aquelles que es veuen els dits, mes o menys tipus sandalia

Haig de buscar sabates blanc marfil, cosa que la noia de la botiga on em vai gcomprar el vestit em va dir que també m'anirien bé algunes que fossin platejades, ja que el meu vestit porta pedreria i està cosida amb un fil de color plata
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 14, 2008 3:52 pm

Hola noies!!!

He tingut una setmana una mica liada de feina :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: ! i no he pogut entrar gaire!

Veig que heu parlat de tot una mica!!!

Núria hem sap greu lo del cotxe!!! tot lo dolent sembla que s'ajunti i vingui de cop, però ja veuras que aviat la cos millorarà!
Això del tema sous hi ha uns mínims que marquen el convenis de cada sector, et passo un link on pots consultar els convenis depenent a quin sector peratnyi la empresa a la que treballes: http://www.diba.cat/cido/NCIDO_3_2_1b.asp

Al menys pots saber el mínim, i després tu pots demanar més en funció del teuc curriculum.

Mont veig que esteu de mudances, tu cuida't i no facis gaires esforços! :-)ok:

Eva sort amb el tema sabates!!! ja ens explicaràs! :-)ok:

Agbe estas guapissima a les fotos, la segona m'encanta!!!! :-)ok:

Ainos ja tornes a tenir internet que bé!!!! sort que ha estat ràpid!! :mu::

Bé avui tenim concert, anem a Fontajau a veure el grup Chambao, quines ganes, m'encanta aquest grup es el primer cop que el veig en cncert. I el cap de setmana el tenim complet, dissabte venen uns amics a sopar per veure les fotos i el video del casament i diumenge a la tarda tenim uns altres amics, així que sera mogude com podeu veure.

Beno guapes que us vagi molt bé el cap de setmana a totes!!!

Petons :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 14, 2008 4:51 pm

no tinc n'hi idea d'aixo de la botiga sinovias...

Espe que vagi molt bé el concert! ha d'estar bé, a mi també m'agrada força aquest grup!

tela amb el proper finde el tens mogudet... pero ja va bé!

bé que passeu molt bon cap de setmana!

petons
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dv. nov. 14, 2008 4:51 pm

Hola guapes!!!

Gràcies a totes pels vostres missatges, sou uns sols =0-0-) =0-0-) =0-0-)

De moment, m'he inscrit a diverses feines més, totes als voltants de Girona... n'hi ha una que promet 1400 € x 14 sous en un termini d'1 any. A més demanen francès molt avançat... Si treballo per Girona, podrem veure'ns més sovint =0-0-) Es que per aquí la zona no hi ha res...

Ja us aniré informant...

Espe, què guai el concert de Chambao!!! A mi també m'agrada molt, però nena, amb dos nens a casa, aquestes sortides es poden comptar sobre els dits d'una mà... i Déu n'hi do quin cap de setmana!

Evi, jo també buscava unes sabates platejades, perquè el meu vestit també tenia pedredia en aquests tons... quin vestit és el teu? Es un de Cosmobella? Ja ens explicaràs si has trobat alguna cosa.

Noies, quan fem la quedada?????? Recordeu que el cap de setmana que vé marxo cap a Suïssa, eh!

Mont, ves amb compte amb els esforços! No aixequis gaire coses pesades! I esperarem el dia 1 de desembre amb candeletes, doncs...

Les altres, com esteu? Miriam, aquesta quedada de prenyi?

Winy, Chiky, Cumeta????????

Dem, estàs millor dels ànims?

Mireia i Sira, on pareu? Anem a fer el cafè la setmana que vé?

Kel, guapa, no treballis tant!

Agbe :-()-)

Si em deixo algú, perdoneu!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 16, 2008 10:38 am

Bon dia reinas!!

Ainos cuca, m'alegra veure't altre vegada per aquí!!!
Sinovias que està a la plaça aquella a prop de Pronovias sí que va tencar, però ja fa mooolt, de fet jo ja vaig anar a l'altre botiga a fer la última prova hi ha recullir el vestit...ara està a sobre les vies del tren, allà al costat del Núria.

Eva, sí que són de Sinovias... com anat?? As trobat alguna cosa???

Mont reina, no facis el tonto ara, eh!!! Que guay, caseta nova!!! Ara a mirar moblres i de tot, ho ja ho teniu??? I l'habitació de la peke???? Jo ahir vaig anar a Sant Joan les fonts a fer un vistasso i ja tinc molt clara la idea del que vull! De fet, esperaré a la nova temporada, però sinó ja sé quin model agadaré!

Núria reina, m'alegra que el tema feina vaig abançant...sobre el sou, doncs eso, mira el conveni a veure que diu, però pensa que cada empresa fa el que li rota...home, amb idiomes sempre pots demanar més, i si realment els hi interesses el qeu també podries parlar és del desplaçament... MOlta sort reina!!!

Espe, que tal el concert???

Winy, Cumeta, Arhoa, Chiky, Dem...nines que tal esteu?? Us trobem moooolt a faltar! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tema quedada de :-()) va anar molt bé! Unes noies mooolt maques i a més ja ja vaig concidir amb la SIra! jajajaja

I per la quedada de núvies, va nenes, posem data no?? El que jo el que queda de novembre la veritat que ho tinc força ple... Ja direu el que!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dg. nov. 16, 2008 12:24 pm

bon dia noies

miriam, que ve la quedada d'embarassades, i la Sira també hi era??

JA TINC SABATES >.-<:

gràcies a totes pels vostres consells, al final les vaig comprar a Francesca Marlop. De les baixetes que vaig trobar són les que em van agradar més.
i la noia, molt bé, molt amable, em va ensenyar coses pel cabell, les lligues,..em va donar alguns consells, molt i molt bé, i això que no li he comprat el vestit
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: montpra » dg. nov. 16, 2008 8:56 pm

Miriam ja he vist al post de gironines panxolineres l'habitació que us agrada, i és la mateixa que volem triar nosaltres !

Reines bona entrada de setmana !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dg. nov. 16, 2008 9:57 pm

bona nit noies!!

que tal el cap de setmana??

Eva que bé ja tens les sabates, quant tinguis una estona es penjes alguna
fotiko,ok??

Mirima que bé ja heu començat a mirar coses per la peke!!! quina ilu q te que fer! quant tingui algu ja ens ho ensenyaras!

Mont guapa tu com estas?? com va el trasllat??

Núria espero que aviat surti algo...

Espe que tal el concert?? bé no?

i les altres que us expliqueu?

jo aquest finde pues normalet, dissabte varem baixar a girona a fer un tomb i varem fer 4 compres pendents, i avui em estat a casa ma mare que hi havia el meu tiet i ens em passat tota la tarda jugant a la wii... que bé que ens ho heem passat, com a nens...

bé guapes bona nit!

fins demà :-()-) :-()-)
kel_go

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 17, 2008 10:37 am

Hola noies!!! comença una altra setmana i la temepratura va :--( !! quina fred!!!

El concert va anar molt bé, ens ho varem passar genial i va tocar molta estona com que era el seu ultim concert d'aquesta gira dons es van estar més rato. :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:
El dissabte varen venir uns amics a sopar a veure fotos i video del casament, però els amics del diumenge no varen poder venir per tant ahir varem tenir un día mes relaxat a casa.

Eva que ve que ja tinguis sabates ja ens posaras alguna foto!!! :-)ok:

Dem i Miriam igualment ja ens posareu fotitos de les cosetes que aneu escollint pel bebè!!! >.-<:

Kel es divertida la wi jo no he jugat però un dia amb els amics també varen portar una i s'ho van passar molt bé els nois jugant! :-)ok:

I les altres que tal el cap de setmana?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 17, 2008 10:47 am

bon dia noies, què tal tot? com es presenta la setmana?

Mont, Míriam, com es troben les nostres :-()) ?

Kel, és guai no això de la wi? el meu xicot no pararà fins que se la compri, en té unes ganes, a tu t'agrada?

les fotos de les sabates us les poso tan bon punt pugui, no m'en oblido, ok?

per cert, ara us haig de tornar a demanar opinió, vull començar a mirar tema estètica?? què us vau fer vosaltres? jo havia pensat fer-me neteja de cutis, i ho voldria fer ara per veure com queda, us vau fer permanent de pestanyes,...? I a quin lloc vau anar?? no sé a quina estètica anar, preferiria que fos a Girona per la proximitat, em podeu aconsellar?? gràcies wapes
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 17, 2008 10:48 am

Bon dilluns reines!!!!!!!
Doncs ja veus quin fred que fa!!! Ja no me'l puc treure de dins!!!!!
Espe, 2 noies de la meva feina també hi varen anar al concert, i també molt bé!!!
Kel que xulo la Wii, jo fa temps que en vull una, però l'economia no està per tirar cuets, o sigui que....hauré d'esperar :o-o:

Avui em toca altre vegada prova de la panxa, m'han de tornar a passar les gomes quina mer**!!! Hi he d'anar a les 12.30, o sigui que d'aqui a una estoneta plegaré i no crec que torni a treballar fins demà, ja veurem com em trobo després :-/ A més tinc una gana, he d'estar sense menjar res :-eh_::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 17, 2008 10:58 am

Bon dia!! :-///:

Ainos, espero que vagi bé la prova i no et facin gaire mal!! i desprès a casa, a fer bondat.

Espe, veig que el cap de setmana anat bé i el concert també. i ahir diumenge de relax.

Miriam i Mont, com esteu :-()) ? A la meva cunyada, divendres li varen dir que portava un nen :gati: , i així ja tindran la parelleta. *.-o-o.*

Eva, ja téns sabates, una coseta menys! :mu:: La Francesca és una noia molt simpàtica i aconsella molt bé. La meva mare es va comprar el vestit del meu casament en allà.

Queque, Winy, Arohha, Chiky, Cumeta, Mireia, Sira, on sou? :-/

Nuria, com estàs? a dalt aquests ànims i ja veuràs com tot anirà a millor. :-()-)

No sé si em deixo alguna cosa o algú... ho sento!!

Amunt el post!! :-))
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants