Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 12, 2008 4:11 pm

Bona tarda!!

Ara estic una miqueta més tranquil.leta de feina!!

Nuria, a veure si téns sort i et truquen aviat!! I això del cotxe és molta mala llet, és un gasto més... :--(

Us penjo alguna foto del casament, que he pogut aconseguir.
Agbe l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 19, 2008 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 12, 2008 4:13 pm

I aqui va un altre.
Agbe l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 19, 2008 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Agbe

EntradaAutor: eva gi » dc. nov. 12, 2008 4:29 pm

que guapa Agbe, estaves guapíssima

El teu ram m'agrada molt

per cert, on et vas comprar les sabates?? jo en busco unes així baixetes
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 12, 2008 4:45 pm

Eva, les vaig comprar a Barcelona, al tocador de la novia, i lo bo és que les puc tenyir de negre, en qualsevol moment.
Són super còmodes! Encara que ja sé que són molt, molt i molt senzilles però és el taló que buscava!
A girona no en vaig trobar, perquè les que acaben en punxa em feien un peu molt lleig, i les que m'agradaven de punxa que tenien poc taló ja no tenien el meu número.
Ah, també pots anar on la winny, es va comprar el vestit, a la francesca marlop, allà tenen sabates i són molt maques, jo volia una d'allà però ja no tenien el meu número.

Gràcies Eva!! sempre havia tingut clar que el meu ram seria de roses, i al principi les volia vermelles, però al final al portar el xal de color, vaig canviar el color de les roses, perquè sé que no en trobaria de roses del color del xal.

Ah, ja sé que tinc pendent lo de la invitació!ja t'ho passaré.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 12, 2008 4:55 pm

Eva, aqui téns una foto del ram! era a la sortida de l-esglesia.

I el cotxe gairebe no el varem decorar, només als tiradors de les portes hi varem posar una gerbera a cada porta i ja està, teniem molt clar que no ens hi voliem gastar molts €, en tema flors.

Si entres en la cronica, veuras mes fotos, i tambe de la decoracio de l esglesia, que era tambe de roses blanques.
Agbe l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 19, 2008 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 12, 2008 10:55 pm

AGBE NENA, ESTAS IMPRESIONANT!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOBRETOT A LA SEGONA FOTO!!!!!!!!!!!!!! NENA QUE GUAPA!!!!!!!!!!!!!!1 :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dj. nov. 13, 2008 8:38 am

Bon dia noies!!!

Eva ens encanta compartir amb tu els preparatius del teu enllaç!

Agbe que guapa =0-0-) =0-0-) tal i com a dit la Miriam, la segona foto es xulissima estas molt i molt guapa!

Miriam que tal va anar la quedada :-()) ?

Núria sento molt lo del cotxe :--(

i les altres que us expliqueu?

:-()-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: eva gi » dj. nov. 13, 2008 8:52 am

bon dia noies

ja som dijous, ja tenim el cap de setmana a tocar *.-o-o.*

quines ganes que tinc que sigui dissabte, me'n vaig a mirar sabates, a veure que trobo

això Míriam com va anar quedada?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 9:06 am

Bon dia noies!!!

Eva, aquí et poso les fotos dels clauers.....

Al post de 2009 us hi he posat moltes més cosetes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dj. nov. 13, 2008 9:11 am

nosaltres als nois, haviem pensat donar-los un clauer, m'encanta com ho has presentat

com vas fer el disseny de la cartolina? la vas fer en una imprempta

a les noies no ho tenim pensat, però això del clauer també m'ha agradat, com a mínim és una cosa que es pot fer servir
molt xulo tot Miriam, tan de bo jo tingues tantes idees com tu. Ja t'ho he dital post del 2009,
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 9:15 am

eva gi ha escrit:nosaltres als nois, haviem pensat donar-los un clauer, m'encanta com ho has presentat

com vas fer el disseny de la cartolina? la vas fer en una imprempta

a les noies no ho tenim pensat, però això del clauer també m'ha agradat, com a mínim és una cosa que es pot fer servir
molt xulo tot Miriam, tan de bo jo tingues tantes idees com tu. Ja t'ho he dital post del 2009,

Vaig anar a una impremta d'aquí Figueres i mho vàren dissenyar allà...si t'interessa el dibuix, si vols podem quedar un dia i et porto una de cada i llavors mires a una impremta perquè tho fassin, i sinó pujes de passeig a Figueres i t'acompanyo a on jo vaig anar!!!

Si necessites ajuda per montar res, aquí hem tens ok???

I per ideas, aquí les que vulguis...he posat el que jo vaig fer, però totes les d'quí vàren fer moltes coses originals: abanicos per repartir a l'esglèsia, miniatures de licors per detall, personalització de taules...ufff, un munt de coses!
Només tens que decidirte què vols fer i nosaltres et diem com! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Bon dia noies!!!!

J asom dijous , ja queda menys pel cap de setmana.
avui em toca balls de salo. com que a en xavi li va agradar aixo de ballar el bals doncs ara fem una mica de tot. es una horeta a la setmana i es divertit.

Evi ja saps que tu pregunta i nosaltres contestem. un any enrera estavem com tu, preparant cosestes, ai quins records!!!

Nuria quina mala sort l'ho del cotxe pero que be que marxis a suissa amb en Michel.

Agbe reina estas guapissima i quines fotos mes xules!!!!

jo ja tinc ganes que em donin l'album i sobretot el video pero crec que haure d'esperar molt.

Sira tu ja tens el teu????
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: nuria74 » dj. nov. 13, 2008 11:47 am

Hola ninetes meves!!!

Agbe, què guapisima i radiant que estaves! M'encanta la 2ª foto.

Evi, ja t'ho han dit les altres, només has de demanar! Només cal que et digui que jo portava el xal de l'Ainos i les agulles pel cap de la Winy (que per cert, on és??????), o sigui que no són paraules en l'aire! La Miriam també em va oferir in munt de coses, i la Mireia.

Nenes sou les millors :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

EL cotxe és al taller, encara no sabem el que ens costarà...

Ahir a la nit em van trucar d'una agència de col.locació per una feina. Seria d'administrativa amb alemany, la plaça s'adequa al meu perfil, però... A GIRONA!!! Els horaris, de 8 a 1 i de 3 a 6, o sigui que no veuria la meva nena (va a dormir cap a les 19h00...).

Bé haig de ser sincera, tot dependria del sou... i ara vé la pregunta del milló... com que mai no he treballat aquí, i els sous de Suïssa no es poden compara als d'aquí, perquè van en relació al poder adquisitiu que és olt més alt, què podria demanar? Es que no tinc ni idea i no voldria quedar-me curta, o passar-me. Ja sé que és una mica indiscret, però us faria res dir-me més o menys el que guanyeu, encara que sigui per MP??? Em serieu d'una gran ajuda, però si no voleu, també ho entendria...

Les entrevistes són la setmana que vé, han de veure amb la empresa si no seria possible fer horari continu, almenys algun dia a la setmana, i m'han de tornar a trucar...

:-()-) guapes
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dj. nov. 13, 2008 2:10 pm

hola noies!!

Núria a mi no m'importa contestar-te, pero no crec que et serveixi de gaire, ja que treballo en un poble, aixo vol dir sous mooolt baixos, jo fa 4 anys i mig que treballo per aquesta empresa, faig 9 hores diaries, exepte els dilluns que en faig 5 i els dissabtes 3,5 h, jo cobro per hores, o sigui que cap mes cobro el mateix, pero s'enva sobre els 1100€

bé ja ens diras que tal! la llastima es aixo del horari... esperem que t'ho arreglin tal i com dius doncs que algun dia puguis fer intensiu!

Mont guapa fa dies que no sabem de tu, que tal estas??
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dj. nov. 13, 2008 2:12 pm

Gràcies Kel! I quin és el teu càrrec a l'empresa si no és massa demanar?

:-()-) :-()-)
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dj. nov. 13, 2008 2:24 pm

estic com a auxiliar administrativa
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 13, 2008 3:20 pm

Nenes que ja torno a tenir internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe has quedat espectacular a les fotos, nena que guapa!!!!!! =0-0-)

Miriam, he llegit que vas anar a una quedada de :-()) , com va anar??????

Nuria no et preocupis pel cotxe, si només és la bateria crec que amb uns 60 € passaràs...

Evi, les noies ja t'ho han dit, el què necessitis :-)ok:

Kel guapa, com estas?????? :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. nov. 13, 2008 3:47 pm

Bona tarda guapes!!

Gràcies a totes, me n'alegro que les fotos us agradin, a mi també m'agrada molt la segona!
Gracies a totes! :-()-)

Nuria, a veure si téns sort amb l'horari, i t'agafen! molta sort! Nuria, els sous depenen de cada empresa, dels teus coneixements, de la teva experiència,... però quan téns idiomes sempre pots demanar més! Si vas a la pàgina del gencat, busca convenis i segons el sector de l'empresa on has de fer l'entrevista, entres en el conveni i veuràs les taules salarials. Hi ha empreses que cumpleixen amb lo que diu el conveni respecte al salari i d'altres que donen més de lo que marca el conveni, ja t'ho dic depèn de l'empresa.

Ainos, =0-0-) , ja et tornem a tenir per aqui, que bé!!

Miriam, com va anar la trobada d'ahir?? :-())

Records a totes!!
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 13, 2008 4:03 pm

Síííííiíííí´!!!!!!! ja torno a ser per aquí!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: montpra » dj. nov. 13, 2008 8:30 pm

Ja soc aqui ! Porto una setmaneta que telaaa, i estem mig de trasllat, ja que ens han assegurat que a finals de la setmana vinent ens donen les claus de la casa nova, i tocarà neteja, mobles, electrodomèstics, ....... Estic estressadaaaaaaaaaa !!!

Dir-vos que lo de la nena no és segur, que el dia 1 de desembre tinc la ecografia morfològica i m'ho diran segur !!

Bé vaig cap a fer sopar, molts petonsssssssssssssssssss !!!!!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants