Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 07, 2008 11:17 am

Queque reina, jo bé anar tirant!!

Aquesta tarda serà un desmadre total!! 14 nens fent el boig és tot un rècord per mi! jajjajaja

Agbe, ja hi aniré doncs a almacenes sanchez! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 11:21 am

Uff, Miriam quina tarda que t'espera amb tant de nens per allà. Però almenys a casa la teva mare tenen molt d'espai per jugar.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 07, 2008 11:26 am

Agbe ha escrit:Uff, Miriam quina tarda que t'espera amb tant de nens per allà. Però almenys a casa la teva mare tenen molt d'espai per jugar.

Si, aixó si! Ara esperar que no plogui!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dv. nov. 07, 2008 11:43 am

Fa pintar de no ploure... 14 nens!!!! uffff!!!! que bé que s´ho passaran amb aquell jardí.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 12:49 pm

Espe, he buscat la web de les cortines i l'he trobat:

http://www.destinyanddesign.com

Si sé d'alguna més, ja t'ho diré.
Agbe

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 07, 2008 1:34 pm

bon dia noies, per fi divendres, i demà a descansar, o a intentar-ho si més no

Míriam que vagi molt bé la festa

Nosaltres també vam comprar les cortines a Almacenes Sánchez, i molt bé. tenim la botiga molt a prop de casa, i no veieu les vegades que hi anem
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 07, 2008 2:14 pm

hola noies!!!

Miriam aixi aquesta tarda festa!! que vagi molt bé, ja ens posaras fotos!

ara faig foto de les cortines i les penjo, ok?
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 07, 2008 2:39 pm

aqui van us he posat totes les del pis :-)) :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 3:25 pm

Kel, moltes gràcies per les fotos!!
Totes les cortines d'aquest estil, són una mica transparents... què hi farem.

Eva, almacenes sanchez té una botiga molt gran aqui a figueres, i sempre que he necessitat llençols, edredons i cortines vaig amb ells.

Miriam, d'aqui a unes horetes festa!! ::fiestuqui::
Agbe

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 07, 2008 4:13 pm

kel, molt maques les cortines, de veritat m'agraden, s'assemblen a les que tenim nosaltres, al menjador però, vam posar panells

míriam que vagi molt bé la festa, ara mateix deus estar ben liada

bé noies, jo només tinc al cap el casament, ja ho sabeu, jejeje

com que totes em vau oferir la vostra ajuda, no vull abusar de vosaltres i si no us sembla bé no passa res, però estic mirant invitacions i he pensat que em podrieu ensenyar les vostres, sé que algunes us les heu fet i d'altres no, però em faria gràcia veure'les.

ja us dic, si no us sembla bé, doncs res

com anem? i les :-()) teniu gaires "antojos"?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 4:40 pm

Eva, a mi no m'importa ensenyar-te-les, si em dones la teva adreça de correu electrònic, et passaré alguna foto.Aquest cap de setmana faré les fotos i te les envio i també t'envio el missal que varem fer a conjunt de les invitacions i els detalls que varem donar.

I aqui estem per ajudar-te en lo que calgui, tant sigui casament o altres temes. :mu::
Agbe

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 07, 2008 5:08 pm

Hola noies!!!

Miriam que vagi bé la festa!!! :-)ok: :-)ok:

Eva jo no tinc ara a mà la meva invitació per penjarte-la, miaré de fer fotos i posar-les. Suposo que moltes pagines enderrara en aquest post surten les fotos de les nostres invitacions que anavem penjant quan les estavem fent! :-)ok:
Nosaltres ens varem anar a fer fotos a Roses, on ens varem casar i després el meu home, va fer el muntatge i vam posar la lletra i ho vam portar a imprimir a una copiesteria. Després vam comprar uns sobres de colors i apa ja esta. La veritat que t'estalvies peles.

Tema cortines ara miro aquesta web, Agbe moltes gràcies. Jo la única cortina que tinc que vaig comentar que era tipo pachetto que en digueu vosaltres la vaig fer a Almacenes Sánchez també d'aqui Giorna. Jo les del menjador les he encarregat a l'Avellandea i posem una panell blanc combinat amb un de gris fosc, allà si tenen forces teles fosques.

Agbe això de no tenir persianes es un problema, perquè aleshores has de posar aquella cortina que no deixa pasar la claror i a sobre alguna altra més decorativa no?
Poder combinant una fosca i una altra més clara ja no es veu tant des de fora, pero la fosca poder a de ser un tipus de teixit aixi com més rigid.

Kel que maques les cortines, d'un i do tens moltes finestres veig, et debies fer un fart de mirar cortines, jeje!

Bé guapes vaig a recollir, que vagi molt bé el cap de setmana!!

Petons per totes! :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 07, 2008 5:17 pm

Agbe ha escrit:Eva, a mi no m'importa ensenyar-te-les, si em dones la teva adreça de correu electrònic, et passaré alguna foto.Aquest cap de setmana faré les fotos i te les envio i també t'envio el missal que varem fer a conjunt de les invitacions i els detalls que varem donar.

I aqui estem per ajudar-te en lo que calgui, tant sigui casament o altres temes. :mu::

ostrs Agbe moltes gràcies, no saps com t'ho agraeixo, quina sort he tingut de coneixe-us

t'envio un mp amb el meu correu

merci :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 07, 2008 5:21 pm

Espe ha escrit:Hola noies!!!

Miriam que vagi bé la festa!!! :-)ok: :-)ok:

Eva jo no tinc ara a mà la meva invitació per penjarte-la, miaré de fer fotos i posar-les. Suposo que moltes pagines enderrara en aquest post surten les fotos de les nostres invitacions que anavem penjant quan les estavem fent! :-)ok:
Nosaltres ens varem anar a fer fotos a Roses, on ens varem casar i després el meu home, va fer el muntatge i vam posar la lletra i ho vam portar a imprimir a una copiesteria. Després vam comprar uns sobres de colors i apa ja esta. La veritat que t'estalvies peles.

Tema cortines ara miro aquesta web, Agbe moltes gràcies. Jo la única cortina que tinc que vaig comentar que era tipo pachetto que en digueu vosaltres la vaig fer a Almacenes Sánchez també d'aqui Giorna. Jo les del menjador les he encarregat a l'Avellandea i posem una panell blanc combinat amb un de gris fosc, allà si tenen forces teles fosques.

Agbe això de no tenir persianes es un problema, perquè aleshores has de posar aquella cortina que no deixa pasar la claror i a sobre alguna altra més decorativa no?
Poder combinant una fosca i una altra més clara ja no es veu tant des de fora, pero la fosca poder a de ser un tipus de teixit aixi com més rigid.

Kel que maques les cortines, d'un i do tens moltes finestres veig, et debies fer un fart de mirar cortines, jeje!

Bé guapes vaig a recollir, que vagi molt bé el cap de setmana!!

Petons per totes! :-()-)

bones Espe, he fet el que m'has dit de mirar pàgines endarrera, he anat al primer post vostre, però les fotos que hi penjaveu estan eliminades

nosaltres també hem pensat fer alguna invitació amb fotos i llavors portar-la a imprimir

merci per endavant
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: nuria74 » dv. nov. 07, 2008 5:27 pm

Hoal reinetes meves!

Primer de tot, gràcies pels ànims, sou uns soletes. Avui estic millor, he fet de maruja i la veritat és que això de netejar el pis a fons va bé per buidar el cap.

Dem reina, com estàs?

Miriam, deus estar super liada en aquests moments! Que vagi molt bé la festa, ja penjaras fotos!

Sira, gràcies pel privi, però ho he vist només ara :--(

Aquest cap de setmana i fins dimecres és feta major aquí Calonge, o sigui que tinc el nen a casa! Espero que faci bo, perquè sino, ens podem tornar bojos tancats a casa.

Evi, jo et penjo la caratula de la meva invi, són 4 fotos, 1 de l'església, 1 del meu ram del casament civil, 1 de la meva panxona quan estava embarassada de l'Ainoha i 1 de la nena quan tenia 1 dia... és que nosaltres vam matar 2 ocells d'un cop i vam fer l'invitació al casament i batejos i l'anunci del naixement... a dintre, d'una part posava el text pel casament, a l'altra part, el text pel casament, i a la part de radera, les nostres coordenades. Aquest està en francès, és que vam haver de fer-ho tot en 3 idiomes, al tenir família i amics a per tot...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 07, 2008 6:11 pm

Bona tarda noies!!

Espe doncs si que tinc finestres... em vaig fer un fart de mirar i remirar cortines, :-)) :-)) pero a mi ja m'agrada tot aixo!

Eva ara estic a la feina, quant arribi a casa et penjo al foto de les invis :-)ok: :-)ok:

Miriam ara deus estar molt liada, que vagi bé!

:-()-)
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 07, 2008 8:32 pm

Eva lo prometido es deuda!

et poso les fotos de les invis...

Nines molt bon cap de setmana :-()-)
kel_go

EntradaAutor: montpra » dv. nov. 07, 2008 10:37 pm

Hola !
Vaig molt estressada, amb moltissima feina, us llegeixo de tant en tant però m'és imposible contestar !

Com us ha dit la Miriam estic bé, i dilluns em van dir que podria portar una nena, pero que faltava assegurar-ho 100% a la propera visita.

Apa eines un peto que marxo al llit !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: eva gi » dv. nov. 07, 2008 10:37 pm

bona nit noies, moltes gràcies

no sabeu quan m'ajuda això

he mirat moltes invitacions per internet, però veure'n de reals et dóna una altra prespectiva,

gràcies de veritat
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: mireia 9 » ds. nov. 08, 2008 9:22 pm

Hola noies!!!

Que tal esteu totes???

Evi ara et penjare les fotos de la meva invitació i aixi et pots fer una idea,

Veig que el tema d'aquest dies ha estat cortines, jejejeje

miriam ja explicars la festa de l'aaRNAU.
i la Mont port auna nena que be!!!
Demn guapa espero que estiguis millot.

Sira que tal tot???

Jo encara he de acabar l'album de Costa Rica, l'album del casaemnt i la veritat es que vaig liada pèro si no crec que ens aborririem.

Petons a totes i molt bon cap de setmana.

Per cert, demà al mati anem amb en xavi i en Thor a una desfilada que hi ha de gossos i despres donen premis al gos mes pelut, gracios, guapo... ja us explicare...
Aixi tbe col·labores per una campanya pels gossos galgos.

Evi et posso la foto i me'n vaig a veure el Barça!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants