Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dj. nov. 06, 2008 8:47 am

Bon dia!

Com esteu? quin dia què fa més lleig. :--(

Miriam, com va anar l'aniversari del peke?

Ainos, tu també liada amb la feina, no? :-.:·::

Dem, guapa!! animat i sempre amb els ànims amunt, que tu ets una persona molt alegre i divertida, no pots decaure! un petonàs des de l'emporda! : kissd :

Chiky,winy, cumeta on souuuuuuuuu? :-eh_:: eih, que per aqui se us troba a faltar, guapes! :-()-)

Espe, quin color faras la cortina de l'habitació? si vols que t'entri molta llum a l'habitació, jo hi posaria una de color natural, o blanca, que n'hi han molt maques, i sempre et farà l'habitació més luminosa. ho sento, jo al contrari de les companyes del forum.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dj. nov. 06, 2008 10:53 am

Hola guapes!

Miriam, què tal la festa per l'Arnau? Segur que va anar tot bé! I la panxona què???

La Mont fa molt que no entra, no??? Algú sap alguna cosa d'ella?

Doncs jo estic si fa no fa en el mateix estat d'ànims que la Dem, també per problemes familiars per part del meu home... això del mal rotllo que hi va haver el divendres abans del casament pel fet que no anem a Suïssa per Nadal ha agafat unes proporcions molt grans i acabarà com el rosari de l'aurora... De fet, havíem d'anar a una festa el dia 22 de novembre amb ells, i hem anul.lat perquè la veritat, per anar a fer l'hipòcrita... marxem igualment, però passarem la nit de dissabte de festa amb els amics :-///: :-///: :-///:

A més, el tema feina està super malament. No tenim cap entrada de diners i ens estem menjant els estalvis poc a poc. He de trobar feina com sigui, però no tinc ni temps de fer el meu curriculum... a veure si m'hi poso demà, que no tinc els nens.

Nenes, ja sabeu, si sentiu alguna feina, m'ho dieu...

Un petó a totes
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: eva gi » dj. nov. 06, 2008 12:00 pm

bon dia nenes del 2008

com va tot? com esteu??

jo una mica nerviosa, avui me'n he adonat que falten 7 mesos justos pel gran dia, com passa el temps. A més diumenge farà 7 mesos que vam decidir casar-nos, i aquest mesos m'han passat volant, això passa massa ràpid

total, que ja m'he començat a posar nerviosa
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. nov. 06, 2008 3:30 pm

hola!

Dem i Núria guapes molts anims :-()-) :-()-)

Miriam reina on ets?? que tal el cumple del peke??

Espe ja saps com posaras les cortines??

Eva el temps passa volant...

petons
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 06, 2008 4:56 pm

Hola guapes!! he estat una mica liada a la feina i aquests dies no he entrat gaire!!!

Miriam FELICITATS PER L'ARNAU, UNA MICA TARD!!! SEGUR QUE S'HO DEBIA PASSAR GENIAL!!! :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Dem i Núria molts ànims per aquests moments que esteu vivint, :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) la familia a vegades quan més lluny millor diuen i crec que és cert.
Núria reina tema econmòmic hem sembla que la crisi està fent que la cosa a moltes empreses vagi malament, a diari cada llegeixo que alguna empresa a presentat expedient de regularització de treballadors pk no arriben, esperem que això passi aviat. Si m'assabento d'alguna feina t'ho comentaré. Al final aquell tema de les oposicions com va acabar?

Gràcies pels vostres consells per la cortina, aquest tipus de cortina pacehtto que dieun com és? no l'havia sentit mai?
Havia pensat posar-la de color però no gaire fort, he vist que ara es porta molt un tipus de teixit més transparent i de colors, també tipus raso més brillants, no se si m'explico. Poder agafo un teixit d'aquests en color granatos o sinó convinats en blancs i grisos. No se si m'enteneu el tipus de teixit que vull dir. A veure si trobo alguna foto i us ho penjo.

Ja no se que més us volia dir, he llegit tot però no m'enrecodo :mu::

Bé records a totes!!!

i com aneu les :-()) :-()) !!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dj. nov. 06, 2008 5:56 pm

Bones!!

Entro moment, que vaig bastant liadilla :-.:·::

He llegit per sobre...

Espe, els paquettos són les cortines que nosaltres posem a tot el pis.I el menjador tenim un problema, que la roba és tant transparent que de nit des de fora es veu tot i volem posar algun teixit una mica més gruixut o posar dos paqettos, convinant un de blanc amb algun color.
Intento penjar-te alguna foto, però en aquesta foto surten tres paquettos.
Demà et donaré una web de cortines, a veure si m'enrecordo. :hmm::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Agbe

EntradaAutor: mireia 9 » dj. nov. 06, 2008 6:18 pm

Hola guapes!!!

Porto 2 dies que no entro i lea com escribiu. Qui deia que aixo estava parat???

Evi jo les invitacions tenia clar que volia que fossin personalitzades. vam anar un dia a fer-nos fotos a la platja i despres un noi amic nostyre ens va fer el disseny i ja esta.

Nuria no t'amarguis per l'ho dels teus sogres i disfruta de la teva familia.

Sira que tal tot??
Miriam felicitat a l'Arnau encara que crec que amb retard!!

I les altres que tal esteu???
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 06, 2008 7:10 pm

Agbe que chules aquestes que has penjat, jo això hem pensaba que es deien estors!

Jo tinc a una habitació aquest estil, només un de color blanc trancat amb uns dibuixos taronjes i marrons. Però crec que de nit amb la llum encesa a fora es veu tot, posis la cortina que posis no? a la nit si no baixes les persianes... ara bé si poses alguna cortina d'un color més fosc dons encara.

Això de combinar dos pot quedar bé, a veure si hem pases aquesta pagina que dius, jo vaig mirant també! :-)ok:

Hola mireia veig que vas liada! :-()-)
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 06, 2008 7:23 pm

Mira he trobat aquesta altra, semblant a la que has penjat tu Agbe! pero no trobo gaires més per internet! :-/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dj. nov. 06, 2008 10:57 pm

Núria t'he enviat un privat!!!

Ostres Espe jo també estic mirant cortines però el que veig és tot molt transparent i no sé....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. nov. 07, 2008 8:40 am

bon dia!!

Espe son molt xules aquestes cortines! una combinació així et pot quedar de conya :-)ok: jo també tinc pachetto a tot el pis, m'encanten =0-0-)

que tal esteu??? per fi avui divendres :-///: :-///: tot i que per mi :--( :--( em toca currar tot el cap de setmana :--( :--(

molts petons a totes :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 9:25 am

Bon dia de divendres!! :-///:

Espe, aquesta combinació m'agrada molt. La nostra idea del menjador és fer alguna coseta així, darrera posar una blanca, que aquesta de nit és super transparent i davant ficar alguna de color gris-plom, com el color d'alumini que tenim. Porto tota la setmana anant a la botiga a tornar mostres i agafar noves mostres, i ahir em vaig emportar unes mostres, que no són transparents, deixen passar llum i a tu desde fora no et veuen i tu no veus l'exterior. I al final, no sabem, si posar al davant una grisa fosca com aquestes de les fotos, o posar una més gruixuda... :hmm::
Nosaltres tenim un problema que a les habitacions no tenim persianes i hem de posar al darrera aquestes que són opacas, que no deixen passar la llum. Però al menjador tenim persianes.

Kel, tu que téns aquestes cortines al menjador, són molt transparents les teves?? et faria res posar-nos alguna fotos de les cortines del menjador???

La resta com esteu?
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 07, 2008 10:55 am

Bon dia reinas!!

Com va?? Ostres sento no haver entrar, però es que vaig super liada!

Primer de tot, moltes gràcies per les felicitacions!! L'altre dia sho va passar molt bé, però la gran festa és aquesta tarda!!! Tindrè casa ma mare plena de nens!!!! Ja us penjaré fotos!!!
A part, demà dinar amb la family! Així que m'espera un cap de setmana força intens.

Dem kuka, espero que poc a poc les coses es vagin solucionant! Si vols quedar un dia per fer un café i desconectar ja saps!!

Núria, el mateix et dic... i per la Mont, tranqui que està bé! Li han dit que possiblement porti una nena i per la resta, doncs va fent! Tot correcte!

Agbe i Espe aquestes cortines són genials! Jo busco allò que va a dintre la finetra amb una barra...es que a casa jo hi tinc porticons de fusta i clar, les cortines normals són una caca, perquè cada cop que obro o tenco tinc que separar...en fi, ja ho trobarè!

Bé noies, un petonet reinas!!! :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dv. nov. 07, 2008 10:57 am

Hola noies!!!!

Només he pogut llegir aquesta pàgina, Dem reina cuida´t molt, molts ànims, és cert que les coses acaben sortint... però et desitjo que aviat pugueu arreglar aquesta situació que esteu passant, molts ànims!!!

Nuria, la familia no sempre respecten les decisions que es prenen a casa de cadascun, i tema nadal encara més, per experiencia et puc dir que jo cada any tinc problemes pel nadal, no aconsegueixo que tothom estigui content. I... se´ns dubte si m´entero d´alguna coseta per treballar t´ho faré saber.

Que tal aquestes embarassades??? com aneu????

Tema cortines jo les últimes les vaig comprar al carrer sta eugenia, y molt bé.

Espe l´altre dia vaig veure la teva cunyada que feia una eternitat que no la veia, em va fer molta gràcia.
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 07, 2008 10:59 am

queque ha escrit:Hola noies!!!!

Només he pogut llegir aquesta pàgina, Dem reina cuida´t molt, molts ànims, és cert que les coses acaben sortint... però et desitjo que aviat pugueu arreglar aquesta situació que esteu passant, molts ànims!!!

Nuria, la familia no sempre respecten les decisions que es prenen a casa de cadascun, i tema nadal encara més, per experiencia et puc dir que jo cada any tinc problemes pel nadal, no aconsegueixo que tothom estigui content. I... se´ns dubte si m´entero d´alguna coseta per treballar t´ho faré saber.

Que tal aquestes embarassades??? com aneu????

Tema cortines jo les últimes les vaig comprar al carrer sta eugenia, y molt bé.

Espe l´altre dia vaig veure la teva cunyada que feia una eternitat que no la veia, em va fer molta gràcia.

Guapíssima, quants de dies!! Que tal tot???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dv. nov. 07, 2008 11:01 am

Miriam ja ho sé que estic molt perduda, però he saol·lucionat moltes cosetes que tenia pendents. Com estás, et trobes bé???

Espero qeu aquesta tarda ho passeu d´allò més bé!!!!
queque

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 11:01 am

Hola Miriam,

qè tal? em sembla que lo que busques ho trobaras a figures, a almacenes sanchez,saps on és? és on ens hem mirat les cortines de casa, i molt més barates que a d'altres llocs. aquesta opció nosaltres l'haviem mirat per les habitacions perquè féssin la mateixa feina que una persiana.

Espe, aquest cap de setmana et posso el link de la web, perquè ahir al vespre no ho vaig poguer mirar.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 11:04 am

queque, com estàs? espero que tot bé. tu també tens paquettos a casa? jejejeje, ara li preguntaré a totes el mateix...uff :-))

Ainos, on ets??? :-.:·::
Agbe

EntradaAutor: queque » dv. nov. 07, 2008 11:09 am

Hola Agbe no tinc paquetos però aquest estil em sona que el vaig veure a la botiga on vaig anar a comprar les meves cortines.

Per cert Almacenes Sanchez, tambè està a Girona però aneu amb paciencia... tenen robes molt maques.
queque

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 07, 2008 11:13 am

Queque, ja ho sé que les robes són molt maques però... gairebé totes són bastant transparents, qe aquest és el problema, que tant al menjador com a la cuina,quan és fa fosc des de fora et veuen. Per això ens hem plantejat de posar doble cortina al menjador, no sé, quan vegi el pressupost decidirem alguna coseta.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants