Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. nov. 03, 2008 11:47 am

BON DIA NENES!!!

Necessitaria que m'enviessiu ara el vostre nº de compte i el que us dec a cada una pq avui que no hi ha la gefa m'escaparé a fer-vos els ingressos, només tinc el de la mireia els altres no els tinc siusplau envieu-m'ho ara pq em sap greu deureus res... PETONETS ah el meu e-mail es raky_pp@hotmail.com per qui no el tingui
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. nov. 03, 2008 11:54 am

per cert en quan a la vida de cassada molt bé ja que m'he cassat amb un angel caigut del cel :P la veritat es que es un tros de pa el meu MANOLO, i pel que fa al meu pare doncs aquest dimecres haig de tornar a pujar a Andorra ja que l'operen esperem que surti tot bé, pel que fa a la recuperació de l'ambolia ja se sap aixó es molt lent la parla ja la te força millor pero encara es mareja ja que la vista li va quedar molt malament i a vegades cau bé paciencia i mica en mica anira millorant. GRACIES PER PREGUNTAR
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 12:47 pm

racky ja t'ho he enviat!! :··;..:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 03, 2008 12:51 pm

ostres noies, sou genials, merci

la veritat és que em vindrà d'allò més bé que m'ajudeu, i us prometo que us aniré informant i passant fotos del que tingui

totes us vau fer les invitacions? quan vau començar a fer-les?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. nov. 03, 2008 1:08 pm

MERCI Miriam Guapa avui t'ho ingresso i a la mireia también PETONETS!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 1:09 pm

eva gi ha escrit:ostres noies, sou genials, merci

la veritat és que em vindrà d'allò més bé que m'ajudeu, i us prometo que us aniré informant i passant fotos del que tingui

totes us vau fer les invitacions? quan vau començar a fer-les?

Jo vaig començar a dissenyar-la a començaments d'any..però no vaig demanar-les fins a finals de febrer si no recordo malament...

La noia de la web que et vaig dir em va ajudar molt!!! Hi has fet una ullada??? Hi ha models preciosos!! :··;..: :··;..: :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 1:10 pm

RAKY_PP ha escrit:MERCI Miriam Guapa avui t'ho ingresso i a la mireia también PETONETS!!

Gràcies a tú reina! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. nov. 03, 2008 1:47 pm

Miriam ara he vist que m'has enviat el compte de l'espe ja he sortit a ingressar el teu i el de la mireia així que el de l'espe miraré de fer-li el més aviat possible pq no em puc tornar a escapar o em mataran!!!!!!! Bé us deixo ja que tinc feina PETONETS!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: nuria74 » dl. nov. 03, 2008 2:16 pm

Rakky, reina, a mi em deus un regal, però em sap greu que hagis de fer transferència a cada vegada... no i pots donar a la Sira per que m'ho doni la pròxima vegada que ens veiem?

Evi, jo les vaig enviar molt aviat les invitacions, perquè tenia molta gent de fora, i s'havien de combinar per les vacances... a més també era l'anunci del neixement de la nena. però, si no recordo malament, la majoria les va anant distribuint com a 2 mesos abans del casament.
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: queque » dl. nov. 03, 2008 5:47 pm

Hola noies!!! us tinc una mica oblidades, je,je... perdoneu-me, encara estic possant-me al dia.

Miriam que tal estàs??? ve bé l´embaràs???

He vist que ha entrat l´Eva una nuvia gironina del 2009, benvinguda!!! estem pel que vulguis preguntar, vale??
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: mireia 9 » dl. nov. 03, 2008 6:01 pm

Hola guapes!!!

Que tal??

Rakky merci!!! i a veure si vens 1 dia a les quedades que t'ho passaras genial!!
Eva nosaltres tbe ens la vam fer nosaltres i les vam repartir el març i ens casavem al setembre. Si pots fer-ho tot amb molta amntelació i aixi aniras molt traqnuila. Si necesites qualsevol cosa ja ho saps. Per cert?? El teu xicot es de Cassà?? Jo conec un noi que juga a basquet i que es diu Pere. Et sona?? es de cassa de tota la vida.

Nuria a veure si penjes alguna foto més!!

Jo ara vaig a acabar la meva cronica!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 03, 2008 6:55 pm

Hola guapes, m'he estat posant al dia!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Que amb tants de dies de festa no havia pogut entrar!!! bé han estat dies de festa per fer coses a casa .-*.:-).*.* i per descansar perquè lo que es diu sortir ... no gaire, i menys amb aquest temps i la pluja d'un i do com ha plogut, les fires s'han remullat força, jo només les vaig trepitjar el dissabte passat, perquè la veritat no teniem gaires ganas de remullar-nos i pescar un refredat jeje! :-)ok:

He vist que tenim una nova gironina l'Eva, enhorabona pel vostre enllaç, quina envejeta sana guapa, aqui estem pel que necesitis, i tal com et diuen per akí si pots, ves fent les coses amb temps, pk no t'adonaras que ho tindras a sobre!!! :-)ok:
En quant a sabates jo vaig voltar per les sabateries de Girona, per la rambla, carrer nou i sta. Clara i tenen sabates de núvia lo que no se trobaras el que busques però serà cosa d'anar a fer un volt a veure si trobes algo interessant, jo al final me les vaig compar a Salt, però eren força altes.

Chiky guapa veig que tot continua més o menys igual, ànims i quan vulguis desfogar-te aquí estem!!! abans no marxis aki on dius amb el mulato aquest jejeje!!! :-)ok:

Miriam que bé que t'hagin allargat un mes la feina, mira algo es algo, a veure si l'entrevista va bé! :-)ok:

Rakky que bé tornar-te a llegir, espero que la operació del teu pare vagi bé i es recupri aviat!! Quan puguis ja ens farás el traspas! :-)ok: o com diu la Núria li dons a la Sira! :-)ok: :-)ok:

Ainos m'alegro qu anès bé el finde! tot i el temps! però deu ser molt maco veure-ho nebatª :-)ok: :-)ok:

Agbe a veure si aviat teniu el vostre niuet! :-)ok:

Jo encara l'estic acabant d'emplenar, ja vaig encarregar les cortines del menjador, i ara volem mirar les de la nostra habitació, però no se com posar-les, la noia hem va aconsellar tipo estor, ja que sota la finestra tenim el radiador, però no se quin color, si posar algun color més atrevit... :-/ algun consell, el mobles els tenim en color cendre (gris) i les parets les vam deixar blanques! vaig a veure si trobo alguna idea per internet! ara que no estan els jefes! :-))

Com esteu totes les altres!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Perdoneu si hem deixo alguna cosa a comentar es k com que estic a la feina he fet una lectura ràpida!!! :-( :-(
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 03, 2008 9:06 pm

mireia 9 ha escrit:Hola guapes!!!

Que tal??

Rakky merci!!! i a veure si vens 1 dia a les quedades que t'ho passaras genial!!
Eva nosaltres tbe ens la vam fer nosaltres i les vam repartir el març i ens casavem al setembre. Si pots fer-ho tot amb molta amntelació i aixi aniras molt traqnuila. Si necesites qualsevol cosa ja ho saps. Per cert?? El teu xicot es de Cassà?? Jo conec un noi que juga a basquet i que es diu Pere. Et sona?? es de cassa de tota la vida.

Nuria a veure si penjes alguna foto més!!

Jo ara vaig a acabar la meva cronica!!!!

no, el meu xicot no és de Cassà , jo sóc de Cassà. I no sé conec algun Pere però no se si és el mateix

i com vau decidir començar a fer les invitacions? per on vau començar? mirant papers, fotos,...us les vau imprimir també?

per cert, la teva crònica m'agrada molt, vaig a veure què hi has afegit
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 04, 2008 9:25 am

BOn dia reinas!!!

Se m'ha espatllat internet...aixi que de moment només puc conectar per els matins! :--(

Eva, jo vaig començar a dissenyar-la i llavors quant ho vaig tenir montat li vaig enviar a la Elena de www.mibodaeninternet.com i ella me la va arreglar i imprimir...

Moltes noies, les han fet en aquella web!! Hi ha models moooolt macos!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. nov. 04, 2008 10:49 am

bon dia noies!!

com aneu??

Ainos que guay el cap de setmana amb neu!!! jo también ho vaig veure per la tele i vaig pensar-hi!

Agbe si varem anar a fires el dissabte!

Miriam que bé et quedes un mes més!!! m'alegro moltissim! i que tal l'entrevista??? quin pal aixo d'internet :--( esperem que aviat es solucioni!

i les altres que us expliqueu?? tot bé??

bé us deixo tinc molta feina i la jefa està a punt d'arribar.

petons fins despres :-()-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dt. nov. 04, 2008 11:03 am

Bon dia,

com esteu? quin dia més tapat què fa, a veure si tornarà a ploure.

Miriam, espero qe l'entrevista anés molt bé, ja ens explicaràs. Vareu gastar molts € fent la compra a l'eroski?????? :-)) quan vosaltres entraveu al super, jo aparcava el cotxe perquè el meu home estava a dins comprant.

Espe, nosaltres a les habitacions em posat pachettos de color natural i porta brodat tres quadres petits (de colors) que es van repetint de tant en tant... és bastant senzilla, no volem carregar gaire les cortines.
I al menjador, posarem també aquests pachettos, però les volem blanques però el teixit que ens han ensenyat és massa transparent, no sé, avui haig de tornar amb la noia de les cortines.

Queque, fa moooooooooooooooooolts de dies que no sabem res de tu. Tot bé?

Eva, nosaltres varem començar a donar les invitacions uns 3 mesos abans, però com que la gent que estava combidada ja ho sabia de paraula... Nosaltres varem anar a l'stein varem mirar, les diferents cartolines que ells tenen, i tenen cartolines ja tallades a mides d'invitació, et fas tu el model qe vols i t'ho imprimeixen en qualsevol copisteria, i et surt millor de preu... I allà téns molts de sobres per triar, i fer les combinacions que vulguis. Ah, ells també fan invitacions.
Nosaltres farà un any que varem començar a mirar invitacions al montgrafic perquè ens agradaven molt les que ells tenien,però és que per invitació ens demanavem 5€ i en aquest tema no ens hi voliem gastar gaires €.
Si necessites alguna cosa, estem aqui per ajudar-te!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 04, 2008 11:14 am

Bon dia !!

Eva jo vaig fer moltes coses a la web que t'ha dit la Miriam, vaig fer les invitacions , targetas pels detalls, el llibre de firmes i vaig comprar alguns nuvis per regalar, l'Elena es una canya jo li vaig dir com ho volia i ella m'ho va dissenyar, es genial passa't per la web :-)ok: t'ho recomano al 100%.

Espe guapa , que tal?? jo crec que potser et pot quedar be possar un color com granatos, que resalti una mica.

Agbe guapa com va el tema del piset?? :-()-)

records a totes :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 04, 2008 11:28 am

Ei reinas!! Avui esta la cosa més activa eh!!!

Doncs la entrevista va anar mooolt bé, el que clar..gran inconvenient: :-()) .
No sé, em va dir que ja em diria algo, però suposo que :--( ...en fi..és el que hi ha! :-) :-) :-) :-)

Agbe reina, doncs no et vaig veure!!!! Ja veus si vàrem gastar...i encara tinc que tornar per les cosetes de la festa de l'Arnau i el dinar de dissabte..que nenas el meu peke demà farà 3 anyets!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 04, 2008 11:48 am

Moltes felicitat avançades per l'Arnau!!!!!!! Que gran nena!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 04, 2008 11:51 am

Miriam ja em suposo que el tema :-()) és un problema per trobar feina... però no t'atabalis que si no és ara, serà més tard!!!!!! :-)ok:

Evi, nosaltres les varem començar a donar a finals de juny, i ens varem casar al setembre, he de reconeixer que varem tallar una mica just, per tan et recomano que comencis a 3 mesos o 3 mesos i mig del casament, perquè es un rotllo trobar a tothom i el tema invitacions s'allarga bastant...
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants