Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 29, 2008 6:07 pm

Ja veus, avui tot fa molta mandra!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 29, 2008 8:28 pm

Hola guapes!

fa mil anys que no entron que avui m'he intentat psoar el diad e tot tot i que no m'en recordo de la meitat del que volia dir pero bueno...

Veig que totes esteu molt bé i que la vdia de casades un prova!!! >.-<:

He vist el teud etallàs Dem i és preciós ets la bomba!!!! :-()-) :-()-) :-()-) moltissimes gracies per aquest detallàs!!!

Com vana questes panxolines?? :-()) cuideu-vos molt eh??!!!!

Nuria he vist que ahs anat de mini lluna de mel i que ha anat molt bé! me n'alegro!

Ainos que vagi molt bé l'escapada!!!

Jo com que avui he fet festa he tingut tempsd e conectar-me pero es que normalment vaig de cul ja sabeu que la meva vida passa entre hospitals! pero estic bé.... amb moments de tot pero aguantant que és lo important... ara que si un dia desapareixo busqueu-me a pernambuco a sota una palmera i amb un mulato al meu costat que a poder ser espero que no parli el meu idioma i es dediqui a fer-me companyia i punt! al final els engegaré a tots i desapareixaré jajajaja

Jo per la quedada no hi compteu em fa molta mandra tot em queda molt lluny i no tinc ànims per fer-la de veritat pero si el dia quee scolliu em va bé i no treballo us vindré a veure! :-)ok:

Un petonarro per totes! no poso noms per que segur que em deixo la meitat!!! :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 30, 2008 8:31 am

Bon dia reinas!!!

Tela com ha refrescat eh!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Chiky kuka, m'alegra moltíssim llegirte!!! Veig que la cosa continua igual... ai nina, suposo que deus estar fins al monyo de tot plegat... A veure si les coses es van posant a lloc poc a poc!!
Per la quedada no et preocupis.... però si tens festa i ganes et volem allà fent fotos eh!!! Un petonet reina i cuida't!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 30, 2008 9:29 am

Que si ha refrescat... fot un fred que pela!!!!!!!
Chiky, tal i com diu la Miriam les coses s'aniran posat a lloc, però a poc a poquet, aquestes coses necessiten temps i moooolta paciència!!! Molts àmins :-()-)

El meu vestit de nuvia el va portar la meva mare a rentar el dissabte a Olot, a un lloc que ho fan a mà, i diu que no el tindré fins al gener!!!! Tardaran més a rentar-lo que no pas a fer-lo!!! O sigui que jo també vindré a fer fotos a la quedada de blanc :-)ok: A més, ja sabeu que em fa molta vergonya :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 30, 2008 9:45 am

ainos28 ha escrit:Que si ha refrescat... fot un fred que pela!!!!!!!
Chiky, tal i com diu la Miriam les coses s'aniran posat a lloc, però a poc a poquet, aquestes coses necessiten temps i moooolta paciència!!! Molts àmins :-()-)

El meu vestit de nuvia el va portar la meva mare a rentar el dissabte a Olot, a un lloc que ho fan a mà, i diu que no el tindré fins al gener!!!! Tardaran més a rentar-lo que no pas a fer-lo!!! O sigui que jo també vindré a fer fotos a la quedada de blanc :-)ok: A més, ja sabeu que em fa molta vergonya :-))

:-) :-) :-) :-) :-) :-) Aixó és excusa!!! jajjajaja es broma!!! Però no el volies dur a l'espai???
Ostres nena, doncs segur que si triguen tant tel deixeras impecable!!!
Però bé, a fer fotos si eh!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 30, 2008 10:35 am

Si que el volia portar a l'espai, però la meva mare ja em va omplir el cap amb "jo sé un lloc a Olot que es dediquen a rentar vestits de festa i nuvia, i m'han dit que ho fan tan i tan bé", i ja està, ja em va fer dubtar... així que li vaig portar un dia, i ja l'ha deixat a la tintoreria... a més li varen dir que quan el tinguessin net la trucarien, perquè es veu que els posen a un maniquí per si l'hi vols tirar fotos... jo em pixava de riure quan m'ho deia, i ja li vaig dir que ni se li acudeixi de fer-ho que això és una mica "friki"!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 30, 2008 10:49 am

ainos28 ha escrit:Si que el volia portar a l'espai, però la meva mare ja em va omplir el cap amb "jo sé un lloc a Olot que es dediquen a rentar vestits de festa i nuvia, i m'han dit que ho fan tan i tan bé", i ja està, ja em va fer dubtar... així que li vaig portar un dia, i ja l'ha deixat a la tintoreria... a més li varen dir que quan el tinguessin net la trucarien, perquè es veu que els posen a un maniquí per si l'hi vols tirar fotos... jo em pixava de riure quan m'ho deia, i ja li vaig dir que ni se li acudeixi de fer-ho que això és una mica "friki"!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) No dona!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Jo li faria fotos segur!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 30, 2008 11:52 am

Però si tinc un piló de fotos amb jo a dins del vestit!!!! I la veritat són taaaaaaaaan maques, jiiijijijiiijiij :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dj. oct. 30, 2008 12:59 pm

bon dia noies,

jo sóc una infiltrada, sóc gironina però em caso el 2009, a mi encara em queda una mica,

però si no us fa res, doncs de tant en tant us llegeixo, les vostres cròniques i tot el que heu fet abans del casament, a vegades llegir-vos m'ajuda a relaxar-me.

bé, si em decideixo a escriure'us és perquè veig que parleu de tintoreries i us voldria fer una consulta, tinc un vestit de festa per portar a la tintoreria, i no conec cap tintoreria de Girona, sabeu on el podria portar?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 30, 2008 1:17 pm

eva gi ha escrit:bon dia noies,

jo sóc una infiltrada, sóc gironina però em caso el 2009, a mi encara em queda una mica,

però si no us fa res, doncs de tant en tant us llegeixo, les vostres cròniques i tot el que heu fet abans del casament, a vegades llegir-vos m'ajuda a relaxar-me.

bé, si em decideixo a escriure'us és perquè veig que parleu de tintoreries i us voldria fer una consulta, tinc un vestit de festa per portar a la tintoreria, i no conec cap tintoreria de Girona, sabeu on el podria portar?

Hola EVA!!!
Enhorabona per aquesta decisió!!! Jo donaria el que fos per poder tornar ha estar al teu lloc...es tan maco... :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

En fi... jo et recomanó la tintoreria que hi ha a l'espai gironés, està molt bé de preu hi ho fan mooolt bé! Jo hi vaig dur el vestit de núvia i me l'han tornat nou de trinca!!!

Va, expliquens!!! On et cases? Quant? aaaiiixxxx!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 30, 2008 3:21 pm

Jo a la de l'espai hi he portat varies coses i sempre m'ha anat molt bé!!!
Això evi explican's cosetes que tenim mono de casament!!!!!! Nenes, no n'aprendrem mai :t:t: :t:t:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dj. oct. 30, 2008 3:27 pm

Bona tarda guapes!!

entro un moment per saludar-vos, perquè vaig una miqueta de cul :-.:·::

Ainos, que vagi molt bé el cap de setmana i a relaxar-se :--=-) ... :-)(-:

Miriam, com va tot? com estàs :-()) ?

Chiky, reina, t'envio molts d'ànims i molta paciència!! :-()-)

Mont, com estàs guapa?

Eva, jo vaig portar el meu vestit a l'espai, i també molt bé. i el preu és raonable. Eih, explica'ns cosetes del casament... que les d'aqui encara tenim mono de casament, eh, noies!! :-))

La resta com esteu? on sou nines? el post aquesta setmana ha estat molt i molt paradet.... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Records a cadascuna de vosaltres!
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. oct. 30, 2008 4:28 pm

Hola noies!!!
Avui tinc festa i he aprofitat per fer neteja de casa i ara em toca endreçar armaris. crec que la roba de maniga curta ja la puc ben endreçar.
Hola Rakky, que tal tot??? ja t'enviare les dades.

Nuria que be que tot t'hagi anat molt bé
ia les altres que tal??
I les futures mames???

Ara us deixo que contiuno fent feina.

petosn a totes
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: eva gi » dj. oct. 30, 2008 4:34 pm

doncs, així aniré a l'Espai, merci, així hi aniré més tranquila

que us expliqui coses, doncs encantada, encara ens falten cosetes, us dic el que tenim de moment:
Església: església de Santa Cristina (crec que és on es va casar la Mireia, oi? per les fotos de la seva crònica he intuit que era allà)
Restaurant: Hotel Costa Brava, sabeu quin és? està a Platja d'Aro, és un que està situat sobre les roques
Música
Fotògraf i Video
vestit
Pentinat, n'he escollit un i si tot va bé és el que em faran

de moment no tenim res més concret, em falten invitacions i detalls que volem començar a mirar-les per fira nuvis
i un munt de coses que també ens falten, per això m'agrada llegir-vos perque així vaig veient el que ens falta
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dj. oct. 30, 2008 11:02 pm

Bona nit noies!!

que tal tot??

Miriam i Mont com esteu??

i les altres, esteu bé??

jo no m'he pogut conectar fins avui ja que estava sense internet a casa :-( :-( fa mal temps i s'espatlla... quina putad* pero per fi ja està!

Eva felicitats per l'enllaç!! quina envejeta... jo també donaria el que fos per estar al teu lloc!!! quins records... ara fa un any jo també estava amb moltissimes ganas de que arribes la fira nuvis de girona! per mirar invitacions i diverses coses, a més teniem que anar a buscar els menus de 2008 del restaurant... jolines, jo em vull tornar a casar!!!

Bé guapetones vaig cap a retiro que avui tinc una son que no m'aguanto... la nit passada he dormit fatal.

ens veiem, petonarrus!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 31, 2008 8:49 am

Boon dia reinas!!!

Kel nina, a casa meva passa el mateix...si fa mal temps, ens quedem sense internet!!!

Nenas, digueu-me tonta, però avui he estat mirant els vestit de la nova colecció del meu disenyador, i aixxxx.... quins vestits més macos que hi ha per aquesta temporada!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Sabeu, seria capaç de anar a provarme'ls i tot! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 31, 2008 9:47 am

AINOS, AHIR VÀRES ANAR AL FOTÒGRAF NO????????????????????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dv. oct. 31, 2008 1:56 pm

hola noies!!

aixi Miriam tu igual que jo, a la que fal mal temps sense internet :--(

jo fa uns dies també vaig veure algun vestit, n'hi ha de més macos...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: eva gi » dv. oct. 31, 2008 2:16 pm

ostres si, és tan divertit anar-se a provar vestits, jo al final només he anat a un lloc, de seguida vaig trobar el que m'agradava i com que ho vaig tenir tan clar ja me'l vaig quedar
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 31, 2008 2:39 pm

eva gi ha escrit:ostres si, és tan divertit anar-se a provar vestits, jo al final només he anat a un lloc, de seguida vaig trobar el que m'agradava i com que ho vaig tenir tan clar ja me'l vaig quedar

Quin vestit és???????

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat