Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 21, 2008 9:38 am

Fiancee bonica!! Que be lo del teu tiet!! I tranquil·la, que ja veuràs com lo del teu pare tbé surt perfecte!! Encara que t'entenc perfectament el patiment, eh?? Jo no vaig dir res a ningú pq no patissin, però fa un mes em van fer unes proves i fins divendres passat no em van donar els resultats, i la veritat es que hi han hagut dies en que ho he passat malament.. Però bueno, el mes important és que ja em van dir que falsa alarma, tot be!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 21, 2008 10:46 am

Epa nines!!!!!
Si si fa dies que no escrivim!!! Tinc moltíssima feineta. Com els primers 6 mesos em vaig columpiar una mica doncs ara he de recuperar!!!!
Fiancée me n'alegro moltíssim per lo del teu tiet i a ton pare tranquil.leta que tot anirà bé!!!!!!

Ofcourse nena no sé que et passava però si ha estat falsa alarma perfecte!!!!!!

No sé si la Rachi pot entrar per aqui!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 22, 2008 1:28 pm

Per fi!!!!

Aquests de telefonica mhan estat fent la pua!!!

Voy a ponerme al dia!!!

Ara torno!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 22, 2008 1:32 pm

Peques!!!

Pues jo he estat de bodorrio a Palma!! Heu vidt les fotos al facebook??? jejejej

Que m´expliqueu??

Fiancée... ho sento molt tot això que t´esta passat... al meu tit fa un mes li van detctar un tumor al cervell i encara esta amb proves, perque com que te el cervell tant inflamat, no poden veure ni el tamany ni saber si es benigne o maligne... un mal rollo... però, hem de pensar en positiu, que segurament ens donara més energies positives per que tot vagi bé.

I que tal? Com va tot?? Jo com sempre, encara arrossego les angines... em va saber mes greu no poder anar!!!!

Kelly! Coim portes el Bell recó?
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 22, 2008 1:40 pm

Ostres Rachi per fi i a veure que us diuen del teu tiet. I això sempre en POSITIU!!!!!!
Si jo he vist les fotos de Palma, vaya si us ho vau passar teta!!!!!!
Per cert de les teves amigues hi ha una que em sona un munt, de fet em sembla que va anar al mateix cole que jo. Jo vaig anar al Virolai!!!!! És l'Anna Maños. Segurament, si ho és no sabrà qui soc perquè no erem de la mateixa promoció!!!!!

Del dia del sopar ja vam dir que quan totes tinguessim els albunms tornariem a veure'ns. La Fiancée tampoc va poder venir!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 22, 2008 1:47 pm

Siiiiiiiiiiiiii!!

ës ella!!!! Es una de les meves amigues!!!! de fet per alla ens vam coneixer el meu noviet i jo...

Kelly! Et posso foto dels meus centres!! El que has de possar, son els canelobre que et deia la fiancée, perque quedaven de conya!!!
Alla va!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 23, 2008 10:14 pm

Hola guapes!! Com va tot???
Rachi, quants dies sense veure't per aqui!!

Guapes, demà m'he agafat festa, vaig a veure un fotógraf i he quedat amb una amiga per anar de pendoneo tot el dia: esmorzar, compres,... Aixss. quines ganes!!

Be, que passeu totes un bon cap de setmana!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: KELLY10 » dv. oct. 24, 2008 2:29 pm

HOLA GUAPES,

He estat molt liada. Fiancee moltes felicitats pel teu oncle i ofcourse m'alegro molt que tot hagi estat un ensurt. Rachi ja veus que aqui se´t troba a faltar si no estas.
Els teus centres són espectaculars i el canelobre també.
Jo el que millor porto és ho del Bell Reco. Ara ja no hem canvien d'opinió, sé que si no ho celebro allà m'en penediré tota la vida. Per mí el lloc és màgic.
Ara dubto si fer-ho al mati o a la tarda. Uns coneguts van anar a un casament i m'han dit que la finca i el menjador de nit és espectacular, que si poses centres de copa amb espelmes queda preciós i que ells quan van entrar al menjador les llums estaven apagades i tothom es va quedar amb la boca oberta perque quedava tot el saló molt iluminat.
Rachi em vas espantar quan vas dir-me que vas pagar 10.000 € de decoració. Això m'ho has d'explicar eh... :-(
De tant en tant em torno a mirar el tema catering, de moment estic entre vilaplana i airolo.
Airolo és el que trobo millor relació qualitat-preu i em van donar molt bona impressió.

Mary tú ho vas fer amb ells veritat? A veure si pots i m'expliques cosetes :-))

Rachi tu ho vas fer amb can jubany, veritat? També ho he trobat molt bé però se'm dispara pel tema transport i nosaltres només serem uns 120.

Ofcourse tú com ho portes? Alguna novetat?
KELLY10
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 24, 2008 4:02 pm

Hola noieta!!!

Bell recó és magic... jo cada cop que ho veig, més m´enamoro... A mi els casaments m´agraden més de tarda, o sigui sopar, perque trobo que llueix tot més. Veus el lloc de dia i de nit. I és veritat que el salon, amb aquelles vidrieres i la iluminació i els arbres... queda maquissim!!!!

En quan a les flors, és que em van posar de tot! I per això em va pujar molt`. Crec que amb lo que la gent es queda és amb els centres de taula, i per mi els de phlox son els millors. Si hi vas, deixa clar lo que et vols gastar, perque sino et colaran de tot...

I vestit que? Has pensat algu? Què t´agrada???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 24, 2008 4:04 pm

Ah!!

Per mi airolo estaba tot bonissim. En serio, igual que et dic que esther conde es molt convencional, airolo em va encantar. I can jubany, surt una miqueta mes carte, pero tothom va quedar encantat. De totes forme,s pensa que la Sra. Navas no se la jugara amb tindre un mal proveidor.

Petonet guapa!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: KELLY10 » dt. oct. 28, 2008 9:41 am

Bon dia, veig que esteu molt enfeinades totes :hmm::

RACHI moltes gràcies pels consells. A mí m'encanta el lloc, és ideal, bueno que t'haig de dir.

Tema vestits encara no he mirat gairebé res. A mi m'agraden molt tradicionals amb molta cua i vel, però pel que he llegit no hem tanco a dir a cap que no perque totes dieu que a vegades porteu una idea i després quan te'l proves canvies d'opinió.
He mirat algo per internet, ara ja han tret la colecció del 2009 i els aniré donant un cop d'ull.

RACHI tema música vas agafar ASB, no, que tal? i les fotos ja les teniu?Jo el que no sé si agafar video perque no m'acaba d'agradar molt és que sempre surto molt malament :-/

Ofcourse tu com ho portes?
KELLY10

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 28, 2008 11:38 am

Bon dia!!!
Doncs si jo estic a tope!!!
Kelly jo vaig portar un amb molta cua i de fet és un vestit molt clàssic.
T'adjunto una fotillo
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 28, 2008 11:52 am

Hola guapes!!! He estat molt enfeinada aquests dies i no m'he pogut ni passar... Com va tot?? Jo tic mig engripada... Aixxxx...

Rachiiiiiii!!! Q bé q ja puguis entrar!!! Q passava?
I la resta, q tal?? Ofcourse, Kelly, com van els preparatius??
Imatge
CROKETA
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 28, 2008 11:57 am

Amb la feina m'he tiongut que posar les piles perquè abans de la boda portava una felicitat que ara....es nota!!!!!
Ofcourse que tal, heu mirat alguna coseta més?????
Que t'inclou las Masia La Tartana?????
Kelly ja us heu fet el regal de compromís??????
Que coti que soc!!!! Bé que som jejejejej
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 28, 2008 3:59 pm

Hola guapes!!!
Ostres, quants dies sense passar-me per aqui....

De novetats poques, mes o menys ja tenim decidit el fotógaf (Tramm, son uns recomanats per la Masia), i ja está, jejejeje....
El próxim pas serà començar a mirar vestits en serio, pq amb lo indecisa que soc veig que com no m'hi posi ja al final haurè de còrrer....

G14, amb el preu del menú m'entra la decoració floral, el dia del tast (que serà al juny mes o menys) també aprofitem per que les dues floristes ens facin propostes de centres de taula i decoració de la cerimònia civil, etc... Però pel que he vist les vegades que hi he anat no tindrem cap problema pq tot el que he vist m'ha semblat xulisim!
Crec que a part del vestit, el que em queda per mirar i / o decidir és:
Invitacions, aliances, perruqueria, complements, hotel per la gent que ve de fora, música.... crec que res mes.. Em deixo alguna cosa????

Petonets!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 28, 2008 4:00 pm

Hola guapes!!!
Ostres, quants dies sense passar-me per aqui....

De novetats poques, mes o menys ja tenim decidit el fotógaf (Tramm, son uns recomanats per la Masia), i ja está, jejejeje....
El próxim pas serà començar a mirar vestits en serio, pq amb lo indecisa que soc veig que com no m'hi posi ja al final haurè de còrrer....

G14, amb el preu del menú m'entra la decoració floral, el dia del tast (que serà al juny mes o menys) també aprofitem per que les dues floristes ens facin propostes de centres de taula i decoració de la cerimònia civil, etc... Però pel que he vist les vegades que hi he anat no tindrem cap problema pq tot el que he vist m'ha semblat xulisim!
Crec que a part del vestit, el que em queda per mirar i / o decidir és:
Invitacions, aliances, perruqueria, complements, hotel per la gent que ve de fora, música.... crec que res mes.. Em deixo alguna cosa????

Petonets!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 28, 2008 5:16 pm

Olé... Of course!! Estas ahi!!! a tope!!!!!!!!! Que mona...

Kelly, jo amb asb molt bé, cap problema, la veritat és que van der els unics que vaig mirar, i com que ja em van semblar bé... vaig passar de mirar mes...

Ofcourse, si necessites perruquer, et recomano a l´angel... i maquillador, el que ens va maquillar a la croketa i a mi ho fa genial i et ve a casa.

pER CERT, D´ON SURTS TU? DE TERRASSA, NO??? O DE BCN???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 29, 2008 8:56 am

Bon dia guapes!!!
Doncs jo en ppi surto de Terrassa... Pero encara no ho tinc molt clar, pq es tradició que els amics, la nit abans de la boda vagin al pis dels nuvis a fer de les seves.... Jajaja, i com som els últims ens casar-nos tothom ningú s'ho vol perdre! Aixss quina por, amb lo divertit que era fer bromes als altres, ara que em toca a mi no em fa tanta gràcia!

Podrieu passar-me el contacte del perruquer i maquillador??? (mes o menys per on ronden els preus... M'ho podeu enviar per privi, please??)
Per cert, ahir em vaig enamorar d'un vestit!!!!!!!!!! El vaig veure a una botiga de Terrassa i em va encantar >.-<: >.-<: Aquest cap de setmana aniré a demanar hora...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: KELLY10 » dc. oct. 29, 2008 9:11 am

G14 gràcies per ensenyarme el vestit, és preciós i amb així aixecat les fotos queden molt maques. Ja havia vist alguna al teu facebook i les fotos són molt originals.

Croketa jo els preparatius els porto amb calma, encara em keda, és al 2010 però ara tinc moltes ganes de mirar vestits. Amb temps puc mirar-los tots sense estresarme.

G14 pots preguntar el k vulguis. Encara no em fet els regals de compromís i no encara no sé k farem perque al meu novio aquestes coses no li agraden massa, però algo farem.

Ofcourse quina ilu ho del vestit, no?

Crec que a mí el vestit em donarà més d'un mal de cap perque sóc molt indecisa, per això vull mirar la col.lecció del 2009 per veure per quina línea van i així si no m'agraden els del 2010 sempre puc agafar algun que mantinguin del 2009. He fet una primera ullada i les col.leccions m'agraden bastant.
KELLY10

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 29, 2008 12:02 pm

of course... ara tho passo per privi!

i kelly, quins tagraden?? Possans alguna fotillo!!!!
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant