Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dc. oct. 08, 2008 7:19 pm

Miriam si que es cert que Mas Solà canvia d'amos pero el personal segueix sent el mateix hi ha els mateixos cuiners... per tant no crec que tingui que patir la teva amiga respecte a aquest tema...

de totes maneres aixo que comentes de restaurant per aquesta zona, hi ha el LOTUS BLAU crec que es on es va casar la Winy, i està molt i molt bé, jo no hi he anat a cap casament pero n'he sentit a parlar molt bé, a sobre el lloc es precios! esta a santa coloma també!

m'alegro que estiguis millor!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 08, 2008 7:22 pm

kel_go ha escrit:Miriam si que es cert que Mas Solà canvia d'amos pero el personal segueix sent el mateix hi ha els mateixos cuiners... per tant no crec que tingui que patir la teva amiga respecte a aquest tema...

de totes maneres aixo que comentes de restaurant per aquesta zona, hi ha el LOTUS BLAU crec que es on es va casar la Winy, i està molt i molt bé, jo no hi he anat a cap casament pero n'he sentit a parlar molt bé, a sobre el lloc es precios! esta a santa coloma també!

m'alegro que estiguis millor!

Ostres, doncs no saps l'alegria que em dones KEl!!! Ara mateix la trucaré!!!

Un petonet reina! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dc. oct. 08, 2008 7:47 pm

Miriam com estàs reina ? I l'Arnau ?

Jo me'n vaig a beure un xic de llet i al llit que no estic fina.

Apa uapes molts petons !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 08, 2008 8:51 pm

Mont reina, doncs bé..anar tirant...una mica cabrejada amb mi mateixa perquè se'm han intensificat molt els gustos i ara em fa fàstic casi tot...en fi...esperem que la cosa vagi passant! :-(

Tu que tal???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. oct. 08, 2008 9:38 pm

HOLA NINES , QUE TAL, NOSALTRES APROFITAN ELS ULTIMS DIES A RIBERA MAYA, ES GENIAL, JA US EXPLICARÉ, A NY GENIAL.

EL DIA DEL CASAMENT VA ANAR SUPER BE , VA SER UN DIA INCREIBLE.

PETONETS A TOTES
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. oct. 08, 2008 9:48 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Mont reina, doncs bé..anar tirant...una mica cabrejada amb mi mateixa perquè se'm han intensificat molt els gustos i ara em fa fàstic casi tot...en fi...esperem que la cosa vagi passant! :-(

Tu que tal???

doncs si Miriam, digali que pot estar molt tranquila! un dels cuiners és familiar meu, per tant tinc informació de 1ª ma, a part també ens ho varen dir el Joan (el metre) i en David (l'encarregat dels casaments) o sigui cap problema! jo estic molt, pero que molt contenta amb Mas Solà, de fet tots els familiars estem encantats! tant pel tracte, com pel menjar... tot perfecte :-)ok:

ostres quina putad* que deu ser aixo dels fastics, no? pero suposo que deu anar passant, oi?

Mont guapa milloret :-()-)

arohha que bé llegir-te disfruteu molt!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 08, 2008 9:59 pm

Merci KEL!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Arhhoa reina, quina ilu llegir-te!!!!!!!!!!!!!Nena, ja ens ho explicaràs tot, tot i tot!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dj. oct. 09, 2008 8:26 am

Bon dia nines!!

Miriam i Mont, us volem veure recuperades demà, eh!!!! :-eh_::

Miriam, amb això del Mas Solà no et puc ajudar perquè no sabia que canvien els amos. :o-o: Però la Kel, t'ha informat molt bé i es informació de primera mà.

Arohha, que bé llegir-te!! aprofita aquests últims dies de relax, que desprès la tornada serà molt dura.

Cumeta, no li donis tant :-.:·:: que no és bo!!

Eih, noies, que demà ens veiem!! oe oe oe oe.... :-><_:::-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 09, 2008 8:46 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Arohha, quina envejeta a la Riviera Maya... amb el fred que fa aquí!!!!!!!! Jo només faig que pensar en la meva Illa, i lo bé que estavem allà :o-o: Acaba de disfrutar que lo bo s'acaba ràpid :-)ok:

Reines :-()) , com esteu avui????????

MIriam diga-li a la teva amiga que si ha d'estar més tranquila que vagi al Lotus Blau, que ho fan super bé :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. oct. 09, 2008 9:54 am

Ei! Bon dia nines!!

Va, que ja s'acaba la setmaneta!! *.-o-o.*

Aroa guapiiiiiiiiiiiiiiii, fes-te un xapusson per nosaltres!! :-()-) Nena, quines ganes tinc que tornis!!

Miriam, 1er de tot, com et trobes avui?¿
Del tema aquest que parleu del Mas Solà, diga-li a la teva compi que està molt bé... hi vàrem estar pel casament de la Pruna, i perfecte!! Peró clar, si canvien d'amos... a saber el rotllo que voldran portar!!
Que passi pel Lotus Blau, és genial!! Potser no sóc gaire crìtica pq és on es vàrem casar nosaltres... peró pel que vaig viure i m'han explicat els amics i la familia, va anar tot rodat!! El menjar, el tracte, l'ambient, el lloc... VAMOS QUE PER MI, ÉS PERFECTE!! :mu::

Agbe, molt liadilla?¿ :hmm::

Kel, i tu?¿ Tot bé?¿

Núria, has desaparegutttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-eh_::

Mont, millor?¿ :-()-)

Ainos, com portes la tornada a la feina?¿ És durillo, eh!! :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 09, 2008 10:06 am

BOn dia reinas!!!

Demà ens veurem, eh!!! QUe bé!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Winny, doncs ja li dirè que s'acosti al Lotus a verue que li sembla!!!

Cumeta i Chiky, on sou reinas??

Ainos, acostuman-te a la tornada???

Agbe, alguna novetat del pis??

Núriaaaaa, on et fiques??? Segur que super liada...nena, et queden 10 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. oct. 09, 2008 10:07 am

BON DIA NENES GUAPES!!!!!!!

Donar-vos a totes les grácies per la sorpresa , perdó SUPERRRRRRRRRRRR SORPRESÓNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!! que em vareu donar ahir moltisisisisisismes grácies a totes de veritat em va fer molta il.lusió perqué no m'ho esperaba per res a sobre era el cumple d'una companya i jo dient-li a la de la floristeria que s'habia equibocat que no podia ser per mi!!!!!!!!!!!! jajajajajaja
De nou moltes grácies i dir-vos que porto temps sense entrar perque he tingut lios personals, al meu pare li va donar una ambolia i viu a Andorra amb lo cual m'he estat pujant i baixant a Andorra i fa dos caps de setaman vaig estar a paris pq una amiga m'ho va regalar així que gaire temps per conectar-me no he tingut, EM SAP GREU....
Be noies vaig a seguir amb la feina que a sobre han plegat dues noies i estic sola així que ni temps de respirar tinc!!!!!

MOLTS PETONS A TOTES I MILERS DE GRACIES!!!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 09, 2008 10:09 am

Nenas, passeu pel meu post que he penjat una foto mooooolt maca! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 09, 2008 10:10 am

RAKY_PP ha escrit:BON DIA NENES GUAPES!!!!!!!

Donar-vos a totes les grácies per la sorpresa , perdó SUPERRRRRRRRRRRR SORPRESÓNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!! que em vareu donar ahir moltisisisisisismes grácies a totes de veritat em va fer molta il.lusió perqué no m'ho esperaba per res a sobre era el cumple d'una companya i jo dient-li a la de la floristeria que s'habia equibocat que no podia ser per mi!!!!!!!!!!!! jajajajajaja
De nou moltes grácies i dir-vos que porto temps sense entrar perque he tingut lios personals, al meu pare li va donar una ambolia i viu a Andorra amb lo cual m'he estat pujant i baixant a Andorra i fa dos caps de setaman vaig estar a paris pq una amiga m'ho va regalar així que gaire temps per conectar-me no he tingut, EM SAP GREU....
Be noies vaig a seguir amb la feina que a sobre han plegat dues noies i estic sola així que ni temps de respirar tinc!!!!!

MOLTS PETONS A TOTES I MILERS DE GRACIES!!!!!!!!

Reina, m'alegra que t'agrades...va arribar amb retard però que s'àpigues que sempre vàrem pensar amb tú!
Espero que el teu pare millori i ha veure si ens poses més fotos del casament, crónica i et passes més sobint!!! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. oct. 09, 2008 1:07 pm

hola gironines!!

miriam acabo de veure la foto =0-0-) =0-0-) molt xula!
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dj. oct. 09, 2008 2:12 pm

Hola ninetes meves!!!

Estic super liada, però què us he de dir a vosaltres, que totes heu passat per aquí abans que jo :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Estem avançant força, de fet vam dir fa unes setmanes que diumenge abans del casament estaria TOT acabat, i crec que ho aconseguirem!!!

Aquests dies hem acabat els menus, el llibre de firmes, els pòsters pels padrins i padrines i els textos per les càmeres. Ara només ens falten els librets per l'església i les etiquetes pel regal dels pares. Ah, i la COREGRAFIA, que no sé si ens donarà temps de fer-la :-( Bueno, i 3 o 4 xorrades més, però que anem bé, i això fa que estigui molt tranquil.la! Massa i tot pel meu caràcter :-/ Ja veurem la setmana que vé!

Sino, dimarts vaig anar a fer-me la 2ª prova de pentinat a la pelu on vaig sempre, i molt bé! Encara no està del tot definit, però em penso que fins al mateix dia no sabré quina cara tindré :o-o: ara tinc força clar que vull un semi, però davant :-/ Dissabte vaig a fer-me el color, potser li dic de provar-me 2 o 3 coses només per la part de davant.

WINY, jo vaig entendre que hi havia 7 clips, però a la bosseta només n'hi ha 5 :-/ :-/ :-/ en vas perdre 2 pel camí??? Així que la perruquera m'a dit que en faltaria algun, sino es veu molt buit... segurament que em posaré els teus i completaré amb algun altre clip (plometes o floretes, depèn del que trobi) :-()-) GRACIES UN ALTRE COP PER DEIXAR-ME'LS :-()-)

Aquesta nit hem de tornar amb el mossèn, perquè l'altre dia, només ens vam dedicar a omplir els papers!!! Que no havia fet res!!! A més, ens va dir que el nostre casament era a les 17h00!!! Està com un llum aquest home!!! Escollirem els textos i farem un petit assaig de la cerimònia... Per cert, vosaltres vau convidar el mossèn a l'àpat? Es que aquí es veu que es fa i encara no li hem dit res...

Ahir a la tarda, les amigues de la meva mare ens van portar 2 regals!!! Un de la colla de la meva mare: LA NIT DE NOCES a aquest hotel www.lamalcontentahotel.com :-///: :-///: :-///: :-///:

... i les 3 parelles que hem convidat al casament, 2 nits d'hotel amb spa i un dinar aquí: www.hotelresguard.com

i el dinar (menu gastronòmic) aquí: www.fondaxesc.com Depèn del que beurem, agafarem una habitació per la nit de diumenge, i així allarguem una mica més la mini lluna de mel! Es pel cap de setmana després del casament.

Rakky, què bé que t'hagi fet il.lusió el regal! El que ha dit la Miriam é ben veritat, vam pensar molt en tu aquell dia!

Arohha, reina, a veure si tornes aviat i ens ho expliques tot!!! Disfruta dels últims dies, reina!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* demà quedada *.-o-o.* *.-o-o.* Jo he d'anar a emprovar-meel vestit i la Mireia vindrà amb mi :mu:: :mu:: :mu:: i després, directe cap al Viena a veure les nenes!!!

Vaig a veure la foto de la Miriam...

:-()-)
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dj. oct. 09, 2008 2:24 pm

Us poso fotos...

Qiuins caretos, és que havia dormit molt poc (el nen està costipat i em vaig haver d'aixecar 4 cops...)

Pentinat 1, m'agrada el costat, però no al radera...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dj. oct. 09, 2008 2:28 pm

Pentinat 2, semi recollit, m'agrada radera, però no el costat... les trenes no m'acaben de fer el pes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dj. oct. 09, 2008 2:31 pm

Pentinat 3, semirecollit, no està acabat, falten els rinxols a baix, és que havia d'anar a buscar el nen a cole...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dj. oct. 09, 2008 2:35 pm

Ah, una altra cosa, la meva mare ja té el vestit acabat *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
nuria74

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants