Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 07, 2008 11:09 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!!!!
És molt maca la foto de la Mireia =0-0-)
Com esteu avui?????
I les futures mamis????
Jo vaig una miqueta de cul, però ara és el què toca :-/

On és la Cumeta???? Fa molt que no la veig per aqui :-(
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Dem » dt. oct. 07, 2008 11:26 am

hola patatatones!!!!
bon dia!!!!
com esteu totes????
espero i desitjo que totes molt be!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

CHIKY GUAPISSIMA!!!!,has de venir al sopar!! fes un esforset va!!!! :-)(-: que tenim ganes de veuret . doncs si nena al paro, pero com be as dit tu, no paro ,encara k els correfocs ja s'an acavat , pero sempre estic ficada en cosetes,i la oneta que no para :: orrr:: :: orrr::

com molt be a dit la winy ,les fumadores ja anirem al carrer,aquestes :-()) :-()) , an de estar a un puesto lliure de fum,

que be divendres ens veurem :-///: :-///: , ja en tinc ganetes!!!!!!

ens veiem despues guapissimes!!!
aaaa!!! miriam com vulgis vindras per laltre costat o agafaras l'autovia de besalu, per k si es aixis podem quedar algun puesto??? si no jo arriu fins alla si testimes mes aar per laltre costat
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 07, 2008 11:41 am

Eiiiii guapíssimes!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu::

Uf, uf, uf, quants de dies sense entrar!!!! :hmm::
Estic bé, però no AL DIA!!! :-)) :-)) :-))
Més o menys ja he vist que totes esteu bé, que aneu fent, i que moltes ja heu tornat de la lluna de mel!!! :-)ok: :-)ok:
Ah, i també he vist alguna :-()) :-()) :-()) !!! MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS GUAPÍSSIMES!!!! :-()-) (Com que no sé si us ho havia dit,...... doncs això, MOLTES FELICIATS!!! >.-<: )
També he llegit que algunes esteu "en ello"!! I d'altres amb el tema casa-cortines, etc!! :-)ok:

Chiky, nineta, tu com estàs???? : kissd : :-()-)

Doncs jo ara me liat a estudiar,.....!! ::-)
Se me'n va l'olla!! Crec que no sóc prou conscient de l'edat que tinc ja!!! :-eh_:: Tothom em diu que en comptes d'estudiar m'hauria de posar a tenir fills!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Aiii, en fi!!

Uixxxx,.... és que no sé què volia dir a cada una de vosaltres,....

Winy!!!!!! Nina, així que ja tens l'àlbum????? :-) I què dius, que cada vegada que veus el video plores???? :-()-) Ai sí, jo et comprenc perfectament!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Mhmmmmm,......

Ah!!!! M'ha semblat llegir que el divendres hi ha quedada, no??? Jo no podré venir,... :--( El divendres operen a la meva mare del menisc i com que haurà d'estar 3 o 4 dies sense poder posar el peu a terra, doncs l'aniré a ajudar!!
Doncs això, com que no podré venir, a les que us dec calerons us faré transferència, vale-d'acord? :-))

Per cert Mireia,.... molt xula la foto!!! MOLT GUAPA!!!! :-)ok: :-)ok:

Petunikus a totes!!!
A veure si més tard em dóna temps d'entrar!! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 07, 2008 1:58 pm

Nuria, reina, com ho portes tot????? :hmm::
Ja he vist alguna "fotillo"!! Nena, et quedarà tot xulísim!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Ànims i aprofita aquests útlims dies de preparatius, que són molt macos!!! :-)ok:

Agbeeeee, preciosa, com vas???????? Com va el tema de la casa??? Que bé,... aviadet tindreu el vostre "nidito de amor"! :-)ok: Nina,.... casa vostra!!!! >.-<:

Dem, nina, que n'és de la teva vida?? :-) Com estàs?? I l'Ona?? Com li va a l'escola?

Espe, nina, tu també estàs "en ello"???? :-()) :-()) >.-<:
Ai, perdona, és que vaig un xic perduda,..... :-)ok:

Míriam i Mont, boniques, cuideu-vos molt!! I feu tot el repòs que sigui necessari!!! :--=-) Ai,..... ja tinc ganes de saber si tindrem cybernebodets o cybernebodetes!! :-))
Míriam, i l'Arnau???? Ja va més convençut a l'escola?? : :o-o:

Ainos, nina, ja he vist alguna foto!!! Nennnnaaa, però que guapa!!!!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: I el pentinat molt maco!!! Molt natural!! :-)ok: Ah, i el lloc de la ceremonia,.... PRECIÓS!!! :-)ok:

Kel, i tu com vas? Molt enfeinada?

I la Queque?? Ja ha tornat??? :hmm::

L'Aroa encara deu estar al "Séptimo Cielo"!! :llit::

I perdoneu si m'he deixat a algú!! :o-o:

Bé,.... vaig a seguir,.... :-.:·::

Petons a totes!!!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 07, 2008 2:40 pm

Bona tarda!!

Cumeta!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Veig, que no pares... i enhorabona per això de tornar a estudiar!! mai és tard per posar-se a estudiar, sempre que hi hagin ganes.
I per lo dels fills, cadascú s'hi posa quan vol i quan pensa que és el moment. :-eh_::
Tranquil.la per lo del sopar, que t'entenem perfectament, has de cuidar de la mami. Però a la pròxima quedada vens, ok?

Jo estic amb el tema casa-cortines, a veure si podem avançar alguna coseta i abans de marxar de viatge ja viure a baix.

Noies, on sou?? això està una mica paradet. *.-o-o.*
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 07, 2008 2:55 pm

Cumeta reina quan de temps!!!!!!!! Et trobem a faltar!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Molt bé això de tornar a estudiar!!! Tu deixa estar la gent i fes el què et vingui de gust a tu :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Benvinguda al club!!!!! *.-o-o.* És durillo, però hem de fer alguna coseta, de la manera que està el tema feina :-/ I què estudies???????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 07, 2008 5:37 pm

hola guapes, vaig una mica enfeinada ultiament! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Cumete quan de temps!!! espero que vagi molt bé la operació de la teva mami i es recuperi aviat!!! i ven fet de posar-te a estudiar! i jo també ho estava rumiant! :-)ok: :-)ok:

Tema :-()) encara no ens hem posat pero ens ronda pel cap, jo encara penso que es aviat! : :-)

Bé així divendres al Viena a les 21h! :-)ok: ja porataré l'album, i si voleu veure el video pujem al piset jeje!!

Chiky a veure si t'animes i bens també t'anirá bé esbarjir-te una mica reina. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) igual et dic Kel a veure si et pogués portar el teu home! encara q sigui una estoneta per sopar!

Núria com van els preparatius??? i els nervis? queda molt poc ! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Records a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Espe l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 07, 2008 5:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. oct. 07, 2008 5:37 pm

HOLA A TOTES GUAPISSIMES!!
Entro un moment a saludar-vos!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Cumeta, ninaaaaaaaaaaaaaaa com estasssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si més tard puc llegir amb més calma!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: montpra » dt. oct. 07, 2008 6:56 pm

Apa ja us he llegit avui !

Cumeta mai és tard, jo també estic estudiant a distància.

Bé avui he escanejat la eco del baby, no es veu bé ja que sembla un extraterrestre !

Apa uapes molts petons !
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 07, 2008 8:13 pm

Bona nit reinas...

Em sap greu no haver pogut entrar durant tot el dia, però és que estic al llitet que em trobo força malament...estic com una sopa!!! A més, per acavar de rematar l'Arnau m'ha agafat Otitis, així que res, paciéncia i tots dos al llitet!!!

Un petonet a totes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 08, 2008 7:21 am

Ostres Miriam, cuida't molt i molt, i descansa, ara a aquesta època només hi ha que virus i malalties, paciencia que en un parell de dies ja estaràs com nova :-()-) :-()-)
Pobret l'Arnau, amb otitis :--( ara l'Albert haurà de cuidar-vos molt a tots dos!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 08, 2008 7:22 am

Bon dia guapes!!!

Esta pluguent que ja va bé una mica d'aigua! :-)ok: ja tinc ganes que canviin l'hora que això de venir a les 8 a treballar i que sigui fosc, no m'agrada.

Mont que maco el cigronet! encara que no es vegi gaire es impressionant i ha de ser molt emocinant sentir-lo a dins! disfruta guapa!!!

Miriam reina cuida't molt i l'Arnau també pobret, que us faci molts de mimitos el teu home! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

petonets per totes!! :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 08, 2008 8:15 am

Bon dia i plujós dia!!

Aqui també està pluguent i això ja va bé, ja convenia!!

Mont, ha de ser molt emocionant veure el petit/ta!! :-()-)
I tu com estàs? millor de lo de l'esquena? cuida't guapa.

Miriam, nena que estàs de vacances i et posses malalteta! :-/ Això no va bé, eh?? és broma, diga-li al teu home que us ha de cuidar i fer mimos, tant a l'Arnau com a tu. I pobre Arnau, ara amb otitis, és que com ha l'Ainos, és mala època, ara hi ha molt de virus.

Ainos com va la tornada a la vida real? :-.:·:: :: orrr::

Records i petons a totes!! :-)
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 08, 2008 10:06 am

Bones Agbe!!!!!!!!!!!
Doncs la tornada :hmm:: , ja estic a tope, la feina, la uni, la casa... sort que em vaig relaxar molt al viatge perquè si no.... però bé, a mi ja m'agrada estar ocupada :-)ok:
I tu què? Com van les reformes del piset???? Van avançant, no????? :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 08, 2008 10:11 am

Bon dia reinas!!

Avui estic un pel millor, però encara una mica xafada...

Aix, Agbe, sí, sí...posar-me malalta per vacances, però bé, tan sen dona..encara em queden dies! jajajaj

COm esteu vosaltres???

Les recent arrivades ens heu de fer crónica!!!

UN petonet reines!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 08, 2008 2:11 pm

Bona tarda!!

Noies, on sou?? toc, toc!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Això està una miqueta paradet!! : btbe ::
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 08, 2008 3:34 pm

Bona tarda reines!!!!!!!!!
Si que està una mica paradet.... es nota que ara ja toca dedicar-se una mica a la feina, ja que si hem de recuperar tot el temps perdut els mesos anteriors ho tenim clar :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dc. oct. 08, 2008 4:57 pm

Hola guapes!!!!!

Com esteu totes. Entro un momentet i torno a planxar. Pq tinc una pila!!!!
Tinc encara tota la roba del viatge!!

Nuria ahir no ho vaig fer, jejejeje
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » dc. oct. 08, 2008 5:22 pm

bona tarda gironies!!!

que tal tot? espero que bé!!

Mont guapa que bé vas veure el teu cigronet >.-<: >.-<: quina ilu deu fer!

Miriam veig que estas futudota :--( :--( espero que et recuperis molt aviat! i l'Arnau també pobrisso.. amb otitis! espero que passi aviat! i la panxuca que? va creixent?

Cumeta reina que bé que t'hagis posat a estudia :-///: :-///: aixo sempre va bé! i el que comentes de tenir fills, tranquila encara ets molt jove, ja veuras com ja arribaran!

Núria guapa com ho portes??

Queque benvinguda de nou!

Mireia m'encanta la foto =0-0-) =0-0-) es preciosa =0-0-)

tema soparet de divendres... doncs ja li vaig dir al meu home... i com era d'esperar :--( :--( pero de fet l'entenc pobre, té una feina molt dura, treballa moltes hores i arriba el divendres i està esgotat, i del que menys te ganes és d'agafar el cotxe i anar fins a girona i menys d'anar a cine :--( :--( , ja ho se jo que a ell fer coses sol no li agrada gens! pero clar no li puc obligar, a sobre potser també li fan anar a treballar dissabte (encara no li han confirmat) i s'ha d'aixecar a les 6 h! per tant no conteu amb mi... quin pal :--( :--(

pero ja m'explicareu q tal!

petons a totes :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 08, 2008 7:06 pm

Bones reinas!!

Poc a poc vaig millorant...haig de posarme bona per divendres!!!

Mireia, l'avatar t'ha quedat xulíssim!!!

Ainos, que guay el teu contador nou!! quina gràcia!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Kel, doncs res, espero que a la pròxima sí que et veiem eh!!! Ens has de dir un dia que et vagi bé!!! Per cert, t'enrecordes que et vaig dir que una amiga meva es casa l'any que bé a Mas Solà, doncs la pobre està super preocupada perquè es veu que es ven!!! I clar, si hi ha nous compradors no sap pas com serà el menjar ni res! :--(

Així que us voldria agraïr que les que us heu casat cap aquestes terres, si em podeu passar informació dels vostres restaurants per ajudar a la meva compi a trobar un lloc nou, per si les mosques!! :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants