Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 01, 2008 4:17 pm

Ja ho sé! Estic buscant algo així, però com q n'he de posar uns quants no vull q la broma em surti per un pico!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 02, 2008 9:06 am

Hola guapes!! Aquesta setmana vaig de cul amb la feina i les classes i no m'he pogut connectar fins ara... Aquest finde us llegeixo i em poso al día, ok?

Un peto a totes!!!

PD: Dissabte vaig a mirar vestits a Rosa Clará!!
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 02, 2008 10:35 am

Bon dia guapes!!!

Uaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ja vas a mirar vestits!!!!! Q guay!!!!!! Així dimecres podrem fer més cotilleo!!! Ole ole...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 02, 2008 11:00 am

Més novetats: Divendres vaig a veure un fotógraf....

Una pregunta: Que he de tenir en compte??? És a dir, que creieu que és important preguntar (a part del preu, es clar!)?? Jejejje, es que vaig súper perduda
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 02, 2008 12:11 pm

Ualaaaaaaaaaaa Of course!!!! Que guay!!!!! Aquest any hi ha de molt macos!!!! ualaaaaaaa, que biennnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

Fotografs... no sé, jo em guiaria perque t´agradi el seu estil i ja esta... despres mes o menys tots treballen igual...

Ualaaaaaaaaa Ualaaaaaaaaaaa Que guay of course!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 02, 2008 12:53 pm

Bieeeen ofcourse ja comencem a engegar motors. Com m'agrada!!!!! Quins has mirat de RC????
Al fotograf em sembla que ha de ser una cosa que us donguii bon rollo el lloc i que us agradi els albums que us ensenyin!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 03, 2008 3:55 pm

ofcourse... que bé aixó ja comença a anar cap endavant!!!!!!!
que vagi mb el fotograf i el vestit ja ens explicaras!!!! lo millor del fotograf és que t'has de sentir identificada amb el seu treball!!!!

com es presenta el finde??? jo bastant encostipada... i amb dinars familiars
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dg. oct. 05, 2008 6:30 pm

Hola!!!!

Al final quan hem quedat???? El dimecres oi??? Si voleu, m'han parlat d'un lloc de tapes i vins a Via Augusta, al costat de plaça molina...

Jo encara que no em pugui quedar a sopar em passaré per on esteu, que tinc novetats!!!!!!!!!!

Per cert, sobre quina hora us ba ve quedar? Jo a partir de les 19h estic disonible.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: KELLY10 » dl. oct. 06, 2008 9:42 am

Bon dia a totes!

Ja he tornat de vacances :-(

Al final no he marxat fora perque el meu novio tenia feina, però ja va bé així començo a estalviar una mica pel casament.

No em va l'ordinador a casa i no m'he pogut conectar, ja us aniré explicant com va tot. Us avanço que si no hi ha cap canvi al final em casaré al BELL RECO *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Espero que les que us vau casar allà em pogueu aconsellar una mica.
KELLY10
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 06, 2008 11:11 am

Kelly!!! felicitats!!! Ja t´nirem explicant, tens data?¿???

Of course, que tal els vestits!!! explica explica!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 06, 2008 11:42 am

bon dia guapes!!!!

ofcourse.... aixxx explica les novetats!!!! quines ganes...

en principi vem dir d'anar a la pizzeria, xo el que vulgueu.. a quina hora voleu quedar???

nenis com ha nat el finde??? jo de dinars familiars.... i ahir a la nit em vaig dedicar a fer canvi d'armari d'hivern... i avui haig d'anar a casa els meus pares pq encar tinc coses allà!!! sóc un desatre!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: KELLY10 » dl. oct. 06, 2008 11:45 am

Encara no tenim data exacte però serà al juny de 2010. Jo ho volia fer de dia però ara tothom em diu que al bell recó és més maco de nit per la il.luminació, les espelmes...
Sempre m'ha semblat que de dia aprofites més les hores però si ho penses també acabes abans i hem sembla que al final és ho mateix.

Ara el que em fa por és el preu de les flors. L'altre dia hi havia uns centres alts(eren copes molt grans amb espelmes i mirallets, molt espectacular i clar m'han dit que això ho maco és de nit) i em vaig enamorar :-(

Rachi em pots orientar tema preus dels centres, tu que vas fer? Del tema catering de moment el que més em convenç és airolo, teniu referències?
KELLY10

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 06, 2008 12:36 pm

Tema flors, jo ho vaig fer amb phlox, i va quedar espectacular! Els meus centres, no se si els has vist, quedaven super macos...

Ala, prepara´t, perque cada centre eren 120 euros crec, i la decoració de tot el BR em va costar uns 10000 euros... FLIPA! Ala, ja et dic que hi havia coses que no valen la pena possar... ja t´explicaré!

A mi BR m´agrada mes de nit, però la canguina es va casar de dia i també és molt maco...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 06, 2008 12:43 pm

Si us va bé podem quedar cap a les 20.30h així no es fa massa tard!!!!
Ami com volgueu pizzeria o tapetes!!!!! Ofcourse tu has d'agafar el ferrocarril???
Que tal els vestits?????
Nosaltres el cap de setmana hem estat celebrant aniversaris (3 concretament) per tant no he parat pe casa!!!!!

Rachi tu tenies contacte amb la cangui, oi??? Ja ha tingut els bessons?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: KELLY10 » dl. oct. 06, 2008 12:49 pm

A veure RACHI que hem donarà un atac de cor, la decoració et va costar 10.000 €? Els centres si que conto que seran cars però que més vas posar? :-(

No he vist els teus centres, com eren?
KELLY10

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 06, 2008 12:51 pm

Hola!! A mi quedar sobre les 20:00 / 20:30h em sembla be!! ´G14, si, he d'agafar el ferrocarril, per aixó em va be quedar aviat, si no arribo tardisim a casa...

En quant al lloc a mi m'és igual, m'agrada tot, em saltaré la dieta però per un dia no passarà res...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 06, 2008 12:59 pm

Ho dic per si et va millor quedem on tu deies que esta més aprop del ferrocarril, no???? Que dieu!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 06, 2008 1:06 pm

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Rachi, al final et va sortir per 10000 eurazos??? Deu ni do! Kelly, no et preocupis q segur q es pot rebaixar per algun lloc.

A mi em sembla bé el lloc de les tapetes, així, a les q heu d'agafar ferrocarrils us va millor, oi??? On està exactament el lloc? Ja direu!!!

Jo el cap de setmana no he fet massa. Divendres vaig anar a sopar amb amics (el meu nen estava al món sant benet posant-se les botes i passant-s'ho pipa!), dissabte a casa els meus cosins a sopar i diumenge vam descansar una mica i vam quedar amb les meus cunyats per anar a fer una volteta amb el peque. De les fotos encara res... A veure si aquesta setmana a les nits ens hi posem, q sino...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: KELLY10 » dl. oct. 06, 2008 1:17 pm

Gràcies pels ànims croketa, és que son molts calers :-(

Segur que alguna cosa hauré de treure :-/

Rachi em pots explicar una mica més això de la decoració?
KELLY10

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 06, 2008 2:41 pm

Bona tarda a tothoooooooom!!!!

Com ha anat el cap de setmana?? Jo molt liada amb família etc...
Jo per sopar no tinc problemes em dona igual el lloc i per quedar podré vindre a partir de les 20.00.

Kelly la RACHI va fer la decoració al mateix lloc que jo es diu Phlox i son fantastic ho fan superbé!! Els centres has de calcular sobre els 120€ si els vols alts a la seva web surten molts diferents, i després lo que vulguis posar... per exemple jo vaig posar un canelobre que duia em sembla que unes 100 espelmes en copes de martini ( potser eren menys... ara no m'enrecordo) i aixó ja son 400€ més... tot va pujant peró fan unes coses molt maques! Et poso una foto on es veu una mica el canelobre i els centres.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant