Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 30, 2008 9:20 am

Dem ha escrit:doncs cuan acabi del metge et fare un truc per que segurament anirem a dinar i ja si vols kedem a la bencinera i ta la donu , et fare un truc val
petonets
vaig a dutxarme!!! adeu

OK GUAPÍSSIMA!!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. set. 30, 2008 10:41 am

Hola noies!!!

Mireia que bé que ja tinguis les maletes!!! i tranquila perqupe ara tindràs eina a posar-te al dia de tot, a casa a la feina... es normal que vagis liada, amb els preparatius del casament no teniem temps de res! :-)ok:

Núria no et vaig dir res del pentinat, ho sento, però a mi m'agrada molt com et queda el semirecollit! :-)ok:
Ostres quina currada que esteu fent amb això dels licors, us està quedant tot molt maco! :-)ok:

Miriam que mona la bosseta, quina ilu quan veus les primeres ecos i tranquila que ja veuràs que tot anirà molt i molt bé!!!

Mont i tu com vas?

Dem tens rao fa peneta perquè com aquell qui diu ja està acabant el nostre any i només queda la Núria que ja totes les gironines ens haurem casat, però ens queda el record d'aquells bons ratos que hem passat, compratint preparatius, alegries i tristeses. Jo ja li deia al meu home que hem vull tornar a casrar, jaja i hem va dir si vols ens separem i l'any que bé repetim, jejeje! si no fos pel gasto....

I les altres com aneu??? :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: montpra » dt. set. 30, 2008 12:11 pm

Hola !
Avui estic amb la moral per terra, m'he llevat que quasi no em podia moure de dolor a l'esquena i a baix de la panxa, i com que ahir em van dir lo de l'infecció i em van donar antibiotic, dic coi això no és lo mateix ... M'ha potat el meu home a urgencies, m'han mirat i que tinc ciatica, apart de mirar altre vegada lo del fluix.
Per curar-se en salut m'ha enviat a la gine d'urgència, m'ha mirat i el peque està bé, m'ha tret un xic de fuix per fer analisi i a casa a fer repos una setmaneta ...
O sigui que aqui estic, sofà, llit, i no gaire res més ...

Com esteu vosaltres?
A la trobada a Platja d'Aro amb mi no compteu, i la del vestit tampoc, que ja no m'hi quep !

Petons !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 30, 2008 12:58 pm

Mon reina ja t'ho he dit al soc petit...recupera't i sobretot paciència kuka!! Ara toca fer respos i deixar que et cuidin!!! :··;..: :··;..: :··;..:

Espe i Dem, si que fa peneta la veritat...però bé, que hi farem no??? Almenys sempre ens quedaran els records i aquest post!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

NOIES, QUANT VOLEU FER QUEDADA?????? ESPEREM A QUE LA NURIA TORNI DEL VIAGE DE NOCES, NO????
[b]
Per cert, divendres hem quedat amb el fotògraf per anar-ho a recullir tot!!![/b]

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 30, 2008 4:34 pm

bona tarda!

Mont guapa cuidat molt! :-()-)

Miriam veus que bé, divendres ja ho tindras tot :mu:: :mu::
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 30, 2008 6:12 pm

Hola ninetes!!!

Com va tot?

Míriam, ja tens la polsera a la teva mida??? Què bé, una més que tindrà l'àlbum i el vídeo!!! A la pròxima quedada, tindrem feina!

Mireia, em caso el 18 a les 13h00 a l'església de SANT ANTONI!!! A veure si podem anar a fer el cafè la setmana que vé... i jo sí que m'apunto per la farra a Platja d'Aro!!! Que tinc unes ganes de sortir que és massa! A més ja no alleto, o sigui que em puc prendre algun cubatilla *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* després de 18 mesos d'abstinència, amb un en tindré de sobres :-)

Bé, ahir vaig anar a parlar amb el mossèn i molt bé! Pobre home, va molt atabalat, sembla que es casi ell en comptes de jo :-) Hem fet les amonestacions, m'ha donat els papers que he d'omplir pels batejos i ens veiem dimarts que vé pels textos. Una cosita más...

Les proves de pentinat de l'altra vegada no em van acabar de convèncer, a més, aquesta perruquera no agafa hores, i a mi això em va molt malament perquè m'he d'organitzar amb els pekes. O sigui que avui he passat a la perruqueria on vaig normalment i li he demanat a la noia si feia pentinats de núvia i m'ha dit que sí! No hi havia anat perquè una amiga de la meva mare em va dir que no en feien, però ara hi treballa la filla de la propietària i ella sí que en fa :-///: em va molt millor, perquè és a Calonge, i ella sí que agafa cites... tinc hora dimarts que vé a 1/4 de 10 :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Més cosetes que he fet avui: els detalls pels nens "grans", o sigui els que encara no beuen alcool: unes ampolletes amb smarties a dins
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 30, 2008 6:14 pm

i lo de les taules...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 30, 2008 6:16 pm

Mont reina cuida't!

I no, no hem posat els nostres noms a les etiquetes, hem posat la data, el licor per a ... i una citació sobre l'amor o el casament. No teníem més lloc...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 30, 2008 8:20 pm

Nuria jo si que vindre a veure't, no m'ho perdria per res del mon.
Sobre quedar per fer un cafe, digues tu la hora i el lloc i ja m'anira bé.
Entre setmana ho tinc fàcil, és els dissabtes que ho tinc dificil.

Et quiedara tot perfecte, pq feu molt de detalls i son tots molt originals.

Mont recupera't guapa. La cosina d'en Xavi que ahir ja cumplia tbe li van trobar una infeccio i mab els medicaments i repos es cura. Tranquila.
Per cert, els noms m'agraden molt.

Miriam tu ja heu triat els noms per si es nen o nena???
Ara vaig a escriuyre una part de la cronica, pero abans us poso algunes fotos del meu gos en THOR
No puc, no se que passa
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 30, 2008 9:19 pm

Bona nit reinas!!!

Núria t'està quedant tot preciòs!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
I si, per fi ja hem puc posar la pulsera!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Mireia, qeu bé!!!! Crònica!!!
Sobre els noms, tenim clar que si és una nena es dirà IRINA...si és un nen... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Però bé, ja tindrem temps per decidir-nos.

Bé reines, me'n vaig al llit que torno a tenir al peke amb febre :--( Quina kk de la :mu:: ...espero que demà estigui millor!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 30, 2008 10:05 pm

Gràcies nines pels piropillus!

Miriam, Irina m'encaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) De fet, estava a la mva llista també, però al meu home no li feia el pesm :--(

Acabem de decidir amb en Michel que en comptes d'anar a Suïssa per Nadal a veure la seva família, ens n'anirem de vacances tots dos solets :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: buscarem un lloc on faci bo, que tinc ganes de platja i sobretot de descansar, que estic feta un nyap!

Mireia, ahir també vaig tenir problemes per posar les fotos de l'arohha, a veure si demà tens més sort! I pel cafè, ja miraré un dia que la meva mare vagi a buscar al nen a cole, val? A veure si s'apunta la Sira també!

Me'n vaig a dormir, nenes, bona nit :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 01, 2008 6:24 am

BON DIA GUAPÍSSIMES!!!!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 01, 2008 8:31 am

BON DIA!!

Com va tot noies?? com que ja ha passat el casament, nosaltres ara estem pendents d'acabar el pis i a veure si en un mes o mes i mig, podem baixar a viure!!

Miriam, com et trobes? tot bé? ja téns la pulsera a la teva mida?

Mont, espero que et milloris i fés bondat!!

Mireia, ja téns les maletes, molt bé!! ara bé lo pitjor la tornada a la "rutina"... rentadores, casa, feina...

Chiky, Winy, Cumeta on sou??

Nuria, t'està quedant tot molt bé!! us ho esteu currant molt els detalls!! :-)ok:

Dem, Kel, Espe com esteu?

Ainos i Queque espero que estigui anant tot molt bé!!

Records a totes!! :-()-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 01, 2008 8:42 am

Agbe reina, que bé veure't per aquí!! >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs sí, ja tinc la pulsera a la meva mida! Que bé!! >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si podeu anar aviade't al vostre niuet d'amor kuka!!!

I quant tinguis temps...comença la crònica i posan's fotos!!!

Per cert, ahir vàrem estar parlant amb la Dem i hauriem de mirar de fer una trobada abans que se'ns casi la Núria no??? Es que s'han d'arrglar molts de temes pempims i si esperem a que la Núria torni ens anem molt enllà...
Que en penseu????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 01, 2008 8:50 am

Bon dia!!

Núria t'està quedant tot molt maco i original!!! :-)ok: a veure com va la proba de pentinat ja ens posarás fotitos!! i molt bé això de marxar tots dos solets, ja us convè desconectar una mica!!!! >.-<: i estar solets sobretot! :-)) :-)(-: :-)(-:

Mont reina cuida't espero que et milloris, fes cas del lo que et diuen els metges i veruàs com aviat estaras recuperada! :-()-)

Miriam es molt moaco el nom d'Irina si és nena! :-)ok:

Agbe paciència amb les obres....!!! a veure si aviat podeu marxar al vostre piset!! :-)ok:

Quan voleu fer quedada???? posem un dia, divendres nit sopar o dissabte esmorzar???? A mi hem va millor un divendres!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 01, 2008 8:57 am

A mi un divendres em va perfecte!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 01, 2008 9:03 am

Nuria, ara he llegit lo de marxar tots dos solets!! penso que us anirà molt i molt bé!! aixi podreu desconectar de tot, i estar només per vosaltres dos.

A mi fer quedada, em va millor divendres!!

Espe, si de paciència ja en tenim, és la gent que no té paraula!! que et diuen una cosa i desprès et fan un altre, i apareixen el dia que volen.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 01, 2008 9:09 am

Ara que hi penso Agbe...tú també repeteixes viatge no??? Que guai!!! Serà com una segona lluna de mel!!!

Núria, crec que feu molt ben fet de marxar sols... us anirà de perlas!! I qui sap, potser encarregue un altre germanet!!! Vàres dir que t'agradaria tenir-ne 3 no??? :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dc. oct. 01, 2008 12:47 pm

bon dia nois/es gironines
es la primera vegada que entro a aquest forum.
em caso any vinent i us voldria demanar si sabeu d'algú que s'hagi casat a l'Hotel Costa Brava de Platja d'Aro
merci
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 01, 2008 1:57 pm

eva gi ha escrit:bon dia nois/es gironines
es la primera vegada que entro a aquest forum.
em caso any vinent i us voldria demanar si sabeu d'algú que s'hagi casat a l'Hotel Costa Brava de Platja d'Aro
merci

Em sap greu nina, però no conec ningú.... :o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008