Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: montpra » dv. set. 26, 2008 1:22 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Mont[/b] reina, per la llevadora as de demanar hora al CAP de Vilafant. Es diu Anna Maria i és una passada! Visita els dimarts a la tarda.
Per cert els noms són molt macos!!!

Jo hauré de demanar-ne al CAP de Figueres suposo ja que estic empadronada a Figueres, no ?
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dv. set. 26, 2008 1:23 pm

AROHA QUE DEMA ET CASES !!!
QUE VAGI MOLT I MOLT BE EL DIA UAPISIMA !!
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 26, 2008 1:43 pm

montpra ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:Mont[/b] reina, per la llevadora as de demanar hora al CAP de Vilafant. Es diu Anna Maria i és una passada! Visita els dimarts a la tarda.
Per cert els noms són molt macos!!!

Jo hauré de demanar-ne al CAP de Figueres suposo ja que estic empadronada a Figueres, no ?

Ostres Mont...doncs no en tinc ni idea.... :-/ :-/ :-/ :-/
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dv. set. 26, 2008 2:02 pm

ostres que bé Espe =0-0-) jo també tinc moltes ganes de tenir-ho per llavors començar la ronda dels familiar i amics...

de moment no tinc cap noticia del fotograf :-eh_:: :-eh_::
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 26, 2008 6:34 pm

BONA TARDA GIRONINES!!

Dimecres al vespre varem arribar a terres gironines...estavem molt bé pel caribe. Ens va fer molt bon temps cada dia, i a les tardes plovia 10min i ja està, el cel tornava a estar com al matí.

M'he estat posant al dia... però no m'enrecordo de moltes coses, ja que tenia gairebé 12 pàgines per llegir. :hmm::

Miriam, FELICITATS per l'embaràs!! me n'alegro moltíssim perquè sé que tenieu moltes ganes d'aquest bebé. ara toca cuidar-se i que et facin molt mimos els homes de casa. :-()-)
I per l'àlbum, tranquil.la, que segur que d'aqui a res ens dius que ja tindràs l`'àlbum i el video.

Arohha, guapa, que et queden menys de 24 hores per ser una dona casada. He llegit que la despedida va anar molt i molt bé que va ser molt divertida, i que t'ho vares passar molt bé. *.-o-o.*
Ens veiem demà guapa!

Chiky, molts ànims per tu i el teu home!! I si necessites alguna cosa, ja saps, aqui em téns per lo que necessitis. : kissd :

Mont, felicitats per aquest cigronet tant macu que tindràs. Es veu molt bé la eco, a veure si a la pròxima et poden dir el sexe.
Hi ha cada penca treballant a la SS... de tant en tant, podien fer neteja de doctors,, perquè així va la SS en aquest país.

Núria, m'han agradat molt els dos conjunts de roba interior... el primer és més sexy. I el pentinat m'agrada molt, perquè com sempre he dit que a mi m'agradan molt els recollits, però téns el mateix el problema que jo, massa cabell, i alhora de fer un recollit, el monyo queda massa gruixut.
Prova de fer un semirecollit, també et quedarà molt bé, ja ho veuràs.
Ah, la foto amb la nena heu quedat molt bé, com ha crescut la peke... està guapíssima.

Ainos, molt maques les aliances!! i espero que tot anés molt i molt bé. Ara a disfrutar del paradís!! ara anirá a la crònica.

Mireia, ja tornes a estar per aqui. com anat el viatge?? i de les maletes encara no us han dit res?? almenys estàs a casa, imagina't si això t'hagués passat a l'arribar allà.
espero que el sogre estigui millor.

Espe, veig que estàs liada amb la feina... tranquil.la que ja estem a cap de setmana!! :mu::

Winy, com van els 30?? alguna novetat, jejejeje!! :-///:

Queque, veig que el viatge va de fàbula, me n'alegro.

Si em deixo alguna cosa, disculpeu-me, però no m'enrecordo de res més.

Records a totes!! petons.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 26, 2008 6:36 pm

Cumeta, on ets?? Eih, dir-te que et varem fer el bany amb els dofins l'últim dia abans de marxar a Xel-ha, va ser molt i molt divertit. Varem riure molt, molt....

Kel, no treballis tant que ja estem a cap de setmana!! i això dels fotògrafs, és veritat tots van liats. A nosaltres, ja ens va dir que tardaria uns 4mesos i mig, aproximadament.
Agbe

EntradaAutor: nuria74 » dv. set. 26, 2008 6:56 pm

Hola reines!!!

Arohha, nina, que et queda res per dir el Sí quiero!!!

Mireia guapa, ja tornes a ser aquí! Quina p*utada lo de les maletes, però com bé diu la Agbe, millor que t'hagi passat a la tornada! Espero que el teu sogre estigui millor...
Per cert, l'altre dia en Marc DJ em va ensenyar unes fotos del teu casament, vaja festassa, eh???? I el gosset és maquíssim! A veure si ens veiem un dia i el portes.

Agbe, tu també has tornat... esperem les fotos i cròniques, eh!!!

Mont, cuida't!

Dem, espero que l'Ona estigui més bé :-()-)

Bé, jo tinc novetats.. avui hem anat a escollir les flors, una cosa menos! Hem triat les flors blanques i taronges. Dos arbres rodons per la porta d'entrada a l'església, una composició floral alta per radera l'altar, una petita que cau per sobre l'altar, una per davant i una altra per davant de la verge. Els detalls pels bancs, e meu ram iel porta-anells. Ens surt tot per uns 700 €. Després us poso fotos dels detalls pels bancs.

També vaig anar a fer-me una segona prova de pentinat amb els detalls pel cap. M'agraden el recollit i semi-recollit que em va fer, però de devant, no... també us posaré fotos. La setmana abans del casament he d'anar a fer-me un color, en provarem algun més... veig que aquest tema em portarà de cap!

Ara descarrego les fotos i us les poso...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dv. set. 26, 2008 7:02 pm

El detallet pels bancs... aquí predomina el taronja, però a la resta de composicions, predominarà el blanc, amb alguna flor taronja...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dv. set. 26, 2008 7:21 pm

el pentinat, segon intent...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dv. set. 26, 2008 7:22 pm

I els menus... aquí no es veu gaire bé, però hi va una espelma a dintre, queda molt maco!!!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: montpra » dv. set. 26, 2008 8:16 pm

Agbe benvinguda de nou a terres gironines !

Núria aquestes flors pels bancs son tope xules !
I el pentinat a mi el semirecollit m'agrada molt.
I els menús tal com ho heu fet m'agraden, queden molt moderns !

Vaig a fer sopar !!
montpra

EntradaAutor: kel_go » ds. set. 27, 2008 8:05 am

bon dia noies!!

Agbe, ja as tornat! ja saps el que toca ara... petons guapa!

Núria m'encanten les flors pels bancs! el taronja m'agrada molt =0-0-)

el pentinat, el 1ª és molt elegant, és molt xulo, pero personalment m'agrada més el semirecollit, crec que és més modern! de totes maneres estaras molt i molt guapa!
lo del menú és molt guapo! no ho havia vist mai, quedarà molt actual >.-<: >.-<:

AROHHA PER FI HA ARRIBAT EL TEU DIA, I FA UN SOL ESPATARRANT! ESPERO QUE SIGUI UN DIA MOLT I MOLT FELIÇ, DISFRUTEU MOLTISSIM!

vaig cap a la feina, ens veiem despres... o el dilluns! MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES! :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. set. 27, 2008 9:02 am

Bon dia reinas!!!!

ARHOA AVUI ÉS EL TEU GRAN DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESPERO QUE TOT VAGI MOLT IM OLT BÉ!!!!!!
REPORTERAS, FEU-LI MOLTÍSSIMES FOTOS I SOBRETOT OBRIU CRÒNICA RÀPID QUE TENIM MOLTES GANETES DE VEURE-LA!!!!

Agbe nina, ja as tornat!!!! Reina ja veig que us ho vàreu passar molt bé!!!
Ara et toca explicar-nos-ho tot, tot i tot!!!!! Esperem la teva grònica amb candeletes!!!

Núria, les flors són una passada!! QUe guais...i a mi també m'agrada molt més el semirecullit!!! Però facis el que facis estaras radinat!!!
Reina, ja només quedes tu! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dg. set. 28, 2008 11:52 am

I la precronica de l'Aroha ?? Tenim ganes de veure-la !!!

Com esteu nenes ?

Petons !
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 28, 2008 12:02 pm

BOn dia reinas!!!

MOnt, la pre-crònica de la Arhhoa ja és oberta!!!!

Núria, ets la següent!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOies, quant fem quedada????
I lo dels vestits...ho farem al final o ke????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dg. set. 28, 2008 6:39 pm

hola boniques!!!!

com va tot??? com esteu totes???
l'Ona esta molt millor!!! gracies per preguntar, la veritat que aquesta setmaneta a set una mica llarga de pasar i no molt bona., pero bueno ja esta passada :mu::
com os troveu les :-()) :-()) tot be???

si miriam haviam cuan quedem, no???
la veritat es k jo no puc parlar gaire per que entre la feina, els correfocs , la nena no me pogut conectar gaire pero trovo que aixo esta molt paradet no????, no se qui va dir que despues de casades aixo cambiaria i deiem que no pero noto jo que una miqueta si no???
bueno espero que sigui una passa!!!!!

que acaveu de pasar bon diumenge reines!!!!!

aaaa!! miriam que casi amb descuido, dema et fare un truc per haviam on quedem a on et va be ,per portarte la pulsera val !!!
vinga patatones molts :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 29, 2008 8:51 am

Bon dia gironines!!

On sou?? jo ja he tornat a la vida laboral... és una mica durillo, però ens ho hem d'agafar bé, amb tranquil.litat però sense deixar de fer.
He entrat un moment a saludar!!

Jo encara no he pogut descarregar les fotos de l'Arohha, espero fer-ho aquesta nit o demà. ja us les penjaré.

Nuria, ànims, que ja et queda poquet, la pròxima ets tu!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Records!!
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 29, 2008 8:55 am

Bon dia reinas!!!

Agbe nina, quina ilusió tenir-te altre vegada per aquí!!!
Què, com va anar tot??? Aix..quines ganetes de que ens expliquis!!!
Que tal Mas Pau???
Ara deus estar a tope de feina...quant et posis al dia, volem crònica eh!!!
Però en serio que hi ha moltes cròniques que estan a mitges!!!!!!!

NURIA REINA, ET QUEDEN UN PARELL DE SETMANETES, NO?????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. set. 29, 2008 9:33 am

Hola ninetes meves!!!

Doncs, sí, la pròxima sóc jo :-( :-( :-( ja començo a notar les papallones a la panxa!!!

Hem avançat força aquest cap de setmana, ja tenim gairebé tots els detallets fets, els cavalets pintats i muntats, les fotos pel nom de les taules impreses i plastificades, els menús fets... ara només em falta PARLAR AMB EL MOSSEN, que em penso que és la cosa més paxorra wue et pots tirar a la cara! Porto tota la setmana passada intentant parlar amb ell, trucant-lo, deixant-li missatges, anant a casa seva... divendres a la tarda li deixo un últim missatge, una mica sec, tot s'ha de dir, i va i em truca a 3/4 d'11 de la nit! I, a tres setmanes del gran dia, em diu "els batejos??? Que feu els batejos també???". Teníeu que haver vist la meva cara al telèfon, és que una mica més i em poso a plorar allà mateix :-( Total, quedem el dissabte a les 4 de la tarda (entre altres coses també és per això que vaig haver de marxar més aviat del casament de l'arohha) i el tio no es presenta! Em dic que segurament el vaig entendre malament jo, i marxo pitant cap a l'església de Calonge, però ni rastro del cura. Li torno a deixar un missatge al contestador diguent-li que l'endemà estaria a 2/4 de 10 esperant-lo a l'església abans de la missa... no sé peron cull*ons va entrar, que quan el vaig veure ja estava a l'altar fent el sermó... a les 11 té missa a St.Antoni, o sigui que vaig a espera-lo allà. Quan arriba, ens diu que ara no té temps i hem quedat a les 7 aquesta tarda... a veure què passarà... però els papers encarano estan fets i les amonestacions encara no estan publicades. Prou nerviosa estic ja!!!

Després d'aquest rollasso, vaig a penjar les fotos de l'arohha...

:-()-) :-()-) :-()-) a totes!

Quan fem quedada??????
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 29, 2008 9:37 am

Ostres Núria...tela amb el kura nena!! :--( :--( :--( A veure que us diu aquesta tarda, però osti, lo de les amonestacions...em sembla que han d'estar 15 dies penjades no??? Joooerrrr...quin tio més fresc!

Ja ens posaras fotos de tot eh!!!

Jo ara m'envaig cap al gine!!! A veure si despres us puc penjar foto de la meva llentia! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants