BONA TARDA GIRONINES!!
Dimecres al vespre varem arribar a terres gironines...estavem molt bé pel caribe. Ens va fer molt bon temps cada dia, i a les tardes plovia 10min i ja està, el cel tornava a estar com al matí.
M'he estat posant al dia... però no m'enrecordo de moltes coses, ja que tenia gairebé 12 pàgines per llegir.
Miriam, FELICITATS per l'embaràs!! me n'alegro moltíssim perquè sé que tenieu moltes ganes d'aquest bebé. ara toca cuidar-se i que et facin molt mimos els homes de casa.
I per l'àlbum, tranquil.la, que segur que d'aqui a res ens dius que ja tindràs l`'àlbum i el video.
Arohha, guapa, que et queden menys de 24 hores per ser una dona casada. He llegit que la despedida va anar molt i molt bé que va ser molt divertida, i que t'ho vares passar molt bé.
Ens veiem demà guapa!
Chiky, molts ànims per tu i el teu home!! I si necessites alguna cosa, ja saps, aqui em téns per lo que necessitis.
Mont, felicitats per aquest cigronet tant macu que tindràs. Es veu molt bé la eco, a veure si a la pròxima et poden dir el sexe.
Hi ha cada penca treballant a la SS... de tant en tant, podien fer neteja de doctors,, perquè així va la SS en aquest país.
Núria, m'han agradat molt els dos conjunts de roba interior... el primer és més sexy. I el pentinat m'agrada molt, perquè com sempre he dit que a mi m'agradan molt els recollits, però téns el mateix el problema que jo, massa cabell, i alhora de fer un recollit, el monyo queda massa gruixut.
Prova de fer un semirecollit, també et quedarà molt bé, ja ho veuràs.
Ah, la foto amb la nena heu quedat molt bé, com ha crescut la peke... està guapíssima.
Ainos, molt maques les aliances!! i espero que tot anés molt i molt bé. Ara a disfrutar del paradís!! ara anirá a la crònica.
Mireia, ja tornes a estar per aqui. com anat el viatge?? i de les maletes encara no us han dit res?? almenys estàs a casa, imagina't si això t'hagués passat a l'arribar allà.
espero que el sogre estigui millor.
Espe, veig que estàs liada amb la feina... tranquil.la que ja estem a cap de setmana!!
Winy, com van els 30?? alguna novetat, jejejeje!!
Queque, veig que el viatge va de fàbula, me n'alegro.
Si em deixo alguna cosa, disculpeu-me, però no m'enrecordo de res més.
Records a totes!! petons.