Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 21, 2008 11:35 am

Bon dia reinas!

Em sap greu no haver pogut entrar abans, però ahir, desprès de arribar del casament de la Ainos, el meu peke i marit és vàren posar malalts, i fins avuí no m'ha estat possible conectar...

Ja teniu el post de la Ainos!

viewtopic.php?p=2022616#2022616

Un petonet reinas!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dg. set. 21, 2008 1:02 pm

bones!

ara vaig a mirar-les!

miriam que es millorin el teu home i el peke!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dg. set. 21, 2008 7:31 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bon dia reinas!

Em sap greu no haver pogut entrar abans, però ahir, desprès de arribar del casament de la Ainos, el meu peke i marit és vàren posar malalts, i fins avuí no m'ha estat possible conectar...

Ja teniu el post de la Ainos!

viewtopic.php?p=2022616#2022616

Un petonet reinas!

Per falta d'un ... dos malats !! Espero que no sigui res i que aviat ja estiguin al 100%
Petons uapa i vaig a veure el post !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 7:27 am

Bon dia reinas!!!

Com esteu?? Els meus homes millor...el gran recuperat, però el peke està amb febre i diarrea...en fi...paciència!

ARHOOA, ET QUEDEN 5 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AQUEST CAP DE SETMANA JA ET CASES!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Què, com va anar la pelu?? Tens la setmana gaire ocupadeta????
Nena, quins nervis!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 22, 2008 7:40 am

Hola bon dia!!!!

L'Ainos anava guapissima!!! estava tan feliç!!! :-))

Aroa guapa 5 dies com ho portes i els nervis???? :-()-) :-()-)

Miriam espero que els teus homes es recuperin aviat!!!!

NENES DIVENDRES NO HEM VAIG PODER ESTAR I VAIG ANAR A BUSCAR L'ALBUM I EL VIDEO, JA HO TENIM I NO HEM PARAT DE MIRAR-LO TOT EL CAP DE SETMANA!!!

ES PRECIÓS HA QUEDAT MILLOR DE LO QUE ESPERAVA, UNES FOTOS PRECIOSES I SUPER ROMANTICAS I DIVERTIDES!! I EL VIDEO UNA PASSADA, QUINA EMOCIÓ REVIURE CADA MOMENT, I VEURE A TOTHOM AIXX QUE GUAY!!!

DISSABTE A LA NIT VAM CONVIDAR A PARES I GERMANS A CASA A SOPAR PERÒ NO ELS HI VAM DIR RES, ES VAREN DUR UNA SORPRESA, LES MARES EMOCIONADES I TOT MIRANT L'ALBUM!!!
Diuen que estan tan bé que ara no saben quina foto escollir, sort que ens regalen dos albums pels pares petits, ara divendres vindran les mames i escolliran elles les fotos de l'album. A part els vam donar una copia del video, que això no m'ho esperava i la noia també ens ho va regalar.
I a nosaltres del video ens han donat dues copies, també ens van fer un CD a part amb extres, on surt el joc que ens varen fer els amics, que dura 40min i era massa llarg per incloure'l sencer al video i surt quan en Toni es va banyar a la piscina i quan la gent al convit explica acudits.

Ara hem d'escollir també una foto perquè també ens regalaven una ampliació, però a part en farem nosaltres més per penjar-les al pis.

Bé a veure si a la proxima quedada el porto!! :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 7:45 am

Espe que guay!!!!!!!!! Quina emoció!!!!
Jo ahir vaig trobar al fotògraf a la fira del formatge, a Lladó, i ens va dir que aquesta setmana ja podriem anar a recollir-ho, que ja ens avisaria!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganetes!!! Nosaltres també farem ampliacions, perquè hi ha fotos taaan maques...
Per cert, ja podries penjarnos alguna foto no??? Les deus tenir en un cd, no???

A la pròxima quedada ja saps el que toca, eh!!! I si voleu porto el dvd portàtil i de pas veiem els videos!!!!! :-) :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 7:47 am

Per cert....

WINY JA HAS ANAT A BUSCAR EL VIDEO I LES FOTOS?????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 22, 2008 7:49 am

El Cd amb les fotos no el tenim, ens va dir quan vam contractar-los que ens el donaria, però l'altra dia encara no li vag voler demanar, més endevant ja li demanaré, tampoc hem va donar les fotos en roba interior que hem va dir que aquestes me les donaria a part.

Ei si voleu fem alguna quedada divendres i pujem al pis a veure el video també! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 7:53 am

Espe ha escrit:El Cd amb les fotos no el tenim, ens va dir quan vam contractar-los que ens el donaria, però l'altra dia encara no li vag voler demanar, més endevant ja li demanaré, tampoc hem va donar les fotos en roba interior que hem va dir que aquestes me les donaria a part.

Ei si voleu fem alguna quedada divendres i pujem al pis a veure el video també! :-)ok:

Amb roba interior??? Nena que sexy! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
Doncs res, quan les tinguis ja ens en posaràs!

I per la quedada, jo m'apunto! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dl. set. 22, 2008 8:47 am

Bon dia gironines.

Si aquest dissabte ja es el gran dia :-///: :-///: :-///: de moment no estic gaire, ja veure'm ,jejejeje :o-o: :o-o:

l'Ainos anava molt guapa i elegant :-)ok: :-)ok:

Espe que be ja tens el album i el video :-)ok: :-)ok:

Miriam que tal l' Arnau i el teu home?? :-()-)

les altres que tal , com esteu??

petonets :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 22, 2008 9:26 am

bon dia gironines!!

aroha ja no queda res!

Espe m'alegro que ja ho tingueu tot :-///: :-///: que bé *.-o-o.* *.-o-o.* i a sobre esteu molt contents amb el resultat :··;..: :··;..: m'alegro moltissim!

miriam que bé aquesta setmana ja ho tindreu tot >.-<: >.-<: >.-<:

ostres quines envejetas... més sanes... jo també tinc tantes ganes... espero que l'espera valgui la pena!

i les altres, que tal tot? i el finde, bé?

petons a totes, fins despres :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 9:27 am

Arhhoa reina, t'admiro!!! Tú sense nervis...ole, ole, ole! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Els meus homes anar fent..a casa... i jo currant! :--( Però en fi, és el que toca! :o-o: Pobrets fan molta peneta...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 22, 2008 9:28 am

ostres miriam em sap greu, quan s'esta malalto és passa tant malament... pero ja veuras com d'aqui a res ja està bo!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 9:37 am

Kel, nina, as trucat al fotògraf??? A l'omillò si li fas un toc surts de dubtes!!! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 22, 2008 9:53 am

Si Kel fes-li un truc a veure que et diu!!!

Dons si nenes un dia fem quedada al Viena i pujeu a casa a veure el video i les fotos! :-)ok:

Aroa que tranquila et veig!!! Aìxò ja s'acosta, aix mirant el video i les fotos, qui tornes enrrera....!!! :mu::
Imatge
Espe

EntradaAutor: nuria74 » dl. set. 22, 2008 10:33 am

Hola ninetes meves!!!

Que avui tinc la prova del vestit *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* l'única cosa que em fa peneta, és que hi he d'anar sola... bé en Michel vindrà, però es quedarà a fer el café per Quart, perquè després hem d'anar a comprar un aspirador al Media Markt i a Massegur, a veure si trobem per fi aquestes maleïdes capsetes!

Arohha, nina, que et queda res!!! Ole tus ***, que no et poses nervi! Com va anar la prova del pentinat???

Espe, què bé que ja tinguis l'àlbum i el video! Jo també m'apunto a la quedada! I quantes coses que us regalen, no???

Nosaltres aquesta setmana, un dia que faci bo, anirem a fer les fotos a la platja que volem regalar a les mares... jo a més, a la meva, intentaré escriure-li alguna coseta maca. Pels pares, hem pensat regaler-los una ampolla de vi personalitzada.

Ara vaig a veure les fotos de l'Ainos, que ahir no em va donar temps...

Miriam, m'alegro que els teus homes ja es trobin millor! I tu cuida't, eh!

A, nenes, on es troba aquesta merceria de la Moda, a prop de l'Ajuntament??? Però on es troba l'Ajuntament????

:-()-) a totes
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 22, 2008 11:00 am

ja torno a ser per aqui!

tema fotograf, ja el varem trucar l'altre dia, i ens va dir que anava saturat de feina, que ja ens aviaria, i res més! al menys si ens dongues un plaç d'entrega aproximat... pero no se pas que pensar... quant el varem contractar ens va dir que el plaç d'entrega era de 2 mesos i ja fa més de 3! pero clar, tampoc vull donar-li moltes presses per que no vull que quedi malament... pero tinc tantes ganes, en fi, paciencia...

núria que bé, avui prova del vestit! ja queda poquet guapa! ja ens diras que tal!
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 22, 2008 11:02 am

núria ho sento pero no et puc ajudar, no se on cau aquesta merceria... pero la plaça de l'ajuntament si que se on es, crec, diria que esta per darrera la rambla, no??

bé espero que entri algu que et pugui ajudar més que jo...
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 22, 2008 11:39 am

Núria, com bé diu la KEl, l'ajuntament és derrera la rambla, el carrer que baixa de l'ONIX?? Dons per allà. A veure si les gironines poden ajudar-te perquè jo no serveixo per explicar direccions! jajajaja
Que guay! Avui prova de vestit!!! Fes-te moltes fotos eh!!!!!!!!!!!!!!! Llàstima que estigui tan lluny perquè sinó ja t'acompanyaria!!!!!!!!!

Kel, reina, doncs res, paciència...a veure si amb una mica de sort us l'entrega aviat!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 22, 2008 12:47 pm

Si Núria l'Ajuntament esta darrera la rambla, si passes pel pont de pedra i continues recte, deixes a ma dreta l'Onix i continues endevant i l'Ajuntament està a mà esquerra i al costat la botigueta de La Moda.

Kel nina si el fotograf va colapsat, ja pots tenir paciència, el que passa que clar si et va dir dos mesos i ja n'han passat tres, seria hora que et digués per quan calcula donar-t'ho no dir-te que te molta feina i ja pots esperar no?
Peró més tardarà ell en cobrar també!
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants