Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: nuria74 » dc. set. 17, 2008 5:51 pm

Jijiji Espe, que s'emociona, segur, però pel tercer, como que no va a poder ser!!!

I pel pentinat, estic d'acord amb tu...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. set. 17, 2008 5:52 pm

va, una altra que no té res a veure amb el casament...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Espe » dc. set. 17, 2008 6:59 pm

Que guapa aquesta ultima, la teva nena està molt gran! i preciosa!! jeje

Ei ja t'has fet del facebook eh?

Bé m'acomiado fins demà, ja es hora de plegar per fi, hem vaig cap a casona a sopar i aprofitaré que estic sola (en Toni està a Lleida fins demà a la nit) per posar-me a llegir una estona tot i que crec que no pasaré de la primera pagina perquè tinc molta sòn.

Petons noies fins demà!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: montpra » dc. set. 17, 2008 8:02 pm

Nuria a mi m'agrada aquest pentinat !
Quina roba interior mes uapaaa, m'agrada molt la primera, i sexy sexy. A veure com acabareu la nit ... ;)

Per cert la data probable de naixement del criu és el 12 d'abril, dia del ram crec :-)ok: i ma mare que me diu que no neixi la vigilia del ram que tindré molta feina a la botiga i no vindré a veure't jajajajajajjaaj

Buenu reines que vaig cap a descansar que no me trobo gaire be, tinc unes nauees impresionants, o sigui que menjaré una mica de fruita i cap al llit.

Petons !!!!!!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dc. set. 17, 2008 9:10 pm

hola noies!!

espe guapa descansa jo també tinc molta son aquets dies!

núria primer de tot quina nena taaaaaaant guapa que tens! es preciosa =0-0-) =0-0-) aquesta foto és preciosa!

el pentinat a mi m'agrada molt! pero as de ser tu que t'has de veure bé, perque no mires que et faci algun altres tipus per així poder comparar i decidir...

la roba interior molt sexy sobretot la primera!!! el teu home flipara :-)) :-))

mont guapa cuidat molt! i millorat :-()-) :-()-)

i tu miriam, que tal et trobes avui???

ainos com portes els nervis???

i les altres com aneu??

molts petons a totes, ens veiem demà :-()-) :-()-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 17, 2008 9:59 pm

Bones reines!!!

Núria, aquest recollit no m'acava de convèncer...no sé...massa vulto! :--(

La roba interior, nena, el primer conjunt és impresionant!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

I la foto de la teva peke...és guapíssima!!!!!!!!! Com s'h mare!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Montpra, reina, així que pel ram! Veus que bé, encara et duran el palmó a l'hospital! :-///: :-///: :-///:

Nenes, me'n vaig a momir que no em trobo gaire bé... :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 17, 2008 10:17 pm

Bona nit guapes!!!

Jo com sempre tanco el forum a hores intespestives!!!! :o-o: pero es que vaig de cul!!!

Mont primer de tot felicitar-te pèr que el teu petito es veu genial!!! :-)ok: i pel que has dit serà guerrero :: orrr:: aixi que ja us podeu apreparar!!!! i tela tela amb la SS!!! pero mira el tindràis abans!!! ja ens aniràs informant de tot i així rpenem apunts! :-)ok:

Miriam guapa l'ombreta es veu molt bé i pel que em dius com et troves té tota la pinta que la ratlleta serà fosquissima!!! cuida't molt guapa!!! :-)ok:

Nuria el primer conjunt de roba interior m'encanta!!! =0-0-) es super sexy!!! i pel que fa alr ecollit amb lo guapa que ets jo optaria o per unr ecollit centrat a baix o si els vols més extremat ben amunt també queden bé :-)ok: ja ens aniràs explciant....

Ainos ja deus estar a casa dels papis!!!! tu aqui fins l'ultim moment eh??!!!

Cumeta carinyu :-()-) que bé llegir-te!!! us heu fet totes del facebook aquest? ja ens explciareu que és i per que serveix!!!

Winy on estàs tu i les teves dents?? :-)) :-()-)

Arohha princesa que ja et queda molt poc!!!! :-()-)

Espe disfruta molt del teu homenet aquets dies eh??!!!

Kel jo igual que tu de casa a la feina i poc més a més vaig a tope....

Bueno reines jo segueixo igual d'atavalada i amb algun que altre contratemps pero així és la meva vida!

Un petonarro!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 17, 2008 10:19 pm

Ah! que m'endescuidava dir-tye Nuria que aquesta foto amb la teva nena es preciosa que esteu guapissimes i que encara me'n recordo quan vas venir i tenia setmanes la nena al viena!!! com ha crescut!!! i quins ullassos més guapos!!! tens tots una princeseta a casa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dj. set. 18, 2008 3:47 am

Hola noies!!! només entro perquè em tenia ganetes de escriure després del casament, ...

Dir que estic a Ushuaia a tierra de fuego, demà marxo al Calafate. El viatge va genial, quan troni ja us explicaré.

Entro per donar ànims i molta tranquil·litat a l´Ainós!!!! estigues ben tranquil·la reina, que si vius cada moment serà un preciós record que et quedarà per sempre. Jo recordo tot com molt intens... vaig viure tots els moments al màxim, molt, molt i molt.
Tinc uns records preciosos!!!! Nena desitjar-te un feliç dia, que siguis molt feliç!!!!!!

Un peto molt fort a totes!!!! des d´Argentina!!! Mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 7:13 am

Queque reina!!!!!!!!!!!!!!1 M'alegra que el viatge vagi super bé!!! Nina, quant tornis esperem la teva crònica eh!!! Un petonet i disfruteu!!!!

Ainos reina... 2 DIES!!!!!!!!!!!!

Chiky nina, ja veig ja que vas a tope...bé, agafat-ho amb calma i endevant!!!
El facebook és com una pàgina que tens on penjes fotos, agregues amics, escrius missatges...mas de lo mas...però està guay perquè té un cercador on pots trobar a un piló de gent! Anima't i fes-te'n!!!

Les altres nines...com es presenta el dia???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 18, 2008 10:37 am

bon dia noies!!

miriam que tal avui?? millor?

i tu mont, com et trobes??

queque quina ilu llegir-te disfruta molt guapa

i les altre com aneu?
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 11:36 am

Bon diaaaa!!!

Nenas, aixó esta molt paradet eh???? On sou???????????????

Quel reina, jo millor...avui sembla que estic millor...però els malestars sempre em venen a la nit :-( .

Tu que tal??' Enfeinada, no??
Ja t'han dit alguna cosa de les fotos???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. set. 18, 2008 11:46 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Queque quina il.lusió veure't per aqui!!!!!!!! M'alegro que el viatge estigui surtint rodo!!! Ja ens explicaràs...

Bé, ja ja he anat a l'esteticient a depilar-me, i a la tarda he d'anar al Palau pel tema musica i a la floristeria... i demà a fer-me les mans!!!
Ara estic tranquila..., jo al.lucino, encara no em faig la idea... estic com sempre!!! Suposo que ja em vindran els nervis... :-/

Miriam com et trobes???

Ens veiem després!!! :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 12:38 pm

ainos28 ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!!
Queque quina il.lusió veure't per aqui!!!!!!!! M'alegro que el viatge estigui surtint rodo!!! Ja ens explicaràs...

Bé, ja ja he anat a l'esteticient a depilar-me, i a la tarda he d'anar al Palau pel tema musica i a la floristeria... i demà a fer-me les mans!!!
Ara estic tranquila..., jo al.lucino, encara no em faig la idea... estic com sempre!!! Suposo que ja em vindran els nervis... :-/

Miriam com et trobes???

Ens veiem després!!! :-()-)

Millor si estas tranquil·la!!!!!!!!!!1
Nena, as de disfrutar-ho al màxim eh!!! Enrecordete'n d'aixó!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dj. set. 18, 2008 12:43 pm

hola guapissimes!!!!!!!

com esteu totes????????
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

mont ,GUAPISSIMA ., quin cigronet mes macu, ay señor!!!!! com et troves guapa?? tinc moltes ganes de veuret!!!!!!

miriam, jaaaaaaaaaaaaaaaaa??? siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???? ole ole :-///: :-///: :-///: :-///: :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) que be nena!!! enorabona!! felicitats!!!! ay quines noticies mes bones!!!!!

i la sira???? que en savem??? com esta???

winy i tu que tal en la recta final per els 30??? he legit be ????tot be patatona???

chiky nena!! no savia k ja trevallaves!!!! nena molt be :mu:: :mu:: felicitats guapa!!!, ara atavalada no??? tot be???

nuria nena que no concidim mai!!!! k gupes totes dos, quins mofletes!!!!
guapa el recollit el trovo molt elegant, pero estic dacor amb tu que fa molt de bulto!!! nena 1 meset de res !!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

cumeta ,reina!! la ona felic i contenta d'anar ja amb els grans a cole!!!!! i tu com va la vida de casada??? com estas???

espe nena que tal tot???ja a marxat el teu home??? las exprimit força??

aroha!!! com van els nervis???????? tu calma heee!! i disfruta!!!!!! disapte pelu???

kelgoguapa, tu que tal va tot?? vosaltres no hos animeu a fernos tietas?? ja k casi estem totes posades unes mes k d'altres !!!!
per k jo ja estic en ello tambe!!!!! :-()) :-()) anem a pel Huc o l'Aina!!!!

Ainos guapissima y tu que!!!!! com van els nervis a 2 dies del casaments??????????????
be hoy k si??? disfruta guapa de els ultims moments de soltera i acompanyada de la famili!!!! tinc ganes de veuret,
nena una pregunta l'esglesia es la k hi ha a la carretera on pases per anar a ripoll??? o queda mes al mig del pople??????

NENS VAJA PARRAFADA OS HE FOTUT SORRY,
espero no haverme deixat a ningu
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 18, 2008 12:49 pm

hola de nou guapes!

miriam reina de les fotos encara no se res :-/ :-/ espero que ja no tardi gaire més! per cert quant li direu a l'arnau que tindra un germanet??

ainos guapa millor que no tinguis nervis, no serveixen per res! a disfrutar a tope :-)ok:

dem guapa, que tal? aixi que també estu busant un germanet/a per l'Ona! que bé no, veig que ja teniu els noms i tot, son molt xulos, bé ja ens aniras informant!

jo també tinc moltissimes ganes d'estar :-()) :-()) pero a la vegada tinc una mica de por (soc molt cagadubtes) sobretot pel tema economic.. ditxos €, pero no crec que tardem gaire a anar en busca del : bb : ja que cada dia en tinc més ganes, nomes faig que veure embarassades, cotxets, bebes... deu haver-hi una plaga! i el meu home també té moltes ganes, si fos per ell fa temps que l'hauriem anat a buscar... en fi, ja us anire informant!

i les altre que tal?? tot bé?

:-()-) :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 12:53 pm

Dem reina!!!!!!!!!!!
Quants de dies!!! El dissabte ens veiem eh!!!
Així que ja as posat els motors en marxa???? Nena que guai!!!!!!!!! A veure si l'encerteu a la primera!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo a la tercera va la vençuda! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

La Sira bé, està en ello! A veure si aquest mes té sort!!!

Winny
...30 ja??? Ostres jo no ho he llegit aixó!!! nena, quant????

Espe
, aprofita avui i demà del teu home!!!

Arhhoaaaa
!!! Ens has deixat amb la mel a la boca!!!!!!Continua amb la crònica de la despe, please!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Noies, la Mireia ja deu estar al caure no??? Que torna, la setmana vinent??? Quines ganetes que ens expliqui com ha anat tot!!!

Agbe i Queque, disfruteu moltíssim del viatfe!!!

Mont
, que tal avui?? Millor???Per cert, as tingut que demanar hora amb la comadrona???

Chiky reina :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 1:03 pm

Kel, doncs no siguis tonta i començeu ja!!! QUe no es tan fàcil, saps!!!!
Va, reines, que us vull veure a totes al Sóc Petit!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Ostres, Kel, ja no m'enrecordava...

Ahir ja li vàrem dir a l'Arnau que tindria un germanet...és un pel aviat, però és que en teniem tantes ganes...
Es va posar super content >.-<: >.-<: >.-<: A més el tio no parava de dir: a veure'l???? I jo, Arnau rei, ara està dintre la panxa de la mama perquè és molt petitó...i ell va i hem diu: Encara se't fara pipi a sobre mama! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Va ser molt bo!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 18, 2008 1:07 pm

jajajaja, nena que bo l'arnau, m'estic pijant sola a qui devant de l'ordinador! quina reacció tant bona! és un crak el teu fill :-)ok: :-)ok:
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 18, 2008 1:14 pm

kel_go ha escrit:jajajaja, nena que bo l'arnau, m'estic pijant sola a qui devant de l'ordinador! quina reacció tant bona! és un crak el teu fill :-)ok: :-)ok:

:-) :-) :-) :-) :-) Està com un llum! :-) :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant