Ja m'he posat al dia i.........................
2 mini gironins o gironines
MONT, tela amb urgències! A mi em va passar si fa no fa el mateix per la nena, vaig tenir pèrdues i el metge em va dir que tornés a casa i que m'esperés a avortar... doncs menys mal que vaig esperar sentada, perquè 9 mesos més tard tenia la meva nena en braços! Però no s'ha de generalitzar, perquè jo la vaig tenir a l'Hospital de Palamós i molt bé!
I MIRIAM ja veuràs com aquesta ombra anirà a més i que tu també aviat ens ensenyaràs la foto del teu cigronet!!!
ENHORABONA NENES!!! Què bé l'any que vé serem tietes por partida doble... o triple??? SIRA????
Bé, avui he portat el nen a cole per primera vegada. A Calonge, ho han fet esglaonat, per això ha començat dos dies més tard... ha anat força bé, i això que diu la Mont és veritat, a la que marxem, ja estan jugant i passant de nosaltres!
Ainos, no sé si et podràs conectar des de casa dels teus pares, però sàpigues que pensaré molt amb tu dissabte!!!
Arohha, ens has deixat penjades... on vau anar de Barna????????
Avui vaig a dinar amb una amiga (la padrina de la nena) i després anem a la perruqueria on va normalement. Ja per parlar amb la perruquera del que vull i que 'ensenyi alguna foto... no sé si tindrà temps de fer-me ja alguna prova, ja us explicaré!
Agbe, reina, disfruteu molt del viatge!
Encara us he de posar les fotos de la roba interior, sóc un desastre!
Bé, vaig a preparar el dinar del peke, a buscar el sogre a l'hotel per anar a recollir el nen a l'escola, fer-lo dinar, i la nena també i marxar pitant cap a Palamós. Ja em conectaré a la tarda, guapes!
Un
per a totes!!!

, i en lo que es converteix a mida que pasen els dies, es increible!!! enhorabona cuca!!! i d'un i do amb els de la SS, com per refiarsen gaire!!!