Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 16, 2008 10:23 am

miriam guapa jo també ja he votat a l'arnau! segur que guanya, és guapissim!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 10:26 am

kel_go ha escrit:miriam guapa jo també ja he votat a l'arnau! segur que guanya, és guapissim!

Gràcies reina!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 16, 2008 11:39 am

Ja està, ja he votat!!!!!!!!!!!!!!! Ja veus si està maco en aquesta foto :··;..:

Acabo d'arribar de fer els encàrrecs d'avui al mati... he anat a comprar el tabac, a la farmàcia a per una medicació, a la merceria La Moda a comprar alguna agulla més pel cabell, ja que la meva mare diu que no en farem prou... mares!!!. També he anat a la pelu... i als xinos a buscar alguna coseta que em faltava... i ja està!!!!!!!! Deu ni do el matí!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Ara a la tarda a fer neteja i ratafies...

Vaig a fer el dinar :mu:: :mu::
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 12:05 pm

ainos28 ha escrit:Ja està, ja he votat!!!!!!!!!!!!!!! Ja veus si està maco en aquesta foto :··;..:

Acabo d'arribar de fer els encàrrecs d'avui al mati... he anat a comprar el tabac, a la farmàcia a per una medicació, a la merceria La Moda a comprar alguna agulla més pel cabell, ja que la meva mare diu que no en farem prou... mares!!!. També he anat a la pelu... i als xinos a buscar alguna coseta que em faltava... i ja està!!!!!!!! Deu ni do el matí!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Ara a la tarda a fer neteja i ratafies...

Vaig a fer el dinar :mu:: :mu::

Merci reina, pel teu vot!!!

Nena, sí que as fet coses al matí, eh??? No vegis com condeixen les hores! jajajajjaja
Ara queda el pitjor...netejar!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 16, 2008 1:08 pm

tela ainos quin mati més mogudet!!!

pero veig que a la tarda també estaras ben ocupada...
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 16, 2008 4:38 pm

Nenes no treballeu taaaaaaaant :-.:·:: :-.:·::

Com que se que us agraden molt les fotos us en poso unes quantes...
La primera són les aliances, la segona el penjoll que portaré, i la tercera del rellotge que li vaig regalar a l'Anton pel casament...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 16, 2008 4:48 pm

Bé guapes després de la sessió fotogràfica me'n vaig a acabar de planxar...
Avui he reservat per anar a sopar amb l'Anton, serà el nostre últim sopar de solters!!!! :-)---(-: , ja que demà ja me'n vaig cap a Sant Joan!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 16, 2008 5:14 pm

hola ainos! que xules les aliances, molt modernes! el penjoll també m'encanta :-)) :-)) i el rellotge molt elegant :-)ok:

que vagi molt bé l'últim sopar de solters!!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 9:03 pm

Que xulues les aliances Ainos!! I el penjoll també, molt modern!!!

Espero que vagi super bé el sopar de solteritos!!!! Ja ens explicaràs!!! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 16, 2008 9:17 pm

Hola guapes!!!

Ja us explicaré que tal al Magma!!!

Miriam nenaaaaaa m'has fet tot un amster amb aixo de les temperatures que jo no sabia ni que existís!!!! així que tens una ombreta??!!!!! bueno jo no sóc de felicitar les coses abans de temps pero pinta molt bé així que tocant amb peus a terra pots estar ben ilusionada i segur que això arriba a bon port!!! així que Felicitats!!! :-()-) :-()-)

Ainos ara miro les fotos que com que no he iniciat sessio no les veig!!! espero que hagis disfrutat del sopar romantic i que disfrutis molt d'aquests últims preparatius!!!

Ara torno.... :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 16, 2008 9:18 pm

Ainos molt xulo tot!!!!! =0-0-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 16, 2008 9:20 pm

Agbeeeeee!!!!!!!!!! que bé que anés tot tant bé!!! disfruta molt d'aquests dies i relaxeu-vos!!!!! i pensa que de tu també hem aprés un munt de coses bones!!!! vals un imperi guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 9:21 pm

Chiky-nit ha escrit:Hola guapes!!!

Ja us explicaré que tal al Magma!!!

Miriam nenaaaaaa m'has fet tot un amster amb aixo de les temperatures que jo no sabia ni que existís!!!! així que tens una ombreta??!!!!! bueno jo no sóc de felicitar les coses abans de temps pero pinta molt bé així que tocant amb peus a terra pots estar ben ilusionada i segur que això arriba a bon port!!! així que Felicitats!!! :-()-) :-()-)

Ainos ara miro les fotos que com que no he iniciat sessio no les veig!!! espero que hagis disfrutat del sopar romantic i que disfrutis molt d'aquests últims preparatius!!!

Ara torno.... :: orrr::

Gràcies reina!!! Ara esperar que la ombreta és faci línea!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: I res, que si tens qualsevol dubre te tempes... jajajajjajaaj!!!! Jo tampoc en tenia ni idea i ale, ara ho tinc super controlat! jajajajajaja

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 16, 2008 9:28 pm

Miriam quan em vulgui prenyar et truco!!!!! :-))

Mont jo vull veure la teva eco!!!!! com va anar????
Chiky-nit

EntradaAutor: montpra » dt. set. 16, 2008 9:52 pm

Chiky-nit ha escrit:Miriam quan em vulgui prenyar et truco!!!!! :-))

Mont jo vull veure la teva eco!!!!! com va anar????

Reines ahir no vaig poder connectar perque estava tope cansada, i alhora amb unes sensacions extranyes.
Recordeu que al juliol vaig tenir uns dolors molt extranys i perdues i que el metge d'urgencies em va dir que era un avortament ? pos nenes us he de dir que vigileu quan aneu a la SS d'urgències perquè lo que segons el sudaca era un avortament resulta que er un embaràs ben fet i que no estic de mes i mig, sino que de DOS i MIG !! o sigui 10 setmanetes ...

Porto una emprenyada amb la SS que no veas, i la gine de la mutua va flipar i tot quan li vaig explicar el que havia passat.
Si em moro no em porteu mai a l'hospital siusplauuuu !!

Bé, us posaré la eco. Amb 10 setmanetes medeix 34,4 mm, i es movia el peque que telaaaa, ens va fer una voltareta i tot :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dt. set. 16, 2008 9:55 pm

Per cert MIRIAM que espero que aquesta sombreta vagi a mes reina !!!

Per cert no et preocupis per l'Arnau, ja que al cap de mitja horeta d'estar a la clase t'asseguro que tots ja han callat, i estan jugant la mar de be ! Només ploren per fer patir als papis.
Nosaltres ens hi hem tobat aquests dos dies, son uns malparits !!!

Apa uapisims petons !!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 17, 2008 6:25 am

MONT reina!!!!!!!!!!!! Es super maco el teu cigro!!! I ja de 2 mesos i mig!!! Aixó sí que és per flipar...tela amb els de la SS. La gine devia flipar!! :--( :--( :--( :--(
Merci per lo de la explicació de l'Arnau...la veritat que són uns malparits...només ploren per tocar els webs!!! jajajaja

Bé noies, la meva ombreta cada cop és més evident!!!!!!!!! A més em trobo fatal.... aviat començo! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ainos, que tal va anar el sopar??? Nena, 3 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arhhoa, nena, que et queda un setmaneta i un suspir!!!!! Com ho portes?????

Les altres... moooolts de petonicos! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. set. 17, 2008 8:33 am

Bon dia guapes!!!!!!!
El sopar va anar molt bé, varem anar a Divinum, a mi m'agrada molt aquell lloc!!! Estavem practicament sols, entre que era dimarts, hi havia futbol i la crisi...varem estar molt tranquils!!!
Ara acabar d'arreglar 4 cosetes i després de dinar ja me'n vaig :-))

Mont quina tela els de la SS, és que no et pots fiar de res!!! Sort que ara ja estaràs ben controlada i tot anirà bé!!! Ara jo no me'n podria pas estar d'anar a fer una visita a la gine que et va atendre a la SS, més que res perquè perquè crec que un metge quan s'equivoca ha de reflexionar...
La part positiva és que el cigronet sortirà abans :-///: :-///: :-///:

Avui per acabar-ho de fer fàcil comença el semestre a la UOC :-( , i he d'enviar mails als tutor de les assignatures que m'he matriculat per explicar que fins el 6 d'octubre no em podré conectar, no sigui que es pensin que ja passo de tot!!! O sigui que més feina!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 17, 2008 9:40 am

Bon dia noietes!!!

Bé, a veure si me’n recordo de tot el que vull dir,.... :hmm::

Agbe, guapíssima, me’n alegro moltíssim que el casament sortís rodó!!! I que us ho passéssiu tant i tant bé!!! La veritat és que sou una parella molt maca!! :-)ok:
Ah, i ja sé que quan em llegeixis ja hauràs tornat, però dir-te que disfruteu MOLTÍSSIM!!!!! I que feu el bany amb DOFINS!!!! Que és una PASSADA!!!!!! >.-<:

Aroa, reina, quina despedida més xula!!!!! I et van portar fins a Barna????!!! A on??? Jejejejejejeje. Que bé!!! Me n’alegro moltíssim que ho passessis tant i tant bé!! I pel que veig,..... es van portar molt bé amb tu, eh?! Jijijijiji. No et van fer patir gaire,... :-)

Chiky, nina, que bé anar-te llegint per aquí!!!!! Com esteu???? Un petó ben i ben gros!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Winy, nina, on ets???? :-/

Míriam, ..... m’he perdut,... estàs embarassada???? No entenc això de marcar una línia,..... tant de temps triga en sortir? :-/ I això de la temperatura? És nou, no? Que empanada que sóc!!! El dia que em vulgui prenyar també hauré de fer com la Chiky,.... telefonar-te!!!! :-))

Mont, nina, quines penques els metges de la S.S.!!!! Bé, esperem que no tots siguin així, perquè vaya tela!!!!! Però mira, l’important és que tu i el cigronet/a esteu bé!!!! I mira,..... així serem cibertietes abans!!! Jjejejejejeje. Així,... per quan ha de nàixer???
Bé, ENHORABONA PER AQUEST EMBARÀS!!!!!!!!! :-()-) :-())

Ainos, reina, que et queda,....... RES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:
Bé, com ja et vaig comentar jo no et podré venir a veure, ja que també estaré de bodorrio (es casa el meu cosí)!!! Però pensaré molt en tu!!! I sobretot,...... DISFRUTA!!!! (crec que no ho havia dit mai això!).
Per cert,..... molt xulo tot el que has posat en les fotos!!! Les aliances m’encanten!!!!!! :-)ok:

Espe, nina, quin pal estar 15 dies sense el teu marit!!!! Però bé, ja veuràs com passaran més ràpid del que ara et penses!!! Mira,..... pot aprofitar aquests dies per estar més amb la teva família:pares, germans, etc.!! Per cert,..... a la foto que tens en el Facebook estàs IMPRESSIONANT!!!! Guapa, guapa!!! :··;..:

Dem, guapa, quant de temps!!!!!!!! Bé, ara que pràcticament han acabat totes les festes esperem veure’t més per aquí!! I l’Ona, com està? :-)

Núria, reina, quina festa sorpresa més maca que li vau fer a la teva mare!!!!! Ja veuràs pel vostre casament, ja!!!! >.-<:

Kel, reina, i tu com vas? Com va tot?

I la Mireia??? Ja deu estar apunt d’arribar, no??? A veure què ens explica!!!

I la Sira? Fa un munt que no entra!!! Deu estar enfeinada al Socpetit!!

Ufffffffffffff,...... si que he “cascat”!!! Bé, si m’he deixat de dir alguna cosa a alguna, ho sento, però ja no sé ni que faig,...!!! Jejejeje.

Petonets a totes!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 17, 2008 9:57 am

Cumeta, reina, doncs SI QUE ESTIC EMBARASSADA!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

La línea que dic, és que quant fas un TE han de sortir 2 lineas, val? Però com que fa tan poquet, doncs surt mooolt clareta, però amb els dies ja anirà afagant color ja que la hormona de l'embaràs serà més forta!!

Sobre les temperatures, doncs quant vulguis et faig un tutorial! A mi la veritat m'ha servit de molt....vaig saber quant ovulava i la vam encertar!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants