Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dl. set. 15, 2008 4:25 pm

continuo una miqueta mes....

quant vam acabar el circuit vam estar una estona allà prenen alguna coseta per agafar forces, i despres vam tornar cap a girona , vam anar a dinar i vam està una estona parlant, desprès vam anar a descansar una miqueta perque em deien que haviem de recuperar forces per la nit,uffff... quina por que em feia,jejeje :-(

a las 8 haviem d'estar preparades , la meva cosina es va quedar a casa meva i despres ens passaven a recollir, m'havia de vestir tota de blanc, jejeje i la meva cosina es va vestit tota de color negre,jejeje aixi que ja sabia que elles anirien totes igual :mu:: :mu:: , ens van passar a recollir i cap a l'espai girones allà estaven les altres i ens vam pujar en un mini bus i totes direcció cap a Barna :: orrr:: :: orrr::
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dl. set. 15, 2008 4:49 pm

Hola ninetes meves!!!

Arohha, que chulo!!! Continuaaaaaaaaaaaaa

Ainos, guapa, que et queden 5 dies! Has trobat paper al final??? Jo no et podré venir a veure, és molt lluny per venir amb la nena... però estaré esperant amb candeletes les fotos de les megasuperreporteres!!!

Per cert, Míriam, un 10 per les fotos de la Bego i la Queque, què guapes i radiants que anaven l'una com l'altra!

Quan tingui un moment, a veure si puc conectarme al Facebook... perquè no m'envieu una invitació, així faré més ràpid!

Mooooooooooooont, com està el cigronet???

Ahir vam celebrar l'aniversari de la meva mare, i va sortir tot genial! No s'ho esperava gens, havíeu d'haver vist la seva cara quan vam arribar! Al matí, només d'aixecar-se, el meu pare li va dir que havia d'estar preparada per 2/4 de 11, i jo li havia dit 3/4 de 10!!! Arribo a casa seva i encara estava amb el barnús... es va afanyar, jo vaig prendre el cafè amb el meu pare i vam estar ultimant els detalls... vam arrribar a l'estètica puntuals, i la vaig deixar allà... es va quedar flipant quan li vaig dir que vindria a buscar-la a 3/4 de 2 per anar al restaurant! Ella es pensava que només li havia regalat una neteja de cutis, doncs li van fer un peeling de cítrics, un tractament facial, pedicura, manicura i maquillatge... estava guapissima!!! Vam arribar a casa i quan va veure tots els seus amics (42!!!) allà a la terrassa cantant-li l'aniversari feliç es va emocionar! Vam menjar super bé, el meu pare es va encarregar dels entrants i plat principal i nosaltres de les postres. Van beure moltissim i hi havia un ambientazo que no vegis! Amb en Michel vam marxar a 2/4 de 8 per posar els nens a dormir i quan vam tornar els que quedaven (que son si fa no fa els que he convidat al casament) estaven cantant : de casa de la Eli, no nos moveran i xorrades d'aquestes! Vaig pensar, firmo ara mateix per què al casament hi hagi la meitat d'ambient! La meu mare estava tant feliç, em va donar les gràcies no sé quantes vegades per organitzar-ho tot, va riure molt, va plorar quan les seves amigues li van llegir un text sobre la seva vida... va ser molta feina preparar-ho tot, però quan vaig veure lo feliç que estava, va valer la pena!

I vaja rotllo que us he fotut!

Com esteu totes?
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 5:07 pm

Arohha... a Barna que guay!!!! Vaja quina festassa us vareu montar, molt bé!!! Ara... a on de Barna????

Nuria, quina il.lusió lo de la teva mare!!! Segur que estava super feliç!!! I tingues per segur que el dia del casament serà molt millor l'ambient, ja ho veuràs, la gent aquell dia s'ho passa de conya!!!
Entenc perfectament que no puguis venir... es que com dius tu, es molt lluny, i amb la nena pobreta... se que estaràs amb mi de pensament :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. set. 15, 2008 6:55 pm

Aroa quina emoció continua! jeje on et varen portar de Barna??

Núria que maco i emocionant tot lo que li vas preparar a la teu mare, ja s'ho mereix i de ven segur que el teu casament tidnrà aquest ambient i més! :-)ok: Te enviat la invitació del facebook a veure si ho reps. ja hem diràs! :-)ok:

Ainos com ho portes, has pogut fer tots els encàrrecs d'avui?? Quan vas a buscar el bestit?

Ja estic a punt de plegar quines ganes!!! seguim xerrant demà!!! petons boniques :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 7:09 pm

Si, ja tinc la documentació del viatge a casa, i ara estava preparant una mica la maleta... he estat tota la tarda posant ordre a casa!!! Ja tenia ganes d'un dia de festa entre setmana per poder fer-ho... ara demà neteja general i ja està!!!
El vestit el vaig a buscar el divendres a la tarda, ja que així espero fins l'ultim moment per si m'han d'arreglar alguna coseta... tinc unes ganes de tenir-lo a casa!!! Ara m'he de recordar d'emportar-m'ho tot dimecres que ja pujo cap a casa els meus pares, sinó em tocarà tornar a
Quart... espero que no!!!! :-( :-( I també he d'anar al restaurant a portar la resta de ratafies que encara no he fet :-eh_:: :-eh_::

Dimecres o dijous a la tarda he d'anar amb la meva amiga que ens posarà la música a veure com funciona l'equip de música i a donar-li tot el protocol de la cerimònia, perquè així ella sap quan ha d'actuar, jijijij... :-)) :-))

Dijous al mati tinc esteticient per depilar-me, i divendres al mati altre vegada a fer-me les mans...

També he d'anar a la floristeria a portar les aliances perquè les posin amb la fulla que em varen dir perquè les dues nenes me les portin, i a encarregar una orquidea per la meva mare que també vull que li portin el dia del casament al matí, ja que no fem cap entrega a les mares durant el banquet...
Ufffffff un piló de feina, però bona feina >.-<: >.-<:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 15, 2008 7:17 pm

bona tarda!!

winy em preguntaves com es presentava la tarda :o-o: :o-o: doncs no he vist el missatge fins ara, he estat a la feina i ara mateix he arribat a casa!

aroha que bé no cap a bcn! i a on vare anar

núria que xuli la sorpresa de la teva mare!

fins despres!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 8:42 pm

Bones guapíssimes!!

Núria, que xulo tot el que li vares fer a la teva mama! Segur que estava super contenta!!! I ja veuras que el dia del casment hi haurà el matixe multiplicat per 100!!!!

Arhhoa nena, que guai...cap a BCN!!! A on vàreu anar exactament??? Vinga kuka, continuuuuaaaaa!!!

Ainos reina, no vegis la de coses que as de fer i as fet! Disfruta a tope de aquests últims dies!

Winy, doncs per mi encantada d'anar a casa seva...la veritat que a mi em va bé on digueu! Potser millor per mi anar a casa seva així sobre la 13:30 puc estar a casa per donar-li el menjar al peke! Però en serio que on preferiu!!!!

Ainos nina, tinc unes ganetes de veure't!!!!

MOnt, que tal la ECO???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 15, 2008 9:04 pm

si mont, que tal la 1º eco??
kel_go

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 15, 2008 9:12 pm

Hola guapissimes!!! con li doneu!!!!

Quin estress epr que no us puc seguir ara a la feina no tinc temps nid e respirar nid e fer un pipi!!!

Arohha que xula la despe!!!! espero a verue que et van fer a la nit pero que bo això de "somos los boys" per veure't!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ainos guapa això ja ho tens aqui!!!!! jo no podré venir a veruie't per que aquest cap de setmana dissabte anem al Magma amb en Raül que ens van regalar les entrades pero amb tot el que ens ha passat no hi hem pogut anar i ara ho necessitem segur que ens entens oi? pero pensare molt en tu!!!

Winy reina com estàs??? :-()-) :-()-)

Cumeta i tu??? :-()-) :-()-)

Nuria que guai lod e la festa a la teva mare!!!

Espe vaia caca estar 15 dies sense el teu maridet així que aprofita!!!! :-)(-:

Kel guapa com vas? ja heu solucionat lod el facebook gracies a vosaltres se el que es això!!! jajajaj

Miriam quina peneta l'Arnau pero ja veuràs que de seguida s'adapta :-)ok:

Volia dir més coses i no me'n recordo!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 15, 2008 9:27 pm

Segueixo.... al final em faré monoleguista o com es digui!!!!

Mont que tal la primera eco??? com ha anat???

Ainos estàs nerviosa???

Miriam que bé que t'agrades l'album 150 fotos i dius que son poques!!! aixo és la fam de fotos que tenim jajaja segur que a mi també em passa el mateix.... 15 dies pasaran volant ja veuràs :-)ok:

I ara em sembla que si que ja callo ver avui!!!

Petonets a totes!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 15, 2008 11:57 pm

BONA NIT GIRONINES!!

VEIG QUE NO PAREU DE DONAR-LI A LES TECLES... :-.:·::
QUAN TORNI JA EM POSARÉ AL DIA, PERÒ ÉS QUE FINS GAIREBÉ NO HE TINGUT GAIRE ESTONES LLIURES, QUE SI FALTA AIXÒ,...

DIR-VOS QUE EL CASAMENT VA ANAR MOLT I MOLT BÉ. TANT ELS CONVIDATS COM ELS NUVIS (NOSALTRES, JEJEJE) S'HO VAREN PASSAR D'ALLÒ MÉS BÉ.

A LA TORNADA JA US POSSARÉ FOTOS, ÉS QUE ENCARA NO EN TINC MOLTES, A VEURE SI D'AQUI A 15DIES EN TINC MÉS.

NOMÉS US VOLIA DIR UNA COSA:

"GRÀCIES A TOTES! PERQUÈ FA TEMPS QUE D'AQUESTES NOIES GIRONINES QUE UN DIA VAREN PENSAR EN COMPARTIR ELS SEUS PREPARATIUS DE CASAMENT, HA SORGIT UNA PETITA FAMILIA, I QUE SAPIGUEU QUE DE CADAUNA DE VOSALTRES HE APRÈS ALGUNA COSETA...

GRÀCIES DE TOT COR!"

DISCULPEU PERQUÈ L'AGRAIMENT ÉS CURTET, PERÒ ÉS QUE JO NO SÓC GAIRE BONA FENT AGRAIMENTS.

ARA HEM ACABAT DE FER LES MALETES, I D'AQUI A 4H I 30MIN MARXEM CAP A L'AEROPORT DE BCN.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 16, 2008 12:01 am

AINOS, disfruta d'aquests últims dies de preparatius, que aquell dia arriba, el disfrutas i marxa.... desitjar-te que tot surti molt bé i que us ho passeu molt i molt bé. I que el viatge us vagi molt bé i relaxa't molt.

AROHHA, a tu et queda una setmaneta més, espero que ho portis tot molt bé, ens veiem la setmana que ve. :-()-)

UN PETÓ PER CADAUNA DE VOSALTRES I UNA FORTA ABRAÇADA!! : kissd :
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 6:43 am

Agbe guapíssima!!!

Que vagi molt bé el viatge i a la tornada ja ens explicaras tot amb detalls!!! :··;..:
Merci per aquestes paraules tan maques reina!!! :-()-)

Nines, he apuntat a l'Arnau a un càsting...el voleu votar??

http://www.lasonrisamasbonita.es/?geno= ... a=1&geex=1

Us poso el que he penjat al post del soc petit...

"Ahir com vaig posar en algun missatge, vaig tenir un dia força rarot. Estava destemplada, em feia mal tot i estava super cansada. Quan vaig arribar a casa, desprès de fer el sopar al peke, dutxar-lo i posar-lo a dormir, em vàren venir unes ganes boges de menjar amanida amb tomàquet amb moooolt de vinagre! Desprès pipes...i així dins que vaig decidir anarme'n a dormir.
Aquest matí ha sonat el despertador...estava ansiosa per mirar la meva tempe.... 37...no pot ser...torno a mirar-ho....37! ( Us he d'explicar que la temperatura abans d'ovular és baixa...quant ovules puja...i al final de cicle torna a baixar. Jo acavo avui el meu cicle, i per sorpres, en contres de baixar a pujat)
Pujada inminent de la temperatura!!!
No he pogut estarmen i me fet un TE...( Es un Test d'Embaràs)
Nenas...

TINC UNA OMBRETAAAAA!!!!!!!

AIX, es que no mho crec!!!!!!! El meu home i jo super contents, no paravem de mirar a contrallum el nostre minipositiu!!!!
Ara toca esperar...tinc por de endurme'n una desilusió...ai no sé...es que i si desapareix???
He intentat fer una foto però encara no s'apreçia....ostres nenas...no m'ho crec.... I fins que no ho vegi clar, no vull fer-me ilusions..però no puc evitar de dir que estic super felicç!!!!
Creueu els dits per mi siusplau...que no marxi!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 16, 2008 7:48 am

bon dia!!!

per que estic llegint... MIRIAM MOLTISSIMES FELICITATS!!! SERAS ALTRE VEGADA MAMI!!!! QUE BÉ NO, OSTRES NO SAPS COM M'ALEGRO PER TU! T'HO MEREIXES!! ja saps de quant estas? :-)) o es molt preguntar :-))
bé guapa molta i molta sort i ja ens aniras informant! :-()) :-())

AGBE guapa m'alegro que estiguis tant bé i q el casament anes tant bé ara a disfrutar d la lluna de mel! a la tornada volem mooooltes fotos!

ainos guapa tens una setmana força mogudeta... pero disfruta al maxim!

chiky guapa si ja ho hem pogut arreglar :-)ok:

bé marxo cap a la feina, ens veiem més tard!

molts petons a totes :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 7:51 am

Kel, reina, moltíssimes gràcies!!!
Doncs no sé res encara...suposo que lo just per migsaber-ho...4 setmanes! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
NO sé ara de moment esperar que la ratlla es marqui més al TEst i llavors esperar al dia 29 que tinc visita amb el gine!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 16, 2008 8:08 am

Ostres Miriam, quina sorpresa més agradable llegir el teu missatge!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja veuras com la sombreta no marxarà!!! Tu ara estigues tranquila i no t'hi capfiquis molt, que el què ha de ser serà, ja ho veuràs!!! Ja ens aniras mantinguent informades... estem ansioses de tornar a ser tietes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Chiky reina, i taaaaaaaaaaaan que heu d'anar al Magma amb en Raul, allà us relaxareu i desconectareu una mica, sortiràs com nova!!! :mu::
Reina, us mereixeu un descans :-()-) , i sé que pensareu amb mi, i jo amb vosaltres!!!!!!!!!!! :-()-)

Sous totes un sol : sol : : sol :

Vagi a trucar a la pelu a veure si ara al mati em poden agafar per arreglar-me el serrell...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 8:14 am

Merci AInos! :··;..:

Què, com portes els preparatius??? Nena, 4 dies!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. set. 16, 2008 8:18 am

Bon dia!!!

Miriam guapa, he creuat els dits!!!!! ja veuràs que no marxarà!!! quina ilu guapa moltes felicitats!!!! segur que ven aviat amplieu familia!!!!

Per cert he votat a l'Arnau! jejeje

Chiky ja veuràs que bé al Magma us anirà de conya, una mica de temps per vosaltres i relaxar-vos!!! que tal la nova feina? :-)ok:

Agbe disfruta molt de viatge a la tornada cronica i fotos !!!!! :-)ok:

Ainos es una setamenta mogudeta aquesta ultima, però aprofita-ho al màxim!!! nomes 4 DIES!!!!!
:mu:: :mu::

Aroa com acaba aquesta despedida! jeje >.-<:

MOnt com va anar la Eco???
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 8:24 am

Gràcies Espe!!!!! Per les felicitacions i pel vot del peke!!!!

Vinga nenas, animeu'vos!!!

http://www.lasonrisamasbonita.es/?geno= ... a=1&geex=1

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 16, 2008 10:23 am