Agbe guapíssima!!!
Que vagi molt bé el viatge i a la tornada ja ens explicaras tot amb detalls!!!
Merci per aquestes paraules tan maques reina!!!
Nines, he apuntat a l'Arnau a un càsting...el voleu votar??
http://www.lasonrisamasbonita.es/?geno= ... a=1&geex=1
Us poso el que he penjat al post del soc petit...
"Ahir com vaig posar en algun missatge, vaig tenir un dia força rarot. Estava destemplada, em feia mal tot i estava super cansada. Quan vaig arribar a casa, desprès de fer el sopar al peke, dutxar-lo i posar-lo a dormir, em vàren venir unes ganes boges de menjar amanida amb tomàquet amb moooolt de vinagre! Desprès pipes...i així dins que vaig decidir anarme'n a dormir.
Aquest matí ha sonat el despertador...estava ansiosa per mirar la meva tempe.... 37...no pot ser...torno a mirar-ho....37!
( Us he d'explicar que la temperatura abans d'ovular és baixa...quant ovules puja...i al final de cicle torna a baixar. Jo acavo avui el meu cicle, i per sorpres, en contres de baixar a pujat)
Pujada inminent de la temperatura!!!
No he pogut estarmen i me fet un TE...
( Es un Test d'Embaràs)
Nenas...
TINC UNA OMBRETAAAAA!!!!!!!
AIX, es que no mho crec!!!!!!! El meu home i jo super contents, no paravem de mirar a contrallum el nostre minipositiu!!!!
Ara toca esperar...tinc por de endurme'n una desilusió...ai no sé...es que i si desapareix???
He intentat fer una foto però encara no s'apreçia....ostres nenas...no m'ho crec.... I fins que no ho vegi clar, no vull fer-me ilusions..però no puc evitar de dir que estic super felicç!!!!
Creueu els dits per mi siusplau...que no marxi!!!!