Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. set. 10, 2008 9:19 am

bon dia guapes!!!

G14 no pateixis... encara no haviem concretat res... quedarem un dia que poguem totes!!!

fiancee merci ... al final no anirem allà pq he vist que el dimecres fan cine amb blanc i negre i si anem a sopar 20 i ens posen el cine els meus amics em mataran jeje ara estic mirant el bestial que és del grup tragaluz, opinions??? ens sabeu algun altre?? sóc un desastre és aquesta nit i encara no he resevat res!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 10, 2008 9:43 am

Mary... el bestial està super bé el local, i el menjar també esta molt bé pero per grups potser et sortirà una mica caret. Has mirat l´orange????
Per cert, quan et costa netejar el vestit a RC???

Fiancée, et dic on treballo per privi...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. set. 10, 2008 9:50 am

ja he trucat al bestial xo no tenen lloc x 20!!!!!!! l'orange ja hi vem anar fa poc i em sap greu tornar a repetir!!!
em vaig equivocar em pensava que la meva mare l'havia portat a RC a netejar xo no.... només va anar a preguntar la composició exacte!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 10, 2008 12:19 pm

Mary una mica tranquila si que ets no¿? jajajaja ja l'has reservat? Mira que et quedarás sense taula i a més per 20 persones que avui es víspera de festiu.
Per cert avui es l'anniversari de TV3 i per celebrar-ho hi ha un munt d'activitats que es poden fer gratis aquesta nit us ho poso:

20.00 - 01.00 h: Portes obertes del Cosmocaixa, sessions de planetari gratuïtes i entrada lliure a les exposicions:

- "Història de la matèria". (Visita comentada a les 21h.)

- "Bosc inundat". (Visita comentada a les 22 i les 00h.)

- "Amazònia de sol a sol". (Visita comentada a les 22 i les 00h.)

- "Nombres de bona família". (Visita comentada a les 23h.)

- Horaris de les sessions de planetari: 21h., 22h. i 23h.
............................................................................................

21.00 - 01.00: accés lliure i gratuït a les atraccions més destacades del Tibidabo: la Talaia, el Panoràmic, el Carroussel, l'Avió, la Muntanya Russa, el Museu d'Autòmats, les Atraccionetes, el Magatzem de les Bruixes i Bruixos, el Crash-cars i el Zoochok.

Es realitzarà una Talaia humana (trobada de castellers) i un espectacle de diables com a fi de festa.

El funicular i el Tibibús (autobús directe des de Plaça Catalunya) seran gratuïts.
............................................................................................

LA PEDRERA
Portes obertes fins a la 01.00h.

LICEU
23.00 - 01.00: portes obertes i recorregut no guiat pels espais públics del Teatre (Vestíbul, Saló dels Miralls, Sala i Foyer), amb interpretacions musicals de quartets o quintets de corda, vent i metall de l'Orquestra de l'Acadèmia del Gran Teatre del Liceu que aniran tocant de manera ininterrompuda al llarg de l'itinerari.

Mary podries anar al Tibidabo aquesta nit pel teu cumple jijiji!!!!

Per ceeeeeeeert!!! que m'oblidaba, si teniu pensat anar-hi a veure Spamalot (Monty Python - Tricicle) us recomano que hi aneu aquest pont, si compreu les entrades a Servicaixa (heu de ser del Club Servicaixa o fer-vos al moment que nomès es registrar-se) les entrades us sortirán a 20€ en comptes de 49€ que costen normalment!! Jo ja les he agafat pel dissabte, a més diuen que la obra està superbé. I a menys de la mitad de preu val la pena!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dc. set. 10, 2008 1:29 pm

ja tinc taula!!! jejeje al final anem al Fucsia que esta a laforja al costat del kit kat...
fiancee ets un crak de l'internet!!!! pues em miraré lo de les entrades al teatre, pq pot estar bé!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 10, 2008 3:55 pm

Hola guapes!!

Mary, al fucsia jo hi vaig molt sovint a dinar al migdia, ho tinc a prop del despatx... El menjar és correcte, però lo bo es que ja teniu la zona de marxeta al costat!!

Fiancée, ets la millor!! No tenia ni idea que avui hi havia tot aquest sarau! Jo aquesta nit tinc sopar, però si puc m'escaparé aviat i intentaré anar a algun lloc d'aquests que has posat
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 10, 2008 4:06 pm

Fiancée... ets una crack!!!!!

Llàstima que avui tinc un sopar de cumple... aixxxxxxxx...
Mary, al fucsia no he anat però tens la zona de santalño allà al costat!!! Es ideallllllllllllllllllll!!!!!!!!

Chicasssss... treballeu divendres???? Jo si!!!!

Of course... he estat pensant en el vestit. La Rosa Clara va dir que les noves nuvies se tenian que atrever con grandes faldas, y a l´aparador de RC hi ha un molt xulu... Que?? Has vist algu?? No has mirat niuna web??? Venga venga... quin estil??? Tenies escollit el vestit en la teva anterior...???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 10, 2008 4:39 pm

NOIES... ESTIC COM UNA VACA!!!!!! Demà em posso a regim perque... m´he engreixat 5 quilets... que heavy!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 10, 2008 5:00 pm

Rachi, estàs com una cabra!!! Si tu has de fer règim jo ja no se el que he de fer!!!

He vist un vestit a l'aparador de RC de Diagonal, però de passada, haurè de tornar per mirar-me'l amb mes detall pq sembla xulo... Però si us soc sinceres encara no he pensat en res....
L'altre dia a una revista en vaig veure un que em va agradar, era com de gasa i amb moltes capes desiguals.. Era d'una actiru que sortia a "Al salir de Clase" (el que no em va agradar va ser una mena de mocador - barret que duia..)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 10, 2008 5:01 pm

Per cert, jo divendres tbé treballo!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. set. 10, 2008 6:20 pm

nenis jo en 10 min ja marxo de la feina!!!!
jo si que tinc pont... pero ens quedarem per casa que el finde marxem al Alva park!!!!! ja faré fotos i us les passo!!!!

buenooo guapes.. les que teniu pont que us vagi mb i les que no aprofiteu demà x desconectar!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. set. 15, 2008 8:22 am

Bon jour madames!!!!!
Com han anat aquests dies?????
Nosaltres de conya!!! Hem estat per Cannes i els voltants!!!!! Després penjaré algunes fotillos que vam fer!!!!!!
Mary que tal per l'Alva Park????? I el cumple??????
Fiancée l'obra de teatre et va agradar?????

Bé que heu fet?????^??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 15, 2008 9:23 am

Hola noietes!!! bon diaaaaaaa!!!

Doncs el pont relaxadet... Dijous vam estar de neteja i intentant triar les fotos pq ens facin l'àlbum (encara no hem acabat, jejeje). Divendres IKEA (q per cert va ser una autèntica bojeria!!!!!) i soparet amb els amiguetes, dissabte de marujis anant a comprar i per la nit vaig anar a casa d'una amiga q se n'ha anat a viure amb el novio i com q ell estava de comiat ens va convidar a sopar ia veure el piset (vaig arribar a les tantissimes a casa!!!). Diumenge vam anar a recollir coses a casa els papis i a dinar a casa els sogres.

G14, q guay lo de Cannes!!!! Tinc ganes d'anar alguna vegada per allà... A veure si convenço al meu nen!

I la resta q tal??? L'Alva Park com va anar???

Fiancée... Per cert... Ets la nostra "organiza-eventos" particular! Alucino com te n'entres de tot! Jejeje... Al final no vaig poder anar enlloc pq teniem soparet i després ens feia una mica de mandra baixar a BCN... Es lo q tiene vivir fuera! Aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx....
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 15, 2008 9:24 am

Per cert... Avui torno a començar el màster (la meva "vuelta al cole" particular) i arribaré a casa com a les 11 de la nit... SOCORROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 15, 2008 9:31 am

He pifiat, q vull treure el marcador aquest i no hi ha manera....
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 15, 2008 10:15 am

Bon dia!!

Que tal el cap de setmana?? Jo molt tranquilet ahir tot el dia a casa sense fer res!! jijijiji

Dissabte al de matí neteja, i a la nit vam anar a veure Spamalot està super bé, us la recomano 100% et rius tant!! Es molt molt divertida em va encantar, bueno a tots els que hi anavem ens va agradar moltiiissim!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: KELLY10 » dl. set. 15, 2008 1:58 pm

HOLA A TOTES!

HE VIST QUE MOLTES US HEU CASAT A BELL RECO I M'AGRADARIA DEMANAR-VOS CONSELL. EM CASO AL 2010 I ESTIC DUBTANT ENTRE BELL RECO I EL PALAUET CABANYES, HEM PODEU AJUDAR? ALGUNA EM PODRIA DIR PERQUE VAU ESCOLLIR EL BELL RECO I NO PER EXEMPLE EL PALAUET? :-(

ESTIC FETA UN EMBOLIC :-/

GRACIES :-))
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. set. 15, 2008 2:06 pm

Hola a totes!!!!

Hola Kelly! Jo vaig agafar el bell recó perque em va agradar molt més. I la veritat es que no m´empenedeixo. Jo ho vaig fer a l´exterior i va quedar super maco, i la sala amb aquells ventanals és magnífica.
Encara no tinc fotos pe`ro si et decideixes quan les tingui ja te les passaré.

Noietes... que tal el finde? Jo perquei treballant divendres i tot!!! Croketa, no ens has passat les fotos al final???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: xurdit » dl. set. 15, 2008 2:58 pm

fiancée ha escrit:Bon dia!!

Que tal el cap de setmana?? Jo molt tranquilet ahir tot el dia a casa sense fer res!! jijijiji

Dissabte al de matí neteja, i a la nit vam anar a veure Spamalot està super bé, us la recomano 100% et rius tant!! Es molt molt divertida em va encantar, bueno a tots els que hi anavem ens va agradar moltiiissim!!

Spamalot impressionant!!!
Nosaltres la vam anar a veure i ens va encantar també, molt riure!!

I res, també us escric per dir que al final ens hem decidit i si que ens casem a Món Sant Benet, ja definitiu!!
Gràcies fiancée per les fotos, explicacions i paciència!!! :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: mary8 » dl. set. 15, 2008 3:01 pm

bon dia guapes!!!

el finde mb... molt relaxat!!!! l'alva park esta super bé.... la veritat és que ens ha agradat molt... a la tarad ens van fer un messatge d'una horeta, i després vem estar tota la tarda entre el jaquzzi, un bany hindú on s'estava genial, la sauna.... d'un relaxat!!!!! i a la nit sopar... vaig fer alguna foto ja us les passaré!!

kelly, jo también tenia el mateix dubte que tu, estava entre palauet cabanyes o bell recó... i la veritat és que estic molt contenta del BR!!!! a mi el palauet cabanyes no m'acabava de fer el pes, l'exterior és molt xulo xo l'interior el trobava massa fred, no anava amb el meu estil... en canvi el BR em va enamorar des del 1r moment!!!! jo vaig fer la cerèmonia civil al llac i va quedar molt maco...
ja ens diras que decideixes!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants