Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 11:28 am

winy ha escrit:Aix Ainos, no sé si és passant per Anglès o per Banyoles... és que dissabte al matí a les 9.30 estaré a Les Preses, i pensaba si no està gaire lluny St. Joan, faig una escapadeta i m' arribo a veure't... Al vespre li preguntaré a l' Àlex, si està molt lluny i per on he de passar... :-)ok:

Doncs si estas a les Preses, tens una 1/2 de camí! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 11:28 am

Arhhoa continuaaaa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Agbe, nina... ets viva???? A veure si tens un momentet i vens a explicarnos alguna coseta!!! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dl. set. 15, 2008 11:29 am

Buf! 1/2 hora!!
Jo*der... bueno, per poc que pugui m' escapo!! :-)ok:
Bueno, ara falta que pujem amb el nostre cotxe... pq sinó no crec que el soci hem deixi seu el cotxe! Jejeje...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 11:31 am

winy ha escrit:Buf! 1/2 hora!!
Jo*der... bueno, per poc que pugui m' escapo!! :-)ok:
Bueno, ara falta que pujem amb el nostre cotxe... pq sinó no crec que el soci hem deixi seu el cotxe! Jejeje...

Jjajajjaja!!! Tot i així La Deu, que és on fa el convit ho tens a 10 minutets!
Noies, estava pensat que si a la Ainos no li importa i esteu d'acord, en contres de pujar fins a Sant Joan podriem esperar-la a La Deu...el que clar, per saber l'hora ho tindrem xungo!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 11:33 am

Miriam, a mi com us vagi millor, jo crec que a la Deu hi serem allà a les 15.30, més o menys...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 11:34 am

ainos28 ha escrit:Miriam, a mi com us vagi millor, jo crec que a la Deu hi serem allà a les 15.30, més o menys...

Ok guapíssima!! Per mi no hi ha problema en arribar fins a Sant Joan les Abadeses...a veure les que serem i llavors decidim! :-)ok: :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dl. set. 15, 2008 11:38 am

Miriam, millor fem una cosa... esperem a veure que diuen la resta de les nenes, i després decidim si pujem a St. Joan o La Deu... peró de moment no compteu que jo pugui pujar, no sé fins a quina hora seré per terres garrotxines, si tindré cotxe o no!!

En fi! a veure que diuen les altres! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 11:49 am

winy ha escrit:Miriam, millor fem una cosa... esperem a veure que diuen la resta de les nenes, i després decidim si pujem a St. Joan o La Deu... peró de moment no compteu que jo pugui pujar, no sé fins a quina hora seré per terres garrotxines, si tindré cotxe o no!!

En fi! a veure que diuen les altres! :-)ok:

Ok gaupíssima! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dl. set. 15, 2008 11:52 am

Jo no podré anar a veure a l'Ainos tinc hora a la pelu per fer-me la prova del maquillatge i fer-me les metxes.

segueixo una miqueta més.......

Quant vaig llegir el jurament les vaig començar a buscar per casa per si estavan amagades, jejejej i les vaig trobar a la meva habitació i s'estaven partin de riure, ens vam saludar vam parlar i vam marxar vam agafar el cotxe i vam anar fins a St. Feliu de guixols vam parar pel passeig i vam esmorçar, quan vam tornar al cotxe amb van possar un mocador als ulls perque no podia saber on anavem,jejejeje :-/ quan vam arribar em vam baixar dl cotxe i vam caminar una miqueta , quin riure jo no veia res i pensava que em fotaria una pinya,jejeje total que em vam dir que ja em podia treure el mocador i quan me'l trec hi havia dos nois sentats a un banc i em diuen "somos los boys" va se bonissim perque eren els monitor que hi ha en un lloc anan per la carretera de st feliu a Tossa de mar que hi ha un circuit d'esports d'aventura , et tires en tirulines, passas per cordes per escaleras, es super divertit a mi m'agrada molt ja hi havia estat , pero com s'havien que m'agrdava molt doncs em vam portar allà .
ens ho vam passar genial , vam riure moltissim, però cansa molt i molt son mes de 2 hores de circuit :mu:: :mu::
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 11:53 am

Si voleu, també podeu venir a casa meva abans, que segur us anirà millor per l'hora, sinó llavors arribareu molt tard a dinar... casa meva és super fàcil de trobar!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 12:21 pm

arohha ha escrit:Jo no podré anar a veure a l'Ainos tinc hora a la pelu per fer-me la prova del maquillatge i fer-me les metxes.

segueixo una miqueta més.......

Quant vaig llegir el jurament les vaig començar a buscar per casa per si estavan amagades, jejejej i les vaig trobar a la meva habitació i s'estaven partin de riure, ens vam saludar vam parlar i vam marxar vam agafar el cotxe i vam anar fins a St. Feliu de guixols vam parar pel passeig i vam esmorçar, quan vam tornar al cotxe amb van possar un mocador als ulls perque no podia saber on anavem,jejejeje :-/ quan vam arribar em vam baixar dl cotxe i vam caminar una miqueta , quin riure jo no veia res i pensava que em fotaria una pinya,jejeje total que em vam dir que ja em podia treure el mocador i quan me'l trec hi havia dos nois sentats a un banc i em diuen "somos los boys" va se bonissim perque eren els monitor que hi ha en un lloc anan per la carretera de st feliu a Tossa de mar que hi ha un circuit d'esports d'aventura , et tires en tirulines, passas per cordes per escaleras, es super divertit a mi m'agrada molt ja hi havia estat , pero com s'havien que m'agrdava molt doncs em vam portar allà .
ens ho vam passar genial , vam riure moltissim, però cansa molt i molt son mes de 2 hores de circuit :mu:: :mu::

SOMOS LOS BOYS...JAJAJJA...QUE BONA!!!

CONTINUUUAAAAA!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 12:22 pm

ainos28 ha escrit:Si voleu, també podeu venir a casa meva abans, que segur us anirà millor per l'hora, sinó llavors arribareu molt tard a dinar... casa meva és super fàcil de trobar!!!

A on vius??? I fins a quina hora seràs allà???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 12:32 pm

Estaré allà fins les 13.00 h...
I visc a la primera rotonda que hi ha entrant a Sant Joan, hi ha una gasolinera a la dreta, heu d'agafar el primer trencant a la dreta de la rotonda, fins al final de tot del carrer, i llavors també a la dreta, hi ha 2 edificis nous, és el segon, el nº 3, és super fàcil!!!
Hi haurà cava!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 15, 2008 12:43 pm

hola de nou a totes!!

aroha que bé no!!

miriam ara ja ens em fet amigues l'espe i jo, i nomes veig 2 fotos del casament! tampoc veig res més!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Espe » dl. set. 15, 2008 1:23 pm

Aroa que xula la despedida! continua continua!!!

Ainos cuca jo volia venir a veure't però amb això que en Toni marxi diumenge cap a Brasil, m'ha destarotat tots els plans del finde, dissabte estaré amb ell i l'ajudaré a fer la maleta, hem sap greu, perquè hem feia motl ilu ana-te a veure... però m'agradaria estar dissabte amb ell, ja que durant 15 dies no el veurè... :-(

Kel ja som amigues al facebook, jeje, ha costat, es que tenia el correu ple i no havia vist el teu missatge. Quan tingui un moment miro això de les fotos perquè no entenc res, a mi hem surt tot publicat, ja preguntaré a la meva germana que sap més com va, perquè jo encara no el se fer anar gaire...
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 15, 2008 1:45 pm

Ainos, doncs a veure que diuen les noies i llavors doncs ja decidirem on anem! :-)ok: Tu tranqui que ha un lloc o altre ens trovaràs :-()-)

Espe, ostre...15 dies sense el teu love :··;..: :··;..: :··;..: , aprofita'l al 100% aquests dies!

Kel, nina, doncs així les dues veiem el mateix...a veure si la seva sister li pot donar un cop de mà! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 1:59 pm

Espe és normal que vulguis estar amb en Toni, és més has d'estar-hi, però tranquila que 15 dies passen volant!!!! Les que no pogueu venir, sé que pensareu amb mi, i jo amb vosaltres!!!
Miriam, ja ho saps... vosaltres mateixes, aneu on aneu sereu molt ben rebudes :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dl. set. 15, 2008 3:16 pm

Aroa, era per veure't la cara, quan et van dir somos los boys!! Quan tinguis un moment continua...

Espe, quin pal, no?¿ 15 dies fora... buf! nena, aprofita el dissabte amb ell! :-)(-:

Ainos, crec que ja sé on és... està direcció al camp de futbol, no?¿

Miriam, que et sembla?¿ Podem anar a casa seva a veure-la, no?¿

Kel, com es presenta la tarda?¿ :-()-)
Imatge

EntradaAutor: Espe » dl. set. 15, 2008 3:58 pm

Ainos guapa i tan que pensarè amb tu, i estaré desitjant veure les fotos de les megareporteres! :-))

La veritat es que si es un pal, ja he viscut això i es fa molt pesat i més ara que ja estem al pis, això d'arribar a casa i estar sola es trist :-( , però la feina és la feina, i ara que sembla que ha sortit coses s'ha d'aprofitar perquè amb la crisi... . Espero que passi ràpid! :-(

Noies si mireu al facebook on diu Fotos no us surten? no entenc res. A mi si cliko a fotos hem surten totes, després tinc una opció a dalt que hem diu "Fotos mías" si cliqueu una de les dues fotos a sota posa del Album Boda 2 de Toni Alba, si clique sobre Boda 2 no veieu l'album? perquè si amb això no ho podeu veure, ja si que hauré de recorrer a la meva germana o cunyada que saben mes com va això. :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 15, 2008 4:13 pm

Si Winy, està cap al barri del camp de futbol, però més a les afores, al costat del cementiri... si més no seguiu les indicacions de la primera rotonda que hi posa el nom d'una empresa que es diu COMUNICAL, els blocs de pisos són els que hi ha al carrer de la dreta d'aquesta empresa, el segon bloc que és el nº 3, ara el pis no el sé :-/ , ja els hi demanaré a casa meva ara no sé si és el 3-1 o el 3-2!!!

Això Arohha continua... segur que us ho vareu passar de conya amb aquest circuit!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants