Bon dia guapes!!!!!!!
Miriam que bé que l'àlbum hagi quedat taaaaaaaan bé!!! A la propera quedada ja ens l'ensenyaràs... i 15 dies passen volant, i aviat podràs veure també el video!!!
Chiky reina, aquests moments són molt durs, i els heu de passar tots junts, animar-vos els uns als altres i superar aquesta situació.
Si necessites alguna coseta ja ho saps!!!
Mont, com et trobes?? Avui ja la primera eco... ja ens explicaràs!!!
Bé reines, ja estic de vacances i amb un munt de feina per fer, ara me'n vaig a la caixa, a l'agència de viatge a buscar la documentació, i a veure si trobo paper sizoweb a algun lloc, me'n falta només per embolicar 12 ratafies!!! També és mala sort...
El dissabte varem anar al restaurant, i ja està tot lligat, li vaig passar la llista de convidats i varem parlar amb el DJ, i de conya, el noi es veu super simpàtic i molt agradable, em va donar un parell d'idees molt bones i diu que les entregues les fem des de l'escenari després de que hagi surtit el pastis i l'hagim tallat des d'allà dalt... diu que ell ja ens anirà guiant... ja li vaig deixar un munt de coses, els rams de xupa xups, les piruletes, les parelles de nuvis...