Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:27 am

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 9:31 am

Autor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 9:44 am
[/i]
Autor: winy » dc. set. 10, 2008 9:48 am
I a més ahir al migidia i al vespre hem vaig oblidar de pendre l' antibiòtic, ja sé que no és pel dolor...

Autor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 9:52 am
winy ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Epssssssssss Aroa, que és aixó que estàs xof?¿ De cap de les maneres, eh nina!! Mira que te mando al Àlex por recadero!![]()
![]()
Quin detallàs en Dani! Si es que es un solete!!
Cumeta, gràcies per preguntar per la meva pobra boqueta... encara la tinc adolorida!I a més ahir al migidia i al vespre hem vaig oblidar de pendre l' antibiòtic, ja sé que no és pel dolor...
Agbe nenaaaaaaaaa, dema passat!! Uix quins nervis!!![]()
![]()

Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:55 am
la veritat que es un sol

Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:58 am

Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:02 am
_cumeta_ ha escrit:Arohhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ànims cuca!!! Sí nina, "malauradament" a vegades és inevitable estar xof, jo t'entenc, inclús a vegades no cal teniu un motiu aparent, però així som les persones!!! Però todo lo que sube, baja!!! Així que ànims guapíssima!!!![]()
Jolines nina, vaya futuro maridito que tens!!! Quins regalitus!!! Que guay!!!![]()
![]()
Així m'agrada, que et mimi!!!
![]()
I ja veuràs que bé t'ho passaràs a la despedida!!! Tu deixa't anar!![]()
Ainos, tu també plegues avui????? Carai, quina desbandada aquesta setmana!!!!![]()
Bé, esperem que sigueu entrant per auqí i que ens aneu explicant com evoluciona tot!![]()
Nines, que ja porto 2 dies sense ganes de treballar!!! Això no pot pas ésser!!!![]()
AGBEEEEEEEEE???
QUEQUEEEEEEe???
TATATACHAAAAAAAAN, TATATACHANNNNNNNNN!!! NINONANIIIII!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/i]

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 10:08 am
arohha ha escrit:Gràcies Cumeta i Miriamla veritat que es un sol
![]()
això d'estar xof , es per un petit problemilla que he tingut i que no m'ho esperava, pero com em va dir un dia la Chiky, en moments així com es el casament , t'anadas de veritat qui són realment els teus amics.
Tu as de estar trista per culpa dels altres??? Au va!!! Anima't reina! 

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 10:09 am

Autor: winy » dc. set. 10, 2008 10:13 am
clar es cada 8 hores!

Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:16 am
((!*Miriam!*)) ha escrit:arohha ha escrit:Gràcies Cumeta i Miriamla veritat que es un sol
![]()
això d'estar xof , es per un petit problemilla que he tingut i que no m'ho esperava, pero com em va dir un dia la Chiky, en moments així com es el casament , t'anadas de veritat qui són realment els teus amics.
Doncs és la veritat més gran que podria haverte dit!! Però no deixis que aquestes coses afectin la persona tan mervellosa que ets!!Tu as de estar trista per culpa dels altres??? Au va!!! Anima't reina!

Autor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 10:17 am
Disfruta nina!!! 

Autor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:19 am
_cumeta_ ha escrit:Arohha, nina, sí, en aquestes situacions és quan realment te n'adones compte de qui és amic!!! En fi!!
Però mira,.... d'aquestes coses se n'aprèn, malauradament també!![]()
Però nina, tu ara pensa en Dani i tu!!!![]()
![]()
El casament és la vostra festa, el vostre dia, vosaltres sous els protagonistes!!! Ja veuràs, ja!!! És que ara mateix per més què t'expliquem...... Ja ens ho explicaràs tu quan hagi passat!! Ja veuràs!!![]()
![]()
![]()
Disfruta nina!!!

Autor: ainos28 » dc. set. 10, 2008 10:27 am

Autor: kel_go » dc. set. 10, 2008 11:40 am
Autor: queque » dc. set. 10, 2008 1:31 pm

Autor: Chiky-nit » dc. set. 10, 2008 2:39 pm
i quin detallàs en Dani!!!! si es que tens un futur marit.....